G2000 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 Jeśli w Strefie C+ jest oferta wymiany dekodera na Ultrabox bez dysku za 5 zł//mc, Ultrabox z dyskiem 10 zł/mc i do tego aktywacja 99 zł to jak się pójdzie do punktu C+ to będzie dokładnie to samo czy mogą mieć jakąś inną, lepszą ofertę? Np. bez aktywacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 @G2000 wystarczy pójść i się przekonać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 Wyborna odpowiedź. Te 4,5 postów nie wzięło się znikąd. To nie moja umowa. Z rok temu abonent poszedł do pobliskiego punktu to 2 kobiety nie były w stanie ogarnąć tego ich systemu. Przyszedł jakiś facet, coś tam poklikał i stwierdził że można wymienić tylko na taki sam model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 Wymiana tylko jak w SC+. Innej opcji nie ma 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Działa wam strefa Canal Plus?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2022 Działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 Zmienili wygląd Strefy Canal+, według mnie na gorsze, żeby nie powiedzieć że wygląda to tragicznie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 (edytowane) Kwestia przyzwyczajenia, nie jest taki zły ten nowy wygląd. I według tej nowej Strefy C+ mam HBO GO aktualnie za 0 zł a od następnego miesiąca 10 zł. Edytowane 24 Lutego 2022 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 1 godzinę temu, sławek72 napisał: Zmienili wygląd Strefy Canal+, według mnie na gorsze, żeby nie powiedzieć że wygląda to tragicznie. Włączyłem na smartfonie i całkiem przyjemny wygląd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 (edytowane) 9 godzin temu, kingofsouth napisał: Włączyłem na smartfonie Na smartfonie wygląda to jako, tako ale na kompie za nic mi się nie widzi (może to kwestia przyzwyczajenia do starego wyglądu i trzeba się przestawić, nie wiem ), mam na myśli wygląd i kolorystykę mówiąc to, bo funkcjonalność jest ok. Edytowane 24 Lutego 2022 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 Jak dla mnie jest lepiej. Pokazane teraz wszystko co i jak. Nawet prognoza płatności za poszczególny miesiąc. Zmiana jak dla mnie na lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 W poszerz ofertę nie ma już dekoderów? Poprzednio była jakaś opcja z Ultraboxem teraz nic takiego nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 (edytowane) Nie ma też diagnostyki. Jest mniej ofert z przyłączeniem dodatkowych opcji. Może to przejściowe. Edytowane 24 Lutego 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 @irciosjest diagnostyka - w zakładce moja oferta - sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 A mnie nie chce wylogować.Przy włączenia wylogowania kółko mieli mieli i znowu jestem zalogowany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 (edytowane) @Marek mam tak samo i info na stronie głównej że przepraszają za utrudnienia ale dopracowują stronę (czyli norma coś niedopracowane/nie sprawdzone, wypuszczają a abonenci to beta testerzy ). Edit. Konsultantka na czacie mówiła że znają problem i nad nim pracują Edytowane 24 Lutego 2022 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbx Opublikowano 24 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2022 U mnie też problemy z wylogowaniem, mniej ofert (zniknęło dopełnienie za 10PLN) i co najgorsze zniknęła bardzo przydatna symulacja płatności przy wyborze zmiany pakietu/ opcji dodatkowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 25 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2022 (edytowane) Jeżeli chodzi o funkcjonalność to jest to kroczek w przód, bo przede wszystkim strona jest responsywna. Ale sam wygląd okropny, oceniając na komputerze. Deweloperowi wydaje się, że zrobił coś prostego i funkcjonalnego, jakby w ogóle nie dostrzegając że na stosunkowo prostej stronie zawarł trzypoziomowe menu, ciężkie kolorowe tło i prawie całoekranową stopkę z mapą strony. Przecież zamknięty serwis, do którego trzeba się logować nie będzie się indeksował w wyszukiwarkach, więc nie rozumiem po chol_erę coś tutaj pozycjo_nować mapą strony. Nie jest to również strona produktowa/ofertowa, więc nie trzeba ze strony robić kolorowej ulotki. Spoiler To są zresztą często błędy początkujących albo niekoniecznie dobrych jakościowo deweloperów czy grafików. Choćby głupia i prosta wizytówka w ich wykonaniu wygląda jakby to była firmowa ulotka. Mimo, że żelazna zasada karze, aby wizytówka była co najmniej z jednej strony biała. A najlepiej z obu stron w odpowiednim papierze. Chodzi o to, żeby można było coś dopisać długopisem i żeby dobrze wyeksponować dane osobowe, telefon, adres itp. No, ale amator będzie chciał się wykazać... żeby było "widać" za co wziął pieniądze i że mocno się napracował. Choć paradoksalnie tak naprawdę więcej pracy jest w tym, aby coś dobrze uprościć. Najbardziej rozsądnym byłoby zintegrowanie całości w ramach jednej strony z unifikowanym wyglądem. Skoro wprowadzono nowy wygląd strefy według starego podziału na "pl.canalplus.com" i "canalplus.com/pl" to znaczy, że zamierzają ten chory i nieczytelny podział pozostawić. Widać jak stetryczała jest struktura samej firmy, która ze względu na sposób zarządzania nie potrafi wykonać wydawałoby się prostej integracji. Ktoś może napisać, że to zgrabny podział na stronę z klasycznymi usługami oraz na usługą strumieniową. A tak naprawdę jest to podział na stronę "to, co zrobili Francuzi, myśmy skopiowali 1:1 i spols_zczyli" oraz na stronę "to, czego nie potrafimy wepchnąć do francuskiej strony, bo mają inne systemy lub zestawy usług". Tak naprawdę jedynym ratunkiem, żeby nad takim chaosem zapanować byłoby zaangażowanie się centrali, która stworzyłaby na nowo cały system dla wszystkich swoich rynków (wraz z przejętym M7 Group) albo dostosowała swój system do potrzeb innych rynków. I może taki jest właśnie plan, dlatego lokalni nie inwestują w nic nowego, tylko reperują, co mają. Ale to byłoby zbyt logiczne. Albo wpadną na to jak już rynek będzie trupem. Tak naprawdę francuska wersja Strefy Klienta jest wystarczająca, gdyby w mądry sposób wzbogacić ją o nasze lokalne funkcjonalności. Nie pakować wszystkiego w wielopoziomowe menu, tylko sprytnie zaszywać w treści jako dział, będący odnośnikiem do podstrony. I nawet domena jest normalna. Moim zdaniem łatwiej zapamiętać i lepiej pasuje klient.canalplus.pl niż jakaś strefa.canalplus.pl. Obrazek nie chce się załadować, więc w formie linka: https://thumb.canalplus.pro/bran/unsafe/image/08/9/reactivation-droits-ose.39089.png Edytowane 25 Lutego 2022 przez WebMat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 25 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2022 Przecież cała baza ott jest w fr, kodery puszczanie w świat itd, inny profil widza w fr a inny w pl, Polak pomarudzi i tak kupi, fr pomarudzi i pokaże środkowy palec i nie kupi. Dlatego korpo traktują zachodni rynek poważniej bo nikt im nie kupi bubla, u nas wszystko przejdzie i mamy serwis 2 lub 3 kategorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teson Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 (edytowane) Panowie ,nie wiem czy tylko u mnie ale w obecnej (nowej) Strefie Canal+, brak jest ofert z tzw. opcją wł/wył, a także oferty promocyjnej. Jest tylko oferta cennikowa z opcją do końca trwania umowy . Poruszyłem temat ,ponieważ zależy mi na paczce canal+ w opcji wł/wył . Swego czasu była chyba ta paczka w cenie 40zł wł/wył. Jak ten temat przedstawia się u Was ? Edytowane 3 Marca 2022 przez teson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 U mnie po wejsciu w dana opcje wyskakuja kolejne. Np po wejsciu na opcje eleven sports pojawiaja sie trzy do wyboru, bez zobowiazania, ze zobowiazaniem do konca umowy, ze zobowiazaniem na 6 miesiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolek1998 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Mi się podoba wygląd nowej Strefy Canal+. Od razu uruchamia się widok na umowę TV a nie panel do wyboru umów i dodatkowo jeszcze jest to czytelne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 @teson dobierz paczkę C+ za 19,99 do końca umowy. Za 40 zł w opcji w/w to wyjdzie Ci 40/m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TolekBanan Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 3 godziny temu, teson napisał: Panowie ,nie wiem czy tylko u mnie ale w obecnej (nowej) Strefie Canal+, brak jest ofert z tzw. opcją wł/wył, a także oferty promocyjnej. Jest tylko oferta cennikowa z opcją do końca trwania umowy . Poruszyłem temat ,ponieważ zależy mi na paczce canal+ w opcji wł/wył . Swego czasu była chyba ta paczka w cenie 40zł wł/wył. Jak ten temat przedstawia się u Was ? oferty są te same, tylko inaczej poukładane. A ta za 40 to może była dawno dawno temu jak były plusy miesaca, ale to wieki temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 9 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2022 Nie mogę się zalogować czy to przez aplikacje czy przeglądarkę.U Was również występuje taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.