stonka Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Panowie o co chodzi? Podobne kwiatki są na TVN Turbo i TVN Style Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) Dziwne. Na playerze też tak indcydentalnie bywało, ale nie przy jakiś tego typu własnych produkcjach danej stacji... Edytowane 7 Października 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Mało tego - dekoder dzisiaj zmienił, nagle podczas oglądania, moją własną listę ulubionych. Dodał kanały jakich tam nie było, zmienił ich kolejność - dając na 1 kanale Polsat Romans xD Usunąłem listę i zrobiłem na nowo taką jak miałem. Jednak pod przyciskiem wywołującym listę kanałów - nawet po wybraniu listy ulubionych kolejność i numeracja jest z głównej, ale już przy przełączaniu i w programie TV kolejność jest prawidłowa taka jak ustalona na liście ulubionych. Dzieją się dziwne rzeczy xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Mnie się wczoraj dekoder wyłączał sam z siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Kupilem na wlasnosc kilka dni temu ten dekoder. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to fatalna jakosc obrazu gdzie w testach szybkosci jaka pokazywal dekoder okolo 60 Mb/s . Druga rzecz to zawieszanie sie dekodera przy szybkim przelaczaniu kanalow (+ i - ). Trzecia rzecz to samoczynna zwiecha tak ze pomaga tylko wylaczenie z pradu. Dekoder jest starsznie niestabilny każde szybsze przyciskanie klawiszy na pilocie może spowodować zawieszenie. Pojawia się też problem braku uprawnień. Pomaga przełączene na inny kanał i powrót. Czytając wątek widzę że nie jestem sam. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 13 godzin temu, frankie1905 napisał: Mnie się wczoraj dekoder wyłączał sam z siebie Czy aktualnie występują jakiekolwiek nieprawidłowości? 14 godzin temu, stonka napisał: Panowie o co chodzi? Podobne kwiatki są na TVN Turbo i TVN Style 13 godzin temu, stonka napisał: Mało tego - dekoder dzisiaj zmienił, nagle podczas oglądania, moją własną listę ulubionych. Dodał kanały jakich tam nie było, zmienił ich kolejność - dając na 1 kanale Polsat Romans xD Usunąłem listę i zrobiłem na nowo taką jak miałem. Jednak pod przyciskiem wywołującym listę kanałów - nawet po wybraniu listy ulubionych kolejność i numeracja jest z głównej, ale już przy przełączaniu i w programie TV kolejność jest prawidłowa taka jak ustalona na liście ulubionych. Dzieją się dziwne rzeczy xD Czy nadal wyświetla się taki komunikat? Jeśli chodzi o listę ulubionych, to proszę, przywróć ustawienia fabryczne. Pamiętaj jednak, że spowoduje to usunięcie aktualnej i konieczne będzie ponowne stworzenie listy. Jeśli nie przyniesie to rezultatu, to sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Aktualnie nie występują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 19 godzin temu, stonka napisał: Mało tego - dekoder dzisiaj zmienił, nagle podczas oglądania, moją własną listę ulubionych. Dodał kanały jakich tam nie było, zmienił ich kolejność - dając na 1 kanale Polsat Romans xD Usunąłem listę i zrobiłem na nowo taką jak miałem. Jednak pod przyciskiem wywołującym listę kanałów - nawet po wybraniu listy ulubionych kolejność i numeracja jest z głównej, ale już przy przełączaniu i w programie TV kolejność jest prawidłowa taka jak ustalona na liście ulubionych. Dzieją się dziwne rzeczy xD Inwigilacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 W dniu 1.10.2019 o 20:06, frankie1905 napisał: A kanałów PSP PPV 3-6 nadal nie da się oglądać. Ciągle 25 klatek na sekundę. Teraz jest 50 kl/s wg. manifestów, ale póki co nie widać bo tylko statyczne plansze nadają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 20 minut temu, hupatek napisał: Teraz jest 50 kl/s wg. manifestów, ale póki co nie widać bo tylko statyczne plansze nadają... Ok. Dzięki za info. Trzeba czekać na efekty na mecze LM i LE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Mi ostatnio na kanałach internetowych pojawiał się monit o braku sygnału i żeby podłączyć antenę Ludzie ogarnijcie to, bo póki co to trąci amatorszczyzną na kilometr. Poprawcie soft i dosył kanałów, bo leży i kwiczy. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 1 godzinę temu, shevchenko1987 napisał: Mi ostatnio na kanałach internetowych pojawiał się monit o braku sygnału i żeby podłączyć antenę Ludzie ogarnijcie to, bo póki co to trąci amatorszczyzną na kilometr. Poprawcie soft i dosył kanałów, bo leży i kwiczy. U mnie też od czasu do czasu pojawia się taki komunikat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 W dniu 7.10.2019 o 20:25, stonka napisał: Panowie o co chodzi? Podobne kwiatki są na TVN Turbo i TVN Style Taki widok jest częstym tez w CP GO i wielu programow nie mozna tam tez ogladac najczesciej wlasnie travel hd , wiec zapewne jest to na tej samej zasadzie skoro w cp go nie ma to i stream tez nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Dokładnie, brak praw do emisji danego programu jest wyłącznie po stronie właściciela kanału, który te prawa ogranicza bo sam ma konkurencyjny produkt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 11 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2019 Ale w player.pl nie ma Travel Channel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 W dniu 8.10.2019 o 10:32, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy aktualnie występują jakiekolwiek nieprawidłowości? Czy nadal wyświetla się taki komunikat? Jeśli chodzi o listę ulubionych, to proszę, przywróć ustawienia fabryczne. Pamiętaj jednak, że spowoduje to usunięcie aktualnej i konieczne będzie ponowne stworzenie listy. Jeśli nie przyniesie to rezultatu, to sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki urządzenia. Komunikat występuje nadal na niektórych programach - na pewno TVN Style i Travel - skoro jest to telewizja to nie rozumiem skąd się to bierze i dlaczego pojawia się ten komunikat? Regulamin nic nie mówi chyba na temat tego że wybrane audycje z rożnych kanałów będą niedostępne do oglądania? Kolejna sprawa, planujecie wymienić apkę HBO GO? Z jakiego powodu nie mogę oglądać kolekcji filmów z HBO przez aplikację Cyfrowy Polsat GO? (Mam Full pakiet na 3 miesiące) Dlaczego w CP GO, nie można zrobić listy ulubionych audycji/programów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Jeśli chodzi o wyświetlany komunikat, to tak jak wspomniał @support458, spowodowany on jest brakiem licencji producenta kanału. Jaki komunikat wyświetla się przy próbie uruchomienia materiałów z grupy HBO? Napisz mi również, kiedy aktywowałeś dekoder. Opcja listy ulubionych nie jest dostępna w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 W dniu 12.10.2019 o 08:08, stonka napisał: Komunikat występuje nadal na niektórych programach - na pewno TVN Style i Travel - skoro jest to telewizja to nie rozumiem skąd się to bierze i dlaczego pojawia się ten komunikat? Regulamin nic nie mówi chyba na temat tego że wybrane audycje z rożnych kanałów będą niedostępne do oglądania? Sprawdziłem regulamin i jest takie zdanie "ze względu na ograniczenia licencyjne niektóre treści lub funkcjonalności mogą być niedostępne. Informacja o ograniczeniu będzie każdorazowo dostępna w Aplikacji". Można byłoby pomyśleć, że chodzi tu o CP GO, ale "aplikacja" to jak się okazuje "specjalne oprogramowanie, z wykorzystaniem którego możliwy jest dostęp do Usług w tym Zamawianie Pakietów i usług lub opcji dodatkowych,odpowiednio zintegrowane z systemami operacyjnymi, dostępne na Urządzeniu bez konieczności instalacji wraz z aktualizacjami" ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 W nc+GO jest tak samo, tzn kłódka podczas wyświetlania niektórych audycji. Różnica polega na tym, że nikt nie sprzedaje tej usługi jako pełnoprawnej TV. Cóż, po raz kolejny wychodzi, co było sugerowane na początku, tzn, że to całe OTT jest Iplą/CP GO w wersji z dekoderem. Podobna jakość, identyczne ograniczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) A najciekawsze że te ograniczenia obejmują często niskobudżetowe programy albo wogóle autorskie, polskiej produkcji audycje, więc kompletny nonsens. Żadnych treści ekskluzywnych. Chyba że producenci tych treści jakoś nieogarnięci w zakresie sprzedaży praw mobilnych (to nie są wyłącznie treści przekazane w spadku po Scrippsie ale i nowe produkcje) Lepiej niech Polsat określi kiedy swoje kanały główne wpuści do sieci - skoro i tak ponad pół dnia to paraśmieci Edytowane 14 Października 2019 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Jeśli chodzi o wyświetlany komunikat, to tak jak wspomniał @support458, spowodowany on jest brakiem licencji producenta kanału. Jaki komunikat wyświetla się przy próbie uruchomienia materiałów z grupy HBO? Napisz mi również, kiedy aktywowałeś dekoder. Opcja listy ulubionych nie jest dostępna w serwisie. Dekoder aktywowany 29.09.2019r. wzięty był na umowę 10zł x 24 miesiące (aktywował pracownik w salonie? Wszystko działa od momentu wyjęcia z pudełka) Tak to wygląda: Zamiast możliwości odtworzenia w CP GO filmu z kolekcji HBO mam przycisk "Sprawdź ofertę" który kieruje do planszy z nr telefonu BOK. Tak samo to wygląda na dekoderze. Edytowane 14 Października 2019 przez stonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat Czy jak się wykupi Evobox Stream na własność to trzeba podpisać umowę, czy nie? Moja siostra się za rok przeprowadza i się nad tym zastanawia. Moja siostra nie chce żadnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) Nie trzeba. Kupujesz za gotówkę. Następnie się rejestrujesz przy pierwszym uruchomieniu i tyle. Edytowane 16 Października 2019 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Czy to prawda, że w cenie dekodera - 299 pln - otrzymujemy 3 miesiące najwyższego pakietu full kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.