Skocz do zawartości

Evobox Stream i usługa OTT


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, Max Taadjen napisał:

Czy to prawda, że w cenie dekodera - 299 pln - otrzymujemy 3 miesiące najwyższego pakietu full kanałów :?:

Tak, otrzymasz bezpłatnie dostęp do pakietu startowego przed 3 miesiące, który składa się z: 

• podstawowego „Bogatego” ,

• dodatkowych usług: HBO i HBO GO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports.

 

Są tam zawarte wszystkie kanały, które dostępne są w tej ofercie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja się już poddaję :) Dekoder leci do szafy - pozostanie płacić 10 zł czynszu bo wątpię że się uda uwolnić od umowy. Sprzęt żyje własnym życiem, co jakiś czas zmienia moją listę ulubionych kanałów. Nazwa listy pozostaje taka jaką ustaliłem ale po kilku dniach w jej miejsce pojawia się zawsze "czyjaś" lista zaczynająca się od:

1. Polsat Romans

2. Polsat Music HD

3. Animal Planet

4. TVN

...

 

Za każdym razem to samo. Włączam dekoder i nagle w miejsce mojej listy pojawia się kolejność jaką ustalił sobie dekoder. Sytuacja jest komicznie dziwna. Oczywiście lista główna operatora to już w ogóle kosmos i powtarzanie kanałów po kilka razy nie wspominając o jej numeracji zaczynającej się od 100 :D Nie byłoby to problemem gdyby nie to że co jakiś czas moja własna lista jest "demolowana".

 

Do tego dochodzi:

1) Marna aplikacja HBO GO i tragiczna jakość obrazu jaką daje. Ten sam Film odtwarzany przez oficjalną aplikację HBO GO z TV z funkcją smart wygląda względnie dobrze, podczas gdy odtwarzany z apki z dekoderów CP to mydło.

2) Aplikacja VOD w postaci CP GO - nieintuicyjna, pozbawiona możliwości wrzucania w ulubione wybranych pozycji.

3) Przycinanie kanałów

Edytowane przez stonka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, stonka napisał:

Sprzęt żyje własnym życiem, co jakiś czas zmienia moją listę ulubionych kanałów. Nazwa listy pozostaje taka jaką ustaliłem ale po kilku dniach w jej miejsce pojawia się zawsze "czyjaś" lista 

A skad i jak odbierasz sygnał DVB-T?

 

Tj. region i ew. nadajniki (zagraniczne tez) oraz czy bezpośrednio z anteny czy przez antene zbiorczą albo siec kablowa osiedla z domixowanymi dodatkowymi kanałami..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa jest na kogo innego. Jak zgasną uprawnienia lub zapomną zapłacić rachunku to musisz do nich pisać, że jest problem.

 

Zapytaj się siostry co chce oglądać. Jak tylko bazowe kanały to zastanów się nad android tv. Podstawowe kanały wp.tv, biblioteka tvp/tvn/polsat to ipla/player/tvp vod - reklamy można w banalny sposób wyciąć i do tego dokupić w miare potrzeby jakiś sport, eleven, netflix czy inne hbo go.

 

Całe portfolio kanałów tvn/polsat/tvp kręci się wokół powtórek, a to pokrywają serwisy vod.

Edytowane przez kozaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem szczerze mówiąc czy jest sens ładować się w evobox stream i sztywne pakiety.

HBO GO to 25zł, można podzielić na 2 osoby więc wychodzi po 12,50.

Reszta to aplikacje vod ipla/player/vod tvp.

 

Kwestia jak bardzo siostra jest przyzwyczajona do włączania tv, aby tylko coś grało czy przerywało program reklamami medykamentów na suchość pochwy i wypadanie odbytu - niektórzy ludzie nie potrafią inaczej. Nawet jak im podsuniesz gotowe rozwiązanie, że tu, tym pilotem kiedy tylko chcesz możesz obejrzeć wszystkie odcinki trudnych spraw czy innych policjantów i strażników miejskich to on i tak włączy tradycyjną tv i będzie narzekać, że ten odcinek  już oglądał i nie ma premierowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, śmiechu warte napisał:

Przecież on cały czas robi sobie z was jaja. Po prostu trolluje. Była mama, tata, teraz siostra, a wcześniej sąsiad. Z rogalem na twarzy obserwuje, jak się wczuwacie w odpowiedzi na jego trolling ?

 

To samo zauważyłem. Może ogarnia telewizję dla całego miasta:).

@Darek z Ozimka miałeś przedstawioną propozycję przy Twoich poszukiwaniach dekodera do nc+ .Bierzesz Ty czy siostra dekoder Polsatu z pakietem Rodzinny HD na 15 miesięcy ,po 9 wypowiadasz umowę ,negocjujesz Rodzinny HD za 5 zł na 24 miesiące i masz telewizję. Do tego dokładasz kiedy Ci pasuje HBO GO i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Również skorzystałem z oferty OTT i dodam coś od siebie:

 

- dekoder nie pobiera mi listy kanałów oferty jak i kanałów z naziemnej telewizji przy pierwszym uruchomieniu (próbowałem poprzez połączenie kablowe jak i Wi-Fi) . Co ciekawe, w punkcie kanały z oferty pobrały się bez problemu, a po podłączeniu u mnie kanały pobrane były, ale dalej nie pobierało tych z naziemnej

- dekoder systematycznie się zawiesza - pomaga tylko odłączenie od sieci

- gubi EPG

Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego dekoder nie pobiera kanałów, sugerują wymianę w punkcie. Jak ktoś miał podobne problemy i je jakoś rozwiązał to chętnie skorzystam z rady.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Osyt napisał:

Witam wszystkich

 

Również skorzystałem z oferty OTT i dodam coś od siebie:

 

- dekoder nie pobiera mi listy kanałów oferty jak i kanałów z naziemnej telewizji przy pierwszym uruchomieniu (próbowałem poprzez połączenie kablowe jak i Wi-Fi) . Co ciekawe, w punkcie kanały z oferty pobrały się bez problemu, a po podłączeniu u mnie kanały pobrane były, ale dalej nie pobierało tych z naziemnej

- dekoder systematycznie się zawiesza - pomaga tylko odłączenie od sieci

- gubi EPG

Na infolinii nie potrafią powiedzieć dlaczego dekoder nie pobiera kanałów, sugerują wymianę w punkcie. Jak ktoś miał podobne problemy i je jakoś rozwiązał to chętnie skorzystam z rady.

 


Potwierdzam słowa użytkownika @OlafS, w tej sprawie polecam udać się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie:  
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OlafS napisał:

Nie wiem czy masz tak daleko do punktu, ale ja po tych operacjach już dawno dysponowałbym nowym egzemplarzem.

Skoro nie che pobrać to jest coś nie tak i nie pobierze, wymień i sprawa się zakończy.

 

Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evobox Stream oprgramowanie w wersji 1.36.8.1:

  • Poprawki dla TimeShift, CUTV
  • Poprawa stabilności
  • Inne drobne poprawki

 

Sprawdzenie wersji oprogramowania: Menu Ustawienia => Informacje => Dostęp warunkowy => Wersja oprogramowania.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, shevchenko1987 napisał:

 

Może być też tak, że po prostu jego router nie dogaduje się z dekoderem. Także kolego idź do sąsiada albo podłącz się pod jego Wi-Fi i sprawdź. 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, możesz zweryfikować i ewentualnie potwierdzić informacje jaką podał @support458 odnośnie nowej wersji oprogramowania? Dobrze by też było podać listę zmian. Chociaż tak jak wspomniałem wcześniej u mnie dekoder nie podał żadnej informacji o aktualizacji. 

 

Bardziej skłaniam się do opcji, że mój router się nie dogaduje z dekoderem - w punkcie byłem już pierwszego dnia jak zauważyłem ten problem i tam listę kanałów pobrało bez problemu (nie licząc kanałów z naziemnej bo nie mieli anteny).

@Specjalista Cyfrowy Polsat, jesteś w stanie powiedzieć jakie porty mają być odblokowane, ewentualnie podpowiedzieć o co zapytać ISP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...