Skocz do zawartości

zetorson

Użytkownicy
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O zetorson

  • Tytuł
    Niedoświadczony
  1. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    A nie podpiąłeś przypadkiem do drugiego USB?
  2. zetorson

    Router Technicolor CGA2121

    Nie ma się czym chwalić. Wyniki dla 2,4GHz są wręcz bardzo słabe a dla 5GHz trudno je ocenić. Nie podałeś jaką masz RZECZYWISTĄ szybkość po kablu. Jeśli wynosi ona tyle co na drugim pomiarze, czyli 222Mbps to nie wiadomo, gdzie się u Ciebie kończy potencjał WiFi na 5GH. Jeśli jest on przycinany na tych 222 Mbps przez WiFi 5GHz to rewelacji nie ma. Oczywiście wszystko przy założeniach, takich jak podałeś (4m od routera i w tym samym pokoju).
  3. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Nie możesz tego przerwać. Dekoder stracił oprogramowanie i próbuje je pobrać z satki (w tym czasie musi mieć poprawny sygnał z HotBirda 13E). Bez tego się nie uruchomi. Jak problem się będzie powtarzał to konieczna będzie wymiana dekodera w POK.
  4. zetorson

    Usługa HBO GO w platformie nc+

    HBO GO mam od 2 miesięcy i mam tak od samego początku. Apka ogólnie się nie zawiesza (może z raz jej się zdarzyło) ale dosłownie zawsze się blokuje po skończonym odcinku serialu i nigdy jeszcze nie wczytał mi się następny odcinek z automatu. Net mam 100Mbps z VECTRY, podłączony do dekodera kablem (speedtest pokazuje 95-97 Mbps).
  5. zetorson

    Usługa HBO GO w platformie nc+

    Nie zrozumiałeś mnie, buforowanie nigdy nie pojawiło się u mnie w trakcie oglądania ale ten komunikat wyskakuje ZAWSZE po zakończeniu odcinka serialu. Powoduje to jednocześnie zawieszenie apki - można tylko wyjść z niej. Jest to denerwujące, bo nie mogę włączyć kolejnego odcinka serialu i muszę za każdym razem wyłączać i ponownie włączać HBO GO, co trwa dłuższą chwilę oraz wymaga ponownego bardzo uciążliwego ręcznego poszukiwania kolejnego odcinka serialu. Aha, nie mam Smart TV i nie mam laptopa czy kompa w pobliżu. Chyba sobie kupię nVidię Shield, bo na PremiumBoxie nie da się używać HBO GO.
  6. zetorson

    Usługa HBO GO w platformie nc+

    Tak sobie czytam ten wątek i muszę powiedzieć, że nie mam zastrzeżeń do jakości obrazu do HBO GO na Premiumboxie od NC+. Na moje oko nie różni się jakością od kanałów HBO z satki. Takie przyzwoite 720P. Za to sama apka HBO GO w ww. dekoderze jest tak niedorobiona, że ręce opadają. Wygląda tragicznie, działa tragicznie i nie ma nawet wielu zupełnie podstawowych i oczywistych funkcji, jak: 1. szybkiego skoku do ostatnio oglądanej pozycji (bardzo przydatne podczas oglądania seriali). Jest co prawda zakładka "historia" ale tyle się trzeba naklikać pilotem, żeby do niej dotrzeć a później odnaleźć właściwą pozycję, że słabo się robi. Może warto, żeby "historia" była chociaż na początku a nie na samym końcu baaaardzo długiego menu. 2. Brakuje przycisku z szybkim przeskoczeniem do następnej pozycji (kolejny odcinek serialu). Denerwuje to tym bardziej, że po każdym odcinku serialu (a może też i filmie) apka się zawiesza (napis "buforowanie" i brak możliwości włączenia czegokolwiek) i muszę ponownie wrócić do oglądania TV i jeszcze raz odpalać HBO GO co trwa chwilę, żeby oglądać dalej. Strasznie denerwujące. 3. Po wejściu w jakąkolwiek opcję z gatunkiem filmów, z prawej strony są 3 rzędy z ikonami filmów a pod spodem jest duża część niewykorzystanego ekranu, na tyle duża, że spokojnie zmieściłyby się jeszcze 2 linijki. W dodatku nie wiadomo ile ikon jest jeszcze niżej bo brakuje jakiegokolwiek "pionowego suwaka", który by wskazywał na jakim jesteśmy etapie. Moim zdaniem ta apka wygląda jakby jakiś amator stworzył pierwszą testową betę i porzucił projekt niezakończony i z licznymi błędami. Dziwię się jak NC+ może sprzedawać i jeszcze promować taki produkt. Od razu mówię, że dekoder mam podłączony kablem z netem 100Mbps.
  7. zetorson

    nc+ – opcje dodatkowe

    Mam pół roku do końca obecnej umowy i sami zadzwonili i zaproponowali mi przedłużenie dotychczasowej oferty w tej samej cenie (Comfort+ za 24 zł/mies) + 2 miesiące 3x HBO + HBO GO za darmo, z możliwością pozostawienia później za dodatkowe 25 zł/mies. Jest szansa na obniżenie ceny na ten pakiet HBO, gdy zadzwonię za 2 miesiące i poproszę o wyłączenie?
  8. zetorson

    nc+ – pytania początkującego

    Dostałem przy przedłużeniu umowy na 2 miesiące pakiet HBO z HBO GO. Mam Comfort+, który ogranicza NC+ Go do 3 godzin/mies. Czy to samo ograniczenie obejmuje HBO GO?
  9. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Do tego już się przywyczaiłem. Mnie dużo bardziej irytuje, że tak dużo trzeba sie naklikać, żeby w ogóle dostać się do menu z nagraniami a wystarczyło wykorzystać jeden z wolnych klawiszy na pilocie, np zileony lub żółty, na podobnej zasadzie jak niebieski jest przypisany do NC+GO.
  10. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    A po co ta minuta czekania? Zwiecha to zwiecha. Wystarczy wyjąc i zaraz włożyć zasilacz. Jak często się zawiesza to dekoder do wymiany. Nie pamiętam, kiedy się u mnie ostatnio Premium zwiesił. Może ze 2 lata temu albo jeszcze dalej... o ile w ogóle.
  11. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Mingo, w Twoim wypadku antena nr 2 pokazuje sygnał dla danego kanału (czasami jest odwrotnie - trzeba obserwować dla której anteny zmienia się wskazanie po zmianie kanału a najlepiej dla konwerterów twin w menu w zakładce "ANTENA" ustawić tylko 1 antenę na czas pomiarów). I przypominam, żeby podawać model lub śrenicę anteny i lokalizację. lokalizacja jest ważna. W południowo-zachodniej Polsce (tu mieszkam) sygnał z HorBirda jest wyraźnie silniejszy niż we wschodniej czy tym bardziej północno-wschodniej Polsce. Dlatego w moim regionie anteny 60 cm jeszcze się sprawdzają i działają nawet w czasie pochmurnych deszczowych dni ale na wschodzie taka antena już się nie sprawdzi. Inne dekodery pokazują inaczej jakość sygnału. To, że Evobox pokazuje większy poziom sygnału to wcale nie oznacza, że ma lepszą/czulszą głowicę. Może być dokładnie na odwrót.
  12. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Proponuję podawać jakość sygnału dla konkretnego kanału i wg schematu jak niżej. Inaczej to nie ma sensu. Info o lokalizacji jest bardzo ważne (różne pokrycie sygnału na terenie Polski/Europy). Najpierw wybieramy właściwy nr kanału, później MENU-USTAWIENIA-DIAGNOSTYKA-MIERNIK SYGNAŁU i podajemy parametr "jakość". Oczywiście interesuje nas tylko Premiumbox bo inne dekodery mają zupełnie inaczej wyskalowany miernik. Oto moje wyniki: Kanał/nazwa kanału/ jakość 70 BBC HD 75% (pamiętam, że przy dobrej pogodzie dochodziło do 78%) 11 TVP1 HD 69% 1 TVN HD 67% 118 BBC Brit HD 45% pamiętam, że przy dobrej pogodzie dochodziło do 49%) Nowa antena Inverto 90 cm, 3-letni konwerter Inverto black premium twin Dolnośląskie, średnie chmury.
  13. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Z Inverto to ewentualnie black premium twin. Dla przykładu black ultra single jest słaby. Tak zachwalana kiedyś seria balck ultra, dzisiaj jest co najwyżej przeciętna. Ogólnie polecam konwertery Televesa.
  14. zetorson

    wifi Premiumbox+ (ADB NCP-4740SF)

    Koledze chyba się pomyliło z zestawem antena-konwerter o ile faktycznie był brany. NC+ ani żaden znany mi operator, nie daje dysków na własność ale dzięki temu możesz go bezpłatnie wymienić jak Ci padnie
  15. zetorson

    Problemy z odbiorem sygnału

    ossaxs, twierdzisz że dla Twojej lokalizacji skręt konwertera wynosi -5 st. a na zdjęciach widzę skos ustawiony na +5 st. Skoryguj jeśli faktycznie ma być -5 st. Jeśli nie jesteś pewny tego ustawienia to po prostu kręć powoli konwerterem na prawo/lewo i zostaw w miejscu o najlepszej jakości sygnału.
×