Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 19 godzin temu, cordi7 napisał(a): Od dluzszego czasu korzystam z dekodera Evobox Stream i poki co bylem dosc zadowolony. Ostatnio zmienilem dostawce internetu i w oczekiwaniu na swiatlowod z kabla przesiadlem sie na VDSL. Przez pierwsze dni dekoder dzialal w porzadku po czym nagle zaczely sie problemy - obraz i dzwiek tna sie. Sygnal wchodzi na modem VDSL (Speedport Smart 4 plus) a z niego jeden kabel LAN idzie do routera mesh (w sumie mam w domu 3) a drugo bezposrednio do dekodera Evobox. Sprawdzilem diagnostyke polaczenia internetowego, dekoder wskazuje od 1,5 Mbit/s do 4 Mbit/s i wyswietla komunikat, ze predkosc lacza jest zbyt niska do poprawnego dzialania. Po przepieciu kabla sieciowego do dwoch roznych laptopow i puszczeniu speed testu osiagam ~100 Mbit/s. Przepialem kabel LAN z dekodera (obecnie idacy bezposrednio od modemu) do routera Mesh (TP Link Deco) - bez zmian, taka sama predkosc zmierzona w tescie dekodera. Sprawdzilem rowniez polaczeine wifi - dekoder podpiety do sieci wifi (ktora dziala normalnie - wszytkie inne urzadzenia wifi dzialaja) dalej zacina sie i wskazuje absurdanie niska predkosc polaczenia. Prosimy o zresetowanie dekodera poprzez odłączenie go z sieci i po 30 sekundach ponowne podłączenie do zasilania. Następnie należy przywrócić ustawienia fabryczne oraz ponownie zainstalować kanały. Aby przywrócić ustawienia domyślne dekodera należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie dekodera i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi7 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 3 hours ago, Specjalista Polsat Box said: Prosimy o zresetowanie dekodera poprzez odłączenie go z sieci i po 30 sekundach ponowne podłączenie do zasilania. Następnie należy przywrócić ustawienia fabryczne oraz ponownie zainstalować kanały. Aby przywrócić ustawienia domyślne dekodera należy nacisnąć przycisk Ustawienia na pilocie dekodera i następnie wybrać opcję Ustawienia sprzętowe -> Ustawienia domyślne. Standardowy kod PIN to 0000. Zrobione juz dwa razy - przepraszam, nie wspomnialem o tym. W sumie to probowalem odlaczania od sieci i wlaczania z powrotem oraz reset do ustawien fabrycznych. Nie probowalem zrobic jednego po drugim, sprawdze dzis wieczorem i dam znac czy pomoglo choc niestety nie jestem jakos mocno optymistycznie nastawiony. Dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi7 Opublikowano 13 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 @Specjalista Polsat Box niestety bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2023 18 minut temu, cordi7 napisał(a): @Specjalista Polsat Box niestety bez zmian. Warto jeszcze sprawdzić działanie dekodera po przywróceniu fabrycznych ustawień routera, a także po połączeniu Evobox z inną siecią, jeśli to możliwe. W salonie sprzedaży można wykonać bezpłatną diagnostykę i ewentualnie wymienić sprzęt, jeśli okaże się uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 (edytowane) Użytkownicy dekodera w wersji II z zachodu Polski - odbiera wam MUX3 po zmianach? U mnie brak sygnału i omija k.41, tak jak omijał MUX testowy od TVP w 2021. Edytowane 15 Grudnia 2023 przez BW134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cordi7 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 On 12/13/2023 at 8:11 PM, Specjalista Polsat Box said: Warto jeszcze sprawdzić działanie dekodera po przywróceniu fabrycznych ustawień routera, a także po połączeniu Evobox z inną siecią, jeśli to możliwe. W salonie sprzedaży można wykonać bezpłatną diagnostykę i ewentualnie wymienić sprzęt, jeśli okaże się uszkodzony. Reset routera wykonany, podłączyłem też dekoder do innej sieci (a nawet dwóch) - wszystko na nic. Dekoder chyba po prostu padł, co nieszczęśliwie zbiegło się w czasie ze zmianą providera sieci. Muszę wybrać się do salonu na wykonanie diagnostyki i ewentualną wymianę. Pech i tyle… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msemafor Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 W dniu 15.12.2023 o 08:26, BW134 napisał(a): Użytkownicy dekodera w wersji II z zachodu Polski - odbiera wam MUX3 po zmianach? U mnie brak sygnału i omija k.41, tak jak omijał MUX testowy od TVP w 2021. U mnie w Stargardzie w połowie wyszukiwania kanałów dvbt pojawia się błąd i wyszukiwanie zatrzymuje się. Przywracałem ustawienia fabryczne ale nie pomogło. Od połowy grudnia nie mam kanałów typu WP, zoom, metro TTV i z tv publicznej. Czy @Specjalista Polsat Box może się do tego odnieść i coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Brak Polsat News Polityka w ofercie OTT, do tego pojawiły się testy trzech kanałów na pozycjach 15 (Stopklatka TV z logo i EPG TVP Seriale), 18 (Zoom TV) i 19 (WP z logo i EPG TVC). W dalszym ciągu nie działa żaden kanał z MUX3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BW134 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) Zresetowałem dekoder Evobox Stream II po to by wyszukać MUX 3 na nowo, niestety zatrzymuje się na 47% i albo wyszukuje zero kanałów albo wywala błąd. Problem prawdopodobnie jest od momentu przejścia MUX3 na DVB-T2. @support458 @Specjalista Polsat Box Kiedy błąd zostanie naprawiony? Udostępnijcie chociaż TVP1, TVP2, TVP3 Warszawa, TVN i Puls. Edytowane 18 Stycznia przez BW134 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msemafor Opublikowano 28 Stycznia Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia Problem z instalacją programów opisany przeze mnie i przez @BW134 dalej istnieje. Ponawiam pytanie do @Specjalista Polsat Box i do @support458: czy Cyfrowy Polsat wyeliminuje problem uniemożliwiający instalację programów DVB-T2, który pojawił się po ostatniej zmianie na MUX-3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego @msemafor, u mnie się ładnie instalują kanały naziemne, łącznie z MUX-3. Wyszukuje mi 67 kanałów telewizyjnych i 7 radiowych, więc to raczej nie wina softu dekodera. Ja mam wersję 4.3.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dhydg Opublikowano 20 Lutego Udostępnij Opublikowano 20 Lutego W dniu 10.01.2024 o 08:34, BW134 napisał(a): Brak Polsat News Polityka w ofercie OTT, do tego pojawiły się testy trzech kanałów na pozycjach 15 (Stopklatka TV z logo i EPG TVP Seriale), 18 (Zoom TV) i 19 (WP z logo i EPG TVC). W dalszym ciągu nie działa żaden kanał z MUX3. Ja powiem że w ofercie OTT Polsat Box nie mam pozycji 15, 18 i 19. Pytanie, jaki jest powód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek187 Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Witam, kupiłem dekoder evobox stream z rynku wtórnego na allegro by móc korzystać z opcji prepaid, jednakże okazuje się że poprzedni właściciel pozostawił na dekoderze jakiś dług w kwocie 230zl. Nie pomaga reset do ustawień fabrycznych, ponieważ od razy wskakuje informacja na temat zaległości. Pytanie jak i prosba moja brzmi czy jest jakaś możliwość twardego resetu dekodera by móc korzystać z dekodera nie splacajac nie swojego zobowiazania? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 16 Marca Udostępnij Opublikowano 16 Marca Było kupić nowy z pakietem dodatkowych darmowym kanałów itp. pierdołów. Tuner zwykle powiązany jest z kontem użytkownika. Właściciel musi najpierw wyrejestrować odbiornik sam. Na takim odbiorniku nie ma żadnych gratisów i dodatkowych usług jak w nowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okrz92 Opublikowano 19 Marca Udostępnij Opublikowano 19 Marca (edytowane) Odradzam tą telewizję, odbiera wszystkie stacje DVB-T2 oprócz TVP1, TVP2 w naziemnej, ICOK Polsatu informuje nie obsługuje on nowego standardu kodowania naziemnej telewizji cyfrowej. Edytowane 19 Marca przez okrz92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielinek Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca Mam problem z odbiorem MUX3 na EVO-BOX D46CU- brak wszystkich kanalów TVP. Problem pojawił się od momentu przejścia MUX3 na DVB-T2. Resetowany do ustawień domyślnych, w połowie wyszukiwania kanałów dvbt wyrzuca błąd. Mam ten sam problem, co opisali: @BW134 i @msemafor. Czy jest na to jakaś recepta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.