Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@shevchenko1987 my to już ładnych kilka miesięcy temu dopełnialiśmy może już tej promocji za 10zł nie ma? pisał ktoś w kwietniu że dostał bo nie kojarzę. Ja np dopełniłem tydzień po podpisaniu umowy(styczeń) co prawda dopiero z 3 konsultantem u wcześniejszych się nie dało  :crazy:

@basikdzik po co tyle czekałeś?

 

nie dopelnialem bo mialem do 30 kwietnia dopelnienie za free od nich, a ze sie skonczyło to zaczalem szuakc.

i tak jestem zadowolony bo placilem 49.99 a teraz w najgorszym razie 42.5 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kontaktował się ktoś z tobą od czasu złożenia wypowiedzenia? Miałem to samo i od tego czasu cisza. Mój kolega nie złożył wypowiedzenia a kończy nam się równo z końcem lipca umowa i do niego dzwonią z coraz lepszymi ofertami.

Edytowane przez tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do mnie już od tego czasu żadnego telefonu. Jeszcze trochę czasu więc czekam. Jedyne co mnie zastanawia po tym jak zniknęły mi wszystkie ich oferty przedłużenie a wejdę w przedłużenie umowy w ICE pojawia się info,, poproś o kontakt a przedstawimy Tobie oferte" i pole do wpisania numeru komórki chociaż go mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy to "(6) live" w tych ofertach przedłużeniowych? Czy ktoś mi może powiedzieć jak jest z wymianą dekodera na Ultraboxa czy w ofertach z DUK cena najmu jest w ogóle elementem negocjacji i czy np, jest możliwość wniesienia za niego jednorazowej opłaty zamiast comiesięcznego najmu? Chciałbym też w końcu wiedzieć jak to jest z kosztem multiroomu, bo już parę lat płacę po 10 zł za multiroom standard, podczas gdy wiele osób twierdzi, że przy przedłużeniu mają za 0zł nawet po 2 -3 dekodery dodatkowe. Słyszałem też wersję, że nie da się zrobuć w pełni darmowych, jak ktoś jest abonentep po N-ce, a jakie to ma znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C+ (6) live to 6 kanałów Canal + a nie 8 (brak C+ Discovery i C+ seriale). Gdy zdecydujesz się na takie rozwiązanie nie będziesz miał odblokowanej kolekcji C+ VOD w NC+ GO. Co do multiroomu nie wiem, jedni twierdzą że można zrabatować a drudzy że nie, sam się przekonam na początku przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ultrabox jest chyba dostępny bez dzierżawy od pakietu VIP (dla nowych klientów od Superpremium) także nie po negocjujesz sobie tej dzierżawy. Był wpis, że ktoś dostał go za 10 zł miesięcznie ale nie pamiętam przy jakim pakiecie (chyba, że mi pamięć zawodzi :) ). Ja od paru lat za multiroom i to premium (20 zł) nie płace, zawsze zrabatowany do zera. Oczywiście na początku było "się nie da" ale po złożeniu wypowiedzenia już nie było problemu. Dodam, że też jestem abonentem po N-ce. A co do "live" to poszukaj bo o tym już było pisane (chyba bez opcji internetowych jeśli chodzi o C+).

Edytowane przez Adam-T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie złożone koniec umowy czerwiec 2018

 

Dziś propozycje

Extra + z Canal + (pełny) 79,90

Ultrabox - 15

Muliroom 2 dekodery - 20 zł

Eleven - 11,90

 

lub 

 

Super premium z tym wszystkim z 146.80 

 

opłaca się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam:

Pakiet SUPERPREMIUM+ za 99pln. 2 karty cameleon, multiroom, sprzęt 2xSAGEMCOM DSI87(w tym jeden na własność) (10lat z nimi) umowa do końca maja. wypowiedzenie złożone.

Gdy chciałem przedłużyć umowę na infolini to kazali wymienić dekoder i karty, za to samo + wynajem chcą 115pln i zarzekają się, że nie mogę na moim sprzęcie i tych kartach odbierać sreNC+.

Da się przejść na te ich nowe warunki za 99pln. dzięki za pomoc.

 Ps. tylko dziwne, że sami nie dzwonili, najpierw wysłali info listem z nr. telefonu do nich, natomiast w punkcie nc+ pani powiedziała, że nie ma oferty dla mnie i mam na infolinię zadzwonić. (sama poradziła żeby złożyć wypowiedzenie). a pół roku temu dzwonili jak najęci


Teraz sprawdziłem emila i tak piszą:

"Szanowni Państwo,

przykro nam, że podjęli Państwo decyzję o rezygnacji z Umowy o Abonament.

Informujemy, że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Umowa zostanie rozwiązana w dniu 31/05/2018.

Serdecznie zachęcamy do pozostania w gronie naszych Abonentów.
Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkową ofertę promocyjną, która jest dostępna w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerem 12 294 78 79 "

zadzwonić? 

Edytowane przez juplon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod koniec stycznia dostałem na 2 lata Superpremium z 8C+, MR na Cameleonach i z wymianą Pace PVR na Wifipremium za 99,99 zł (do tego jeszcze Eleven za 7,95 zł, na rok i HBO GO na 2 m-ce gratis, potem 5 zł m-c). Co do Elevenów to nikt się nie chwalił, ale reszta chyba nadal jest oferowana w takich cenach, ktoś nawet wspomniał o cenie 10 zł niższej no i przewijało się darmowe HBO GO na całą umowę, ja trułem typowi przez 1,5 godziny, ale nie udało mi się wyrwać. Także nie gódź się na podwyżkę, bo pewnie da radę ugrać to bez zmiany ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, umowę przedłużyłem od 01.05.2018 na 24 msc - COMFORT 22,50, c+8 25 na 6 msc potem negocjacja, HBO 6 msc 0 zł potem 20/msc, eleven 11,90, dziś (po 4 dniach!!) dopełniłem do extra za 10 PLN. 

Były problemy ale dałem przykład brata ktory dostał i.... zadziałało.

Wydaje mi się ze prócz elevenów włącz/wyłącz dostałem najlepiej jak obecnie mozna.

Edytowane przez kuzmik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie posiadam:

Pakiet SUPERPREMIUM+ za 99pln. 2 karty cameleon, multiroom, sprzęt 2xSAGEMCOM DSI87(w tym jeden na własność) (10lat z nimi) umowa do końca maja. wypowiedzenie złożone.

Gdy chciałem przedłużyć umowę na infolini to kazali wymienić dekoder i karty, za to samo + wynajem chcą 115pln i zarzekają się, że nie mogę na moim sprzęcie i tych kartach odbierać sreNC+.

Da się przejść na te ich nowe warunki za 99pln. dzięki za pomoc.

Ps. tylko dziwne, że sami nie dzwonili, najpierw wysłali info listem z nr. telefonu do nich, natomiast w punkcie nc+ pani powiedziała, że nie ma oferty dla mnie i mam na infolinię zadzwonić. (sama poradziła żeby złożyć wypowiedzenie). a pół roku temu dzwonili jak najęci

 

Teraz sprawdziłem emila i tak piszą:

"Szanowni Państwo,

przykro nam, że podjęli Państwo decyzję o rezygnacji z Umowy o Abonament.

 

Informujemy, że zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Umowa zostanie rozwiązana w dniu 31/05/2018.

 

Serdecznie zachęcamy do pozostania w gronie naszych Abonentów.

Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy wyjątkową ofertę promocyjną, która jest dostępna w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerem 12 294 78 79 "

zadzwonić?

Bzdura. Nic nie musisz wymieniać. Karty będą dalej działały na Twoim sprzęcie. Gdybyś czytał wątek to byś wiedział, że Superpremium można dostać za 89,99 i staż nie liczy się wcale.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...