Coś tam pisał w "protokole" ,wypisał numery kanałów do których mam największe zastrzeżenia, nic nie zrobił. Nie no skłamałbym tak twierdząc.
Klasyka :
- reset urządzeń,
- zabawa trybami obrazu w tv,
- kilka telefonów "wyżej " .
Dla porównania pokazałem mu canal plusy w aplikacji C+ na tv , ku mojemu zdziwieniu stwierdził że faktycznie te z apk wyglądają bardzo dobrze,
lecz po chwili rzekł ,że to inny dostawca ( chodzi o C+) i dlatego tak jest .
Moim zdaniem wypowiadając te słowa wskazał winnego.
Co do linii internetowej ( vdsl)po diagnozie ,bez anomalii.
Faktycznie internet mam ok.
Podsumowanie: nie obciażono mnie kosztami wizyty technika ,bo przyczyną nie leży po stronie abonenta.....ufffffffff.
( swoją drogą Orange miał już w tej sprawie epizod z UOKiK)
https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Jakość-obrazu-Orange-IPTV/td-p/372876/page/4
W linku ,mała ciekawostka o której oczywiście Orange nic nie wie .
"abonenci nie zgłaszają problemów z kanałami sportowymi "