Skocz do zawartości

4K DualBox+ (ADB-G9SE)


Dj.Graal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, SmartBart napisał(a):

zaproponowali wymianę Dualboxa na Ultraboxa

Przecież na dzień dzisiejszy to UltraBox JADA ma problemy i to te dekodery mają dostać soft z poprawką w lipcu. Ostatnie Dualboxy dzisiaj w nocy dostana aktualizacje. Co za bzdury Ci nagadali. A jak chcesz wymienić to wmien na UltraBox 4k, ale tylko i wyłącznie na ITCA. Dualbox to szrot. 

2 godziny temu, patryszq napisał(a):

brać ULTRABOXA 4K z dyskiem 1TB !! i się nie zastanawiać !!

Ale nie JADA

Edytowane przez Sentence
Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego postu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 @patryszq nie słuchaj bzdur. 4K Dualbox+ jest dekoderem zrobionym po taniości. Ma dysk 500 GB, podczas gdy 4K Ultrabox+ ma dysk 1000 GB. Ponadto, Dualbox ma wejście USB 2.0, a Ultrabox - USB 3.0. Jakby tego było mało, przy konfiguracji Unicable lub Wideband, na Ultraboxie możesz nagrywać trzy programy jednocześnie, oglądając dodatkowo czwarty, a na Dualboxie jeden program oglądasz i tylko jeden nagrywasz. A co do Ultraboxów, rację ma @ircios. Od kilku lat miałem Ultraboxa (wersję JADA), ale niedawno wymieniłem na Ultraboxa (wersję ITCA), która jest bez porównania lepsza. W tej chwili 4K Ultrabox (ITCA), produkcji Technicolor, jest najlepszym dekoderem CANAL+ w ofercie telewizji satelitarnej. Szerzej opisałem to tutaj: 

 

Edytowane przez Sentence
Usunięto fragment postu nawiązujący do treści innego, usuniętego postu.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SmartBart Bez podłączania dekodera do prądu sprawdzisz to na nalepce z tyłu dekodera po numerze seryjnym modelu 4K UltraBox+. Dekoder producenta Technicolor ma numer seryjny zaczynający się "ITCA", a natomiast dekoder producenta ADB ma numer seryjny zaczynający się "JADA". Mając dekoder 4K UltraBox+, to przy ewentualnych wymianach serwisowych jest on wymieniany albo na serię ITCA albo JADA w zależności jaką serie posiada salon. Moim zdaniem jak masz przyznaną możliwość wymiany dekodera 4K DualBox+ na 4K UltraBox+, to warto dokonać tej wymiany.

Edytowane przez lukx95
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.05.2023 o 08:34, Dawid B. napisał(a):

Czyli jest nadzieja, ze to klatkowanie odejdzie w niepamiec!? 

A to wymieniales caly dekoder na nowy q punkcie obsługi, czy skąd miales nowy zasilacz?

Cały czas klatkuje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Na 90 minut np meczu około 5-10 minut klatkuje.  Nie pomogło nic. W punkcie obsługi pracuje kumpel.  Wymienił mi 2 dekodery i potem zasilacz. Zamontowałem nowa antenę. Wymieniłem wszystkie przewody. Łącznie z hdmi. Mam nowy tv sony. Kombinowałem z routerem czy nie jest winny itp. Ostatnia sprawa która zroboe to przetestuje ten śmieszny dekoder u kumpla na innym tv...

Po aktualizacji występuje błąd i nie idzie się połączyć z siecią wifi. Przynajmniej u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2023 o 01:53, liporas napisał(a):

Cały czas klatkuje. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Na 90 minut np meczu około 5-10 minut klatkuje.  Nie pomogło nic. W punkcie obsługi pracuje kumpel.  Wymienił mi 2 dekodery i potem zasilacz. Zamontowałem nowa antenę. Wymieniłem wszystkie przewody. Łącznie z hdmi. Mam nowy tv sony. Kombinowałem z routerem czy nie jest winny itp. Ostatnia sprawa która zroboe to przetestuje ten śmieszny dekoder u kumpla na innym tv...

Po aktualizacji występuje błąd i nie idzie się połączyć z siecią wifi. Przynajmniej u mnie.

Był wymieniany sam dekoder, czy również dysk? u mnie problemem był dysk, a nie sam dekoder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Wczoraj podpisałem umowę z C+ i widzę, że nieźle wtopiłem :(. Niestety podpisywałem w salonie więc nie mogę teraz zrezygnować.

Mam sprzęt jak w temacie. NIe przeszedł nawet aktywacji. Udało mi się ją pominąc i nawet dojśc do menu i tutaj się dzieje ciekawie:

- w menu 'miernik sygnału' siła i jakość sygnału 0%

- w menu 'antena' odpowiednio 81 i 61 %....

Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

Generalnie mija doba i już żałuję. Mało tego nawet C+ online mi nie działa. Bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pep napisał(a):

- w menu 'miernik sygnału' siła i jakość sygnału 0%

- w menu 'antena' odpowiednio 81 i 61 %....

Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

Chodzi o to, że masz źle antenę ustawioną. Inaczej tego nie idzie zrozumieć. 

Z C+ online jak masz problem, to dzwoń na infolinię.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Milczy bo w weekend nie był w domu.

Instalacja jest na jeden przewód. Jak z ekranu aktywacji (gdzie jest wszystko na 0) przejdę dalej (pomiń) to mogę wybrac taka konfigurację z jednym przewodem i jest elegancko na zielono. Pokazuje, że "widzi" Hotbird'a. Ustawiałem wg apki (Hotbird Eutelsat 13E) i wg danych znalezionych w sieci z kompasem.

W salonie byłem raz, dzwoniłem ze 3 razy za każdym razem każą mi zmienić hasło, że niby wtedy chociaż ten online ruszy - guzik, nie rusza.

Wg salonu aktywacja była od razu. W piątek dostałem nową kartę i znów nic.

W celu sprawdzenia czy to nie problem przewodu poprowadzonego w ścianie, podłączam przewód bezpośrednio z anteny do dekodera (przeniosłem sobie monitor od kompa do garderoby gdzie mam skrzynkę z wszelkimi przewodami).

Dziś znów wycieczka do salonu. Tym razem nie wyjdę zanim nie zobaczę na własne oczy, że u nich na ekranie aktywacyjnym jest na zielono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sam ustawiałeś antenę  to według mnie masz ustawioną antenę na satelitę Astra 28, czyli trzeba przestawić ją ciut niżej i w prawo o ~15 stopni, do ponownego pojawienia się sygnału.

Niestety częstotliwości transpondera domowego na tych satelitach się pokrywają i dlatego masz taką sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy też macie problem z pojawiającymi sie pikselogia na dualboxie?? Mimo ze poziom sygnału jest na około 70% a jakość około 70% tez to od czasu do czasu pikselogia pokazuje się na ekranie...

Dodatkowe pytanie do tych podłączali 2 kable poprzez rozgałęznik antenowy...które kanały wybieraliscie w trybie unicable do sprawdzania poziomu i jakosci? Ja mam 1 kanał i 7 kanał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...