Skocz do zawartości

4K DualBox+ (ADB-G9SE)


Dj.Graal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zauważyliście, że oglądanie meczów w aplikacji Viaplay na dekoderze Dualbox 4k od Canal+, ale także i innych streamów od Canal +  na tym dekoderze, nie jest najlepszej jakości -rozdzielczości? 

Zauważyłem, że obraz streamingu meczów  za pośrednictwem aplikacji Kodi na androidzie TV, jest jakby w lepszej rozdzielczości, niż te same treści wideo na dekoderze od Canal+, obraz jest jakby czystszy.

Nie widzę niestety, w ustawieniach dekodera 4k Dualbox , aby można było zmieniać rozdzielczość dla treści wyświetlanych za pośrednictwem internetu (Viaplay, Kanały od C+)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proszę o pomoc: czy ktoś miał taką sytuację że w trakcie umowy potrzebował wymienić DualBoxa na moduł CAM? Mam DualBoxa na umowie dla byłych posiadaczy multiroom po cyfrze (Extra z Canal+ 40zł) i użytkownik mi mówi że chce zrezygnować z tego dekodera bo jest beznadziejny i chce moduł. Na razie mi Canal odpisali lakonicznie że nie mam ofert na taką wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.08.2023 o 20:09, Adip napisał(a):

Czy zauważyliście, że oglądanie meczów w aplikacji Viaplay na dekoderze Dualbox 4k od Canal+, ale także i innych streamów od Canal +  na tym dekoderze, nie jest najlepszej jakości -rozdzielczości? 

Mam tak samo, kwestia TV. U mnie na TV z 2014 roku obraz jest tak jakby lekko poszarpany, nieostry. 

 

Po podłączeniu do TV z 2018 obraz jest normalnej jakości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kyle napisał(a):

Proszę o pomoc: czy ktoś miał taką sytuację że w trakcie umowy potrzebował wymienić DualBoxa na moduł CAM? Mam DualBoxa na umowie dla byłych posiadaczy multiroom po cyfrze (Extra z Canal+ 40zł) i użytkownik mi mówi że chce zrezygnować z tego dekodera bo jest beznadziejny i chce moduł. Na razie mi Canal odpisali lakonicznie że nie mam ofert na taką wymianę.

@Kyle Wymiana dekodera na moduł CAM jest wymianą niestandardową w CANAL+. Mogę Ci pomóc uzyskać taką wymianę sprzętu. Napisałem na priv. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał sytuację podobną do mojej? Dekoder po 5 minutach po podłączeniu do prądu "nie widzi pilota" z większej odległości. Do około 5 minut dekoder z każdej odległości reaguje na pilota. Potem tylko można z odległości około 20 cm od dekodera.

 

Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymianilem swojego Dualboxa na nowy w punkcie (problem z klatkowaniem obrazu na kanałach 4K). I wiecie co...? Jest to samo! O co tu chodzi? Może problem leży po stronie dysku? Czy te dekodery już tak mają...? Instalacja antenowa wydaje się być ok. Parametry odbioru są dość wysokie. Antena i konwerter sa nowe, kabel HDMI dla pewnosci też wymieniłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.09.2023 o 09:35, maks27 napisał(a):

Odłącz dysk i będziesz wiedział.

Odłączenie nic nie pomogło. Przełożyłem dekoder do innego pokoju i podłączyłem do innego TV - problem dalej jest. A najlepsze jest to że tam mam inna instalacje antenowa... więc wiem na 100 procent, że to nie jest wina anteny/konwentera/kabla HDMI etc... tylko stricte dekodera! Nieomieszkalem powiadomic o tym C+ i wiecie co.... nie uznano mojej reklamacji! Bo oni nie dostają sygnałów o podobnych problemach! To dziwne, że ja miałem dwa te dekodery i na obu taki problem, a oni nie odnotowują problemów z działaniem tych dekoderów. No porażka! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Widzę że najnowsze dekodery c+ też nie należą do najbardziej udanych. Mam ultra 4K i od dłuższego czasu  pikselujący obraz, szczególnie na kanałach TVN. Oczywiście moja instalacja jest ok, antena 105cm sygnały po 100%  Z tego co wyczytałem jest to wina softu który po aktualizacjach też nie rozwiązał problemu (wiadomo mistrzowie oprogramowania w C+ znowu nie dali rady)

Zastanawiałem się czy przy zmianie umowy nie żądać tego dualboxa, ale chyba nie ma to sensu? Generalnie miałem jeszcze spróbować całkowitego resetu dekodera do fabryki, (jak powiedzieli w punkcie c+ PODOBNO pomaga) ale czy to komuś pomogło? 🤨 nie mam za bardzo  czasu ustawiać na nowo list kanałów i wszystkich opcji. Za trzy miesiące koniec umowy, muszę się na coś zdecydować 😐

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2023 o 19:56, Kris napisał(a):

Hej

Widzę że najnowsze dekodery c+ też nie należą do najbardziej udanych. Mam ultra 4K i od dłuższego czasu  pikselujący obraz, szczególnie na kanałach TVN. Oczywiście moja instalacja jest ok, antena 105cm sygnały po 100%  Z tego co wyczytałem jest to wina softu który po aktualizacjach też nie rozwiązał problemu (wiadomo mistrzowie oprogramowania w C+ znowu nie dali rady)

Zastanawiałem się czy przy zmianie umowy nie żądać tego dualboxa, ale chyba nie ma to sensu? Generalnie miałem jeszcze spróbować całkowitego resetu dekodera do fabryki, (jak powiedzieli w punkcie c+ PODOBNO pomaga) ale czy to komuś pomogło? 🤨 nie mam za bardzo  czasu ustawiać na nowo list kanałów i wszystkich opcji. Za trzy miesiące koniec umowy, muszę się na coś zdecydować 😐

Nie wymieniaj ultraboxa na dualboxa, bo dopiero zaczną się problemy :) 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.10.2023 o 18:40, azzu napisał(a):

Czy u was tez na dualboxie na niektórych kanałach też nie działa EPG?? aktualizowałem dekoder, ale nie pomogło. da radę

 coś zrobić, aby to epg działało poprawnie? czy to chwilowe i samo sie naprawi?

Pisałem do nich i mówili, ze wiedza i pracują nad usunięciem problemu. Znając życie to zrobia i za jakis czas znowu jest ten sam problem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam z moim dekoderem zazwyczaj wszystko było okej. Dziś rano włączam i pilot działa, ale ospale chce włączyć 17 kliknie się tylko 1 lub 7, chce przełączyć kanał do przodu to zatrybi za trzecim razem dodam iż po naciśnięciu tv steruje telewizorem i działa tam wszystko oczywiście błyskawicznie, baterie również podmienione i to samo. Dodam iż o 1 w nocy działało wszystko bez zarzutu jak zawsze a o 7 rano stało się wszystko strasznie irytujące o nawigowaniu po menu to już nie mówię bo to jakaś tragedia. Czy miał ktoś coś podobnego? Bo jak nie to chyba tylko dziada zanieść do punktu i niech coś z tym robią lub dają drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam ten dekoder od dwóch tygodni, w porównaniu do starego Wifi Premium Boxa oczywiście znaczna poprawa w działaniu, bo stary zamulał niemiłosiernie. Ale mam 1 problem z tym nowym, bo oglądając jakikolwiek program co parę minut na jakąś 1-2 sekundy ekran robi się czarny, a potem sytuacja wraca do normy. Czasem jest to co jakieś 5 minut, a czasem co 30 minut, więc da się tak oglądać, ale jestem ciekaw co może być przyczyną i jak temu zaradzić.

Mam monoblok na Astrę i Hotbirda, podłączone 2 kablami do dekodera, próbowałem odłączyć dysk ale to nie pomogło nadal ta sama przypadłość.

Miał ktoś podobnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...