tiko Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 powiedzcie mi w weekend mogą zadzwonić z ofertą czy mają wolne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Pracują 24h/7 dni Ale zawsze możesz Ty do nich zadzwonić ;-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solarTiVi Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam Wypowiedzenie wysłałem 27-go. Na stronie śledzenia przesyłek widnieje data dostarczenia 28, czyli wczoraj. Dzisiaj mija koniec mojego okresu rozliczeniowego. Na ICOK już została mi naliczona płatność za następny okres, tak więc nikt się jeszcze nie zajął moim wypowiedzeniem. W związku z tym miałbym od obeznanych z tematem pytanie jak trzeba zinterpretować zapis regulaminu: "...ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym PRZYJĘTO pisemne oświadczenie abonenta..." Czy PRZYJĘTO = ODEBRANO PRZESYŁKĘ , czy też ZAREJESTROWANO W SYSTEMIE Nie płaciłem za grudzień i wolałbym tego uniknąć, gdyż obawiam się, że jeżeli zapłacę to już tych pieniędzy nie odzyskam. Może ktoś znalazł się w podobnej sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 @Ceberebek jakoś się wstydzę Dzisiaj dopiero doszło wypowiedzenie, muszą jeszcze "zaksięgować" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 To daj im trochę czasu ;-D Myślałem,że Twoje jest już zaksięgowane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 powiedzcie mi w weekend mogą zadzwonić z ofertą czy mają wolne? Podobno pracuja od poniedzialku do soboty w godzinach 9-21. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Jak długo można wypowiadać umowę ze względu na brak kanału "Love"?Czy jest na to jakiś określony czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiko Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 @aro do 20 grudnia b.r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszkuzma Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jeżeli jutro wyślę wypowiedzenie ze skutkiem na dzień 29 grudnia, to kiedy będę musiał zwrócić dekoder, przed końcem okresu rozliczeniowego czy może po? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aRczi6622 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dekoder zwracasz po 29 grudnia (30dni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Też już o tym było 30 dni od rozwiązania umowy-mozna do APS-u oddać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakobsjw1400 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Podpisałem aneks do umowy Familijny Max HD + Film HD + Cinemax HD+ HBO + sport (miała być nowa) po wycofaniu ESP data podpisania 13.09.2013 W warunkach umowy "Nowy Cyfrowy Polsat-Lato I 2013 CC-P z dnia 02.09.2013"w Tabeli Składu Pakietów ma Love. Do 17.01.2013 nic nie płacę za ten pakiet. Czy mogę wypowiedzieć umowę? Na pewno będą mówić że nie bo kiedyś już z nimi zaczołem walczyć ale twierdzili jak mam okres bezpłatny to nic nie mogę zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Możesz bez żadnego problemu. Ja też wysłałem wypowiedzenie mając jeszcze do 14-01-2014 bonusowe(bezpłatne) miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Wczoraj właśnie dzwoniłem w sprawie wypowiedzenia umowy to się dowiedziałem, że moge rozwiązać mimo że, mam okres promocyjny do połowy stycznia.Natomiast jeśli chciałbym, zostać z CP dalej to na przedłużenie dostanie od nich dekoder HD, bo powiedzieli, że nie mogą mi dać oferty na moduł CAM który już posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekjot Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Właśnie, jak dzwoniłem do nich z prośbą o zejście z Rodzinnego HD na Mini HD to też proponowali nową umowę z ich dekoderem. Facet twierdził, że umowy bez dekodera nie mogą proponować. Czekam na potwierdzenie rejestracji wypowiedzenia. Być może coś zaproponują podczas próby aktywacji Pakietu Darmowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechero35 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 jak długo czekaliście na jakiekolwiek potwierdzenie rozwiązania umowy z CP bo ja wysłałem 26.11 i nadal głucho na iCOK też nic nie zmienili.. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 2-3 dni i było w ICOK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechero35 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 czyli coś musi być nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Może mają dużo wypowiedzeń i trochę to potrwa nim wprowadzą do systemu.Poczekaj jeszcze kilka dni i ewentualnie zadzwoń do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Właśnie, jak dzwoniłem do nich z prośbą o zejście z Rodzinnego HD na Mini HD to też proponowali nową umowę z ich dekoderem. Facet twierdził, że umowy bez dekodera nie mogą proponować. Czekam na potwierdzenie rejestracji wypowiedzenia. Być może coś zaproponują podczas próby aktywacji Pakietu Darmowego No to zabajeruj że skoro się nie da sie przejść na Mini HD to przejdziesz na DVBT - powiedz że zmienisz antenę i to oni stracą abonenta a nie Ty odbiór TV. Po mojej ostatniej rozmowie z DUK po ESPN wiem że ten skrót:DVBT jest niezbyt przez nich lubiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Po rozwiązaniu umowy trzeba również zwrócić antenę jeżeli kupiłem ją za 49 zł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Siema wszystkim ja mam takie pytanie,wypowiedzenie wysłałem 26 listopada dotarło do polsatu 29 listopada .Dzwonie do nich dzisiaj aby potwierdzić rozwiązanie umowy z dniem 28 grudnia bo to jest mój okres rozliczeniowy ,a kolo mi mówi że jeszcze nie ma moje wypowiedzenia a i tak dopiero najwcześniej w styczniu będę mógł rozwiązać umowę. Czy oni coś kręcą bo konsultant najpierw mi mówił że nie mam podstaw do rozwiązania umowy a jak mu powiedziałem że mam bo nie ma kanału love,to powiedział że dopiero w styczniu o co chodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek 15 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Konsultant kręci(kłamie) gdyż w styczniu nie będziesz mógł już rozwiązać umowy,ponieważ od usunięcia kanału love tv minie 30 dni.Twoja sytuacja jest jasna i klarowna możesz bez problemu rozwiązać umowę a w rozmowie z konsultantem musisz być bardziej stanowczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Po rozwiązaniu umowy trzeba również zwrócić antenę jeżeli kupiłem ją za 49 zł?? Sam napisałeś że kupiłeś.Więc odpowiedz jest jedna nie zwracasz anteny bo jest twoja własnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Konsultant kręci(kłamie) gdyż w styczniu nie będziesz mógł już rozwiązać umowy,ponieważ od usunięcia kanału love tv minie 30 dni.Twoja sytuacja jest jasna i klarowna możesz bez problemu rozwiązać umowę a w rozmowie z konsultantem musisz być bardziej stanowczy no tak ale on uparcie twierdził że to wypowiedzenie będzie u nich zaksięgowane w grudniu i dopiero w styczniu będę mógł zakończyć umowę a mi się wydaję że liczy się data stępla jak wysyłałem wypowiedzenie czy może się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.