lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @ qbic Ja podpisywałem umowę w kwietniu br pierwszy raz (Rodzinny HD), później we wrześniu zmieniałem warunki umowy drogą telefoniczną (pakiet Familijny Max HD- oczywiście dostałem potwierdzenie zmian na piśmie- zażyczyłem sobie). W dzisiaj wysłanym wypowiedzeniu napisałem w nagłówku numer umowy którą zawarłem w kwietniu br ze wzmianką, że dotyczy to obecnie umowy aneksowanej drogą telefoniczną (podałem ID zgłoszenia zgodnie z tym co przyszło w piśmie). Nawiązując do poprzednich wypowiedzi przed momentem również otrzymałem pozytywną odpowiedź przez ICOK o możliwości rozwiązania umowy. Sprawa zatem jest już na 100% pewna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Mam Wedding TV w umowie. Mam rozumieć, że mimo to mogę rozwiązać umowę? Edit: Dobra znalazłem we wcześniejszych postach, że mogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @adrian349 tak z tym ze musisz zaznaczyc w wypowiedzeniu stara nazwe kanalu a obecna jaka byla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warus88 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Panowie takie szybkie pytanko mam umowę podpisaną 2011/12/04 na pakiet Familijny HD + Pakiet HBO CINEMAX na 29 miesiecy czy mogę wypowiedzieć umowę z powodu wycofania Love bo w mojej umowie to nazywało sie Wedding TV . Bede wdzieczny za informację . I jutro ruszam z wypowiedzeniem na pocztę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak możesz zerwać umowę. Było o tym pisane kilka postów wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Szybkie pytanie czy Weeding TV by gwarantowany w Kwietniu 2013 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek212121 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak I pytanie pod jaki numer zadzwonić najlepiej by z nimi po negocjować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matek451 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 To nie tak, ze maja abonentów gdzieś. Chodzi o kompromis między partnerami. Dlatego kazdy przedstawia swoje propozycje i dalej trzeba negocjować. Postawa nie dacie to zabieram zabawki do niczego nie prowadzi. Jedyny konkurent nie jest w tym temacie lepszy, o czym mogliście sie przekonać na wiosnę. Wówczas pozostanie wam tylko telewizja naziemna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Na podstawie przykładów z tego wątku przygotowałem krótki i konkretny wzór wypowiedzenia. Czy ktoś mógłby zerknąć czy jest w porządku i czy w takiej postaci mogę to wysłać (oczywiście dane są przykładowe ) Nigdy nie wypowiadałem umowy, stąd moje pytanie. WZÓR: https://dl.dropboxusercontent.com/u/92711063/szablon%20wypowiedzenia%20umowy%20CP.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Cześć Można zanieść wypowiedzenie do punku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moreblack Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Nie można, musisz wysłać pocztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bramafan Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie i Panie Proszę o pomoc. Czy numer umowy, którą chcę rozwiązać to numer, który można znaleźć na koncie ICOK w zakładce usługi ---> zarządzanie kontraktami? Jest tam podany numer karty oraz kontraktu np.: Kontrakt: 126726xxx, Nr karty: 0739725xxxxx Jeśli mam opcję multiroom to muszę wypowiedzieć dwie umowy tj. podać dwa numery kontraktów, dwa numery dekoderów, dwa numery kart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ale po co tak kombinujesz numer umowy jest tylko jeden, który dotyczy całości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Co do nr umowy, to ja spisałem nr z papierowej umowy. Było tam coś takiego: Umowa nr TQ00_00000 i to podałem. Można na wszelki wypadek wpisać, ale z tego co mi wiadomo, to wystarczy im podać sam nr karty dekodera i pesel. Po tym już Cię zidentyfikują. Co do multiroomu, to nie wiem, bo nie korzystam z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bramafan Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ale po co tak kombinujesz numer umowy jest tylko jeden, który dotyczy całości Nie kombinuje tylko nie mam papierowej wersji umowy. Przepadła podczas przeprowadzki. Co do nr umowy, to ja spisałem nr z papierowej umowy. Było tam coś takiego: Umowa nr TQ00_00000 i to podałem. Można na wszelki wypadek wpisać, ale z tego co mi wiadomo, to wystarczy im podać sam nr karty dekodera i pesel. Po tym już Cię zidentyfikują. Co do multiroomu, to nie wiem, bo nie korzystam z tego. Podam numery obyu dekoderów i obu kart oraz pesel. Mam nadzieję, że wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neonbloow Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Przed momentem dzwoniłem do nich się wypytać wszystko i dosłwonie przed chwilą poszło wypowiedzenie pocztą Z tego co Facet na infolinii mówił To wystarczy numer kart nr dowodu i PESEL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnb8 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 zwyklym listem wysyłacie wypowiedzenia czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Poleconym za potwierdzeniem odbioru. Zwykły list mogą wyrzucić i udać, że w ogóle nie doszedł i nie udowodnisz im, ze tak nie było, bo zwykłe listy nie są przez Pocztę rejestrowane i nikt nie pokwituje jego odbioru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Zawarłem 3 miesiące temu umowę z modułem na własność. Generalnie mam umowę elastyczną Rodzinny HD - Mini HD. Przez tydzień mam jeszcze aktywny pakiet Rodzinny HD, niestety na początku okresu rozliczeniowego zgłosiłem chęć obniżenia pakietu do Mini HD. Czy przeszłaby taka akcja, że podreptałbym do APS lub zadzwonił na infolinie i anulował dyspozycje zmiany pakietu? Tak to bym im ładnie wypowiedzenie wysłał w nowym okresie rozliczeniowym i byłaby krótka piłka w sprawie pakietu Mini HD za 4,90zł zamiast 14,90zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Czy mogę się powołać na Regulamin Świadczenia Usług a dokładnie na Rozdział 5, par. 7 jak nie dostałem tego regulaminu a jedynie PWU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolego REGULAMIN Cie obowiązuje ten zamieszczony na stronie CP nie zależnie czy go otrzymałeś czy tez nie także nie wiem w czym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @marenss - Prawo wypowiedzenia umowy bez konsekwencji mają osoby, które mają podpisaną umowę z minimalnym obowiązkiem na pakiet Rodzinny HD a w Twoim wypadku minimalnym obowiązkiem jest pakiet Mini HD. @Burito - Fakt, że nie otrzymałeś regulaminu w papierowej wersji nie pozbawia Cię prawa powoływania się na tenże regulamin, który jest ogólnie dostępny na stronie www, w APS czy też w siedzibie Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proximus Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 @marenss - z jakiego powodu chcesz wypowiedzieć umowę? Brak kanału LOVE? Przecież masz MiniHD a w nim nie ma tego kanału. Kanały z Rodzinnego HD miałeś w prezencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolego REGULAMIN Cie obowiązuje ten zamieszczony na stronie CP nie zależnie czy go otrzymałeś czy tez nie także nie wiem w czym problem Powinno być chociaż "okno" w umowie z zaznaczeniem, że się z nim zapoznałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelnorbert Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Na podstawie przykładów z tego wątku przygotowałem krótki i konkretny wzór wypowiedzenia. Czy ktoś mógłby zerknąć czy jest w porządku i czy w takiej postaci mogę to wysłać (oczywiście dane są przykładowe ) Nigdy nie wypowiadałem umowy, stąd moje pytanie. WZÓR: https://dl.dropboxusercontent.com/u/92711063/szablon%20wypowiedzenia%20umowy%20CP.jpg Bardzo dobry wzór nic dodać nic ując a ja bym dodał i dodam taka formułkę jeszcze Informuję Cyfrowy Polsat S.A o odebraniu prawa do dysponowania moimi danymi osobowymi i żądam natychmiastowego ich wykasowania z baz danych Cyfrowy Polsat S.A. i spółek zależnych z dniem zakończenia powyższej umowy na podstawie art. 32, ust. 1, pkt 6, 7, i 8 ustawy o Ochronie danych osobowych. Proszę o natychmiastowe pisemne potwierdzenie rozwiązania umowy, potwierdzenie wykasowania moich danych osobowych z bazy danych wraz z rozliczeniem mojego wirtualnego konta abonenckiego nr 0000 0000 0000 0000 0000 0000 To tak na wszeli wypadek jak ktos nie chce byc pózniej windykowany i nie chce aby jego dane były dalej ''sprzedawane'' (przetwarzane) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.