patryszq Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 brać ULTRABOXA 4K z dyskiem 1TB !! i się nie zastanawiać !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid B. Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 Godzinę temu, SmartBart napisał(a): Nie wiem co robić, przyznam szczerze. Czekać na aktualizacje czy wymieniać? Brac Ultra nim zmienia zdanie. Mam oba - wiem co mowie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) 2 godziny temu, SmartBart napisał(a): zaproponowali wymianę Dualboxa na Ultraboxa Przecież na dzień dzisiejszy to UltraBox JADA ma problemy i to te dekodery mają dostać soft z poprawką w lipcu. Ostatnie Dualboxy dzisiaj w nocy dostana aktualizacje. Co za bzdury Ci nagadali. A jak chcesz wymienić to wmien na UltraBox 4k, ale tylko i wyłącznie na ITCA. Dualbox to szrot. 2 godziny temu, patryszq napisał(a): brać ULTRABOXA 4K z dyskiem 1TB !! i się nie zastanawiać !! Ale nie JADA Edytowane 29 Maja 2023 przez Sentence Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Developer Opublikowano 29 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 (edytowane) @patryszq nie słuchaj bzdur. 4K Dualbox+ jest dekoderem zrobionym po taniości. Ma dysk 500 GB, podczas gdy 4K Ultrabox+ ma dysk 1000 GB. Ponadto, Dualbox ma wejście USB 2.0, a Ultrabox - USB 3.0. Jakby tego było mało, przy konfiguracji Unicable lub Wideband, na Ultraboxie możesz nagrywać trzy programy jednocześnie, oglądając dodatkowo czwarty, a na Dualboxie jeden program oglądasz i tylko jeden nagrywasz. A co do Ultraboxów, rację ma @ircios. Od kilku lat miałem Ultraboxa (wersję JADA), ale niedawno wymieniłem na Ultraboxa (wersję ITCA), która jest bez porównania lepsza. W tej chwili 4K Ultrabox (ITCA), produkcji Technicolor, jest najlepszym dekoderem CANAL+ w ofercie telewizji satelitarnej. Szerzej opisałem to tutaj: Edytowane 29 Maja 2023 przez Sentence Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego postu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmartBart Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 (edytowane) Jak rozpoznać Ultraboxa Jada od ITCA? @Developer @ircios Edytowane 30 Maja 2023 przez SmartBart Potrzeba oznaczenia użytkownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 (edytowane) @SmartBart Bez podłączania dekodera do prądu sprawdzisz to na nalepce z tyłu dekodera po numerze seryjnym modelu 4K UltraBox+. Dekoder producenta Technicolor ma numer seryjny zaczynający się "ITCA", a natomiast dekoder producenta ADB ma numer seryjny zaczynający się "JADA". Mając dekoder 4K UltraBox+, to przy ewentualnych wymianach serwisowych jest on wymieniany albo na serię ITCA albo JADA w zależności jaką serie posiada salon. Moim zdaniem jak masz przyznaną możliwość wymiany dekodera 4K DualBox+ na 4K UltraBox+, to warto dokonać tej wymiany. Edytowane 30 Maja 2023 przez lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 W dniu 29.05.2023 o 15:52, ircios napisał(a): Dziś w nocy pozostałe Dualboxy dostaną nowe oprogramowanie I dostały? bo cicho jakoś o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid B. Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Dostaly, dostaly. A przynajmniej moj zlomek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 Cicho, bo ludzie piszą tylko jak coś nie działa, więc chyba zmiana w dobra stronę albo jeszcze za wcześnie na wnioski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liporas Opublikowano 30 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2023 W dniu 8.05.2023 o 08:34, Dawid B. napisał(a): Czyli jest nadzieja, ze to klatkowanie odejdzie w niepamiec!? A to wymieniales caly dekoder na nowy q punkcie obsługi, czy skąd miales nowy zasilacz? Cały czas klatkuje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Na 90 minut np meczu około 5-10 minut klatkuje. Nie pomogło nic. W punkcie obsługi pracuje kumpel. Wymienił mi 2 dekodery i potem zasilacz. Zamontowałem nowa antenę. Wymieniłem wszystkie przewody. Łącznie z hdmi. Mam nowy tv sony. Kombinowałem z routerem czy nie jest winny itp. Ostatnia sprawa która zroboe to przetestuje ten śmieszny dekoder u kumpla na innym tv... Po aktualizacji występuje błąd i nie idzie się połączyć z siecią wifi. Przynajmniej u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid B. Opublikowano 31 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2023 To mimo wypian na kolejne dekoder problem klatkowania eystepowal na kazdym z nich?! Nadzieja umarla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesion Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 W dniu 31.05.2023 o 01:53, liporas napisał(a): Cały czas klatkuje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Na 90 minut np meczu około 5-10 minut klatkuje. Nie pomogło nic. W punkcie obsługi pracuje kumpel. Wymienił mi 2 dekodery i potem zasilacz. Zamontowałem nowa antenę. Wymieniłem wszystkie przewody. Łącznie z hdmi. Mam nowy tv sony. Kombinowałem z routerem czy nie jest winny itp. Ostatnia sprawa która zroboe to przetestuje ten śmieszny dekoder u kumpla na innym tv... Po aktualizacji występuje błąd i nie idzie się połączyć z siecią wifi. Przynajmniej u mnie. Był wymieniany sam dekoder, czy również dysk? u mnie problemem był dysk, a nie sam dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pep Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Cześć, Wczoraj podpisałem umowę z C+ i widzę, że nieźle wtopiłem :(. Niestety podpisywałem w salonie więc nie mogę teraz zrezygnować. Mam sprzęt jak w temacie. NIe przeszedł nawet aktywacji. Udało mi się ją pominąc i nawet dojśc do menu i tutaj się dzieje ciekawie: - w menu 'miernik sygnału' siła i jakość sygnału 0% - w menu 'antena' odpowiednio 81 i 61 %.... Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi? Generalnie mija doba i już żałuję. Mało tego nawet C+ online mi nie działa. Bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Tyle tylko że na ten moment to jest jedyny dekoder jaki możesz dostać w c+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 (edytowane) 3 godziny temu, pep napisał(a): - w menu 'miernik sygnału' siła i jakość sygnału 0% - w menu 'antena' odpowiednio 81 i 61 %.... Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi? Chodzi o to, że masz źle antenę ustawioną. Inaczej tego nie idzie zrozumieć. Z C+ online jak masz problem, to dzwoń na infolinię. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 A może umowa jeszcze nie jest aktywna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 (edytowane) Jak w salonie podpisana umowa, to odrazu wszystko powinno świecić. Jeśli antena samemu była montowana, to sygnał może być z innego satelity. Edytowane 3 Czerwca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 Jeśli Siła ma 0% to znaczy, że nie jest podłączony przewód antenowy. Pewnie kabel jest podłączony tylko do Ant1, a konfiguracja jest na dwie anteny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 Jak w salonie podpisana umowa, to odrazu wszystko powinno świecić. Jeśli antena samemu była montowana, to sygnał może być z innego satelity. Bywały kiedyś (nie wiem jak teraz) salony na zasadach zewnętrznej agencji. Już tak szybko umowy nie przechodziły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 Jak na razie nic nie wiadomo. Gostek milczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Czyli ruszyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pep Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Milczy bo w weekend nie był w domu. Instalacja jest na jeden przewód. Jak z ekranu aktywacji (gdzie jest wszystko na 0) przejdę dalej (pomiń) to mogę wybrac taka konfigurację z jednym przewodem i jest elegancko na zielono. Pokazuje, że "widzi" Hotbird'a. Ustawiałem wg apki (Hotbird Eutelsat 13E) i wg danych znalezionych w sieci z kompasem. W salonie byłem raz, dzwoniłem ze 3 razy za każdym razem każą mi zmienić hasło, że niby wtedy chociaż ten online ruszy - guzik, nie rusza. Wg salonu aktywacja była od razu. W piątek dostałem nową kartę i znów nic. W celu sprawdzenia czy to nie problem przewodu poprowadzonego w ścianie, podłączam przewód bezpośrednio z anteny do dekodera (przeniosłem sobie monitor od kompa do garderoby gdzie mam skrzynkę z wszelkimi przewodami). Dziś znów wycieczka do salonu. Tym razem nie wyjdę zanim nie zobaczę na własne oczy, że u nich na ekranie aktywacyjnym jest na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Jeżeli sam ustawiałeś antenę to według mnie masz ustawioną antenę na satelitę Astra 28, czyli trzeba przestawić ją ciut niżej i w prawo o ~15 stopni, do ponownego pojawienia się sygnału. Niestety częstotliwości transpondera domowego na tych satelitach się pokrywają i dlatego masz taką sytuację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 @Dr.STechpisałem o tym. Najlepiej niech w salonie podłączą i będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmicik Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Czy Wy też macie problem z pojawiającymi sie pikselogia na dualboxie?? Mimo ze poziom sygnału jest na około 70% a jakość około 70% tez to od czasu do czasu pikselogia pokazuje się na ekranie... Dodatkowe pytanie do tych podłączali 2 kable poprzez rozgałęznik antenowy...które kanały wybieraliscie w trybie unicable do sprawdzania poziomu i jakosci? Ja mam 1 kanał i 7 kanał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.