Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do minie nie dzwonili. A jak ja zadzwoniłem to mieli słabe oferty. Dopiero wypowiedzenie pomogło.

 

Ogólnie szału nie ma. Może jakbym poczekał dłużej to by było coś lepszego a tak to wyrwałem Comfort z 8 canalami plus HBO na 2 miesiące i dopełnienie do extra na miesiąc za 59.90.

Do tego wymiana dekodera na ultraboxa 4k bez aktywacji i za 15 zeta dzierżawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich dostawców telewizji mamy jeszcze w kraju?

Mamy naziemną, NC+, Polsat, Orange i sieci kablowe.

Są też jakieś IPTV, czy Netfixy, ale nie wiem na czym to polega.

Chcę ich postraszyć odejściem do konkurencji, która ma zbliżoną ofertę telewizyjną i że taniej mnie to wyjdzie, tylko nie wiem co im powiedzieć aby mnie gostek nie wyśmiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie klepnalem przedluzenie na takich warunkach:

- Extra+, C+ (6), HBO, Eleven

- Filmbox pierwszy miesiac free

- Sprzętowo dalej Pace + 2x Cameleon

- 24m

- Po 3 rozmowach i wypowiedzeniu

101,89 PLN

 

Zdaje sobie sprawe ze jest srednio ale juz mi sie poprostu nie chcialo z nimi gadac. W stosunku do tego co mialem to spadly mi Cinemaxy, a zyskalem eleveny. Wszystko za ok 6pln podwyżki.

 

Ja mam dokładnie taką cenę za tę samą ofertę, tylko z C+ (8) i HBO GO dodatkowo. No i z jednym Pace. I teraz już chyba z 10 telefonów, umowa na wypowiedzeniu do 31.05 chcieli dać to samo, bez zmiany dekodera. Chciałem go jednak zmienić bo trochę przestarzały i jedyna opcja to dekoder 4K i dodatkowe 15 zł/m-c. Nie mają dla mnie opcji wymiany na nic innego. Myślicie, że jeśli przedłużę na tych warunkach to potem jakiś punkt pomoże w wymianie dekodera bez opłaty za najem (niekoniecznie 4K) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej opłaty za najem nie przeskoczysz.

Nawet gdyby to był inny dekoder niż 4K, ale inny niż Pace? Myślę o wzięciu tego co mam i potem wymianie w punkcie na jakiś nowszy dek. niż Pace

 

A wogole to byłem przed chwilą w punkcie nc+ i Polsatu. W nc+ dają mi C+, Eleven, HBO i ekstra za 119.W Polsacie pełen pakiet z tym samym bez oczywiście C+ za 75zl w przeliczeniu dla zmieniających operatora. Obie oferty dla nowych. Chyba czas na Polsat z ich najlepszym dek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Panowie ! 

 

Prosiłbym o pomoc. Moja umowa zbliża się ku końcowi - mam dokładnie umowe do 30/06

 

Obecnie posiadam - 

Pakiet Extra+ z CANAL+ (6) za 90,87 zł

Liczba kanałów: 180

 

Opcje dodatkowe

 

History HD / H2 2,99 zł/mies. 2,99 zł/mies. 01-07-2018 Wyłączenie nie jest możliwe przez moje nc+. Adventure TV HD 1,99 zł/mies. 1,99 zł/mies.   Wyłącz Eleven Sports 15,90 zł/mies. 15,90 zł/mies.   Jeżeli chcesz wyłączyć opcję Napisz do nas
Sprzęt
NAJEM PVR 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.   MULTIROOM STANDARD 20,00 zł/mies. 0,00 zł/mies.
Co  mogę teraz wynegocjować ? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi ! :) 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary proszę, o konkretną podpowiedź... nie mam czasu czytać całego forum tym bardziej że jeden pisze jedno drugi jeszcze co innego i idzie się tutaj pogubić trochę a są tutaj spece dla których wystarczy odpowiedzieć na moje zapytanie dzięki czemu zaoszczędze czas i dostanę jasną odpowiedź...  Także dzięki za pomoc... 

 

Tym bardziej podpowiedź czy mam dzwonic sam na DUK jak tak to pod jaki nr najlepiej ? czy składać wypowiedzenie.... nie jestem w temacie a tutaj wielu z Was może mi po prostu pomóc... 

Edytowane przez tomi07
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie każe Ci czytać od początku. Wystarczy kilka stron. 4 strony wstecz masz odpowiedź. Jeśli chcesz 11, to może tylko dychę ugrasz. Wypowiedzenie w APS złóż i czekaj...To oni są od dzwonienia, a nie Ty.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka stron do tyłu i znajdziesz odpowiedzi za ile ten pakiet można dostać. Czytanie nie boli, a do końca czerwca masz czas.

 

 

Nikt nie każe Ci czytać od początku. Wystarczy kilka stron. 4 strony wstecz masz odpowiedź. Jeśli chcesz 11, to może tylko dychę ugrasz. Wypowiedzenie w APS złóż i czekaj...To oni są od dzwonienia, a nie Ty.

W czasie kiedy wymądrzasz się na temat bólu czytania dwa razy dałbyś chłopu konkretną odpowiedź.Po co się wypowiadasz jeśli nie masz ochoty udzielić konkretnej odpowiedzi? Weszło Ci to w nawyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie

Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE   Koniec obecnego okresu minimalnego: 31-08-2018 .Liczba kanałów: 172 , Pace i Box+/HD SAGEMCOM DSI83(S) (MR) za darmo,2 karty Camelom . płace 69,99.

w moje NC+ mam propozycję za taką sama cenę

  • 154 kanałów (w tym 88 HD)
  • 47 kolekcji nc+go TV
  • Abonament 69,99 zł do końca okresu oznaczonego umowy
  • Długość umowy: 24 miesiące
  • 7 kanałów tematycznych produkcji nc+
  • 6 kanałów CANAL+
  • Filmbox Pack w promocji do dwóch miesięcy za 0 zł z automatycznym wyłączeniem.

Moje pytanie , czy warto, różnica w 18 kanałów jakie, no i nic nie ma o dekoderach i kartach.

   
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie kiedy wymądrzasz się na temat bólu czytania dwa razy dałbyś chłopu konkretną odpowiedź.Po co się wypowiadasz jeśli nie masz ochoty udzielić konkretnej odpowiedzi? Weszło Ci to w nawyk?

Zachowaj swoje mądrości dla najbliższych. Gdyby nie lenistwo czytania, to by nie byłoby tutaj takiej ilości stron na których w koło są te same pytania i odpowiedzi. Od dawien dawna oferty się nie zmieniły. I chyba dostał odpowiedź.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chce być jakoś złośliwy ale ile razy można wałkować to samo. Oferty są praktycznie identyczne od dawna. Może by zrobić jakiś temat zbiorczy z ofertami, by można było się na nim bazować. W końcu ile razy można odpowiadać na takie same bądź podobne pytania :P.

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca maja. Wypowiedzenie złożone. Oferta z przed chwili(dzwoniłem sam w sprawie przejścia na czas nieokreślony): 

Extra+, 8C+, HBO, Mulitroom z 2 dekoderami(cameleony), Eleven, nc go+ za 92,94- umowa na 24 miesiące. Po 12 miesiącach negocjacja ceny za eleveny lub rezygnacja i cena spada do 84,99. Zastanawiam się czy przyjąć bo mogę przejść za to samo na czas nieokreślony za 104,89zł. Nie wiem czy warto podpisywać umowę na 24 miesiące nie wiedząc co z prawami do ekstraklasy. Myślę czy nie przejść na czas nieokreślony do czasu rozstrzygnięcia przetargu i dopiero wtedy ewentualnie podpisać umowę. Kiedy niby ma być znany wynik przetargu na prawa do Ekstaklasy? Proszę o poradę;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@coalthar: Czyli dostałeś takie składowe oferty: 79.99zł (Extra z 8xC+) + 7.95zł (Eleveny na 12m) + 5zł (HBO) + 0zł (MR) = 92.94zł.

Nie wiadomo jakie oferty będą na czasie nieokreślonym, ta jest całkiem niezła.

Edytowane przez NobelM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam:
Pakiet SUPERPREMIUM+ za 99pln. 2 karty cameleon, multiroom, sprzęt 2xSAGEMCOM DSI87(w tym jeden na własność) (10 lat z nimi)  umowa do końca maja. wypowiedzenie złożone.
Gdy chciałem przedłużyć umowę na początku maja, na infolini, to kazali wymienić dekoder i karty

Za ten sam  pakiet + wynajem chcą 115pln i zarzekają się, że nie mogę na moim sprzęcie i tych kartach odbierać sreNC+

 

Nawet już nie chcą do mnie dzwonić tylko wysyłają smsy.

Zadzwoniłem do nich przed chwilą na krakowski nr i pani mówi, że nie ma dla mnie oferty i mogą dla mnie przygotować nową umowę.

 

Dlaczego muszę wymienić sprzęt/karty i płacić za to czesne nie rozumiem zupełnie? Mówią że to jest niedoprzeskoczenia.

Czytam niektórych posty i normalnie przedłużają im na cameleonach, jak to jest?

Edytowane przez juplon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje NC+ -> Szczegóły mojej oferty.  Jak masz widoczne na czerwono "WYCOFAJ REZYGNACJĘ" to znaczy, że jest przyjęta.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Superpremium z Eleven + mr za 114. Przegladalem ostatnie kilka stron, ale nie widzialem zbyt wielu podobnych ofert - cos sie da jeszcze z tego uczknac? W zasadzie to nie mam cisnienia na Cinemaxy, wolalbym HBO Go i ewentualnie da sie zdobyc drugiego Turboboxa, czy cokolwiek lepszego, niz ten badziewny Sagem?

Edytowane przez Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie dekoder własnościowy na conaxie (karta 0B01 z oferty Świat HD) i pakietem Extra za 49,99 zł z umową do końca czerwca.

Podczas wizyty w lokalnym punkcie mieli dla mnie na przedłużenie umowy pakiet Extra dalej w tej samej cenie, czyli za 49,99 zł lub zejście do pakietu Comfort za 29,99 zł miesięcznie.

Pan z punktu zasugerował złożenie wypowiedzenia i wtedy pod koniec umowy bez większego wysiłku powinienem dostać pakiet Comfort za 22,50 zł, ale warunek - musi być wypowiedzenie aby taką ofertę dla mnie aktywowali. Złożyłem więc wypowiedzenie.

Od kilku dni dzwonią na razie z numeru krakowskiego, wczoraj w końcu odebrałem i pan z infolinii miał dla mnie za wycofanie wypowiedzenia pakiet Comfort za 34,99 zł - wyśmiałem gościa i facet się rozłączył.

Bez składania wypowiedzenia w punkcie oferowali mi ten pakiet za 29,99 zł, infolinia w zamian za wycofanie wypowiedzenia chce za to samo 34,99 zł. To o 5 zł drożej niż mam bez wypowiedzenia.

Rozumiem, chcą utrzymać cenę na poziomie standardowym ale nie rozumiem jak można podnosić cenę o 5 zł drożej niż mi oferowali bez żadnych ceregieli z wypowiedzeniem w lokalnym punkcie.

Czy oni też Was tak traktują jak idiotów którzy nie wiedzą co ile kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary proszę, o konkretną podpowiedź... nie mam czasu czytać całego forum tym bardziej że jeden pisze jedno drugi jeszcze co innego i idzie się tutaj pogubić trochę a są tutaj spece dla których wystarczy odpowiedzieć na moje zapytanie dzięki czemu zaoszczędze czas i dostanę jasną odpowiedź... Także dzięki za pomoc...

 

Tym bardziej podpowiedź czy mam dzwonic sam na DUK jak tak to pod jaki nr najlepiej ? czy składać wypowiedzenie.... nie jestem w temacie a tutaj wielu z Was może mi po prostu pomóc...

Skoro nie chce Ci się czytać to niech cię doja dalej bo za pakiet który płacisz ponad 100zł powinieneś płacić 70zł i to za 8 canal a nie 6. Eleven bez żadnej łaski za 11,90 na całą umowę albo 7,95 włącz/wyłącz.

Oni dzwonią nie ty to im ma zależeć na twojej kasie nie na odwrót.

Ja nie chce być jakoś złośliwy ale ile razy można wałkować to samo. Oferty są praktycznie identyczne od dawna. Może by zrobić jakiś temat zbiorczy z ofertami, by można było się na nim bazować. W końcu ile razy można odpowiadać na takie same bądź podobne pytania :P.

Swego czasu takie wstawiłem muszę poszukać i przykleić znowu :-) i zgadzam się z kolegami riddick i ircios bo ile razy trzeba leniom odpowiadać

Jak sprawdzić czy wypowiedzenie zostało dostarczone i zatwierdzone?

Dostałem od nich email z potwierdzeniem zlozonego wypowiedzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. Umowa do końca maja (do jutra). W zasadzie liczyłem, że będą do mnie dzwonić z ofertami ale póki co w ciągu tego miesiąca miałem DWA telefony (10.05 i 25.05). Niestety przy tym ostatnim nie miałem sposobności rozmawiać i kazałem dzwonić po godz. 17. Do dziś cisza... Nie oczekuję jakiś cudów, chciałbym zachować pakiet na podobnym poziomie (płacę 79,99 za Extra+ 8xC+, multiroom 2x cameleon, Pace PVR). Teoretycznie mam jeszcze możliwość anulowania wypowiedzenia w ICA i przejść na czas nieoznaczony - według prognozy płatności w kwocie 88,99.

Póki co zasypują mnie jedynie SMSami, chociażby takimi jak dzisiaj: "Jutro o północy stracisz dostęp do tv nc+. Zadzwoń i przedłuż umowę. Na Twój telefon czekamy do godz. 21. Przypominamy, że jutro nie pracujemy. Zadzwoń 122947879".

I nie wiem co zrobić, czy dzwonić do nich, czekać do wieczora czy przejeść na nieznaczony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...