Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i zadzwonił ten pan konsultant CP w związku z wypowiedziana umową. I zaczęło sie pier..... o szopenie całe 20 min. Dlaczego chce pan zrezygnować??!?!? Im bardziej byłem uparty to on cały czas sie nakręcał. Chciał wcisną mi umowe na 15 miesiecy pakiet chyba familijny za +/- 30 zł Przyzna pan Panie ....... że taka oferta jest atrakcyjna? NIE :mrgreen: I dalej zaczął nawijać no ale dlaczego. Na koniec tej rozmowy już słychać było po głosie że był lekko mówiąc zły powiedział to muszę jeszcze sprawdzić Pana umowę czy kanał Love był gwarantowany :shock: No kurde myślał że zacznę krzyczeć nie sprawdzaj czy co. Co mi utkwiło w pamięci to to że na własna odpowiedzialność i na własny koszt mam im dekoder odesłać. Tak wiec odpowiedziałem temu jakże miłemu Panu że na waszej stronie jest napisane że dekoder mogę oddac do dowolnego punktu obsługi klienta CP.Odpowiedział ma pan 30 dni. Dziękuje za rozmowe, Dowidzenia . pffff

 

Pytanie do Was czy musze mieć jakieś pismo od CP jak bede oddawał dekoder czy po prostu ide, oddaje dekoder i prosze gościa w punkcie żeby dał mi jakis papier i tyle??

 

No,to jestem wolny od CP :jupi:

 

Jak szybko rejestrują wypowiedzenie umowy w systemie? Wypowiedzenie wysłałem w poniedziałek i go nadal nie ma, bo czas trwania umowy wynosi 16 miesięcy.

 

Ja wysłałem w Piątek po 17 . Według statusu na stronie poczty pismo dotarło do nich we wtorek po 17 a dzisiaj było zarejestrowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pytanie do Was czy musze mieć jakieś pismo od CP jak bede oddawał dekoder czy po prostu ide, oddaje dekoder i prosze gościa w punkcie żeby dał mi jakis papier i tyle??

Nic na [beep] Autoryzowany punkt klienta CP zobowiązany jest wydać ci pismo dokumentujące, że przyjęty został sprzęt z konkretną datą i najlepiej jakąś adnotacją że urządzenie jest sprawne i kompletne z pilotem itd. :) - Natomiast przedstawiciel CP zaloguje się do systemu i będzie widział, że umowa wygasła co stanowi podstawę do przyjęcia sprzętu :) Tak więc do APS tylko ze sprzętem bez karteluszek, no chyba, że coś by w systemie osoba rejestrująca wypowiedzenie namieszała wówczas należało by złożyć telefonicznie reklamacje, no i otrzymac zaświadczenie z punku o "trudnościach administracyjnych" - w ten sposób zabezpieczasz się przed bezpodstawnym oskarżeniem o przekroczenie mitycznego terminu 30 dni na oddanie dekodera, co skutkować może kara umowną. Sytuacja tu opisane są rzadkością ale warto mieć [beep]ochron na każda okoliczność, skoro już o tym mowa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abonentowi również jest bardzo przykro, że operator nie jest w stanie wywiązać się z umowy którą sam zaproponował :( , abonentowi jest również bardzo przykro, że pomimo zmiany warunków proponowanych , ten nie otrzymał żadnej informacji o zmianie oferty programowej i informacji o możliwości wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia. Na całe szczęście może 1% abonentów to osoby oświecone dzięki wiedzy czerpanej z tego forum a jako nowy klient otrzymujemy w ramach świątecznej oferty 6 miesięcy gratis :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko, bo już się trochę pogubiłem :(

Posiadam pakiet familijny HD z opcją multiroom i mam w związku z tym kilka pytań.

Czy istnieje nadal możliwość wysłania wypowiedzenia?

Składając wypowiedzenie, muszę gdzieś zaznaczyć to, że posiadam multiroom, czy podanie numeru umowy wystarczy?

 

Pewnie moje pytania mają bardzo prostą odpowiedź, ale jest tak jak napisałem we wstępie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, no to fajnie, bo już się obawiałem, że może jakiś problem będą robić ;)

 

Pamiętam jak oddawałem dekoder z N-ki, to zaniosłem cały komplet z kartonem, instrukcją obsługi i kablem scart, tak jak go dostałem w dniu podpisania umowy. W punkcie gość wyjął z pudełka dekoder i zabrał, a karton, instrukcję i kabel scart, które były w komplecie razem z dekoderem kazał mi zabrać. Powiedział, że mu to niepotrzebne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakąś możliwość sprawdzenia czy miałem w ofercie kanał love?. Umowę zawierałem w 2012 roku pakiet familijny hd? W maju przedłużyłem na max HD. Czy taki kanał miałem w ofercie? Dodatkowo dostałem dzisiaj pismo o zmianie regulaminu dot. Mniej więcej tego, że mam obowiązek oddania dekodera i takie tam. Czy mogę wypowiedzieć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem 8 stycznia 2010 roku podpisałem umowę na 29 miesięcy miałem w nim gwarantowany kanał wedding tv,następnie w listopadzie 2011 zadzwonił do mnie konsultant i namówił mnie na kolejną umowę na 29 miesięcy i teraz mam drugą umowę od 4 listopada 2011. Więc na którą umowę mam pisać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Trochę sobie namieszałem wysyłając wypowiedzenie. Pisząc wypowiedzenie na pakiet Rodzinny HD wpisałem zły ID kontraktu i rozwiązała mi się umowa na której mam obecnie pakiet Mini HD. Ta umowa co się rozwiązała to była na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do Mini HD,co zresztą parę miesięcy temu uczyniłem.

 

Gdy zobaczyłem w ICOK że rozwiązała się umowa na obecny w tej chwili pakiet Mini HD to zadzwoniłem do CP i zapytałem się co i jak mam zrobić aby nie było kary za zerwanie umowy,ponieważ w pakiecie Mini HD nie było gwarantowanego pakietu "Love"

 

Pani z infolinii odpowiedziała mi że ta umowa zerwie się bezkarnie ponieważ mam umowę na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD.

Pani powiedziała że w systemie widnieje umowa na pakiet Rodzinny HD z opcją Mini HD za 14,90 PLN i że cyfrowy polsat uznał wypowiedzenie i żadnej kary mi nie policzą.

 

Ma ta pani rację? Czy jeszcze raz zadzwonić do CP i porozmawiać z innym konsultantem?

 

PS. Jeśli tak można to zerwę jeszcze 4 takie same umowy na których w tej chwili jest pakiet Mini HD. Mam pytanie: Czy jak będę chciał zerwać te 4 umowy, to czy te 4 wypowiedzenia można wysłać w jednym liście poleconym priorytetowym z po, aby trochę przyciąć koszty listów?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

 

EDIT: Dzwoniłem do drugiego konsultanta CP,tym razem pana i pan potwierdził że żadnej kary nie będzie i powiedział mi że mogę bezkarnie rozwiązać pozostałe umowy na pakiet Rodzinny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD, nawet jak w tej chwili mam i płacę za pakiet Mini HD. Mi to jest nawet na rękę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak stawiam na to przestawione oferty nie są ostatecznymi świątecznym ofertami CP. Sam rozwiązałem dzisiaj jedna umowę a drugą przedłużyłem na korzystniejszych warunkach niż miałem dotychczas. Jeżeli komuś kończy się okres rozliczeniowy w granicach 15 - 20 grudnia radzę poczekać cierpliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam kiedy podpisywałem umowę ani nr umowy. Więc moge wypowiedzenie wysłać takie?:

 

Miejscowość, dn. 28.11.2013

Imię i nazwisko: xxx

Pesel: xxx

Adres: xxx

Nr karty dekodera: xxx

 

Cyfrowy Polsat S.A

Ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ

 

Powołując się na Regulamin Świadczenia Usług Cyfrowego Polsatu (Rozdział 5. Warunki Świadczenia Usług § 7) proszę o rozwiązanie mojej umowy ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Decyzję swą motywuję tym, iż z oferty został usunięty kanał LOVE (dawniej Wedding TV), który był kanałem gwarantowanym w mojej umowie.

 

Z Poważaniem,

Xxx xxx

(tutaj czytelny popdis)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...