zetorson Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 Z Inverto to ewentualnie black premium twin. Dla przykładu black ultra single jest słaby. Tak zachwalana kiedyś seria balck ultra, dzisiaj jest co najwyżej przeciętna. Ogólnie polecam konwertery Televesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 4 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2018 Witam mam pytanko do was jak działają u was dekodery do multiroom ale po WiFi jak z zasięgiem w domku jednorodzinnym piętrowym dają rade bo zastanawiam sie nad nimi czy jednak kabel to lepsze rozwiązanie do multiroom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztywniak Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Jeśli dekoder był używany z szarą kartą nc+ to czy zadziała na nim cameleon czy też został sparowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Cameleon powinien zadziałać, nie zadziała karta "szara" w innym wifipremiumboxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borys225 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Witam mam pytanko do was jak działają u was dekodery do multiroom ale po WiFi jak z zasięgiem w domku jednorodzinnym piętrowym dają rade bo zastanawiam sie nad nimi czy jednak kabel to lepsze rozwiązanie do multiroom ?Jeśli chodzi o zasięg WiFi to w dekoderach jest napewno lepszy niż w moim telefonie. Router mam na piętrze, wifipremiumbox na parterze, wifibox na piętrze i nie ma żadnych problemów ani z multiroomem ani z dostępem do materiałów z internetu. Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fajny06 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Witam, mam problem z dyskiem dekoder nie wyczytuje w ogóle dysku dopiero po 30 minutach pracy dekodera pojawia się komunikat że dysk został podpięty i tak w koło za każdym razem dekoder do wymiany czy dysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Mam pytanie: czy wasze dekodery pobierają NC + go dekoder? Bo mój już od dawna nic nie pobrał. Stanęło na 4 odcinkach Kruka, które miały ważność do końca czerwca, potem zmuszona byłam przez dekoder do sformatowania dysku i od tego czasu nic. Dysk pracuje poory, słychać, że niby coś pobiera, ale nic nie ma w kolekcji nc+ go dysk. Instalacja podwójna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 U mnie NC+ GO działa normalnie tak samo na Wifipremium Boxie jak i na Wifi Boxie. Często z tej usługi korzystam i zero jakichkolwiek problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 No właśnie. Dekoder mam od półtora roku i nie było problemu, dopiero teraz od jakiś dwóch miesięcy. Niby coś zasysa, ale nic nie przybywa. VOD internet jest, a VOD dekoder nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) Witam, mam pytanie. Czy u Was tez od wczoraj po włączeniu deka uruchamia się "NC+ Poleca"? Czy pamięta ktoś, jak to wyłączyć? Edytowane 14 Lipca 2018 przez Barti Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) Też mi się to włącza. Nie miałem jeszcze czasu tego wyłączyć, ale zaraz się pobawię i zobaczę, co da się zrobić E: @down Akurat jak napisałeś też to znalazłem Edytowane 14 Lipca 2018 przez mingo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Mam Ustawienia->Ustawienia->Aplikacja start->automatyczne uruchomienie->nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Czy komuś udało się w ogóle w tym gracie ustawić konwerter unicable by działał na jednym kablu? Bo za Chiny nic nie działa, a robię poprawnie wszystko. Konwerter Inverto unicable, ten od Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
echolink Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Ja mam Inverto i działa fajnie, tylko musisz dać rozgałęźnik zaraz za dekoderem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Ale po co rozgałęznik skoro powinien bezpośrednio konwerter kabel dekoder. Chwytalem pomocy na infoflini zrób tak i tak i robię a tu nadal nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misieq Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 wifi Premiumbox+ wymaga rozdzielenia sygnału. Tutaj masz wszystko w tabelce: https://satkurier.pl/news/170917/unicable-scr-dcss-krok-po-kroku.html?news_page_id=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Wifipremiumbox jak i inne dekodery nc+ (oprócz ultraboxa 4K) zawsze muszą mieć podłączone dwa kable do SAT1 i SAT2 przy instalacji unicable i tak jak wyżej jest napisane trzeba to zrobić rozgałęźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Pokazał by ktoś jak to macie u siebie zrobione foto? i jaki polecacie rozgałęźnik? Z góry dzięki. Tylko szkoda że ala technicy na infolinii nic o tym nie wspominają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Zdjęć nie mam a rozgałęźnik np taki https://hollex.pl/rozgaleznik-signal-tvsat-rsat-2-p-153.html czy taki https://satsklep.pl/pl/p/Rozgaleznik-Splitter-BL-SP-1.2-/338 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
echolink Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Weź zarób 2 krótkie odcinki kabla ja mam tak z 30cm,podepnij od wifipremiumboxa jeden w sat1,drugi w sat2 a kabel od konwertera podepnij w rozgałęźnik... cała filozofia Ja kupowałem konwerter w hollexie i rozgałęźnik miałem w pudełku rzazem z konwerterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr. Falcon Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 Ja mam na WiFi i działa bez przeszkód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwolek Opublikowano 18 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 No właśnie. Dekoder mam od półtora roku i nie było problemu, dopiero teraz od jakiś dwóch miesięcy. Niby coś zasysa, ale nic nie przybywa. VOD internet jest, a VOD dekoder nie ma. U mnie dokładnie tak samo. VOD internet działa bezproblemowo, a VOD na dekoderze puste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldek Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Bo ta usługa VOD dekoder została wyłączona przez operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianBod Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Bo ta usługa VOD dekoder została wyłączona przez operatora. A skąd takie informacje? Moi rodzice mają wifipremiumboxa i VOD dekoder działa normalnie. Moim zdaniem masz jakiś problem z dyskiem (czy nagrywanie działa?) albo z odbiorem satelitarnym albo z dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) A skąd takie informacje? Moi rodzice mają wifipremiumboxa i VOD dekoder działa normalnie. Moim zdaniem masz jakiś problem z dyskiem (czy nagrywanie działa?) albo z odbiorem satelitarnym albo z dekoderem.Mam ten sam problem, zresztą kolega mnie cytował. Miałam kłopot z dyskiem, ale po formacie dysku wszystko działa. Nagrywa, timeshift, itp. Dekoder podłączony dwoma kablami. Do tej pory było ok. Owszem, mało co przybywało. Ostatnio był tylko "Kruk", cztery odcinki ważne do końca czerwca, ale od tego czasu nic nowego nie ma. Sprawdzam codziennie.Edit: Dzwoniłam dziś na infolinię. Wszystko po stronie dekodera ok. Zajętość dysku, nr karty, siła sygnału na obu przewodach, itp. Usługa działa nieprzerwanie. Nic+ jej nie wyłączyło. Zostały przesłane uprawnienia na VOD. W ciągu dwóch dni ma coś się pojawić. Jak nie to trzeba znowu zadzwonić. Niby tylko trzeba przełączać jak się idzie spać na kanał 11 - TVP 1, wtedy niby lepiej pobiera się VOD. Zobaczymy. Edytowane 26 Lipca 2018 przez PWojciechowska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.