Jump to content

Januszewski

Users
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Januszewski

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

148 profile views
  1. Dokładnie tak jak napisał @marik, są różne systemy kodowania dla tych dekoderów, Nagravision i Irdeto. No nie do końca wina CP jeżeli problem jest po stronie dostawców, ale tak, masz umowę z CP i powinni to ogarnąć z nadawcami, jeżeli u nich jest problem.
  2. @Jaxter87 problem z brakiem EPG nie był tylko na Evobox LITE, ale też na Evobox IP, Evobox HD i Evobox PVR, więc pewnie jakaś awaria po stronie serwera mogła się wydarzyć. Obecnie jest ok.
  3. Już wcześniejsza aktualizacja (wersja 1.4.2) poprawiła kilka problemów z kanałami. Moim zdaniem, problem na kanałach (mam na myśli te z bajkami), to nie wina samego dekodera, tylko problem po stronie nadawczej i to niekoniecznie po stronie CP, bo na problematyczne kanały nie leżą na transponderach CP. To, że na infolinii każą wymieniać dekodery, to rzeczywiście nie jest najlepszy pomysł
  4. @20maniek, masz podłączone dekodery po unicable, czy standardowa instalacja? I jaki konwerter? Podejrzewam, że jak na wszystkich kanałach masz problem, to możesz mieć instalację unicable i w menu dekoderów ustawione te same kanały unicable i się gryzą
  5. U mnie jeszcze stara wersja, ale też widzę, że mam kafelki Pewnie już "stary" soft miał, ale dopiero teraz włączyli w jakiś sposób
  6. Mogą być takie same drivery dla procesorów, bo chyba są takie same w Evobox HD i Evobox Lite. Miałem to samo Btw...czy pikseloza na przykład na BBC Cbeebies nadal u kogoś występuje? Bo ja miałem, ale aktualnie już tego nie mam. Może był jakiś problem po stronie nadawczej, a nie samego softu 😜
  7. @jaszek, czy aby dobrze zrozumiałem Twój komentarz, jak wystąpił ten problem? W tym samym czasie miałeś komunikat "Nieobsługiwany format wideo" na Evobox HD i Evobox Lite?
  8. @Kiler, ja nie kwestionuje, że takiego problemu nie ma, podrzuciłem tylko, co można sprawdzić w pierwszej kolejności zanim zacznie się dzwonić na infolinię i tak jak napisałem padnie sugestia wymiany dekodera. Jeżeli wszyscy mają takie same objawy w tym samym czasie, to wiadomo, wina po stronie headendu
  9. @neblyn, no nie Twoja, tylko dostawcy Internetu Co do infrastruktury CDNów się nie wypowiem, ponieważ nie wiem jak to u nich (CP) wygląda. @Kiler, czyli wszystkim w jednym momencie przestaje działać usługa i pojawiają się te problemy? Z tego co przeczytałem, to nie mamy tutaj takich informacji...
  10. Wszystkim tym, którym klika dni działa, a kilka dni nie, nich sprawdzą sobie stabilność swojego Internetu. Ja ma może nie super szybki Internet jak na obecne czasy (50 Mbit/s) ale za to rzeczywiście ten transfer jest i nie spada jak u niektórych do kliku Mbit/s. U mnie ten dekoder działa bez takich problemów jakie opisujecie. Nie zachwalam produktu, bo swoje mankamenty ma. Spróbujcie może jakiś monitoring łącza zarzucić i zobaczcie jak jest w rzeczywistości, bo na papierze, to można wpisać wszystko Taka dobra rada zanim ktoś zacznie biegać po wymianę dekodera, która i tak nie przyniesie żadne
  11. Chyba już coś CP poprawiło, bo miałem dokładnie taki sam objaw, ale właśnie przed chwilą się ładnie dekoder zaktualizował
×
×
  • Create New...