Jump to content

jackowski

Users
  • Content Count

    335
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About jackowski

  • Rank
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Hobby
    Extra + 8xC+ /Multiroom / WiFi Premiumbox / 2x wifibox

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Umowa do końca września dzwoni do mnie Pan z działu utrzymania klienta tak sie przedstawił i proponuje mi takie same warunki jak dzwonili zwykli przedstawiciele dzwoniący wcześniej , podziękowałem jak tak ma wyglądać praca tego działu utrzymania klienta to nie porozumienie jakieś.
  2. Nie wycofane ponieważ na początku dzwonili ze zwykłych działów i nie dawali za ciekawych ofert, dlatego tak czekam aż zadzwonią z utrzymania klienta a coś ich nie słychać .
  3. Ok rozumiem że jak podłącze wszystkie dekodery do SWITCH musze wpisać w dekoderach dla każdego inny numer IP bo SWITCH mi nie przydzieli sam adresu i wtedy powinny sie komunikować ze sobą , czy może ma być wpisany w każdym dekoderze ten sam adres IP?
  4. Mam pytanie mając multiroom jeden główny i dwa dodatkowe i chcąc podłączyć wszystkie dekodery wyłącznie po sieci przewodem sieciowym nie muszę podłączać do rutera może być tez na przykład zwykły SWITCH TP-LINK z kilkoma wejściami i będzie komunikacja sieciowa między dekoderami czy dobrze rozumie ?
  5. Dziwne wypowiedzenie wysłane dwa miesiące temu i zarejestrowane umowa kończy sie 30 września i nie dzwonią z działu utrzymania klienta, miał ktoś tak że nie dzwonili ?
  6. Witam może ktoś mi lopatologicznie napisać jak w tym dekoderze robi sie twardy reset ponieważ zerwał mi połaczenie sieciowe po kablu i nie chce sie połaczyć jako drugi dekoder multiroom , głowny i pierwszy dekoder po kablu sieciowym nie ma problemu ?
  7. Czy warto wymienić ten dekoder na 4K choć nie mam telewizora 4k ?
  8. Jak karta dostała FEDC to już nie wiele pomoże ale fachowcem nie jestem, u mnie tak było jak u ciebie nie wiem ale czy warto brnąć dalej w niezależne dekodery skoro od 1 lipca wszystkie karty mają być rzekomo sparowane z dekoderami dostawcy.
  9. Pytanie do znawców tematu: czy macie sprawdzone, jakie bitrate min. i max. maja kanały HD na platformie Canal+?
  10. Szybkie pytanko: jak u was z jakością obrazu oglądając telewizję po światłowodzie? Bo nie mam porównania między światłowodem, a satelitarną, którą teraz posiadam.
  11. Witam opłaca sie wymienić przy przedłużaniu umowy WiFi Premiumbox na 4K UltraBox+ mam taką propozycje bez dopłat, czy jest duża różnica co do jakości obrazu i funkcji jesli chodzi o telwizory 4K to nie mam?
  12. Witam wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane umowa do 30 września Pakiet Extra plus z Canal plus i multiroom dekoder główny i dwa dodatkowe razem płacę 106 zł , czy da rade po wypowiedzeniu które maja już zarejestrowane w tej cenie dołączyć za darmo na cały okres trwania umowy HBO i HBO GO czy nie ma takiej opcji bo teraz jak na razie proponują tylko na 5 miesiecy za darmo?
×
×
  • Create New...