shevchenko1987 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) 25 minut temu, Osyt napisał: Bardziej skłaniam się do opcji, że mój router się nie dogaduje z dekoderem - w punkcie byłem już pierwszego dnia jak zauważyłem ten problem i tam listę kanałów pobrało bez problemu (nie licząc kanałów z naziemnej bo nie mieli anteny). @Specjalista Cyfrowy Polsat, jesteś w stanie powiedzieć jakie porty mają być odblokowane, ewentualnie podpowiedzieć o co zapytać ISP. Ja miałem przypadek, że u mnie po wgraniu nowej wersji oprogramowania (OpenWRT 19.07) do routera (model: TP-Link Archer C2600) miałem taką samą przypadłość jak ty, ale tylko poprzez sieć Wi-Fi 5 GHz, bo zepsuli sterowniki i również nie pobierało niczego. Na 2.4 GHz i po LAN dekoder działał normalnie. Wgrałem poprzednią wersję softu i wszystko wróciło do normy. 26 minut temu, support458 napisał: Evobox Stream oprgramowanie w wersji 1.36.8.1: Poprawki dla TimeShift, CUTV Poprawa stabilności Inne drobne poprawki Sprawdzenie wersji oprogramowania: Menu Ustawienia => Informacje => Dostęp warunkowy => Wersja oprogramowania. @support458 możliwe, że dekoder sam wgrał oprogramowanie nie pytając mnie o to? Taką wersję softu mam w ustawieniach. Jednak wydaje mi się, że wcześniej już taka była. Edytowane 29 Października 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 3 minuty temu, support458 napisał: Jaki to jest operator i router? Po połączeniu z siecią sprawdź jej status i podaj adres IP. Operatorem jest DomyNet - firma działająca w okolicach Warszawy. Router to Totolink A3002RU. Dekoder łączy się z siecią, uzyskuje adres IP - dekoder z pobranymi kanałami podłączyłem u siebie i obraz był (ale dalej nie był w stanie pobrać kanałów z DVB-T w trybie automatycznym - w trybie manualnym kanały wyszukuje). Niestety po pewnym czasie łapie zwiechę i nie idzie przełączyć na inny kanał czy nawet go wyłączyć - tylko wtyczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 To jest internet radiowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Światłowód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) To jest jakiś problem z WiFi w miejscu instalacji dekodera. Do testu spróbuj podłączyć dekoder przewodowo. Zaktualizuj oprogramowanie do najnowszej wersji. Edytowane 29 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Aktualizację i podłączenie przewodowe też już przerabiałem - problem jest ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Czy w innym miejscu dekoder działa poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Tak - po podłączeniu dekodera w punkcie Cyfrowego Polsatu kanały z oferty się pobrały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 To znaczy, że operator blokuje ruch w sieci do CP. Zgłoś problem do dostawcy internetu. Zrobi snifowanie ruchu i będzie wiedział w czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Godzinę temu, shevchenko1987 napisał: Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. Potwierdzam to, co napisał użytkownik @support458. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 1 minutę temu, support458 napisał: To znaczy, że operator blokuje ruch w sieci do CP. Zgłoś problem do dostawcy internetu. Zrobi snifowanie ruchu i będzie wiedział w czym problem. Dzięki wielkie za radę. Jutro zweryfikuje i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Firma https://dominet.net.pl/ też ma w swojej ofercie IP TV Edytowane 29 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 To jest firma Domynet z Warszawy, a nie Dominet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 @support458 sprawdzcie raczej czy to wy nie zapomnieliście jakiś IP wpuścić do pobrania listy kanałów zwłaszcza, że domynet ma dość świeżutką numerację. mnt-routes: mnt-pl-domynet-1 created: 2019-08-19T12:06:17Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 11 minut temu, Kiler napisał: To jest firma Domynet z Warszawy, a nie Dominet. Ci też mają TV https://domynet.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Rzeczywiście taka mała literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Godzinę temu, neblyn napisał: @support458 sprawdzcie raczej czy to wy nie zapomnieliście jakiś IP wpuścić do pobrania listy kanałów zwłaszcza, że domynet ma dość świeżutką numerację. mnt-routes: mnt-pl-domynet-1 created: 2019-08-19T12:06:17Z Bingo. Edytowane 29 Października 2019 przez hupatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Rozumiem, że temat załatwiony. Edytowane 29 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 A u mnie od 3 dni brak dostępu do PSP PPV 3-6. Brak uprawnień, choć jeszcze powinny być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) Uprawnienia na kanałach PSP PPV 3-6 są włączane w czasie kiedy są tam nadawane mecze. W przypadku OTT powinny być plansze. Edytowane 30 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) No własnie nie. Powinna lecieć plansza. Przerabialiśmy to wcześniej. Edytowane 30 Października 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Plansze powinny być potwierdzeniem nadania uprawnień tak jak to jest w PC+. Jeśli są w ostatniej chwili mogą nie dotrzeć na czas, dlatego w PPV są wcześniej przyznawane po wykupieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Godzinę temu, frankie1905 napisał: A u mnie od 3 dni brak dostępu do PSP PPV 3-6. Brak uprawnień, choć jeszcze powinny być. W tej sprawie proszę o zapisanie zgłoszenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) 3 godziny temu, maks27 napisał: Plansze powinny być potwierdzeniem nadania uprawnień tak jak to jest w PC+. Jeśli są w ostatniej chwili mogą nie dotrzeć na czas, dlatego w PPV są wcześniej przyznawane po wykupieniu. Zgadza się, dlatego plansze powinny świecić cały czas jeśli ma się wykupioną tę opcję programową. Wcześniej przerabialiśmy identyczny przypadek i zapewniano nas, iż te kanały świecą tylko podczas meczów, a co się później okazało to wisiał na nich tylko komunikat o braku uprawnień i można było oglądać białe litery na czarnym tle. Edytowane 30 Października 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 W dniu 29.10.2019 o 14:58, support458 napisał: Rozumiem, że temat załatwiony. Dzięki wszystkim za pomoc, sprawa załatwiona. Dostałem wadliwy dekoder, po wymianie wszystko śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.