Jump to content

pepe40

Users
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About pepe40

  • Rank
    Czasami wpadam

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po zrobieniu resetu do ustawień fabrycznych problem do dnia dzisiejszego nie pojawił się.
  2. U mnie nie ma to związku z pogodą. Najczęściej występuje przy zmianie kanałów. Reset do fabryki zrobię w dniu dzisiejszym. Robiłem tylko reset poprzez odłączenie od prądu i włączenie dekodera bez karty. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Widzę, że to nie tylko mój problem.
  3. Dekoder mam ponad dwa lata. Do momentu przedłużenia umowy czyli sierpnia tego roku i włączenia nowego pakietu nie miałem nigdy takich komunikatów. Konwerter mam od połowy listopada 2019. Nie będę na razie wymieniał dekodera. Może kiedyś wypuszczą nowe oprogramowanie, które coś pomoże nie tylko na tą przypadłość.
  4. Tak prawidłowe. Mam wide banda i tak mam ustawione. Siła sygnału poszczególnych polaryzacji
  5. Od ponad miesiąca wyskakuje mi taka plansza Plansza ta wisi od kilku do kilkudziesięciu sekund. Najczęściej pojawia się przy zmianie kanałów, ale nie tylko. Ostatnio na Canal+ Premium męczyła mnie przez kilka minut. Pojawiała się i znikała. Są dni ,że nie pojawia się wcale. Czasami po tej pierwszej pojawia się też taka, ale nie zawsze Plansze te zaczęły się pojawiać po przedłużeniu umowy i włączeniu nowego pakietu (poprzedni był comfort, teraz nowy comfort) Pierwsze co zrobiłem to przesłałem uprawnienia przez Strefę Canal+. Nie pomogło. Napisałem wiadomość do Canal+. Ich pomoc polegała też na wysłaniu uprawnień. Problemu to nie rozwiązało. Kazali mi sprawdzić jakość sygnału (poziom- 93%, jakość- 84%) Czyli to też nie jest przyczyną. Teraz stwierdzili, że to awaria dekodera i kazali mi go zanieść do salonu do ekspertyzy. Taka wizyta w salonie nie ma sensu. Są dni, że usterka nie występuje ani razu. Może ktoś z kolegów miał podobny przypadek i zna rozwiązanie problemu. Nie chciałbym wymieniać dekodera bo szkoda mi nagrań. Chyba, że drugi dekoder odtworzy nagrania z dysku, który teraz posiadam.
  6. Jak zwykle najmądrzejszy. Innym każesz czytać 10 stron wstecz, a sam tego nie robisz. Jakoś dla kolegi connor07 nie stanowiło to problemu.
  7. Pisałem o tym kilka razy. Wystarczyło cofnąć się jedną stronę (Twoja ulubiona porada)
  8. Niestety konsultanci na dzień dzisiejszy proponują bardzo słabe oferty. Jak im mówię, że mam w Strefie C+ Comfort za 22,50 PLN i, że tylko taka oferta mnie interesuje to twierdzą, że kłamię. To są moje oferty w Strefie C+. Przed złożeniem wypowiedzenia było ich trochę więcej.
  9. @Mikizncplus, a mi możesz sprawdzić? W Strefie Canal+ mam fajną ofertę, ale ta usługa coś źle działa. Opłatę za multiroom mogę sobie wybrać, a opcję dekodery system pomija i nalicza mi opłatę cennikową 30 PLN. Nie ma znaczenia czy jest to pakiet najtańszy, czy najdroższy. Konsultanci na dzień dzisiejszy proponują słabe oferty.
  10. Dzisiaj rano na wszystkich programach miałem flagę HDR HLG. Nie dało się oglądać. Wszyscy mieli gęby czerwone jak Indianie. Na C+4K był dobry obraz. To jakieś testy czy awaria?
  11. Podstawowe pytanie. Czy jest to pakiet Extra z Canal+, czy składak? Jeżeli ten pierwszy to nie wyłączy C+.
  12. To ja mam trochę lepiej. Multiroom mam za 10 PLN, ale za dekoder w najdroższym pakiecie za prawie 200PLN liczy dodatkowo 30 PLN.
  13. Po co coś takiego robią? Liczą na to, że ktoś nie zauważy i przedłuży umowę? Szukają [beep]a?
  14. To widzę, że jestem dychę do przodu😁 Nie masz takiej opcji do wyboru U mnie z punktu 3 przeskakuje od razu do punktu 5. Pomija punkt 4- dekodery.
×
×
  • Create New...