staniwaw Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Pytam fachowców tutaj, bo w salonie wydawało mi się dość profesjonalnym pan odpowiedział mi, że do odbioru tv internetowej możliwe jest tylko poprzez kablowy internet, bo w mobilnym funkcje te są za porozumieniem wszystkich dostawców internetu mobilnego-wyłączone/zablokowane. Czy mam rozumieć, że EVOBOX odbierze sygnał przez wifi, bo innego wejścia nie ma, naturalnie na kabel jest. Mogę zakupić, wypróbować i ewentualnie skorzystać z możliwego zwrotu. Jestem świadomy, że muszę zawrzeć umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Mimo że Evobox Stream działa na dowolnym Internecie namawiam do niekorzystania na stałe z telewizji dostarczanej przez internet mobilny 3G/LTE, chyba że mamy REALNIE nielimitowany pakiet danych i zapisaną gwarancję dostępności pasma. Ogladanie kanału HD zużywa 2GB na godzinę. Dociążenie stacji LTE przez innych uzytkowników może się pojawić nagle i pozostać tak już na zawsze. To że działa na internecie mobilnym ma głównie pomagac na działce, u cioci albo w hotelu. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Przy bitrate 8 Mb/s zużycie danych w ciągu godziny wyniesie nawet więcej, bo ok 3,5 GB. Tak jak napisał @hupatek - przy braku stałego łącza internetowego, tylko telewizja przez satelitę. Do mobilnego oglądania na telefonie / komputerze można dobrać opcję "Cyfrowy Polsat GO". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W 8 Mbps to tam leci tylko PSP. Normalne kanały HD mają 4,6 Mbps. Z mojego doświadczenia na mobilnym Playu LTE leci to lepiej niż na Neostradzie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 2 godziny temu, staniwaw napisał: Pytam fachowców tutaj, bo w salonie wydawało mi się dość profesjonalnym pan odpowiedział mi, że do odbioru tv internetowej możliwe jest tylko poprzez kablowy internet, bo w mobilnym funkcje te są za porozumieniem wszystkich dostawców internetu mobilnego-wyłączone/zablokowane. Czy mam rozumieć, że EVOBOX odbierze sygnał przez wifi, bo innego wejścia nie ma, naturalnie na kabel jest. Mogę zakupić, wypróbować i ewentualnie skorzystać z możliwego zwrotu. Jestem świadomy, że muszę zawrzeć umowę. Prawdopodobnie pracownik Autoryzowanego Punktu Sprzedaży wspomniał o telewizji internetowej IPTV. Do korzystania z niej wymagany jest internet, który będzie dostarczony przez poszczególnych operatorów: Netii, Orange oraz Plusa. Tak jak wspomniałem, w przypadku OTT, dekoder można połączyć zarówno poprzez sieć Wi-Fi, jak i kabel Ethernet. Oczywiście przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Witam, panie @Specjalista Cyfrowy Polsatile trzeba czekac czasu na aktywacje darmowych 3 miesiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniwaw Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Wszystko dla mnie jest teraz jasne. Dziękuję za wyczerpujące informacje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 15 godzin temu, kunkore napisał: Witam, panie @Specjalista Cyfrowy Polsatile trzeba czekac czasu na aktywacje darmowych 3 miesiecy? Witaj. Pakiet 3 darmowych miesięcy jest włączany po rejestracji i aktywacji dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 25.11.2019 o 10:45, staniwaw napisał: Pytam fachowców tutaj, bo w salonie wydawało mi się dość profesjonalnym pan odpowiedział mi, że do odbioru tv internetowej możliwe jest tylko poprzez kablowy internet, bo w mobilnym funkcje te są za porozumieniem wszystkich dostawców internetu mobilnego-wyłączone/zablokowane. Czy mam rozumieć, że EVOBOX odbierze sygnał przez wifi, bo innego wejścia nie ma, naturalnie na kabel jest. Mogę zakupić, wypróbować i ewentualnie skorzystać z możliwego zwrotu. Jestem świadomy, że muszę zawrzeć umowę. Nie musisz podpisywać umowy. Jest również możliwość zakupu sprzętu na własność za 299 zł. Kwestia stabilności usługi pozostawia wiele do życzenia. Urządzenie nie jest specjalnie szybkie co irytuje. Kanały na początku wyglądały dobrze. Teraz natomiast z perspektywy czasu i wzrostu ilości klientów oraz słabych serwerów mimo szybkiego łącza lubią "falować" - skacze jakość. Nie można wybrać / zmienić jakości z jaką ma być odtwarzana dana transmisja na stałe. Decyduje o tym wątpliwej jakości automat / algorytm zaszyty w oprogramowaniu dekodera. Żaden inny serwis u mnie nie działa tak kiepsko jak OTT od CP. Prawda jest taka, że drugi raz bym tego nie kupił. Taki Player.pl może też nie jest rewelacyjny, ale jakość obrazu nie skacze. Jest dużo do poprawy w ramach tej usługi. Zaczynając od softu na dekoderze, a kończąc na stabilności strumienia wideo. Ogólnie na dzień dzisiejszy nie polecam. Edytowane 26 Listopada 2019 przez shevchenko1987 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulgar1994 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Czy ktoś ma może problem z dostaniem się do aplikacji Sklep na dekoderze? Dziś mi się skończył okres promocyjny i chciałem wykupić pakiety i nie mogę bo mam komunikat, że serwer nie odpowiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Sprawdzę w domu - po 16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 1 godzinę temu, Bulgar1994 napisał: Czy ktoś ma może problem z dostaniem się do aplikacji Sklep na dekoderze? Dziś mi się skończył okres promocyjny i chciałem wykupić pakiety i nie mogę bo mam komunikat, że serwer nie odpowiada Witam. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych i weryfikację sytuacji. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 3 godziny temu, Bulgar1994 napisał: Czy ktoś ma może problem z dostaniem się do aplikacji Sklep na dekoderze? Tak. Chyba jest problem po stronie serwera... Mam nadzieje że szybko naprawią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 U mnie działa. Przed chwilą sprawdzałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania199328 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Witam, od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów na dekoderze. Sprawdzałam na dwóch różnych łączach internetowych, przez kabel i wi-fi, a pomimo tego dekoder gubi sieć i ciągle wyświetla błąd odtwarzania lub błąd sieci. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło. Bardzo proszę o pomoc jak rozwiązać problem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 U mnie tak samo od wczoraj przerywa caly czas nie da sie ogladac ,pisalem icok kazali mi isc ze sprzetem do punktu cyfrowego polsatu jak nie moga sobie poradzic z problemem to ganiaja po sklepach z dobrymi dekoderami i stalo sie to po zmianie firmware gdzie dozucili okienko Polecane i teraz zrywa i wybija blad polaczenia niech sie wezma wreszcie za robote bo to parodia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, mania199328 napisał: Witam, od wczoraj mam problem z odbiorem kanałów na dekoderze. Sprawdzałam na dwóch różnych łączach internetowych, przez kabel i wi-fi, a pomimo tego dekoder gubi sieć i ciągle wyświetla błąd odtwarzania lub błąd sieci. Przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomogło. Bardzo proszę o pomoc jak rozwiązać problem. Pozdrawiam Witaj. Proszę o podanie dokładnych komunikatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania199328 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Po włączeniu dekoder zaczyna odtwarzać normalnie kilka sekund po czym obraz zatrzymuje się i wyświetla się komunikat błąd odtwarzania, spróbuj wybrać inny kanał z listy. Czasami od razu przeskakuje na błąd sieci, sprawdź swoje połączenie sieciowe. Po zmianie kanału dzieje się to samo, jeżeli nie zmienię kanału to po chwili zacznie odtwarzać po kilka sekund i wyrzuca te same błędy. Sprawdzałam połączenie internetowe na laptopie i telefonie i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar101 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Taka sama sytuacja i u mnie albo błąd odtwarzania albo brak sieci pisałem do iock i nic z tym nie robią piszą absurdy o wymianie dekodera ,to co wszystkie dekodery są wadliwe mało tego dzisiaj od rana nie ma też CP GO to co aplikacje z telefonu mam im zanieść .Nie mogą dać sobie rady z problemem to ganiają ludzi po punktach co i tak nic nie pomaga nie jeden użytkownik już wymieniał i bez efektu ,niech się wezmą za usuwanie awarii a nie ganianie ludzi i pisanie bzdur.Pomoc techniczna to porażka dosłownie masakra 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1981 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Witam zacząłem korzystać z dekodera stream tydzień temu , zarejestrowałem sprzęt wszystko działało bez problemu , od wczoraj kiedy włączam dekoder pojawia się obraz kanału działa ok 5sec potem zwiecha i czarny obraz po min to samo i tak na każdym kanale , podczas sprawdzania połączenia internetowego wszystko jest ok , szybkość ok 150mb/s Rozmawiałem z panem z centrum obsługi klienta on nie wie co jest grane , każą mi przynieść dekoder i tu problem , mieszkam za granica , a hbo go działa normalnie wyskakują mi takie same komunikaty jak w postach wyżej Edytowane 5 Grudnia 2019 przez Yaro1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1981 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 Czy ktoś już wie co jest grane z tymi dekoderami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mania199328 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 U mnie chwilowa poprawa, prawdopodobnie internet stanowił problem. Zabrałam dekoder do znajomych i zadziałał od razu, prawdopodobnie zbyt słaby sygnał lub duże obciążenie były przyczyną. Na ten moment działa, zobaczymy jak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomekis Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 W dniu 7.12.2019 o 12:58, Yaro1981 napisał: Czy ktoś już wie co jest grane z tymi dekoderami ? U mnie taka sama sytuacja jak u Ciebie zaczęła się kilka dni temu . Telefony do obsługi klienta nic nie pomogły ... Po dwóch dniach programy zaczęły wchodzić bez zarzutu a dzisiaj od rana to samo co było > błąd odtwarzania , błąd sygnału i to ciągłe zrywanie ... Tyle lat korzystałem z satelity i było uciążliwie czasem przez pogodę ale było a teraz chciałem se polepszyć i chyba se kurde pogorszyłem ... Żenada ... Żeby CP nie był w stanie ogarnąć technologi którą wprowadza na rynek . Sprawa typowo softu a nie sprzętowa co nam próbują wciskać przez telefon .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ta oferta musi się bardzo słabo sprzedawać. W ostatnim tygodniu zauważyłem, że na wszystkich portalach technologicznych trwa mocna nagonka promocyjna. Sprawa jest prosta! Poprawcie jakość, a towar sam się sprzeda bez zachwalania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.