Darek z Ozimka Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 @Max Taadjen Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 14 godzin temu, Max Taadjen napisał: Czy to prawda, że w cenie dekodera - 299 pln - otrzymujemy 3 miesiące najwyższego pakietu full kanałów Tak, otrzymasz bezpłatnie dostęp do pakietu startowego przed 3 miesiące, który składa się z: • podstawowego „Bogatego” , • dodatkowych usług: HBO i HBO GO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports. Są tam zawarte wszystkie kanały, które dostępne są w tej ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 (edytowane) Ja się już poddaję Dekoder leci do szafy - pozostanie płacić 10 zł czynszu bo wątpię że się uda uwolnić od umowy. Sprzęt żyje własnym życiem, co jakiś czas zmienia moją listę ulubionych kanałów. Nazwa listy pozostaje taka jaką ustaliłem ale po kilku dniach w jej miejsce pojawia się zawsze "czyjaś" lista zaczynająca się od: 1. Polsat Romans 2. Polsat Music HD 3. Animal Planet 4. TVN ... Za każdym razem to samo. Włączam dekoder i nagle w miejsce mojej listy pojawia się kolejność jaką ustalił sobie dekoder. Sytuacja jest komicznie dziwna. Oczywiście lista główna operatora to już w ogóle kosmos i powtarzanie kanałów po kilka razy nie wspominając o jej numeracji zaczynającej się od 100 Nie byłoby to problemem gdyby nie to że co jakiś czas moja własna lista jest "demolowana". Do tego dochodzi: 1) Marna aplikacja HBO GO i tragiczna jakość obrazu jaką daje. Ten sam Film odtwarzany przez oficjalną aplikację HBO GO z TV z funkcją smart wygląda względnie dobrze, podczas gdy odtwarzany z apki z dekoderów CP to mydło. 2) Aplikacja VOD w postaci CP GO - nieintuicyjna, pozbawiona możliwości wrzucania w ulubione wybranych pozycji. 3) Przycinanie kanałów Edytowane 26 Października 2019 przez stonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 @stonka iptv jako tako czyli bez przycinek i spadków jakości działa po pół roku od startu i chyba trzech aktualizacjach softu wiec może i z OTT się uda... ale ogólnie nie dziwie się, że masz dość.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 16 godzin temu, stonka napisał: Sprzęt żyje własnym życiem, co jakiś czas zmienia moją listę ulubionych kanałów. Nazwa listy pozostaje taka jaką ustaliłem ale po kilku dniach w jej miejsce pojawia się zawsze "czyjaś" lista A skad i jak odbierasz sygnał DVB-T? Tj. region i ew. nadajniki (zagraniczne tez) oraz czy bezpośrednio z anteny czy przez antene zbiorczą albo siec kablowa osiedla z domixowanymi dodatkowymi kanałami..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Ze Śremu DVB-T z anteny pokojowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 28 października 2019 r zostało udostępnione nowe oprogramowanie dla dekoderów Evobox Stream w wersji 1.36.8.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Jakieś konkretne zmiany? Edycja: Dziwne, bo u mnie nie było żadnego komunikatu o aktualizacji. Możliwe, że dekoder sam ją pobrał i zainstalował? Z drugiej strony wydaje mi się, że taki nr wersji softu już był wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Czy ta oferta jest legalna? https://cardsplitter.pl/doladowanie-cyfrowy-polsat-1224-miesiecy-dowolny-pakiet-bez-umowy-prepaid-p-4270.html Czy wybrać Evobox Stream dla siostry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) Umowa jest na kogo innego. Jak zgasną uprawnienia lub zapomną zapłacić rachunku to musisz do nich pisać, że jest problem. Zapytaj się siostry co chce oglądać. Jak tylko bazowe kanały to zastanów się nad android tv. Podstawowe kanały wp.tv, biblioteka tvp/tvn/polsat to ipla/player/tvp vod - reklamy można w banalny sposób wyciąć i do tego dokupić w miare potrzeby jakiś sport, eleven, netflix czy inne hbo go. Całe portfolio kanałów tvn/polsat/tvp kręci się wokół powtórek, a to pokrywają serwisy vod. Edytowane 28 Października 2019 przez kozaa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 @kozaa Moja siostra chce oglądać jakieś seriale z HBO. Jeszcze jakieś filmy na Polsacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 To nie wiem szczerze mówiąc czy jest sens ładować się w evobox stream i sztywne pakiety. HBO GO to 25zł, można podzielić na 2 osoby więc wychodzi po 12,50. Reszta to aplikacje vod ipla/player/vod tvp. Kwestia jak bardzo siostra jest przyzwyczajona do włączania tv, aby tylko coś grało czy przerywało program reklamami medykamentów na suchość pochwy i wypadanie odbytu - niektórzy ludzie nie potrafią inaczej. Nawet jak im podsuniesz gotowe rozwiązanie, że tu, tym pilotem kiedy tylko chcesz możesz obejrzeć wszystkie odcinki trudnych spraw czy innych policjantów i strażników miejskich to on i tak włączy tradycyjną tv i będzie narzekać, że ten odcinek już oglądał i nie ma premierowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Przecież on cały czas robi sobie z was jaja. Po prostu trolluje. Była mama, tata, teraz siostra, a wcześniej sąsiad. Z rogalem na twarzy obserwuje, jak się wczuwacie w odpowiedzi na jego trolling 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 (edytowane) @śmiechu warte Nie jestem żadnym trollem PS: Mam prawo wyrazić swoje przemyślenia na każdy temat. Nie robię z was jaj Edytowane 28 Października 2019 przez Darek z Ozimka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 19 minut temu, śmiechu warte napisał: Przecież on cały czas robi sobie z was jaja. Po prostu trolluje. Była mama, tata, teraz siostra, a wcześniej sąsiad. Z rogalem na twarzy obserwuje, jak się wczuwacie w odpowiedzi na jego trolling To samo zauważyłem. Może ogarnia telewizję dla całego miasta. @Darek z Ozimka miałeś przedstawioną propozycję przy Twoich poszukiwaniach dekodera do nc+ .Bierzesz Ty czy siostra dekoder Polsatu z pakietem Rodzinny HD na 15 miesięcy ,po 9 wypowiadasz umowę ,negocjujesz Rodzinny HD za 5 zł na 24 miesiące i masz telewizję. Do tego dokładasz kiedy Ci pasuje HBO GO i gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 @wuzel Moja siostra będzie brać dekoder od Polsatu (Chodzi o Evobox Stream) Mojej siostrze zależy żeby miała telewizję bez umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Twoja siostra wyprowadza się dopiero za rok a ty już jej wybierasz ofertę tv sat i telewizor. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Biedne znudzone dziecko lub po prostu troll. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Witam wszystkich Również skorzystałem z oferty OTT i dodam coś od siebie: - dekoder nie pobiera mi listy kanałów oferty jak i kanałów z naziemnej telewizji przy pierwszym uruchomieniu (próbowałem poprzez połączenie kablowe jak i Wi-Fi) . Co ciekawe, w punkcie kanały z oferty pobrały się bez problemu, a po podłączeniu u mnie kanały pobrane były, ale dalej nie pobierało tych z naziemnej - dekoder systematycznie się zawiesza - pomaga tylko odłączenie od sieci - gubi EPG Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego dekoder nie pobiera kanałów, sugerują wymianę w punkcie. Jak ktoś miał podobne problemy i je jakoś rozwiązał to chętnie skorzystam z rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Nie wiem czy masz tak daleko do punktu, ale ja po tych operacjach już dawno dysponowałbym nowym egzemplarzem. Skoro nie che pobrać to jest coś nie tak i nie pobierze, wymień i sprawa się zakończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 10 godzin temu, Osyt napisał: Witam wszystkich Również skorzystałem z oferty OTT i dodam coś od siebie: - dekoder nie pobiera mi listy kanałów oferty jak i kanałów z naziemnej telewizji przy pierwszym uruchomieniu (próbowałem poprzez połączenie kablowe jak i Wi-Fi) . Co ciekawe, w punkcie kanały z oferty pobrały się bez problemu, a po podłączeniu u mnie kanały pobrane były, ale dalej nie pobierało tych z naziemnej - dekoder systematycznie się zawiesza - pomaga tylko odłączenie od sieci - gubi EPG Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego dekoder nie pobiera kanałów, sugerują wymianę w punkcie. Jak ktoś miał podobne problemy i je jakoś rozwiązał to chętnie skorzystam z rady. Potwierdzam słowa użytkownika @OlafS, w tej sprawie polecam udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, OlafS napisał: Nie wiem czy masz tak daleko do punktu, ale ja po tych operacjach już dawno dysponowałbym nowym egzemplarzem. Skoro nie che pobrać to jest coś nie tak i nie pobierze, wymień i sprawa się zakończy. Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. Edytowane 29 Października 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Evobox Stream oprgramowanie w wersji 1.36.8.1: Poprawki dla TimeShift, CUTV Poprawa stabilności Inne drobne poprawki Sprawdzenie wersji oprogramowania: Menu Ustawienia => Informacje => Dostęp warunkowy => Wersja oprogramowania. Edytowane 29 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osyt Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 3 minuty temu, shevchenko1987 napisał: Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. @Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. Bardziej skłaniam się do opcji, że mój router się nie dogaduje z dekoderem - w punkcie byłem już pierwszego dnia jak zauważyłem ten problem i tam listę kanałów pobrało bez problemu (nie licząc kanałów z naziemnej bo nie mieli anteny). @Specjalista Cyfrowy Polsat, jesteś w stanie powiedzieć jakie porty mają być odblokowane, ewentualnie podpowiedzieć o co zapytać ISP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Jaki to jest operator i router? Po połączeniu z siecią sprawdź jej status i podaj adres IP. Edytowane 29 Października 2019 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.