mar101 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 U mnie to samo nie chodzilo ze 4 dni wybijalo to samo co u was albo blad odtwarzania albobrak polaczenia wczoraj caly dzien ladnie chodzilo bez zacinki, i oni odpisuja i ganiaja ludzi po punktach zeb y wymienic dekoder jak to jest wina po ich stronie albo firmware albo albo slabe lacza maj kto im bedzie za to placil i w dodatku robia idiotow z ludzi ze wina dekodera 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1981 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Było spoko przez cztery dni i od wczoraj znów się zaczęło , co za badziew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 To samo i u mnie pisalem dopiero do iock ze niech nie robia idiotow z ludzi ze dekoder bo niechodzilo pare dni przed wczoraj caly dzien smigalo pieknie a dzisaj znowu to samo , malo tego nawet nie wyszukuje kanalow nie chce zrobic powrotu do ustawien fabrycznych normalnie masakra pierwszy raz widze taka niekometencje firmy ktora nie ma zaplecza technicznego , albo slabe servery albo ostatni firmware skopal wszystko w ktorym dolozyli zakladke polecaneNiech sie wezma za usuniecie usterki a nie wciskanie ludzia ciemnoty ze dekoder nie dobry 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Tak się przymierzałem do kupna tej usługi, ale chyba sobie odpuszczę na razie. Dam im czas na poprawienie błędów i poprawę stabilności działania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania199328 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Niestety u mnie również nic nie działa po raz kolejny. Specjalnie kupiłam ten dekoder żeby nie użerać się z anteną bo pracuję za granicą. Teraz nic nie działa, a Polsat proponuję wymianę dekodera nie myśląc ile to zachodu dla takich klientów jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Wszystkim tym, którym klika dni działa, a kilka dni nie, nich sprawdzą sobie stabilność swojego Internetu. Ja ma może nie super szybki Internet jak na obecne czasy (50 Mbit/s) ale za to rzeczywiście ten transfer jest i nie spada jak u niektórych do kliku Mbit/s. U mnie ten dekoder działa bez takich problemów jakie opisujecie. Nie zachwalam produktu, bo swoje mankamenty ma. Spróbujcie może jakiś monitoring łącza zarzucić i zobaczcie jak jest w rzeczywistości, bo na papierze, to można wpisać wszystko Taka dobra rada zanim ktoś zacznie biegać po wymianę dekodera, która i tak nie przyniesie żadnego skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 @Januszewski niech raczej CP dostawi serwery w jakiś w sensownych miejscach, a nie jakiś starych serwerowniach po petrotelu czy netii... jeśli mam netflixa, amazona, playera i tylko CP ciągle ma problemy z jakością i tnie często nawet przy tym żenujacym bitrate 2 Mbps to chyba nie jest to moja wina.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Z pewnością nagle wszystkim Internet źle działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Dokładnie ;). Najgorsze jest to ciągłe sugerowanie wymiany dekodera przez BOK, zamiast rzeczywistej analizy problemu. Przecież klient może zrobić na komputerze traceroute, mtra, albo CP mogłoby uruchomić jakiś speedtest na kształt netflixowego fast.com. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) 25 minut temu, neblyn napisał: @Januszewski niech raczej CP dostawi serwery w jakiś w sensownych miejscach, a nie jakiś starych serwerowniach po petrotelu czy netii... jeśli mam netflixa, amazona, playera i tylko CP ciągle ma problemy z jakością i tnie często nawet przy tym żenujacym bitrate 2 Mbps to chyba nie jest to moja wina.... @neblyn, no nie Twoja, tylko dostawcy Internetu Co do infrastruktury CDNów się nie wypowiem, ponieważ nie wiem jak to u nich (CP) wygląda. 25 minut temu, Kiler napisał: Z pewnością nagle wszystkim Internet źle działa. @Kiler, czyli wszystkim w jednym momencie przestaje działać usługa i pojawiają się te problemy? Z tego co przeczytałem, to nie mamy tutaj takich informacji... Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Januszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 @Januszewski: Pisząc wszyscy odnosiłem się do wpisów ludzi w tym temacie. Widać po ilości komentarzy, że nie jest to problem jednostkowy. Ludzie z różnych regionów Polski, Internet od różnych operatorów, a problem ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1981 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Normalnie , wiadomo ze to ich problem ja mam szybkość 1gb/s nigdy mi nie zeszło poniżej 150mb/s , zreszta dziwne ze te same osoby maja ten sam problem w tym samym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 24 minuty temu, Kiler napisał: @Januszewski: Pisząc wszyscy odnosiłem się do wpisów ludzi w tym temacie. Widać po ilości komentarzy, że nie jest to problem jednostkowy. Ludzie z różnych regionów Polski, Internet od różnych operatorów, a problem ten sam. @Kiler, ja nie kwestionuje, że takiego problemu nie ma, podrzuciłem tylko, co można sprawdzić w pierwszej kolejności zanim zacznie się dzwonić na infolinię i tak jak napisałem padnie sugestia wymiany dekodera. Jeżeli wszyscy mają takie same objawy w tym samym czasie, to wiadomo, wina po stronie headendu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Witaj. Masz na myśli usługę OTT, czy IPTV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Obie telewizje są internetowe. Aby móc skorzystać z oferty IPTV należy posiadać dostęp do Internetu stacjonarnego od Plusa, Orange lub Netia. Wymagane łącze o przepustowości m.in 8 mb/s na jeden dekoder. W ofercie OTT, dekoder wystarczy podłączyć do Internetu od dowolnego dostawcy. Jeżeli będziesz chciał odbierać kanały z Naziemnej Telewizji Cyfrowej, podłącz również antenę pokojowo/siatkową DVBT. Więcej informacji na temat tych usług znajdziesz tutaj: https://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-internetowa-ott/ oraz https://www.cyfrowypolsat.pl/iptv/ Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniwaw Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 W dniu 26.11.2019 o 16:49, shevchenko1987 napisał: Nie musisz podpisywać umowy. Jest również możliwość zakupu sprzętu na własność za 299 zł. Kwestia stabilności usługi pozostawia wiele do życzenia. Urządzenie nie jest specjalnie szybkie co irytuje. Kanały na początku wyglądały dobrze. Teraz natomiast z perspektywy czasu i wzrostu ilości klientów oraz słabych serwerów mimo szybkiego łącza lubią "falować" - skacze jakość. Nie można wybrać / zmienić jakości z jaką ma być odtwarzana dana transmisja na stałe. Decyduje o tym wątpliwej jakości automat / algorytm zaszyty w oprogramowaniu dekodera. Żaden inny serwis u mnie nie działa tak kiepsko jak OTT od CP. Prawda jest taka, że drugi raz bym tego nie kupił. Taki Player.pl może też nie jest rewelacyjny, ale jakość obrazu nie skacze. Jest dużo do poprawy w ramach tej usługi. Zaczynając od softu na dekoderze, a kończąc na stabilności strumienia wideo. Ogólnie na dzień dzisiejszy nie polecam. Ostatnio bardzo dużo czasu poświęciłem pozyskaniu wiedzy,co kupic: czy IPTV czy OTT jako, że mamy XXIwiek czy pozostać przy "talerzu". Wydawało mi się, że mam Orange Światłowód to kupię wymienioną tv po inernecie i po problemie, nic mi nie "podskoczy" ani wiatr,mgła w kosmosie ani deszcz śnieg itp czyli przeszkody, które się zdarzają przy satelitce. Ale to czytam o problemach to mnie odrzuca od TV internetowej, masakra. Jak mam użerać się z tymi mądralami z BOK to chyba pozostać w XX wieku a nie pchać się na siłe do XXI wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 Daj sobie spokój z IPTV i OTT od CP. Póki co jakość jest mizerna, dekodery się wieszają, oprogramowanie nie jest poprawiane, jakość przesyłu w godzinach szczytu jest niestabilna - skacze. Nie idź tą drogą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 @lukimann Witam, obecnie Cyfrowy Polsat ma podpisane umowy na przesyłanie danych w technologii IPTV z Orange, Netią oraz Plusem. Jeśli posiadasz Internet od UPC, to nie będzie możliwości skorzystania, ale Cyfrowy Polsat posiada również w swojej ofercie EVOBOXA STREAM, który może współpracować z każdym dostawcą Internetu w całej Unii Europejskiej. Więcej informacji zamieszczamy w linku: https://tiny.pl/t1vhc Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat Przymierzam się do zakupu tego dekodera w marcu. Czy ten dekoder mógłby przeleżeć w szafie do sierpnia czy trzeba go od razu aktywować (W sierpniu moja siostra się wyprowadza do innego mieszkania) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Był a w zasadzie jest taki film "Niekończąca się opowieść"....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniwaw Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 W dniu 11.12.2019 o 09:42, Yaro1981 napisał: Było spoko przez cztery dni i od wczoraj znów się zaczęło , co za badziew Czy odradzasz OTT/EvoboxStream? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 28 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2019 W dniu 25.12.2019 o 10:13, Darek z Ozimka napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Przymierzam się do zakupu tego dekodera w marcu. Czy ten dekoder mógłby przeleżeć w szafie do sierpnia czy trzeba go od razu aktywować (W sierpniu moja siostra się wyprowadza do innego mieszkania) A po co ma 5 miesięcy leżeć w szafie? Nie lepiej poczekać z zakupem do sierpnia i nie tracić 5 miesięcy gwarancji? Przecież Ci nie zabraknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 W dniu 25.12.2019 o 10:13, Darek z Ozimka napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat Przymierzam się do zakupu tego dekodera w marcu. Czy ten dekoder mógłby przeleżeć w szafie do sierpnia czy trzeba go od razu aktywować (W sierpniu moja siostra się wyprowadza do innego mieszkania) Możesz aktywować go od razu. Można go używać w całej Unii Europejskiej z dostępem do dowolnego Internetu, więc przeprowadzka nie będzie miała wpływu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 A @Specjalista Cyfrowy Polsat dalej nie czyta dokładnie zadawanych mu pytań. Zapytał, czy może go aktywować po jakimś czasie od zakupu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Możesz aktywować dekoder w późniejszym czasie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.