Skocz do zawartości

Evobox Stream i usługa OTT


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mi też raz w tygodniu ginęła lista ulubionych kanałów, a ułożenie ich zajmuje sporo czasu i dlatego przestałem je ustawiać. Było już o tym w tym temacie, ale Specjalista Cyfrowy Polsat nie odnotował zgłoszeń. Zauważyłem, że usunięcie listy poprzedza komunikat na ekranie "... trwa aktualizacja listy kanałów". Jak pojawiał się ten komunikat to miałem ochotę [beep]oIn@ć pilotem CP w dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.03.2020 o 20:29, Darek z Ozimka napisał:

Czy opłaca się wziąść Evobox Stream czy lepiej kupić Player+ box?

Na internecie mobilnym już na kilku mb/s Player box działa bez żadnych zacięć. Testowałem osobiście kilka dni temu. Co do Evobox Stream, to nie odpowiem, gdyż nie miałem go w użytku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat, jak wygląda realizacja mojego zlecenia? Wczoraj pisałem, ale nic mi nie odpowiedziałeś. 

 

Innych zaciekawionych wprowadzę w temat. 

 

Jestem w posiadaniu usługi OTT - zakupionej na własność w systemie prepaid.

 

Chciałem wyrejestrować dekoder Evobox Stream by móc go sprzedać, a nie chce tego robić, gdy urządzenie w systemie "wisi" ciągle na moje dane.

 

Wysłałem w tym celu zapytanie przez ICOK - jak i co mam zrobić. Oto jaką odpowiedź otrzymałem: 

 

Cytat

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że samo przeprowadzenie cesji dla przedmiotowego dekodera nie jest możliwe, niemniej Cyfrowy Polsat przewiduje możliwość wyrejestrowania przedmiotowego dekodera. Wówczas nowy użytkownik będzie miał możliwość ponownej rejestracji dekodera na swoje dane.

Zaznaczamy, że ponowna rejestracja dekodera nie będzie się wiązała z przyznaniem nowemu użytkownikowi dodatkowych benefitów (gratisów).

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

Z poważaniem

 

Niby fajnie, niby spoko.

 

Będąc w środę w galerii handlowej wchodzę do POS w celu dokonania wyrejestrowania. Pan się silił dobre 10 minut, a ja obserwowałem jego niezaradność w tej materii i już wiedziałem, że będzie problem. Po chwili zaczyna się konsultować z koleżanką aż ostatecznie dzwoni do "Wydziału wsparcia technicznego", który oznajmia, że normalną drogą proceduralną nie da się tego zrobić. Mam napisać reklamacją albo prośbę - tak stwierdził Pan z POS - chociaż do końca nie wiedział co to w zasadzie ma wyrażać i czym być. 

 

Wróciłem do domu. Znowu popełniłem wiadomość w seriwsie ICOK. Otrzymałem coś takiego: 

 

Cytat

Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że wniosek może Pan zlożyć w dowolny sposób, między innymi przez ICOK.


W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,

 

Nie czekając na nic wysłałem prośbę o wyrejestrowanie owego sprzętu z ich bazy abonenckiej. Poprosiłem o przyśpieszenie sprawy @Specjalista Cyfrowy Polsat, który napisał, że posłał stosowną wiadomość do odpowiedniego działu. 

 

Prośbę o wyrejestrowanie wysłałem w czwartek. Wczoraj przez ICOK cisza. Napisałem na forum do ww. "kolegi" i również nic. Zero informacji. 

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat, czy mam się zgłosić do UOKiK'u żebyście pochylili się w końcu nad moją sprawą? I to w dodatku tak banalną? 

 

Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że mam już kupca i martwię się, że chłopina się rozmyśli przez ten czas nieudolności Cyfrowego Polsatu. 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest jakość obrazu tej telewizji internetowej z dekodera Evobox Stream w porównaniu ze zwykłym Evoboxem przez satelitę? Dla celów porównawczych załóżmy, że net jest w danym miejscu wyśmienity (np. światłowód 300mbps).

 

Czy ewidentnie widać różnicę na korzyść telewizji satelitarnej czy ciężko odróżnić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anita Kaźmierska, moja sprawa opisana wyżej nie posuwa się ani kroku do przodu. Pomożecie jako redakcja? Szlag mnie trafia jak człowiek musi się użerać z taką bandą nieudaczników w pojedynkę. Każdego dnia tylko przepraszają za czas oczekiwania. Mam zawiadomić UODO że nie chcą usunąć moich danych? Może jakiś artykuł na portal? Każda skuteczna pomoc mile widziana :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to już temat nawet do "Uwagi", nie ma się co patyczkować.

A tak serio - nawet 7 dni roboczych nie minęło ;).

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej obrońco logicznego myślenia. W CP rzeczy typu poprawa uprawnień zajmowała tygodnie (i 5 resetów fabrycznych dekodera), a Ty napisałeś maila w czwartek, we wtorek po południu robisz aferę i chcesz pomocy Satkuriera...

Edit: o widzę, że już post zmieniony. Poprzednio byłem "obrońcą CP" :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, shevchenko1987 napisał:

Dlatego proszę o pomoc kogoś z przełożeniem, bo nie mam zamiaru czekać łaskawie tak jak w podanym przez Ciebie przykładzie, czyli bite 5 tygodni na taką prostą rzecz.


Tak jak wspomniałem w wiadomości prywatnej, Twój dekoder został wyrejestrowany i możesz potwierdzić tę informację, w najbliższym punkcie sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...