Skocz do zawartości

Evobox Stream i usługa OTT


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, Osyt napisał:

 

Bardziej skłaniam się do opcji, że mój router się nie dogaduje z dekoderem - w punkcie byłem już pierwszego dnia jak zauważyłem ten problem i tam listę kanałów pobrało bez problemu (nie licząc kanałów z naziemnej bo nie mieli anteny).

@Specjalista Cyfrowy Polsat, jesteś w stanie powiedzieć jakie porty mają być odblokowane, ewentualnie podpowiedzieć o co zapytać ISP.

 

Ja miałem przypadek, że u mnie po wgraniu nowej wersji oprogramowania (OpenWRT 19.07) do routera (model: TP-Link Archer C2600) miałem taką samą przypadłość jak ty, ale tylko poprzez sieć Wi-Fi 5 GHz, bo zepsuli sterowniki i również nie pobierało niczego. Na 2.4 GHz i po LAN dekoder działał normalnie. Wgrałem poprzednią wersję softu i wszystko wróciło do normy. 

 

26 minut temu, support458 napisał:

Evobox Stream oprgramowanie w wersji 1.36.8.1:

  • Poprawki dla TimeShift, CUTV
  • Poprawa stabilności
  • Inne drobne poprawki

 

Sprawdzenie wersji oprogramowania: Menu Ustawienia => Informacje => Dostęp warunkowy => Wersja oprogramowania.

 

@support458 możliwe, że dekoder sam wgrał oprogramowanie nie pytając mnie o to? Taką wersję softu mam w ustawieniach. Jednak wydaje mi się, że wcześniej już taka była. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, support458 napisał:

Jaki to jest operator i router?

Po połączeniu z siecią sprawdź jej status i podaj adres IP.

 

Operatorem jest DomyNet - firma działająca w okolicach Warszawy. Router to Totolink A3002RU.

Dekoder łączy się z siecią, uzyskuje adres IP - dekoder z pobranymi kanałami podłączyłem u siebie i obraz był (ale dalej nie był w stanie pobrać kanałów z DVB-T w trybie automatycznym - w trybie manualnym kanały wyszukuje). Niestety po pewnym czasie łapie zwiechę i nie idzie przełączyć na inny kanał czy nawet go wyłączyć - tylko wtyczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, shevchenko1987 napisał:

 

Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. 


Potwierdzam to, co napisał użytkownik @support458.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, neblyn napisał:

@support458 sprawdzcie raczej czy to wy nie zapomnieliście jakiś IP wpuścić do pobrania listy kanałów :P zwłaszcza, że domynet ma dość świeżutką numerację.

mnt-routes:     mnt-pl-domynet-1

created:        2019-08-19T12:06:17Z

 

Bingo. :)  

 

 

Edytowane przez hupatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, frankie1905 napisał:

A u mnie od 3 dni brak dostępu do PSP PPV 3-6. Brak uprawnień, choć jeszcze powinny być. 


W tej sprawie proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, maks27 napisał:

Plansze  powinny być potwierdzeniem nadania uprawnień tak jak to jest w PC+.  Jeśli są w ostatniej chwili mogą nie dotrzeć na czas, dlatego w PPV są wcześniej przyznawane po wykupieniu.

 

Zgadza się, dlatego plansze powinny świecić cały czas jeśli ma się wykupioną tę opcję programową.

 

Wcześniej przerabialiśmy identyczny przypadek i zapewniano nas, iż te kanały świecą tylko podczas meczów, a co się później okazało to wisiał na nich tylko komunikat o braku uprawnień i można było oglądać białe litery na czarnym tle. 

 

 

 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...