Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Numer umowy to ten obok kodu kreskowego w prawym górnym rogu? Daty umowy też nie ma tylko jest data wydruku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @marenss - Prawo wypowiedzenia umowy bez konsekwencji mają osoby, które mają podpisaną umowę z minimalnym obowiązkiem na pakiet Rodzinny HD a w Twoim wypadku minimalnym obowiązkiem jest pakiet Mini HD. Mi w CC mówią co innego. Mam umowę ma Rodzinny HD z możliwością zmiany na Mini HD. Teraz odbieram Mini HD. Mogę rozwiązać umowę bez kary, gdyż cytat: "moim głównym pakietem jest Rodzinny HD i na niego jest umowa." Nie muszę nawet zmienić na Rodzinny HD, żeby skorzystać z prawa wypowiedzenia umowy. Oczywiście gram aby Mini HD kosztował 4,90 PLN (TKA52), bo po co mam płacić 14,90 PLN jak mogę o 10 PLN mniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @swojadroga Dzięki za informację, wolałem się dopytać osób, które mają w tym większe doświadczenie niż ja. @proximus Wiem, że w Mini HD nie ma, aktualnie aktywny mam jeszcze Rodzinny HD. Teraz trzeba zweryfikować wersję marcin7650. Faktycznie w umowie jest zapis: "Pakiet Podstawowy: Pakiet Rodzinny HD" z dopiskiem "Do końca 3miesiąca w ramach promocji Abonent który nie ma zaległości płatniczych na rzecz Cyfrowego Polsatu otrzymuje możliwość rezygnacji z Pakietu Rodzinnego HD na rzecz Pakietu Mini HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @marcelnorbert - tak dla jasności; nie zadzwonią do osób, które wczoraj, dzisiaj wyślą wypowiedzenie a mają cykl rozliczeniowy na 26 na przykład czy nawet 30 ponieważ fizycznie nikt nie zdąży wprowadzić pisma do systemu, aby dane trafiły do DUK. Nie ma co tutaj wiele dywagować. Wszyscy od pakietu Rodzinnego HD mogą rozwiązywać umowę bez kary. Wyraźnie to podkreśliła nawet Rzecznik Prasowy Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Numer umowy to ten obok kodu kreskowego w prawym górnym rogu? Daty umowy też nie ma tylko jest data wydruku. @swojadroga co o tym myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 zwyklym listem wysyłacie wypowiedzenia czy jak? Takie pisma zawsze listem poleconym. ZPO czyli tzw. "zwrotkę" możesz sobie darować. Przy dzisiejszych możliwościach śledzenia listu na stronie sledzenie.poczta-polska.pl to jest zbędny wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Przeczytałem powyższe wątki i z ciekawości sprawdziłem swoją umowę. W iCOK widnieje u mnie pakiet RodzinnyHD, umowa podpisana 14 października br. Nie mam przed sobą papierowej umowy, więc pytam Was - czy kanał LOVE jest w moim przypadku gwarantowany? Okres rozliczeniowy to od/do 14tego każdego m-ca. Jeśli bym się kwalifikował do zerwania umowy i wysłał pismo 24 listopada to kiedy wyłączyli by mi sygnał? Nie zależy ma na całkowitej rezygnacji ale jakby mi obniżyli cenę pakietu to czemu nie? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 ...a ja bym dodał i dodam taka formułkę jeszcze Informuję Cyfrowy Polsat S.A o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych Cyfrowy Polsat S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych. Proszę o natychmiastowe pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy, potwierdzenie wykasowania moich danych osobowych z bazy danych wraz z rozliczeniem mojego wirtualnego konta abonenckiego nr 0000 0000 0000 0000 0000 0000 To tak na wszeli wypadek jak ktos nie chce byc pózniej windykowany i nie chce aby jego dane były dalej ''sprzedawane'' (przetwarzane) To mnie troche wystraszyles ze takie praktyki moga byc zaserwowane przez CP. Naprawde tak moze byc? czy mial tak ktos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Araya Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Przeczytałem powyższe wątki i z ciekawości sprawdziłem swoją umowę. W iCOK widnieje u mnie pakiet RodzinnyHD, umowa podpisana 14 października br. Nie mam przed sobą papierowej umowy, więc pytam Was - czy kanał LOVE jest w moim przypadku gwarantowany? Okres rozliczeniowy to od/do 14tego każdego m-ca. Jeśli bym się kwalifikował do zerwania umowy i wysłał pismo 24 listopada to kiedy wyłączyli by mi sygnał? Nie zależy ma na całkowitej rezygnacji ale jakby mi obniżyli cenę pakietu to czemu nie? Dzięki za pomoc. W pakiecie Rodzinny HD kanał LOVE był gwarantowany. Rozwiązanie umowy zależy od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o rozwiązaniu umowy przez CP. Jeśli wyślesz w poniedziałek 25.11, to list powinien dotrzeć do CP przed 14 grudnia i to będzie data rozwiązania umowy. Gdyby jakimś cudem list dotarł po 14 grudnia, bądź jeśli wyślesz go po tym dniu (masz czas 30 dni od dnia wyłączenia kanału LOVE na dostarczenie oświadczenia do CP), umowa rozwiązana zostanie 14 stycznia 2014. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Do @SummerCruisin albo Kogos co wie cos w tym temacie. zlozylem wniosek o zwrot nadplaty za abonament, i sęk w tym ze gosc w aps'ie powiedzial mi ze to jest reklamacja ktora daje CP miesiac czasu na przyjecie tej reklamacji, czy to tak powinno byc/wygladac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Niestety tak, ale zadzwoń jeszcze do księgowości CP i tam ustal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @Jego Cień bo sytyuacja wyglada tak ze do 07.12.2013 miesiac ten jest juz pobrany z nadplaty i wolnych srodkow pozostaje mi 1,079zl a wypowiedzenie umowy poszlo do cp wczoraj, nie wiadomo kiedy go przyjma/zatwierdza i boje sie ze beda cos w moim przypadku przeciagac zeby z deklaracja w reklamacji jaka podalem(czyli wolne srodki, dolicza sobie nastepny miesiac) i juz nie bedzie sie zgadzac i wyjda utrudnienia przy wypowiedzeniu? Ps. mozesz sypnąć numerkiem tel. do ksiegowosci CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Dzwoń standardowo 222127222 i wybierz płatności faktury, albo od razu z konsultantem i każ się przełączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @Jego Cień dzieki juz dzwonilem zanim odp. mi, numer do ksiegowosci bezposredni to 699008888 sprawa sie tak ma jak napisales jednak to jest reklamacja do rozpaczenia 30dni przez CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Umowa Familijny HD + HBO podpisana w 2011 roku w lipcy czy sierpniu. Moge więc wypowiedzieć umowę? Czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek 15 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 tak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf2 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 a jak nr dowodu osobistego podam u gory tak gdzie pesel to bd ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @raf2 tak to co podales to numer umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie jestem obecnie konsultantem, a jak byłem to była kompletnie inna śpiewka, bo kazdy kolejny klient nie słyszał poprzedniej rozmowy i nie wiedzial, że może rozwiązać umowę a tu na forum post pod postem pytanie czy mozna wypowiedzeć umowę czy nie, czy takie wypowiedzenie może byc itp jakby piszącemu nie chciało się spojrzeć 2cm w górę na ostatni bądź przedostatni post. ja rozumiem, że po to jest forum, ale szanujcie się ludzie. sami nie potraficie myśleć, albo czegoś znaleźć? Bo to jest wina samego CP (zresztą u innych operatorów telewizji, telefonii, czy internetu jest podobnie). Daliby na swojej stronie widoczne info o wyłączeniu kanału i możliwości wypowiedzenia umowy, albo najlepiej jeszcze jakby takie info ich automat wysyłał na maila każdego abonenta, do tego maila załączyliby jeszcze dodatkowo wzór jak ma wyglądać to wypowiedzenie i nie byłoby wtedy 1000 pytań. Jak chcesz zawrzeć z nimi umowę, to zrobisz to w przeciągu 2 minut na stronie internetowej, do tego wszystko jest jasno i łopatologicznie wytłumaczone co i jak, ale jak już chcesz wypowiedzieć umowę i nie wiesz jak to zrobić, to zostajesz bez pomocy ze strony CP (nigdzie na ich stronie nie ma info jak ma to wypowiedzenie wyglądać, ani żadnego wzoru) i tylko pytania na forum zostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 ale to chyba oczywiste, że firma sama nie będzie naklaniać swoich abonentów do odejscia, wiec te wszystkie metody ktore opisałeś nie wchodza w grę i pewnie nigdy nie wejda. nikt tego nie ukrywa, że wypowiedzieć umowę mozna, bo potwierdziła to rzeczniczka, wiec pytanie czy ja moge czy nie, czy takie wypowiedzenie jest dobre czy nie. czuje się jak w podstawówce kiedy przed polskim pytało się kazdego z osobna jak ktos ma napisane wypracowanie czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie co wy z tymi wypowiedzeniami, wiele tych danych jest niepotrzebnych. Umowę wypowiada konkretna osoba o danych osobowych , PESEL,adres i podaje nr.umowy( na wypadek gdyby miał kilka). Te dane wystarczają do zidentyfikowania w systemie. Do tego powód wypowiedzenia i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Na jaki adres to wysłać? Można e-mialem? Czy listem poleconym za potwierdzeniem odbioru? Słyszałem, że e-mailem też honorują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Na jaki adres to wysłać? Można e-mialem? Czy listem poleconym za potwierdzeniem odbioru?Słyszałem, że e-mailem też honorują. Nie honorują musi być oryginalny podpis. moze byc taki?http://iv.pl/images/96488903047441329772.png Jak najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Skąd wy bierzecie ten numer umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 nie zawracaj sobie głowy numerem umowy. Sam dwukrotnie wypowiadałem skutecznie umowę podając numer karty i dekodera oraz pesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.