Adip Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2023 Czy zauważyliście, że oglądanie meczów w aplikacji Viaplay na dekoderze Dualbox 4k od Canal+, ale także i innych streamów od Canal + na tym dekoderze, nie jest najlepszej jakości -rozdzielczości? Zauważyłem, że obraz streamingu meczów za pośrednictwem aplikacji Kodi na androidzie TV, jest jakby w lepszej rozdzielczości, niż te same treści wideo na dekoderze od Canal+, obraz jest jakby czystszy. Nie widzę niestety, w ustawieniach dekodera 4k Dualbox , aby można było zmieniać rozdzielczość dla treści wyświetlanych za pośrednictwem internetu (Viaplay, Kanały od C+) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Jak najlepiej ustawić HDR? U mnie podczas ustawiania - adaptacyjny, obraz smuży. W trybie - zawsze jest zdecydowanie lepiej. A jak to u Was? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Proszę o pomoc: czy ktoś miał taką sytuację że w trakcie umowy potrzebował wymienić DualBoxa na moduł CAM? Mam DualBoxa na umowie dla byłych posiadaczy multiroom po cyfrze (Extra z Canal+ 40zł) i użytkownik mi mówi że chce zrezygnować z tego dekodera bo jest beznadziejny i chce moduł. Na razie mi Canal odpisali lakonicznie że nie mam ofert na taką wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 W dniu 27.08.2023 o 20:09, Adip napisał(a): Czy zauważyliście, że oglądanie meczów w aplikacji Viaplay na dekoderze Dualbox 4k od Canal+, ale także i innych streamów od Canal + na tym dekoderze, nie jest najlepszej jakości -rozdzielczości? Mam tak samo, kwestia TV. U mnie na TV z 2014 roku obraz jest tak jakby lekko poszarpany, nieostry. Po podłączeniu do TV z 2018 obraz jest normalnej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 4 godziny temu, Kyle napisał(a): Proszę o pomoc: czy ktoś miał taką sytuację że w trakcie umowy potrzebował wymienić DualBoxa na moduł CAM? Mam DualBoxa na umowie dla byłych posiadaczy multiroom po cyfrze (Extra z Canal+ 40zł) i użytkownik mi mówi że chce zrezygnować z tego dekodera bo jest beznadziejny i chce moduł. Na razie mi Canal odpisali lakonicznie że nie mam ofert na taką wymianę. @Kyle Wymiana dekodera na moduł CAM jest wymianą niestandardową w CANAL+. Mogę Ci pomóc uzyskać taką wymianę sprzętu. Napisałem na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Czy ktoś miał sytuację podobną do mojej? Dekoder po 5 minutach po podłączeniu do prądu "nie widzi pilota" z większej odległości. Do około 5 minut dekoder z każdej odległości reaguje na pilota. Potem tylko można z odległości około 20 cm od dekodera. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid B. Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Wymianilem swojego Dualboxa na nowy w punkcie (problem z klatkowaniem obrazu na kanałach 4K). I wiecie co...? Jest to samo! O co tu chodzi? Może problem leży po stronie dysku? Czy te dekodery już tak mają...? Instalacja antenowa wydaje się być ok. Parametry odbioru są dość wysokie. Antena i konwerter sa nowe, kabel HDMI dla pewnosci też wymieniłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Odłącz dysk i będziesz wiedział czy on jest powodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid B. Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 W dniu 19.09.2023 o 09:35, maks27 napisał(a): Odłącz dysk i będziesz wiedział. Odłączenie nic nie pomogło. Przełożyłem dekoder do innego pokoju i podłączyłem do innego TV - problem dalej jest. A najlepsze jest to że tam mam inna instalacje antenowa... więc wiem na 100 procent, że to nie jest wina anteny/konwentera/kabla HDMI etc... tylko stricte dekodera! Nieomieszkalem powiadomic o tym C+ i wiecie co.... nie uznano mojej reklamacji! Bo oni nie dostają sygnałów o podobnych problemach! To dziwne, że ja miałem dwa te dekodery i na obu taki problem, a oni nie odnotowują problemów z działaniem tych dekoderów. No porażka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 Mam problem z jakością obrazu na dekoderze Dualbox. Przewód HDMI był wymieniany. Tryb HDR na opcji Adaptacyjny bardzo pikseluje i obraz się rozwarstwia. Kabel HDMI wymieniony. W trybie Zawsze jest lepiej, ale nie jakoś super. Czy jest techniczna możliwość wymiany dekodera ultrabox 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 Hej Widzę że najnowsze dekodery c+ też nie należą do najbardziej udanych. Mam ultra 4K i od dłuższego czasu pikselujący obraz, szczególnie na kanałach TVN. Oczywiście moja instalacja jest ok, antena 105cm sygnały po 100% Z tego co wyczytałem jest to wina softu który po aktualizacjach też nie rozwiązał problemu (wiadomo mistrzowie oprogramowania w C+ znowu nie dali rady) Zastanawiałem się czy przy zmianie umowy nie żądać tego dualboxa, ale chyba nie ma to sensu? Generalnie miałem jeszcze spróbować całkowitego resetu dekodera do fabryki, (jak powiedzieli w punkcie c+ PODOBNO pomaga) ale czy to komuś pomogło? nie mam za bardzo czasu ustawiać na nowo list kanałów i wszystkich opcji. Za trzy miesiące koniec umowy, muszę się na coś zdecydować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesion Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 W dniu 24.09.2023 o 19:56, Kris napisał(a): Hej Widzę że najnowsze dekodery c+ też nie należą do najbardziej udanych. Mam ultra 4K i od dłuższego czasu pikselujący obraz, szczególnie na kanałach TVN. Oczywiście moja instalacja jest ok, antena 105cm sygnały po 100% Z tego co wyczytałem jest to wina softu który po aktualizacjach też nie rozwiązał problemu (wiadomo mistrzowie oprogramowania w C+ znowu nie dali rady) Zastanawiałem się czy przy zmianie umowy nie żądać tego dualboxa, ale chyba nie ma to sensu? Generalnie miałem jeszcze spróbować całkowitego resetu dekodera do fabryki, (jak powiedzieli w punkcie c+ PODOBNO pomaga) ale czy to komuś pomogło? nie mam za bardzo czasu ustawiać na nowo list kanałów i wszystkich opcji. Za trzy miesiące koniec umowy, muszę się na coś zdecydować Nie wymieniaj ultraboxa na dualboxa, bo dopiero zaczną się problemy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azzu Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 (edytowane) Czy u was tez na dualboxie na niektórych kanałach też nie działa EPG?? aktualizowałem dekoder, ale nie pomogło. da radę coś zrobić, aby to epg działało poprawnie? czy to chwilowe i samo sie naprawi? Edytowane 2 Października 2023 przez azzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Często tak bywa zwłaszcza na przełomie miesiąca. Nie mam pojecia dlaczego tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesion Opublikowano 4 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2023 W dniu 2.10.2023 o 18:40, azzu napisał(a): Czy u was tez na dualboxie na niektórych kanałach też nie działa EPG?? aktualizowałem dekoder, ale nie pomogło. da radę coś zrobić, aby to epg działało poprawnie? czy to chwilowe i samo sie naprawi? Pisałem do nich i mówili, ze wiedza i pracują nad usunięciem problemu. Znając życie to zrobia i za jakis czas znowu jest ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvesi Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Witam z moim dekoderem zazwyczaj wszystko było okej. Dziś rano włączam i pilot działa, ale ospale chce włączyć 17 kliknie się tylko 1 lub 7, chce przełączyć kanał do przodu to zatrybi za trzecim razem dodam iż po naciśnięciu tv steruje telewizorem i działa tam wszystko oczywiście błyskawicznie, baterie również podmienione i to samo. Dodam iż o 1 w nocy działało wszystko bez zarzutu jak zawsze a o 7 rano stało się wszystko strasznie irytujące o nawigowaniu po menu to już nie mówię bo to jakaś tragedia. Czy miał ktoś coś podobnego? Bo jak nie to chyba tylko dziada zanieść do punktu i niech coś z tym robią lub dają drugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 15 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2023 Jak komputer działa wolno to się go ponownie uruchamia. W Menu diagnostyki masz przycisk do ponownego uruchomienia dekodera lub po prostu odłącz go na chwilę od zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompatrz Opublikowano 25 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2023 (edytowane) Czy warto przy przedluzaniu umowy starac się wymienic 3 wifiboxy na te dual boxy? Edytowane 25 Października 2023 przez tompatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Warto. Mają swoje problemy ale w porównaniu w WiFiboxem to niebo, a ziemia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard 39 Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 Wymieniłem wifi box na dual box nie ma problemu dużo aplikacji dodatkowych tylko dysk spowalnia system po co teraz nagrywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 Mam ten dekoder od dwóch tygodni, w porównaniu do starego Wifi Premium Boxa oczywiście znaczna poprawa w działaniu, bo stary zamulał niemiłosiernie. Ale mam 1 problem z tym nowym, bo oglądając jakikolwiek program co parę minut na jakąś 1-2 sekundy ekran robi się czarny, a potem sytuacja wraca do normy. Czasem jest to co jakieś 5 minut, a czasem co 30 minut, więc da się tak oglądać, ale jestem ciekaw co może być przyczyną i jak temu zaradzić. Mam monoblok na Astrę i Hotbirda, podłączone 2 kablami do dekodera, próbowałem odłączyć dysk ale to nie pomogło nadal ta sama przypadłość. Miał ktoś podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 Może kabel HDMI? Zmień rozdzielczość w Menu na 1080i jak nie będzie tych zanikowe, to kup lepszy kabel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kleyo Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 Wygląda na to, że pomogło. Ja mam takie sobie oczy, więc w sumie nie widzę dużej różnicy, ale taki kabel to pewnie nie majątek to zainwestuje, ale najważniejsze że przerwy zniknęły Dziękuję bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 Lepszy kabel nie zmieni jakości obrazu, natomiast na pewno wpłynie na stabilność działania dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2023 5 godzin temu, mingo napisał(a): epszy kabel......... na pewno wpłynie na stabilność działania dekodera. Nie na stabilność działania dekodera, tylko stabilniej będzie obraz przesyłany. Dekoder będzie działał tak samo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.