Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@marenss - Prawo wypowiedzenia umowy bez konsekwencji mają osoby, które mają podpisaną umowę z minimalnym obowiązkiem na pakiet Rodzinny HD a w Twoim wypadku minimalnym obowiązkiem jest pakiet Mini HD.

 

Mi w CC mówią co innego. Mam umowę ma Rodzinny HD z możliwością zmiany na Mini HD. Teraz odbieram Mini HD.

Mogę rozwiązać umowę bez kary, gdyż cytat: "moim głównym pakietem jest Rodzinny HD i na niego jest umowa." Nie muszę nawet zmienić na Rodzinny HD, żeby skorzystać z prawa wypowiedzenia umowy.

 

Oczywiście gram aby Mini HD kosztował 4,90 PLN (TKA52), bo po co mam płacić 14,90 PLN jak mogę o 10 PLN mniej :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

Dzięki za informację, wolałem się dopytać osób, które mają w tym większe doświadczenie niż ja.

 

@proximus

Wiem, że w Mini HD nie ma, aktualnie aktywny mam jeszcze Rodzinny HD.

 

Teraz trzeba zweryfikować wersję marcin7650. Faktycznie w umowie jest zapis: "Pakiet Podstawowy: Pakiet Rodzinny HD" z dopiskiem "Do końca 3miesiąca w ramach promocji Abonent który nie ma zaległości płatniczych na rzecz Cyfrowego Polsatu otrzymuje możliwość rezygnacji z Pakietu Rodzinnego HD na rzecz Pakietu Mini HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcelnorbert - tak dla jasności; nie zadzwonią do osób, które wczoraj, dzisiaj wyślą wypowiedzenie a mają cykl rozliczeniowy na 26 na przykład czy nawet 30 ponieważ fizycznie nikt nie zdąży wprowadzić pisma do systemu, aby dane trafiły do DUK.

 

Nie ma co tutaj wiele dywagować. Wszyscy od pakietu Rodzinnego HD mogą rozwiązywać umowę bez kary. Wyraźnie to podkreśliła nawet Rzecznik Prasowy Cyfrowego Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem powyższe wątki i z ciekawości sprawdziłem swoją umowę. W iCOK widnieje u mnie pakiet RodzinnyHD, umowa podpisana 14 października br. Nie mam przed sobą papierowej umowy, więc pytam Was - czy kanał LOVE jest w moim przypadku gwarantowany? Okres rozliczeniowy to od/do 14tego każdego m-ca. Jeśli bym się kwalifikował do zerwania umowy i wysłał pismo 24 listopada to kiedy wyłączyli by mi sygnał? Nie zależy ma na całkowitej rezygnacji ale jakby mi obniżyli cenę pakietu to czemu nie? Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a ja bym dodał i dodam taka formułkę jeszcze

Informuję Cyfrowy Polsat S.A o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych Cyfrowy Polsat S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych.

 

Proszę o natychmiastowe pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy, potwierdzenie wykasowania moich danych osobowych z bazy danych wraz z rozliczeniem mojego wirtualnego konta abonenckiego nr 0000 0000 0000 0000 0000 0000

 

To tak na wszeli wypadek jak ktos nie chce byc pózniej windykowany i nie chce aby jego dane były dalej ''sprzedawane'' (przetwarzane)

To mnie troche wystraszyles ze takie praktyki moga byc zaserwowane przez CP. Naprawde tak moze byc? czy mial tak ktos?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem powyższe wątki i z ciekawości sprawdziłem swoją umowę. W iCOK widnieje u mnie pakiet RodzinnyHD, umowa podpisana 14 października br. Nie mam przed sobą papierowej umowy, więc pytam Was - czy kanał LOVE jest w moim przypadku gwarantowany? Okres rozliczeniowy to od/do 14tego każdego m-ca. Jeśli bym się kwalifikował do zerwania umowy i wysłał pismo 24 listopada to kiedy wyłączyli by mi sygnał? Nie zależy ma na całkowitej rezygnacji ale jakby mi obniżyli cenę pakietu to czemu nie? Dzięki za pomoc.

W pakiecie Rodzinny HD kanał LOVE był gwarantowany. Rozwiązanie umowy zależy od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o rozwiązaniu umowy przez CP. Jeśli wyślesz w poniedziałek 25.11, to list powinien dotrzeć do CP przed 14 grudnia i to będzie data rozwiązania umowy. Gdyby jakimś cudem list dotarł po 14 grudnia, bądź jeśli wyślesz go po tym dniu (masz czas 30 dni od dnia wyłączenia kanału LOVE na dostarczenie oświadczenia do CP), umowa rozwiązana zostanie 14 stycznia 2014.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jego Cień bo sytyuacja wyglada tak ze do 07.12.2013 miesiac ten jest juz pobrany z nadplaty i wolnych srodkow pozostaje mi 1,079zl a wypowiedzenie umowy poszlo do cp wczoraj, nie wiadomo kiedy go przyjma/zatwierdza i boje sie ze beda cos w moim przypadku przeciagac zeby z deklaracja w reklamacji jaka podalem(czyli wolne srodki, dolicza sobie nastepny miesiac) i juz nie bedzie sie zgadzac i wyjda utrudnienia przy wypowiedzeniu?

Ps. mozesz sypnąć numerkiem tel. do ksiegowosci CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem obecnie konsultantem, a jak byłem to była kompletnie inna śpiewka, bo kazdy kolejny klient nie słyszał poprzedniej rozmowy i nie wiedzial, że może rozwiązać umowę a tu na forum post pod postem pytanie czy mozna wypowiedzeć umowę czy nie, czy takie wypowiedzenie może byc itp jakby piszącemu nie chciało się spojrzeć 2cm w górę na ostatni bądź przedostatni post. ja rozumiem, że po to jest forum, ale szanujcie się ludzie. sami nie potraficie myśleć, albo czegoś znaleźć?

Bo to jest wina samego CP (zresztą u innych operatorów telewizji, telefonii, czy internetu jest podobnie). Daliby na swojej stronie widoczne info o wyłączeniu kanału i możliwości wypowiedzenia umowy, albo najlepiej jeszcze jakby takie info ich automat wysyłał na maila każdego abonenta, do tego maila załączyliby jeszcze dodatkowo wzór jak ma wyglądać to wypowiedzenie i nie byłoby wtedy 1000 pytań. Jak chcesz zawrzeć z nimi umowę, to zrobisz to w przeciągu 2 minut na stronie internetowej, do tego wszystko jest jasno i łopatologicznie wytłumaczone co i jak, ale jak już chcesz wypowiedzieć umowę i nie wiesz jak to zrobić, to zostajesz bez pomocy ze strony CP (nigdzie na ich stronie nie ma info jak ma to wypowiedzenie wyglądać, ani żadnego wzoru) i tylko pytania na forum zostają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to chyba oczywiste, że firma sama nie będzie naklaniać swoich abonentów do odejscia, wiec te wszystkie metody ktore opisałeś nie wchodza w grę i pewnie nigdy nie wejda. nikt tego nie ukrywa, że wypowiedzieć umowę mozna, bo potwierdziła to rzeczniczka, wiec pytanie czy ja moge czy nie, czy takie wypowiedzenie jest dobre czy nie. czuje się jak w podstawówce kiedy przed polskim pytało się kazdego z osobna jak ktos ma napisane wypracowanie czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...