ircios Opublikowano 22 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 (edytowane) 4K Dualbox+ dostanie nowy soft E3.0.9. Wgranie nowego sofu potrwa do 30 minut. Wprowadzona zostanie stabilizacja działania i ekran zarządzania trybem HDR. Edytowane 22 Maja 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 22 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2023 30 minut aktualizacji ? Co to cały soft zapisany jest na dyskietkach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Kiedy u mnie aktualizacja na 4kdualbox+ mam takie dwa dekodery w multi rum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 @Daniel24: Pewnie wypuszczają partiami, więc trzeba cierpliwie czekać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 12 godzin temu, danielpes5 napisał(a): 30 minut aktualizacji ? Co to cały soft zapisany jest na dyskietkach ? Zawsze podają czas aktualizacji do 25-30 minut (obojętnie jaki dekoder). Z reguły trwa to dużo krócej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 2 godziny temu, Kiler napisał(a): @Daniel24: Pewnie wypuszczają partiami, więc trzeba cierpliwie czekać. Ile można czekać za aktualizacją na moje 4kdualbox+ mam dwa takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 14 godzin temu, ircios napisał(a): Wprowadzona zostanie stabilizacja działania i ekran zarządzania trybem HDR. Zmiany dobre, szczególnie w zakresie HDR. Mogliby też usunąć ekran aktywacyjny i sprawdzanie nowej wersji softu w przypadku maksymalnego oszczędzania energii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 45 minut temu, Daniel24 napisał(a): Ile można czekać za aktualizacją na moje 4kdualbox+ mam dwa takie To już wie sam operator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmartBart Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Dzień dobry wszystkim. Podczas ostatniego przedłużenia umowy zmieniłem dekoder Wifibox na 4k Dualbox. Ze względu na problemy został w międzyczasie wymieniony na inny egzemplarz, który posiadał niestety te same wady. Piszę po sprawdzeniu dwóch sztuk: Praca dekodera 4K Dualbox charakteryzuje się fatalną synchronizacją obrazu i dźwięku. Obraz jest opóźniony względem dźwięku (nawet przy wyłączonym Dolby). Jest to widoczne zarówno podczas oglądania tv sat jak i przez wifi. Sprawdzane były różne kable HDMI (nawet specjalnie kupione hi-endowe) oraz różne telewizory (LG, Panasonic, Samsung). Wszędzie dekoder smużył i opóźniał obraz, porównując chociażby ruch ust prowadzących programy. Zakres regulacji dostępny w ustawieniach dekodera nie niweluje tej różnicy. Mało tego - pojechałem z dekoderem do drugiego mieszkania i kompletnie innej instalacji i tam też było widoczne to przesunięcie. Inny dekoder pracuje tam oczywiście bez zarzutu. Nie jest to subiektywne - zostało potwierdzone przez kilka osób. Poniżej kilka moich dodatkowych spostrzeżeń dotyczących nowego dekodera: - Dekoder Dualbox nie współpracuje już z pilotem mojego telewizora (produkcja 2021r.). Poprzedni dekoder Wifibox nie miał tego problemu i pozwalał na przełączanie kanałów za pomocą pilota od TV. Teraz znów muszę mieć pod ręką dwa piloty. - Dekoder Dualbox nie trzyma ustawień rozdzielczości 4K. Czasem kilka dni ma ustawienie 2160p, żeby potem przez dwa tygodnie zmienia sam rozdzielczość na 1080p przy każdym włączeniu urządzenia! W rezultacie aktualnie codziennie po uruchomieniu wchodzę ręcznie w ustawienia sprawdzić, jaką w danym dniu dekoder ustawił rozdzielczość. - Zdarzają się częste przerwy (niezwiązane z pogodą czy opadami deszczu) w dostawie sygnału po kilkanaście minut (błąd NSS1) o różnych porach dnia. Krótsze i dłuższe do 15 min. Poprzedni dekoder na tej samej instalacji nie miał praktycznie takich sytuacji (może poza rzęsistym deszczem). - Dualbox współpracuje tylko z pendrive o pojemności minimum 500GB, czyli w praktyce konieczne jest dokupienie zewnętrznego dysku o takiej pojemności. Zwykły pendrive nie zadziała, a o tym zapewniano mnie przed zakupem. Ogólnie przesunięcie dźwięku jest największym problemem. Powtarza się na różnych kablach HDMI, 3 różnych telewizorach oraz w na dwóch różnych instalacjach antenowych. Poziom i jakość sygnału jest dość wysoki (70-80%), chociaż jak pisałem przez wifi jest to samo. Poprawność podłączenia potwierdzona została przez instalatora. To wszystko jest niesamowicie irytujące i jestem już zmęczony kombinowaniem, ponieważ do tej pory wszystko pracowało dobrze na bieżącej instalacji. Aktualnie zastanawiam się jak najszybciej przejść na telewizję po światłowodzie. W ten sposób może uniknę problemów z tymi nowymi dekoderami Canal+. Jestem w trakcie reklamacji - zobaczymy jak sytuacja się rozwinie. Dam znać - może to kogoś zainteresuje. Na ten moment radzę omijać ten dekoder. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oklaski Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 O tym samym pisałem - rozsynchronizowanie dźwięku i obrazu. Tylko i wyłącznie jest ok przy 1080i. Już przy 1080p zaczynają się problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Rany, aż tak źle jest z tym dekoderem? Właśnie rozwiązałem umowę i w lato planuję zdać sprzęt (4K Ultrabox+), natomiast po lecie planowałem podpisać nową i wziąć też nowy sprzęt. Czy jest aż tak źle, że lepiej przedłużyć obecną umowę aby zachować stary dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Na moim nie ma przesunięcia dźwięku. A ustawiłem 2160p. Model: G9SE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 (edytowane) @aster Chcesz wziąć nową droższą umowę z takim samym sprzętem niż przedłużyć? Na bogato widzę. Edytowane 27 Maja 2023 przez Kirk 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 10 minut temu, aster napisał(a): Rany, aż tak źle jest z tym dekoderem? Właśnie rozwiązałem umowę i w lato planuję zdać sprzęt (4K Ultrabox+), natomiast po lecie planowałem podpisać nową i wziąć też nowy sprzęt. Czy jest aż tak źle, że lepiej przedłużyć obecną umowę aby zachować stary dekoder? W obecnej sytuacji to lepiej przedłużyć niż brać nową z gorszym dekoderem. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 24 minuty temu, aster napisał(a): Rany, aż tak źle jest z tym dekoderem? Właśnie rozwiązałem umowę i w lato planuję zdać sprzęt (4K Ultrabox+), natomiast po lecie planowałem podpisać nową i wziąć też nowy sprzęt. Czy jest aż tak źle, że lepiej przedłużyć obecną umowę aby zachować stary dekoder? nie bierze się nowej umowy tylko negocjuje kontynuacje obecnej która się skończy na " OK " warunkach 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 58 minut temu, aster napisał(a): po lecie planowałem podpisać nową Na bogato widzę Ale totalnie bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 Taka sytuacja, że obecna musi zostać rozwiązana choć może uda się zrobić cesję i jakoś to wszystko zatrzymać "po staremu", ale już na inną osobę. Czyli w skrócie: cesja albo koniec. Oczywiście dzwonili aby przedłużyć obecną umową, ale wiadomo że bez wypowiedzenia warunki (PRAWIE) nigdy nie będą dobre i tutaj też chcieli mi wcisnąć podwyżkę. Natomiast napisałem PRAWIE ponieważ obecna umowa była przedłużeniem i to na absolutnie super warunkach... do tego bez wysyłania wcześniej wypowiedzenia. Dla mnie najważniejszy jest w tej chwili sprzęt i jeśli 4K Dualbox+ jest gorszy to sprawa wydaje się oczywista - trzeba jakoś obecną umowę (i stary sprzęt) uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2023 (edytowane) Kombinujesz tak bardzo, że finalnie zostaniesz z 4K DualBox+, droższą umową i ba jeszcze gorszymi warunkami. Edytowane 26 Maja 2023 przez Anita Kaźmierska Poprawiono pisownię. Usunięto wulgarne słowo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek777 Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 Dzień dobry, dzwoniła do mnie dzisiaj pani z propozycją/rekomendacją wymiany mojego Wifiboxa+(bezpłatna dzierżawa od 9 lat, oczywiście z częstymi zawieszkami itp. ale oglądam głownie przez C+online) na Dualboxa 4K z nową kartą, zapewne sparowaną a mam jeszcze cameleona w wifiboxie (z dopłatą do abonamentu 5zł/miesiąc - bez dysku) ale czytam, że jest dużo problemów po ciągłych aktualizacjach. Myślicie, że niedługo będą wciskać te dualboxy na siłę;)? Co radzicie? Wziąć tego dualboxa czy jak najdłużej zostać przy wifiboxie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 Zamienisz złom na trochę lepszy złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 15 minut temu, Cinek777 napisał(a): Dzień dobry, dzwoniła do mnie dzisiaj pani z propozycją/rekomendacją wymiany mojego Wifiboxa+(bezpłatna dzierżawa od 9 lat, oczywiście z częstymi zawieszkami itp. ale oglądam głownie przez C+online) na Dualboxa 4K z nową kartą, zapewne sparowaną a mam jeszcze cameleona w wifiboxie (z dopłatą do abonamentu 5zł/miesiąc - bez dysku) ale czytam, że jest dużo problemów po ciągłych aktualizacjach. Myślicie, że niedługo będą wciskać te dualboxy na siłę;)? Co radzicie? Wziąć tego dualboxa czy jak najdłużej zostać przy wifiboxie? @Cinek777 Przy wymianie dekodera na nowszy typ karta Cameleon jest wymieniana na nową Cayman, która zostaje sparowana w systemie z nowo wydanym dekoderem. Jak nie jest dla Ciebie to pilne i odpowiada Ci obecny dekoder, to pozostań przy wifiBoxie+. Jeśli będą w przyszłości jakieś przymusowe wymiany dekoderów, to przy takich obowiązkowych wymianach powinni Ci udostępnić nowy dekoder bez dodatkowych opłat miesięcznych, czyli z utrzymaną bezpłatną dzierżawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek777 Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 (edytowane) 7 minut temu, lukx95 napisał(a): @Cinek777 Przy wymianie dekodera na nowszy typ karta Cameleon jest wymieniana na nową Cayman, która zostaje sparowana w systemie z nowo wydanym dekoderem. I właśnie będę się ku temu skłaniał Dzięki Edytowane 26 Maja 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesion Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Mam takie małe spostrzeżenie z tym nowym dekoderem. Jak wcześniej pisałem, cały czas miałem jakies problemy z tymi dekoderami . Pierwszy był wymieniany po kilku tygodniach, jednak w dalszym ciągu co chwilę coś się z nim działo. Postanowiłem po raz kolejny iść wymienić na kolejny. Pan w salonie powiedział, że on to rozumie , ze sa jakieś problemy jednak musi go dokładnie sprawdzić i mam go zostawić na kilka godzin. Po powrocie okazało się, że dekoder ponoć działa poprawnie i, że cały problem może leżeć w dysku(zwarcia), którego mi wcześniej nie wymieniano. Wymienił mi sam dysk i kazał posprawdzać w domu, czy nadal będą się przytrafiały. I ku mojemu zdziwieniu teraz jest jak na razie wszystko dobrze. Wprawdzie to nie jest to co bym sobie zyczył, ale przynajmniej nie musze go dwa razy na dzień odłączać od prądu z powodu kolejnych problemów. Więc miejcie to na uwadze, że za problemy z zawieszaniem, pikseliozami zawieszeniem głosu, czy innych problemów, może odpowiadać dysk, a nie sam dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Dziś w nocy pozostałe Dualboxy dostaną nowe oprogramowanie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmartBart Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Mam odpowiedź od operatora. Reklamacja uznana. Napisali, że zidentyfikowali już przyczynę zakłóceń dualboxa i pracują z producentem nad aktualizacja oprogramowania. Ma wejść w lipcu. Na ten moment zaproponowali wymianę Dualboxa na Ultraboxa. Praktycznie już wymianialem ale niezbyt miła Pani z punktu Canal+ postraszyła mnie, że Ultraboxy są jeszcze gorsze... A z Waszych wpisów wynika coś innego. Nie wiem co robić, przyznam szczerze. Czekać na aktualizacje czy wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.