shevchenko1987 Opublikowano 4 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2020 I jak ten nowy soft się sprawuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 (edytowane) Wszyscy nabrali wody w usta to sam coś napiszę Byłem ostatnio u znajomego, który posiada tą usługę. Mija rok od jej uruchomienia, a to co zobaczyłem i uświadczyłem postaram się opisać. Platforma testowa: 1) Evobox Stream 2) Internet: Neostrada Orange - 80 Mbps oraz internet mobilny T-Mobile (LTE - Router Huawei B618, który zabrałem ze sobą). Z racji, że ostatnio na forum pojawił się wpis mówiący o tym, że udostępniony został nowy soft dla tego urządzenia pomyślałem sobie, że warto byłoby zobaczyć te zmiany, a nóż w końcu usługa została może dopracowana... Nic bardziej mylnego. Sam byłem użytkownikiem tej usługi od jej początku, ale wydaje mi się, że działa ona jeszcze gorzej niż to miało miejsce wcześniej. Żeby nie było test odbywał się po kablu jak również po Wi-Fi 2.4 i 5 GHz. Stabilność kanałów praktycznie nie istnieje. Kiedyś przynajmniej, gdy przepustowość była niska zmniejszał się profil odtwarzania do niższej rozdzielczości, a teraz stream się zatrzymuje lub następuje stopklatka albo czarny ekran z komunikatem "Błąd odtwarzania...". Na forum czytałem, że usługa IP działa już obecnie stabilnie, a obie usługi ponoć czerpią źródło sygnału z tych samych CDN, więc i tutaj powinno tak być. Niestety nie jest. Są chwile, że dany kanał wskoczy na najwyższy profil odtwarzania i jak się nic nie rusza (nie przełącza kanałów) to można coś obejrzeć. W przeciwnym przypadku zawieszenie się dekodera murowane. Na internecie od Orange działa to ciut stabilniej. Co do T-Mobile to chyba ze "stykami" nie jest najlepiej, bo tutaj pomimo prędkości 40-60 Mbps i pingu w granicach 20-30 ms w zasadzie niczego nie dało się oglądać. Mam porównanie do Ipli, którą używam na Apple TV 4K. Wykupiłem w zeszłym tygodniu pakiet z LM i tam stream był w bardzo dobrej jakości. Stabilność również. Także wiele jeszcze jest do poprawy w ramach tej usługi. Widzę wręcz regres zamiast progresu. Panowie do roboty, bo minął rok, a zamiast kroku do przodu wykonaliście dwa w tył. Edytowane 10 Sierpnia 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2020 Nie wiem czemu taki polsat mnoży byty ponad konieczność przecież mogliby takiego evoboxsa oprzeć na dobrze działającej ipli..... ale po co:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 10.08.2020 o 09:30, shevchenko1987 napisał: Stabilność kanałów praktycznie nie istnieje. Kiedyś przynajmniej, gdy przepustowość była niska zmniejszał się profil odtwarzania do niższej rozdzielczości, a teraz stream się zatrzymuje lub następuje stopklatka albo czarny ekran z komunikatem "Błąd odtwarzania...". Rzeczywiście wygląda na to, że coś ostatnio zepsuli bo dziś miałem okazję poużywać tego dekodera z godzinę to 3 razy wywalił taki błąd zamiast zrzucić profil na niższy. W dodatku, czasami obraz np. po sekundzie wraca, ale komunikat dalej wisi na ekranie i trzeba zrobić zmianę kanału ;). Edytowane 20 Sierpnia 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2020 Szkoda, bo po potencjał jest tylko jakoś nie umieją tego ogarnąć raz, a dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Zepsuli i to strasznie. Wiesza się wszystko 3-4 raz na godzinę. Usługa działa gorzej niż w dniu startu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2020 Za kilka chwil do oferty wejdzie PC+ z dedykowanym dekoderem na androidzie , więc myślę że Polsat może przejrzy na oczy jak bardzo w tej kwestii jest w tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2020 Jeżeli w Nowym Canal+ oferta będzie zbliżona do tej z NC+GO i będą dostępne Polsaty Sport Premium to ja na pewno wykupię PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekmalina30 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Kupiłem ten dekoder na własność. Po co im w rejestracji numer Pesel? Da się to uruchomić bez podawania Peselu? Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez jacekmalina30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Dekoder TV Mobilnej w opcji prepaid też wołają do rejestracji PESEL, więc to praktyka ogólna w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 (edytowane) Nie chce zapeszać, ale warto odnotować - wczoraj i dziś parę godzin z OTT CP i zero zawieszek, spadków jakości itp na Polsacie Sport. Edytowane 5 Września 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 20 godzin temu, bugmenot napisał: Nie chce zapeszać, ale warto odnotować - wczoraj i dziś parę godzin z OTT CP i zero zawieszek, spadków jakości itp na Polsacie Sport. Podtrzymuję to samo. Coś uległo poprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 (edytowane) Jakiego macie operatora internetu? Na internecie od Orange - stacjonarny oraz LTE - OTT działa ok. Na internecie LTE od T-Mobile rwie co chwilę. @Specjalista Cyfrowy Polsat mógłbyś przekazać to do techników? Bo coś jest ewidentnie na rzeczy. Inne serwisy (w tym 4k) działają bez zarzutu. Edytowane 7 Września 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Ja testowałem na łączu UPC i LTE Orange (download ~15-20 Mbps na speedteście) i w obu przypadkach zero problemów w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 U mnie Orange LTE oraz T-Mobile LTE to transfery rzędu 30-60 Mbps. Chyba coś jest nie tak w punktach styku pomiędzy serwerami T, a CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Ja mam lokalny światłowód ITV Media - 50 mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Chciałbym prosić o listę na jakich kanałach działa opcja catchup? I dlaczego w pakietach do evobox stream nie ma kanału romance tv i czy to się zmieni? I czy żeby kupić evobox stream trzeba podpisać nową umowe,a nie można wymienić dekodera przy przedłużaniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 Na OTT śladami Ipli pojawiły się kanały: Polsat SD oraz TV 4 SD. Jak można nie promować w takiej ofercie własnych kanałów w jakości HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 10 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2020 (edytowane) Jak widać, dopiero groźby z urzędu zmuszają nadawców do respektowania prawa i cudownie znikają wymówki o braku licencji. Jeszcze czym różni się IPTV od OTT, skoro to ta sama technologia i w jednej są kanały DVB-T, a w drugiej nie ma? Edytowane 16 Września 2020 przez Barti Wyrażenia skrótowe (tzw. skrótowce) piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 (edytowane) W dniu 7.09.2020 o 16:07, shevchenko1987 napisał: Jakiego macie operatora internetu? Na internecie od Orange - stacjonarny oraz LTE - OTT działa ok. Na internecie LTE od T-Mobile rwie co chwilę. @Specjalista Cyfrowy Polsat mógłbyś przekazać to do techników? Bo coś jest ewidentnie na rzeczy. Inne serwisy (w tym 4k) działają bez zarzutu. Czy opisana sytuacja aktualnie ma miejsce? W dniu 9.09.2020 o 01:03, Matt-1 napisał: Chciałbym prosić o listę na jakich kanałach działa opcja catchup? I dlaczego w pakietach do evobox stream nie ma kanału romance tv i czy to się zmieni? I czy żeby kupić evobox stream trzeba podpisać nową umowe,a nie można wymienić dekodera przy przedłużaniu umowy? Witam. W ofercie OTT kanał Romance TV nie jest dostępny. Nie posiadam informacji, czy to się zmieni. Podaję listę kanałów, dla których działa usługa Catch up: Jeśli posiadasz inny dekoder z naszej oferty, konieczne jest podpisanie nowej umowy. Jeśli jesteś zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. Edytowane 16 Września 2020 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 16 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat, niestety ale tak. Sytuacja nie uległa poprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter7790 Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Widzę, że cienko to tu wygląda... Na konkurencyjnym Play Now Box TV (nowy model) tylko czasem coś się zatnie, ale poza tym działa wszystko OK. Do tego wstyd, żeby na własnej platformie udostępniać swoje kanały ledwie w SD. TV Puls jakoś nie ma z tym problemu i w Play Now oba kanały są dostępne nawet w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 W dniu 16.09.2020 o 17:33, shevchenko1987 napisał: @Specjalista Cyfrowy Polsat, niestety ale tak. Sytuacja nie uległa poprawie. Operator Plus/Cyfrowy Polsat. Jeżeli usługa działa prawidłowo u jednego dostawcy, natomiast u innego nie, zalecam sprawdzić ustawienia urządzenia nadającego połączenie oraz skontaktować się z konsultantem danej sieci udostępniającej Internet. Dziękuję za sugestię dotyczącą zmiany jakości kanałów. Weźmiemy ją pod uwagę. Zachęcam do dalszego śledzenia naszych serwisów WWW, aby być na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Wynik Speedtestu wykonanego przed chwilą: Na dekoderze cały czas co chwilę zrywanie oglądania kończące się co chwilę komunikatem: "Błąd odtwarzania wideo. Trwa weryfikacja połączenia z internetem...". Weźcie coś z tym zróbcie, bo szlag mnie trafia. Mam ochotę rzucić tym klamotem o ścianę. Edytowane 22 Września 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) A jaki jest wynik speedtestu w dekoderze? Bo jest opcja do tego w diagnostyce. Edytowane 22 Września 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.