Jump to content

davids80

Users
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About davids80

  • Rank
    Niedoświadczony

Informacje o profilu

  • Location
    Miasto Aniołów

Equipment

  • Dish
    Triax 100 TD
  • LNB
    Inverto Quad Black Premium
  • Receiver
    Wifi Premiumbox+
  • Pay TV Operator
    nc+

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam pytanko. Teraz mam umowę na czas nieoznaczony, dziś złożyłem wypowiedzenie. Pakiet to Extra+ z 8C+, multiroom standard (2 karty cameleon), Wifi PremiumBox+ i... no właśnie - siadł mój dotychczasowy dekoder Sagemcom DSI87. Planowałem dobrać jako drugi WiFiBox ale "podobno" musiałbym odejść od standardowego multiroomu za 0 zł i przejść na ten za "dychę" + dzierżawa dekodera za 2 zł. Chciałem podpytać bardziej tu obeznanych czy rzeczywiście muszę odejść od standardowego muliroomu i wymieniać karty, czy może zostać jak jest. Dekodery oczywiście widziałyby się w sieci... Muszę wiedzieć co mówić przy "ewentualnych" negocjacjach, przedłużających umowę.
  2. Hej... Obecnie: umowa na czas nieoznaczony - płacę 93,99 zł, w tym: - Extra+ z 8C+ - 88,99 zł (wcześniej 79,99, gdy obowiązywała umowa na czas oznaczony), - najem Wifi PremiumBox+ - 5 zł - multiroom standard (2 karty cameleon) - 0zł - no i dekoder, który swego czasu wykupiłem na własność a który właśnie przestał działać - Sagemcom DSI87. No i teraz nie mam możliwości korzystania z multiroomu :( Dzwoniłem w zeszłym tygodniu na infolinie - konsultant od razu mnie zbył i stwierdził, że w ciągu 2 dni odezwie się ktoś do mnie z ofertą utrzymaniową... Do tej pory cisza. Podszedłem do punktu nc+ z prośbą o dobranie drugiego dekodera (np. WiFiBoxa) ale tam też mnie miła Pani zbyła i kazała dzwonić na infolinie........... oczywiście niby coś tam mogła, ale oferta standard i +10zł do rachunku. Teoretycznie chciałbym przedłużyć umowę na obecnych warunkach (ale przy kwocie 79,99+5+0) dobierając Eleveny (w cenie promocyjnej Niestety nigdzie nie chcą ze mną gadać!
  3. Obecnie posiadam: dekoder główny: wifi PremiumBox+, dekoder dodatkowy (wykupiony na własność): Sagecom DSI83. Multiroom Standard C+ z kartami Cameleon. Wcześniej jako główny był Pace, do tego spliter z dwiema kartami Clone+, dekoder: Ariva Ferguson 203 no i ten Sagecom DSI83. Wiadomo, że Clone przestał działać poprawnie wobec czego pomyślałem, aby wziąć kolejny dekoder wifiBOX+ z kartą Cayman i ustawić go w zasięgu sieci aby „widziały się” z PremiumBoxem… Tylko czy jest to możliwe, czy musiałbym przechodzić na nowy multiroom? Chciałbym docelowo mieć 3 dekodery, ale nie jest to mus konieczny...
  4. Drugi dekoder mam też "od nich" wykupiony na własność - jakiś Sagecom. Chciałem nawet oddać stary sprzęt (pace'a i obie karty) i wziąć dwa dekodery: wifi Premiumbox+ + wifiBOX+ ale nie mogę bo nie ma oferty. Pozostaje mi jedynie poczekać do końca umowy oddać sprzęt i wziąć coś w promocji dla NOWYCH abonentów, albo siedzieć dalej na nieoznaczonym i wymienić Pace'a to Pace (bo obecny jest już na wykończeniu)...
  5. U mnie "ciekawa" sytuacja.... Obecnie siedzę na umowie na czas nieoznaczony ale złożone mam wypowiedzenie (do końca października). Z tydzień temu poszedłem do punktu "nc+" z zapytaniem, co mogliby zaoferować, jeśli zdecydowałbym się jednak przedłużyć umowę. Niestety przedstawiciel nie miał dla mnie ŻADNEJ oferty, mówił że nic się mu nie wyświetla i zasugerował aby zadzwonić na infolinie co też uczyniłem. Pierwszy telefon na nr krakowski (122947879) ale bez rezultatu. Tam również konsultant nie miał możliwości zaproponowania czegokolwiek, zapisał nr i stwierdził, że z pewnością ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie mojej umowy. Niestety - po raz kolejny usłyszałem taki sam tekst i po raz kolejny do dziś nikt nie zadzwonił... Najwyraźniej nie chcą mnie już w swoim gronie a bieżącą umowę ciągnę od czasów Cyfry od 2011 roku... wcześniej było "n"... Oczywiście wszelkie zgody na przetwarzanie danych zaznaczone.
×
×
  • Create New...