Skocz do zawartości

Dj.Graal

Użytkownik
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Sprzęt

  • Antena
    Mabo180, Mabo 125, Corab 90,Cyfra+
  • LNB
    Mti high gain quad ,Mti octo,Inwerto ultra black quad
  • Multifeed
    Wiele LNB
  • Odbiornik
    DREAMBOX 7000S,DREAMBOX DM8000,ULTRABOX 4K ADB,ULTRABOX 4K TECHNICOLOR
  • Operator
    Canal+,Cyfrowy Polsat,Canal+
  • Oferta
    Superpremium+MultiManPack+FilmboxPack+Eleven,Mini Hd,Extra+ Canal+

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dj.Graal

Amator

Amator (2/11)

21

Reputacja

  1. Jeszcze półtora roku temu wystarczyło dać dekoderowi idealny sygnał a on odwzajemniał się idealnym odbiorem.Teraz to nie wystarcza płacę 250 zł.za abonanament mam antene 2 metrową z merem 20db.ja ze swojej strony zrobilem wszystko aby Canal+odbierał idealnie.Od półtora roku technicy przepraszam techników [beep]e z C+ nie naprawili softu jeśli nie potrafią niech wrócą do softu z przed stycznia ub.roku i gra muzyka.Tego tez nie potrafią w dobie tak dużej ilości świetnych programistów w Polsce gdzie do Dreamboxów codziennie niemal pojawiają się nowe wersje oprogramowania od kilkunastu lat.Pikseloza jest jak była ba doszło dodatkowo zniekształcenie dźwięku nie poprawili a jeszcze spierniczyli dzwiek.Jak dzieci we mgle może skarga do właściwego regulatora wskaże [beep]ą właściwą drogę.
  2. Potwierdzam nowe oprogramowanie Ultraboxa 4K Jada wczoraj i dziś na kilku dekoderach.
  3. Na infolinii twierdzą że wysłali nowy soft na pierwszą partie 10tys.dekoderów kiedy następne nikt nie wie może w cyklach co 3 tyg.
  4. Kochani na infolinii Canal+ otrzymałem informację,że dziś po godz.10 rano pierwsza seria Ultraboxów 4K Jada dostała łatke nowego softu dostał ktoś?
  5. Jeśli chodzi o odtwarzanie z dysku na tv to powiem Wam,że nawet na tym samym tv egzemplarzu po wizycie w serwisie jak resetują na płycie głównej czas np.ogladania przy wymianie matrycy też z dysku nic nie odtworzymy.Chore to bo i tak kradną a uczciwego człowieka się czepiają utrudniają życie już widzę jak ktoś po mieście lata z 65 calowym tv.
  6. Przywróć ustawienia fabryczne i od początku wpisz Polskę polski jezyk i przy wyszukiwaniu szukaj Canal+ tak aby mieć listę od tego operatora.Jesli to się nie uda albo automat i ustawianie z 1000 kanałów tych z C+ albo ręczne wyszukanie tylko polskich transponderów żeby ta lista była mniejsza.Następnie tv musi widzieć moduł może nie musi jak już się uda to wcale poprawnie nie musi współpracować i operator C+ nie bierze żadnej ale to żadnej odpowiedzialnością ze będzie to działało poprawnie ba że nawet zadziała.Nawet jak działa w każdej chwili zmiana oprogramowania modułu czy tv może uniemożliwić poprawną współpracę.Zmiana kanałów nowe kanały powtórka z rozrywki. Sam mam 2 moduły w tv od kilkunastu lat i nie jestem ich przeciwnikiem tylko wiem ile to wymaga pracy wiedzy i nerwów jak coś nie działa i wtedy człowiek zostaje sam Canal+wini producenta tv a ten Canal+ to samo z Polsatem a człowiek zostaje sam jak palec.
  7. Zresetuj dekoder a w pilocie przy bateriach są blaszki czasami nie trzymają trzeba ich podgiąć troszkę żeby lepiej trzymały jeśli to nie pomoże wymiana pilota.Pomijam problemy z softem tak jak w Jada tu pilot odbiera ale dekoder do 2 min.mysli zanim zareaguje.
  8. Panowie prawdopodobnie jeden z kanałów na YouTube'ie zajmie się sprawą pixelozy na Ultraboxach będzie video dotyczące problemów z oprogramowaniem proszę o sugestie,spostrzeżenia i co najważniejsze policzmy się czy to tylko garstka 200 dekoderów jak sądzi operator.W kupie siła może to wymusi na operatorze zmianę polityki odnośnie poprawy i nowe oprogramowania dekodera.Może to i sprawa do zgłoszenia do właściwego regulatora z wnioskiem o ukaranie operatora satelitarnego.Rok czasu nie można normalnie oglądać wymiana na drugiego Ultraboxa prawie niemożliwa zresztą ludzie wymieniają i to samo a Dualbox4K nie jest godną alternatywą to krok wstecz.Do wszystkich sugesti problemów spostrzeżeń odniesie się w filmie platforma Canal+ czy dalej będzie sądziła że dotyczy to garstki dekoderów i oprogramowanie lipcowe w pełni załatwia temat i nie ma potrzeby poprawy softu.Być może przyspieszy premierę nowego dekodera premium Canal+.
  9. Z racji że Nota już nie ma kupiłem Samsung Galaxy S 23 ultra.
  10. @wally79zgadzam się w 100% tak też im tłumaczyłem sam na kilkadziesiąt załatwionych Ultraboxow 4K prawie wszystkie mają problemy.A te 200 ich sztuk bierze się z tego ze na 10 osób tylko 2 dochodzą swoich praw.Reszta korzystając z małych anten myśli że tak ma być.Kochani dzwońcie na infolinię nekajcie ich ja tez miałem odmowną reklamacje i facet był człowiekiem przecież to ich wina,że musimy się 7 mies.mordować z tymi dekoderami.Najgorsze że oni nadal nie są świadomi realnej ilości źle działających dekoderów i nie przyjmują tego do wiadomości.Dają dwa miesiące po 50% abonamentu lub jeden miesiąc 100%.Dzwońcie proście o kontakt z osobą która prowadzi Waszą reklamacje i pogadajcie mailem jest to trudniej do wytłumaczenia.Powodzenia.
  11. Ja dzisiaj pogadałem trochę dłużej odnośnie usterek w Ultraboxach4K na infolinii pytano mnie co i jakie usterki występują jak często itd.I uwaga Canal+ nie dostrzega po ostatnim sofcie w lipcu potrzeby wypuszczania kolejnej poprawki w tym roku.Ilosc była bardzo mała przed ostatnim lipcowym oprogramowaniem,a teraz to juz marginalnie moze kilka sztuk może mieć problemy także nie ma takiej potrzeby.Ja dzisiaj w dobrej atmosferze dogadałem się i zrabatowano mi ponad 200zł.
  12. Proszę bardzo UOKiK bada sprawę Netflixa tylko tych skarg mało jeśli chodzi o dzielenie kont.Co godzina sprawdzają konto inwigilują jak w komunie czy człowiek w domu, w szkole ,w pracy, u rodziców,dzieci,na wakacjach,u kochanki.I to nie chińska czy ruska tylko amerykańska firma.
  13. Ja też złożyłem reklamacje może jak będzie reklamacji więcej niż deklarowane 200 dekoderów coś zrozumieją. Uważam że sytuacja jest patowa 7 mies.3 próby oni nadal nie wiedzą o co chodzi.Mamy super zdolnych programistów w Polsce sam fakt ile wychodzi wychodziło nowych softów do Dreamboxów czy Vu a tu nawet wrócić do bardzo dobrego ostatniego softu nie potrafią zrobić.Najgorsze,że w ubiegłym tygodniu przy próbie przedłużenia umowy konsultant chciał mi za multiroom z 15 na 20zl zmienić.Za co?Za to że zamiast na dekoderach na module ogladam.Pan nie był w stanie zadeklarować obiecać,że za te 20zł. 2.5 roku poprawnej pracy dekodera.
  14. Na wieloogniskowej masz sygnał mocniejszy tych dodatkowych satelit i mozliwosc dodania nawet 28 stopni angielskiej bardzo ciekawa pozycia i muzyki dużo,stacji radiowych.Jeśli nie reflektujesz na nią optymalnym na lata wyborem jest Corab 90 lekka aluminiowa waży tyle co 80 a sygnału ma więcej nie rdzewieje bardzo dobrze wytłoczona do tego listwa na kilka konwerterów oryginalna+przełącznik diseq na 4 satelity najlepiej dobrej marki+4konwertery najlepiej Televesa+kabel czarny np.triset113 pe +fki+stojak czy uchwyt do anteny to wszystko.Możesz też zamówić antenę z montażem i nic Cię nie interesuje.
  15. Ja pierniczę tego to się nie spodziewałem 7 miesięcy ciężkiej wysokopłatnej pracy techników Canal+ i nadal jest źle ba jest jeszcze gorzej niż było.Doszły jeszcze problemy z internetem. Jak dzieci we mgle czy z nami leci jeszcze pilot?Płacę ponad 200zl.a ogladam ostatnio z modułu cam bo dwa ultraboxy 4K się do tego nie nadają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...