Jump to content

kleyo

Users
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About kleyo

  • Rank
    Amator

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak dodać ten kanał w wifipremium boxie, bo za [beep]ę nie widzę tej opcji?
  2. Wystarczy wpisać datę w adresie, albo klikać w to "Suivant", ale na razie tam jest zaznaczone tylko kiedy są wiadomości. Np. https://arryadia.snrt.ma/grilles-des-programmes/evenementsparjour/2019/6/30/- I na końcu zmieniasz zamiast 30 wpisujesz np. 21 i masz na jutro itd.
  3. Program na kolejne dni można znaleźć klikając w "Suivant", ale faktycznie są tam jeszcze luki i nie widać czy są tam mecze PNA.
  4. kleyo

    nc+ – opcje dodatkowe

    Czyli jak włączę teraz, to za darmo mam czerwiec, płacę 30 za lipiec i końcem lipca wyłączam. Następnie na początku sierpnia odpalam, mam za darmo, płacę za wrzesień i we wrześniu wyłączam? Bo w regulaminie napisano, że są opłaty uzupełniające i jakaś opłata aktywacyjna za 15 zł, no chyba że to dotyczy tylko jeśli zrezygnuje w terminie krótszym niż 14 dni. W sumie nawet jeśli to chyba włączę na czerwiec za najwyżej 15 zł, bo zależy mi na Copa America, a półfinały i dalej to potem się będę martwił Dobra chyba ogarnąłem, bo mam prognozę płatności za lipiec, bo za czerwiec już zapłaciłem
  5. kleyo

    nc+ – opcje dodatkowe

    Czy kanały Polsat Sport Premium można sobie dobrać w opcji włącz/wyłącz? W sensie czy da się to jakoś zrobić żeby płacić taniej czy bardziej się opłaca wziąć za 20 zł z zobowiązaniem?
  6. Ja przedłużyłem przed momentem, nie chciało mi się więcej kombinować, bo akurat tą umowę ogląda ktoś inny. Miałem Extra+, Eleven i Wifi Premiumbox za 69,90 PLN Teraz mam Extra +, 6 x Canal+, Mistrzowska Piłka i ten sam dekoder również za 69,90 PLN. Więc w skrócie zamiast włoskiej mam angielską, a żona jeszcze jakiś dodatkowy film obejrzy. Przed rozmową planowałem dostać Mistrzowską Piłkę i dekoder za darmo, udało się uzyskać, a zamiana na Eleven też chyba nie jest czymś bardzo złym.
  7. kleyo

    nc+ – opcje dodatkowe

    Nie wiem czy dobry dział, jak coś to przenieście. Dzisiaj konsultant mnie tak zdenerwował, że postanowiłem napisać na forum. Dla wprowadzenia, "odpowiadam" za trzy umowy z NC+, bo rodzina nie ma do tego głowy, więc ciągle dzwonią na mój telefon, a nigdy nie wiem o którą umowę zapytają Zasadniczo nie odbieram takich telefonów, bo nie chce mi się gadać, ale akurat jedna z moich umów się kończy w maju, wypowiedzenie już wysłane, a dziś telefon i akurat miałem trochę czasu to odebrałem. Okazało się, że jednak telefon dotyczy innej umowy, ale skoro już odebrałem, to myślę zobaczę co ma mi do zaoferowania. Nie wiem czy konsultanci z działu promocji sami wymyślili sobie, że klienci NC+ to idioci czy tak im wciskają do głowy na jakiś kursach, ale po dzisiejszej rozmowie przez moment miałem zawahanie czy z moją pamięcią wszystko ok. No bo, gość się przestawia, standardowa gadka, szmatka co tam lubię oglądać. Mówię, mu że w sumie w telewizji oglądam tylko sport, bo na nic innego nie mam czasu, no ale może żona czasem obejrzy jakiś film. No i gościu mi wyskakuje z ofertą na HBO, jak tylko wspomniał, to mówię mu, że jestem na bieżąco z ICA i widziałem tam kilka ofert na HBO, a nawet się nad nimi zastanawiałem, więc jeśli ma dla mnie ofertę IDENTYCZNĄ jak w ICA, to nie ma co zawracać mi głowy. Gość się oburzył, że on dzwoni z działu promocji, więc ma specjalne oferty, które są aktualne tylko dzisiaj. No i opowiada mi chyba z 3 minuty o tym jakie to za[beep]iste filmy będę mógł oglądać itp. a na końcu wyskakuje z ceną 25 złotych za HBO + HBO GO i pyta czy ma włączyć pakiet... Mówię mu, że przecież taka oferta co chwilę jest w ICA, to mówi mi że to niemożliwe, czy na pewno na trzy kanały. Mówię, że na pewno choć nie wiem jak biblioteka GO. No to mi mówi, że sama ta biblioteka kosztuje teraz 20 złotych, więc i tak super oferta. Oczywiście mu podziękowałem, ale zacząłem się zastanawiać czy może to na tych pozostałych umowach, mam takie oferty, a ta o której dziś rozmawialiśmy nie ma czegoś takiego. Przed chwilą odpadalam ICA i mam jak byk HBO + HBO GO za 20 złotych miesięcznie przez 6 miesięcy. Więc konsultant chciał mi wcisnąć coś drożej niż mogę mieć w każdej chwili i jeszcze mówił że to super oferta. Poważnie oni myślą, że ludzie nie umieją czytać? Wybaczcie, ale musiałem się wygadać.
  8. Wypowiedzenie wysłałeś? Eleven tradycyjnie jest za 15,99, jak masz za 11,9 to już masz "promocję". Ja mam teraz Extra+, Eleven, Wifi Premiumbox+ całość za 65,80 zł i umowa do końca maja. Tak się zastanawiam co próbować tutaj ugrać czy lepiej obniżać rachunek czy może dobrać coś dodatkowo, bez dużej zmiany ceny. Tak BTW naszło mnie takie pytanie, jeśli np. obaj z bratem mamy abonament w NC+, dekoder ten sam Wifi Premiumbox+, ale bratu umowa kończy się wcześniej, a ja bym chciał jakiś inny dekoder, to jest możliwe, że bratu dałbym swój dekoder, a on mi ten nowy zdobyty w negocjacjach? Tylko pewnie problem pojawiłby się, przy jakieś awarii, ale to chyba do zrobienia.
  9. Jeszcze zabawniej, jak masz jakiś kanał, który na oryginalnej liście jest ze 3 razy. Więc klikasz np. 9 i przeskakuje na Canal+ tak jak chciałeś, ale na liście zapisana jest kopia z numerem 30 coś [nie pamiętam dokładnego numeru]. No, nic jak nie poprawią to trzeba chyba co miesiąc to ustawiać, bo nie da się bez tego. Ja mieszkam z babcią i żoną, więc tylko ja ogarniam o co chodzi z listą i potem jak ułożyłem listę to było zdziwienie skąd wziąłem taki fajny kanał, bo normalnie się nikt nie zapuszcza na takie pozycje, tylko ogląda jakieś [beep]a na przodzie.
  10. Zrobiłem sobie piękną listę ulubioną, ale [beep]a już drugi raz automatycznie wywaliło mi 3/4 kanałów z tej listy chyba przy jakiejś aktualizacji oprogramowania. Miałem ponad 200, a teraz zostało 50 i znowu z godzina roboty, żeby to poustawiać. Nie wiecie czy da się jakoś tą listę przesłać przez USB, żeby była kopia zapasowa albo jakoś zablokować aktualizacje oprogramowania? Oczywiście najlepiej byłoby gdyby technicy NC+ wpadli na to i zmienili coś, żeby nie wywalali mi kanałów, bo jak mam oglądać piłkę nożna jak na liście domyślnej między Canal+, a Eleven mam jakieś Motowizje i inne Polsaty Play... Nie mówiąc o tym, że nie pamiętam numerów RTP International, ERT World czy Arryadia a tam można trafić jakiś meczyk czasem z lig "egzotycznych".
  11. Sam mogę sobie odpowiedzieć, bo odpisali mi na FZ. "Dzień dobry, nie planujemy pokazywać kolejnego sezonu Copa Libertadores. Zachęcamy do śledzenia pozostałych rozgrywek na antenie Sportklubu. Pozdrawiamy!" Także ja już anulowałem ten pakiet, bo futsal, czy liga austriacka mnie nie interesuje.
  12. Właśnie zauważyłem, że chyba od nowego roku przestaliście publikować "Futbol w TV", dla mnie to obowiązkowa, codzienna pozycja. Wielka szkoda, ale chyba będę musiał poszukać czegoś innego, może ktoś polecić? Może być w dowolnym języku.
  13. Wiadomo, czy mają prawa do Copa Libertadores na sezon 2019? A jeśli tak, to czy w tym roku puszczali od rund wstępnych, fazy grupowej czy dopiero pucharowej? Ewentualnie, czy jest szansa na ligę brazylijską lub puchary stanowe? Mam wykupiony dostęp i zastanawiam się, czy wyłączyć i odpalić dopiero jak ruszy Libertadores, czy zostawić, bo może będzie coś ciekawego w styczniu.
  14. Oczywiście masz rację, ale nie uważam takiego działania za przykład czegoś dobrego. Umowy dotyczyły osoby po 80 i babcia nawet nie pamiętała że miałaś umowę na jakiś tam jeszcze telefon. No, ale nic, wysłałem wypowiedzenie do Plusa i tyle.
  15. Prośbę wysłałem w zeszły poniedziałek, a we wtorek listonosz mi przyniósł przekazem 50 zł (a w piśmie miałem, żeby mi na konto przesłali, ale oczywiście temat uznaję chyba za zakończoną, no chyba że znowu coś się pomiesza i zrobią zwrot, a potem będą chcieć kolejną wpłatę). Za to mam jeszcze śmieszniejszą sytuację. Umowa, o której była poprzednio rozmowa zawierała w sobie SmartDOM czyli telewizja dla babci i internet dla teściowej. W sierpniu wysłałem oba wypowiedzenia, dane z ICOK Cyfrowego Polsatu, temat myślałem za całkowicie zakończony. Tymczasem dziś teściowa mi przesłała jak to określiła "dziwną fakturę" na 48,99 PLN, ale tym razem z Plusa, a nie CP. Ani my w domu, ani teściowa nie ma nic z Plusa. Pogrzebałem i znalazłem starą umowę z lipca 2014 (bo te które wypowiadałem były z 2016) z Plusa na telefon, którego nigdy nikt nie miał, może kartę nam ktoś dał, ale chyba ją ktoś już dawno wyrzucił. W lipcu 2014 ja nawet jeszcze swojej żony nie znałem, więc nijak nie mogłem wiedzieć, że gdzieś jest jakiś telefon. Okazuje się, że przez 4 lata babcia płaciła 1 zł za ten telefon, automatycznym przelewem (to zlecenie nadal jest ustawione w banku), ale teraz się skończyły umowy z CP, więc już nie ma zniżki i sobie zaśpiewali 49,99 PLN (minus 1 zł z tego automatycznego przelewu). Czyli chyba muszę im wysłać znowu nowe wypowiedzenie, na usługę z której nigdy nikt nie skorzystał i oddać im te 50 zł. Gorzej, że pewnie jeszcze jeden miesiąc będę musiał im zapłacić, bo trochę minie zanim to rozwiążą. Wkurzyłem się trochę i czuję się oszukany, w sumie w sierpniu wysłałem im wypowiedzenie, mam potwierdzenie odbioru, może im wmówię, że to wypowiedzenie było razem z tymi dwoma osobnymi umowami i co mnie to obchodzi co z nim zrobili.
×
×
  • Create New...