aster Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 W dniu 30.05.2023 o 12:28, lukx95 napisał(a): @SmartBart Bez podłączania dekodera do prądu sprawdzisz to na nalepce z tyłu dekodera po numerze seryjnym modelu 4K UltraBox+. Dekoder producenta Technicolor ma numer seryjny zaczynający się "ITCA", a natomiast dekoder producenta ADB ma numer seryjny zaczynający się "JADA". Jeśli ktoś jest klientem to nawet nie musi zaglądać do sprzętu. Logując się na swoje konto (Strefa Canal+) można sprawdzić numer seryjny dekodera. U mnie akurat pokazuje się "ITCA". Czyli chyba czas pomyśleć o wycofaniu wypowiedzenia i wywalczeniu jakiejś sensownej opcji, choć mam duże wątpliwości czy uda mi się ponownie uzyskać tak dobrą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 6 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2023 19 godzin temu, Kmicik napisał(a): Czy Wy też macie problem z pojawiającymi sie pikselogia na dualboxie?? Mimo ze poziom sygnału jest na około 70% a jakość około 70% tez to od czasu do czasu pikselogia pokazuje się na ekranie Potwierdzam. Widać to na pasku tvn24. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Uparcie chcą mi zmienić dekoder. Wifipremium na dualbox. Czytając komentarze stwierdzam, że to nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Jeśli nie potrzebujesz 4K to trzymaj się WifPremiumBoxa póki się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Ja bym wymienił, chociażby ze względu na możliwości internetowe nawet jeśli nie dla 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Wifipremium też ma możliwosci internetowe co prawda w bardzo prymitywnej formie, ale da się oglądać treści. Tych treści 4k jest dość mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 @domin107 jak brać, to tylko moduł. Oczywiście jak ma się możliwości z jego korzystania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Godzinę temu, _Artek_ napisał(a): Ja bym wymienił, chociażby ze względu na możliwości internetowe nawet jeśli nie dla 4k. Miałem Wifipremiumboxa przez blisko 6 lat. Nie miałem w nim większych problemów. Dualboxa mam niecały rok, zawiesił mi się już w tym czasie z kilkadziesiąt razy (przy szybkim przełączaniu kanałów), po którejś z aktualizacji pojawiły się też restarty w nieoczekiwanych momentach. Zgłosiłem sprawę w salonie, po ogromnym oporze ze strony obsługi (wziął dekoder na 5 minut, nic się nie działo więc nie chciał wymienić dekodera) dostałem kolejny egzemplarz i jest podobnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Moduł jest fajny, ale nie daje możliwości cofania ani wielostrumieniowości. Dualbox+ działa czasami baaaaardzo opornie (bolesna przesiadka z Polsatbox 4K). Mój się nie wiesza (G9SE), ale niekiedy potrafi długo myśleć. Za to usługi online działają naprawdę sprawnie. Do poprawki na pewno uruchamianie przy maksymalnym oszczędzaniu energii - niepotrzebny ekran aktywacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Mnie śmieszy to sprawdzanie dekodera w 5 minut......znaczy dekoder musi naprawdę przestać działać żeby sprawdzenie w 5 minut "działało:" nawet pikselozy na ultrabox+4k (Jada) w 5 minut nikt nie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 10 godzin temu, paskud napisał(a): Moduł jest fajny, ale nie daje możliwości cofania Jak najbardziej jest taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 13 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2023 Potwierdzam. I daje nawet większe możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 17 godzin temu, ircios napisał(a): Jak najbardziej jest taka możliwość. Tylko z poziomu Timeshift. O 8 godzin nie cofniesz bez aplikacji Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2023 Od tego mam tv w którym jest apka C+. W tym samym tv jest też moduł. Działa wszystko tak jak w dekoderze, a nawet lepiej i szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 (edytowane) Na module właśnie było u mnie gorzej. Przełączanie kanałów trwało dłużej, stacje z ECP nie działały. Dobrze, że nagrania na dysku pozostały nienaruszone. Edytowane 15 Czerwca 2023 przez paskud Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2023 59 minut temu, paskud napisał(a): stacje z ECP nie działały Jest jeden kanał z nadawanym testowo ECP. Jest to kanał dla abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbych Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Witam .Mam dekoder 4K DUALBOX+ MADA1S233111706E0 problem polega na tym że dekoder nie trzyma rozdzielczości 3840*2160p ustawiam na najwyższą rozdzielczość gdzie po chwili jest 1080p . Dzieje się tak od samego początku . Wcześniej na Ultrabox 4K było wszystko OK . Macie może jakieś pomysły ? Co zrobić z tym fantem (wejścia HDMI w Telewizorze zmieniałem , kable też ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Zmienia na niższą na programach 4K ? Jak nie zmienia to nie masz żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Miałem to samo na starszym sofcie. Po aktualizacji problem nie występuje. Czy po odpięciu od satelity da się oglądać stacje dostępne w Canal+ Online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 18 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2023 Da się. Było sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Nie mogę sprzętu odpiąć od satelity... Wtedy kanały wybiera się z poziomu VOD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Możesz, pozwalamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 WitamOd kilku dni mam dekoder 4k dualboxI jest mały mankament, mianowicie już kilka razy zdążyło mi się że po włączeniu dekodera obrał był niebieski. Po restarcie dekodera odlaczneiu zasilania wszystko wraca do normy.Ktoś miał taki problem?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Kiedyś ktoś pisał o takim problemie na TV Manta i konieczny był kontakt z producentem TV, który wysyłał nowe oprogramowanie w celu aktualizacji telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2023 Hmm Tv to sony bravia xr x90j .Wszystkie aktualizacje na tv jak i dekoderze zrobione.Na dniach wymienię kabel hdmi na bocian 8k Problem chyba rozwiązany ,zapomniałem ze mam PS5 podpięte kablem HDMI BOCIAN ,Przepiąłem kabel na włączonym dekoderze obraz od razu wrócił do normalności . Pozostaje zakupić 2 kabelek HDMI . Po raz kolejny potwierdza sie że kable 4k za 29.99 zl to tylko nazwę 4k mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.