Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo to jest wina samego CP (zresztą u innych operatorów telewizji, telefonii, czy internetu jest podobnie). Daliby na swojej stronie widoczne info o wyłączeniu kanału i możliwości wypowiedzenia umowy, albo najlepiej jeszcze jakby takie info ich automat wysyłał na maila każdego abonenta, do tego maila załączyliby jeszcze dodatkowo wzór jak ma wyglądać to wypowiedzenie i nie byłoby wtedy 1000 pytań. Jak chcesz zawrzeć z nimi umowę, to zrobisz to w przeciągu 2 minut na stronie internetowej, do tego wszystko jest jasno i łopatologicznie wytłumaczone co i jak, ale jak już chcesz wypowiedzieć umowę i nie wiesz jak to zrobić, to zostajesz bez pomocy ze strony CP (nigdzie na ich stronie nie ma info jak ma to wypowiedzenie wyglądać, ani żadnego wzoru) i tylko pytania na forum zostają.

 

Rozumiem, że jakbyś prowadził swoją firmę, to też byś zachęcał klientów do rozwiązywania umowy / mniejszej sprzedaży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać, że na biznesie to znasz się mało, to raz, a dwa jak człowiek dochodzi do władzy i kasy zmienia się o 180 stopni, nikt nie bedzie mówił klientowi co ma zrobić, żeby się z nim rozstał, możliwość jest, jak najbardziej, nikt tego nie ukrywa, teraz tylko z tego korzystac, ale widzac po ludziach nawet tutaj to coś czuje, że malo tego bedzie, bo większośc ludzi stad to krzykacze, co to nie oni, jakie to oni mają prawa itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziano mi że tak mogę zrobić. Napisze wypowiedzenie, podpiszę, zrobię zdjęcie -takie coś wyślę przez ICOK. Będę argumentował że z dział utrzymania 222 127 128 takie coś akceptuje. Wystarczy rejestracja w systemie i oferta 12/5free dostępna bo tak na [beep] to "ledwie" 15/5free.

Wprowadził Cię w błąd, co często się u konsultantów na biurze obsługi zdarza. Wypowiedzenie przyjmują tylko w wersji papierowej z własnoręcznym podpisem. Ja też oprócz papierowej wersji wysłałem im mailem skan i dostałem odpowiedź, że mam prawo wypowiedzieć umowę, ale muszę ją wysłać pocztą klasyczną na Łubinową do Warszawy. Ty pewnie dostaniesz podobną odpowiedź. Więc zamiast robić skany, lepiej idź jutro na pocztę. ;)

 

Sławku, tak dekoder będziesz musiał zwrócić, bo nie jest on Twoją własnością. Jest wydzierżawiony. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawel1710

Ja ten dekoder mam na własność. Przy podpisaniu umowy dostałem fakturę i na niej widnieje następująco: Sprzedaż dekodera- 0,50zl; Aktywacja dekodera-0,50zł= razem 1zł.

Dekoder ten to Mini HD 2000.

Zresztą na infolinii potwierdzają że jest on na własność. Dlatego się zapytałem czy jak zerwę umowę z powodu usunięcia kanału Love, to czy jak zerwę tą umowę to ten dekoder zostanie u mnie, czy muszę go oddać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś odbyłem rozmowę z działem utrzymania, mogę dostać ofertę 12 miesięcy w tym 5 free ale musi być wypowiedzenie. Może być zeskanowane albo zdjęcie z wypowiedzeniem-koniecznie z podpisem. Takie coś wyślę im przez ICOK.

Tak wczoraj zrobiłem z umową z biurem podróży i im to nie przeszkadzało.

 

Przecież to nie problem wysłać klasycznym listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru-koszt ok.4-5 PLN.

Po co kombinować z wysyłaniem na email? :woot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mozna wysłać meilowo takiego wypowiedzenia, albo konsultant wprowadził cie w błąd, bo chciał cie zbyc bo nie chciał na tobie najniższej prowizji zarobić za najgorszą dla firmy ofertę, albo konsultantowi chodziło o skan wypowiedzenia, które i tak zostalo wysłane w tradycyjny sposób, aby przyśpieszyc całą procedurę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Jak dobrze wiecie CP usunął z listy gwarantowanych programów nasz ukochany "Love". Pozwala to na wypowiedzenie umowy bez żadnych konsekwencji. (trzeba wysłać wypowiedzenie do 30 dni od podania przez CP info).

 

Moja propozycja to rozpoczęcie dyskusji w tym wątku co udało Wam się "utargować", wynegocjować oraz co Wam zaproponowano abyście zostali z CP na dłużej.

 

Jak już się uda wytargować – wynegocjować? To taki nowy wątek będzie zasadny.

 

bogdan425

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadam umowę (rozwiązuję umowę) podpisaną pomiędzy X a X

w dniu X z powodu wyłączenia/wycofania/usunięcia z oferty X

gwarantowanego kanału X.

Wypowiedzenie umowy skutkuje na koniec bieżącego/aktualnego okresu rozliczeniowego./Umowa zostaje rozwiązana/zakończy się z końcem bieżącego/aktualnego okresu rozliczeniowego tj. X

 

Podstawa prawna wypowiedzenia: Rozdział 5. Warunki świadczenia Usług § 7 Punkt 5. Regulaminu świadczenia usług

 

Cyfrowy Polsat SA

ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...