Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie :)

 

Umowa kończy mi się 31.05.2018.

Telefony mam od marca, oczywiście odmawiam z argumentacją że prawdopodobnie stracą Ekstraklasę jak i Ligę Mistrzów, a tylko dlatego mam ich kanały.

 

Ze względu na powyższe, w ogóle nie interesuje mnie umowa na 24/mce. Gdy stracą najlepszą ligę świata, to trzeba będzie się przenieść :)

Oferta jaka padła z ich strony:

Umowa bezterminowa: Extra+, 8C+, HBO za 84,99 zł + chcą 10 zł dopłaty za umowę bezterminową (wtf.?) łącznie 94,99 zł. Obecnie mam to samo za 84,99.

Do tego chcę wymienić dekoder z mediaBox+ na ten 4k za co wołają kolejne 10 zł dopłaty, więc razem mamy 104,99

 

Co powiecie o tej ofercie, co to za dopłata za umowę bezterminową, zawsze ją wliczają?

i czy jest sens wymieniać dekoder, obecny mi się zwiesza po 5 latach użytkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo ta inna osoba musi mieć 226cm wzrostu i zielone oczy, a konieczny rozmiar stopy to 24. Oczywiście wymogiem niezbędnym jest jeszcze płynna znajomość języka francuskiego, żeby w trakcie audiencji móc złożyć również pokłony zarządowi NC+ za najlepszą cenowo ofertę w krajach dawnego bloku socjalistycznego. :crazy:

 

No widać, że nie masz pojęcia o co chodzi ale się wypowiadasz.

 

Podpisać można ale jest pewne ale.....

 

Punkty są rozliczane z umów podpisanych na te same osoby zaraz po zakończonej umowie i "prawie" nic z takich umów nie mają w związku z tym nie bardzo chcą (dlatego propozycja na kogoś innego) podpisywać. Spróbuj może w innym punkcie albo przez neta po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie czy poszczególne kanały bądź grupy kanałów wchodzące w skład pakietów Manpack i Multimanpack można dokupić bez zobowiązania na zasadzie włącz/wyłącz jak to można zrobić np.z pakietem Eleven Sport ?

Możesz tak robić ze wszystkimi dodatkowymi opcjami i kanałami jak są w takiej ofercie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios dzięki za podpowiedź. Przyda mi się przed negocjacjami. Nie mam zamiaru płacić za kanały których nie oglądam. Można sobie włączyć czasami i zobaczyć co "słychać lub widać" bez zobowiązania do końca umowy.  :wink:     

Edytowane przez Flaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widać, że nie masz pojęcia o co chodzi ale się wypowiadasz.

 

Podpisać można ale jest pewne ale.....

 

Punkty są rozliczane z umów podpisanych na te same osoby zaraz po zakończonej umowie i "prawie" nic z takich umów nie mają w związku z tym nie bardzo chcą (dlatego propozycja na kogoś innego) podpisywać. Spróbuj może w innym punkcie albo przez neta po prostu.

Skoro nie mam pojęcia o co chodzi, to prosiłbym doświadczonego kolegę o wyjaśnienie czy APS może odmówić wznowienia umowy mając oferty w systemie i czym będzie to argumentował? Nie, bo mam z tego "prawie" nic? Dodatkowo roberttosat, co oznacza "prawie" nic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy tutaj rozmawiamy o wznowieniu umowy czy podpisaniu nowej? Bo to dwie różne kwestie i wydawało mi się że o nowej umowie podpisanej na tą samą osobę.

 

Wystarczy Ci info "prawie".

wavergreen wyraźnie napisał "po wygaśnięciu umowy" :roll: mając na względzie wznowienie.

Niestety roberttosat, tajemnicze "prawie" mi nie wystarczy, ale dziękuję za "merytoryczne" odpowiedzi na wszystkie pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak ja to inaczej rozumiem, jako nową umowę:

 

Byłem w salonie i pan powiedział mi, że po wygaśnięciu umowy,nowa umowa musi być na kogoś innego,bo ja jako klient mam wtedy dwumiesięczną karencję,to prawda?

 

Wznowienie jest możliwe tylko do czasu oddania sprzętu.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za przeproszeniem...Przestań bzdury pisać. Jak ktoś nie ma wcale HBO to może sobie w dowolnym momencie włączyć w systemie włącz-wyłącz.

No to dziękuję za info z którego skorzystam jak skończą się gratisowe miesiące a będzie np. gra o tron.

Jednak ja to inaczej rozumiem, jako nową umowę:

 

 

Wznowienie jest możliwe tylko do czasu oddania sprzętu.

Niech kolega sprecyzuje więc o co mu chodzi o wznowienie przed oddaniem sprzętu czy zupełnie nową umowę w przypadku gdy stara wygaśnie.

Skoro nie mam pojęcia o co chodzi, to prosiłbym doświadczonego kolegę o wyjaśnienie czy APS może odmówić wznowienia umowy mając oferty w systemie i czym będzie to argumentował? Nie, bo mam z tego "prawie" nic?

Hehehehehe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie karencji o której wspomniał mi pracownik salonu,dla mnie to obojętne czy tj bedIey wznowienie czy nowa umowa, zależy mi tylko na ofercie cenowej i programowej która mnie zadowoli.Czyli idę trzynastego dnia po zakończeniu umowy do salonu, zdaję sprzęt i mogę tylko wznowić umowę,a piętnastego dnia po zakończeniu umowy mogę podpisać tylko nową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do salonu zdać sprzęt ale go nie zdajesz bo wznawiasz umowę czyli pozostajesz na tym samym sprzęcie (chyba, że wznowienie  obejmuje wymianę sprzętu), z tym samym nr abonenta i całą historią swoją.

 

Idziesz do salonu oddajesz sprzęt to możesz już tylko podpisać nową umowę z nowym sprzętem i nr abonenta.

 

Moja rada po zakończonej umowie idź do innego salonu a wznowienie dostaniesz bez problemu.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Mam obecnie ofertę: Extra z Canal+x8,History/H2, Multiroom Standard(WifiPremiumbox+ WifiBox) za cenę 100,49zł wypowiedzenie wysłane jakie oferty mogę wynegocjować jak zadzwonią z Krakowskiego numeru ( dzwonili kilka razy ale nie miałem czasu odebrać) + dostałem sms-a Taniej nie będzie Extra+ i 8 C+ już od 69,99 Szczegóły u konsultanta.

Wypowiedzenie do końca maja.

 

Przed wypowiedzeniem na święta była oferta Taka jak mam + HBO z HBO Go za 120 na 24ms lub 118 na 15msc

 

Da się coś ugrać lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz do salonu zdać sprzęt ale go nie zdajesz bo wznawiasz umowę czyli pozostajesz na tym samym sprzęcie (chyba, że wznowienie  obejmuje wymianę sprzętu), z tym samym nr abonenta i całą historią swoją.

 

Idziesz do salonu oddajesz sprzęt to możesz już tylko podpisać nową umowę z nowym sprzętem i nr abonenta.

 

Moja rada po zakończonej umowie idź do innego salonu a wznowienie dostaniesz bez problemu.

Dlaczego ma iść do innego salonu? W tym, w którym już był też dostanie wznowienie bez problemu, bo najwidoczniej pracownik APS zrozumiał, że wavergreen chce nową umowę, a docelowo firmie wpadnie więcej niż tajemnicze "prawie" nic, o którym z taka mocą wspominał roberttosat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C+ tanieje

 

Pakiet Canal+ coraz tańszy w NC+. Krótka umowa

W ramach promocji cena pełnego pakietu Canal+ została obniżona do 35 zł miesięcznie, a okres zobowiązania to tylko 6 miesięcy. Po tym terminie cena za pakiet wzrasta do 40 zł, ale klient może zrezygnować z pakietu bądź skorzystać z nowej promocji. Promocja umożliwia obecnym abonentom NC+ na skorzystanie z opcji dodatkowej CANAL+ w ramach dotychczasowej umowy.

całość:  https://media2.pl/media/150769-Pakiet-Canalplus-coraz-tanszy-w-NCplus.-Krotka-umowa.html

Jakby za dwie dychy to oferowali to może by jakieś wrażenie zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Mam obecnie ofertę: Extra z Canal+x8,History/H2, Multiroom Standard(WifiPremiumbox+ WifiBox) za cenę 100,49zł wypowiedzenie wysłane jakie oferty mogę wynegocjować jak zadzwonią z Krakowskiego numeru ( dzwonili kilka razy ale nie miałem czasu odebrać) + dostałem sms-a Taniej nie będzie Extra+ i 8 C+ już od 69,99 Szczegóły u konsultanta.

Wypowiedzenie do końca maja.

 

Przed wypowiedzeniem na święta była oferta Taka jak mam + HBO z HBO Go za 120 na 24ms lub 118 na 15msc

 

Da się coś ugrać lepiej?

Wszystko masz napisane w wątku. Kilka stron do tyłu i będziesz miał odpowiedź. Albo...poczytaj mi mamo :-D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek zgodziłem się na przedłużenie umowy. Do tej pory extra 6 x C+ multiroom za 69,99 zł. Chciałem zejść na comfort poniżej 30 zł przy zachowaniu dotychczasowego sprzętu. Każdy konsul mówił, że poniżej 34 zł nie ma oferty. W piątek pierwsza rozmowa i znowu ten sam tekst, że comfort najtaniej 34 zł. Podziękowałem i stwierdziłem, że po 1 czerwca zdaję sprzęt. Kolejny telefon za 10 minut. Konsul powiedział, że po rozmowie z przełożonym może zaoferować comfort za 27,50 zł na 15 miesięcy i po negocjacjach dorzucił c+ na 3 miesiące. W sumie jestem zadowolony, bo dostałem to co chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie klepnalem przedluzenie na takich warunkach:

- Extra+, C+ (6), HBO, Eleven

- Filmbox pierwszy miesiac free

- Sprzętowo dalej Pace + 2x Cameleon

- 24m

- Po 3 rozmowach i wypowiedzeniu

101,89 PLN

 

Zdaje sobie sprawe ze jest srednio ale juz mi sie poprostu nie chcialo z nimi gadac. W stosunku do tego co mialem to spadly mi Cinemaxy, a zyskalem eleveny. Wszystko za ok 6pln podwyżki.

Edytowane przez Barti
Czerwony kolor tekstu w postach zarezerwowany jest wyłącznie dla Administracji i Moderacji forum. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Furiusz

 

Nie wiem czy pracownik wiedział czy nie wiedział, nie mam pojęcia o tym.

 

Natomiast moja rada odnosiła się do sytuacji w jakiej ja się czasami znajduje (nie piszę o nc+) kupując jakiś towar. Jak sprzedawca nie jest kumaty to idę do innego sklepu albo wybieram innego pracownika a tamtemu mówię wprost żeby się podszkolił. Akurat jestem zorientowanym klientem przy zakupach i nie lubię niekompetencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca maja, obecnie superpremium z cameleonami plus jeden sagemcom. Kontakt na raz początku z Krakowa, potem dwukrotnie tylko Warszawa. Chciałbym zejść na comfort lub extra+ do 40zl ale z cameleonami. Miły Pan z Krakowa zapewniał że będzie to możliwe ale dopiero pod koniec umowy. Warszawa brała pod uwagę tylko wymianę na ich sprzęt plus aktywacja. Umowa się kończy, kontaktu w ostatnich tygodniach zero. Tylko sms żeby dzwonić. I teraz pytanie, czy jest sens dzwonić? Drożej odpada, gdyż w UPC za 10zl do internetu dostałem pakiet Select HD, a za dodatkowe 13 jest pakiet max, plus 10zł za kazdy dodatkowy moduł lub dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...