Skocz do zawartości

Dziubu123

Użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

2488 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Dziubu123

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

2

Reputacja

  1. Dziubu123

    Telewizja iptv.eu

    Czy to aby legalna oferta ? https://telewizja-iptv.eu/
  2. @Mtv Dzięki. Czat Moico odpowiedział mi że to co wkleiłem jest aktualne xd ( dlatego założyłem ten wątek ) Czy korzystasz aktualnie z tej oferty ?
  3. Ale "lokalny " operator ma listy datowane na 2015 . Pytanie czy są aktualne. To wykaż że strony Moico. Naprawdę jest tam tyle dubli i to w SD?
  4. Szukam opinii o usłudze tv tego operatora. Dokładnie chodzi mi o Jambox tv 3g. Lista kanałów na stronie internetowej jest co najmniej nieaktualna , Czy jest na forum ktoś kto posiada tę usługę? Pytam o jakość kanałów i pracę dekodera . Najchętniej zobaczyłbym zap listę . Pozdrawiam.
  5. Dziubu123

    Dekoder 4K stream

    Wymieniłem ostatnio deka iwu 200 na 4k stream, zauważyłem brak synchronizacji audio i wideo na C+->1i sport 1 i C+ sport 2. Czy ktoś też tak ma ?
  6. Dziubu123

    Dekoder 4K Multi

    Przykład z Espresso i Dla Ciebie zdarza się też na iwu 200.
  7. Niby tak, C+sport i C+sport 2 służą mi do oglądania meczów ekstraklasy,natomiast piątka do lig żużlowych ,miejmy nadzieję że razem ze startem lż w kwietniu coś ulegnie zmianie .
  8. Szkoda tylko że w C+ online ( dla klientów Orange) nie ma dostępu do C+ sport 5.
  9. Zgłosiłem chęć otrzymania bonifikaty w zamian za fatalną jakość kanałów C+ sport 3,4,5. Otrzymałem nast. odpowiedź: "Pozytywnie rozpatrzyliśmy zgłoszenie nr Z******* z 23.01.2024 r. w sprawie rekompensaty za działanie kanałów od Canal +. Do kolejnej faktury wprowadziłam dodatkowy zwrot 49,99 zł, czyli równowartość opłaty za Canal + Prestige. Nie mniej jednak w celu sprawdzenia opisanych niedogodności będzie potrzebna wizyta technika w lokalu. Tym samym skontaktuje się z Panem 30.01.2024 r. aby umówić wizytę technika. Miło mi było pomóc w zgłoszonej sprawie. Pozdrawiam ,Doradca Klienta Orange. Sprawdź przysługujące Ci prawa. Wejdź na stronę operatora Orange i wpisz w wyszukiwarce Informacje prawne." Ps. Technik był już w tej sprawie u mnie dwa razy ,bez skutku. Wnioskuję że Orange zdaje sobie sprawę z istniejących problemów z ich telewizją.
  10. Potwierdzam info ,dziś pytałem konsultanta , nowych umów na C+ nie będzie,ale obecne można przedłużyć.
  11. Nic nie wymyślą. Zamkną zgłoszenie po regulaminowym okresie ,bez jakichkolwiek rezultatów. Ja tak miałem dwa razy od grudnia.
  12. Czy wie ktoś z forumowiczów gdzie szukać pomocy w sprawie mocno słabej jakości kanałów w iptv ?
  13. Coś tam pisał w "protokole" ,wypisał numery kanałów do których mam największe zastrzeżenia, nic nie zrobił. Nie no skłamałbym tak twierdząc. Klasyka : - reset urządzeń, - zabawa trybami obrazu w tv, - kilka telefonów "wyżej " . Dla porównania pokazałem mu canal plusy w aplikacji C+ na tv , ku mojemu zdziwieniu stwierdził że faktycznie te z apk wyglądają bardzo dobrze, lecz po chwili rzekł ,że to inny dostawca ( chodzi o C+) i dlatego tak jest . Moim zdaniem wypowiadając te słowa wskazał winnego. Co do linii internetowej ( vdsl)po diagnozie ,bez anomalii. Faktycznie internet mam ok. Podsumowanie: nie obciażono mnie kosztami wizyty technika ,bo przyczyną nie leży po stronie abonenta.....ufffffffff. ( swoją drogą Orange miał już w tej sprawie epizod z UOKiK) https://nasz.orange.pl/t5/Telewizja/Jakość-obrazu-Orange-IPTV/td-p/372876/page/4 W linku ,mała ciekawostka o której oczywiście Orange nic nie wie . "abonenci nie zgłaszają problemów z kanałami sportowymi "
  14. Jak pisałem wyżej, jednak zdecydowałem się na wizytę technika . Przyznał mi rację że z jakością w/w kanałów nie jest najlepiej ,jednak jestem pierwszym przypadkiem który to zauwazył.
  15. Dziubu123

    Dekoder 4K Multi

    Aplikacja nie zadziała na tv.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...