Kamil88 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Witam szanowne forum. Czy jest jakaś opcja rozwiązania umowy w ciągu 14 gdy była zawarta w punkcie CP? To jest porażka nie telewizja Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Myślę, że nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Możesz spróbować cesję zrobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 (edytowane) Sądzisz, że łatwo będzie znaleźć jelenia? "Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe". Edytowane 20 Lutego 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Tonący brzytwy się chwyta. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jadamspam Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 Mi też raz w tygodniu ginęła lista ulubionych kanałów, a ułożenie ich zajmuje sporo czasu i dlatego przestałem je ustawiać. Było już o tym w tym temacie, ale Specjalista Cyfrowy Polsat nie odnotował zgłoszeń. Zauważyłem, że usunięcie listy poprzedza komunikat na ekranie "... trwa aktualizacja listy kanałów". Jak pojawiał się ten komunikat to miałem ochotę [beep]oIn@ć pilotem CP w dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 U mnie było dokładnie to samo @jadamspam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Co sądzicie o tym dekoderze i ogólnie o tej usłudze CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Podsumowanie o tym: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Czy opłaca się wziąść Evobox Stream czy lepiej kupić Player+ box? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Ty tak serio czy karmisz trola? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 18 minut temu, shevchenko1987 napisał: Ty tak serio czy karmisz trola? Na serio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Dlaczego ten dekoder jest "lepszy" od Ipli ? Co go wyróżnia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 W dniu 2.03.2020 o 20:29, Darek z Ozimka napisał: Czy opłaca się wziąść Evobox Stream czy lepiej kupić Player+ box? Na internecie mobilnym już na kilku mb/s Player box działa bez żadnych zacięć. Testowałem osobiście kilka dni temu. Co do Evobox Stream, to nie odpowiem, gdyż nie miałem go w użytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 A czy na kanałach: Tvp sport i Golf chanel poska jest funkcja catchup ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 6 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2020 Witam, usługa Catch Up będzie działała na programie Golf Channel Polska (HD), natomiast licencja nie obejmuje kanału TVP SPORT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat, jak wygląda realizacja mojego zlecenia? Wczoraj pisałem, ale nic mi nie odpowiedziałeś. Innych zaciekawionych wprowadzę w temat. Jestem w posiadaniu usługi OTT - zakupionej na własność w systemie prepaid. Chciałem wyrejestrować dekoder Evobox Stream by móc go sprzedać, a nie chce tego robić, gdy urządzenie w systemie "wisi" ciągle na moje dane. Wysłałem w tym celu zapytanie przez ICOK - jak i co mam zrobić. Oto jaką odpowiedź otrzymałem: Cytat Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że samo przeprowadzenie cesji dla przedmiotowego dekodera nie jest możliwe, niemniej Cyfrowy Polsat przewiduje możliwość wyrejestrowania przedmiotowego dekodera. Wówczas nowy użytkownik będzie miał możliwość ponownej rejestracji dekodera na swoje dane.Zaznaczamy, że ponowna rejestracja dekodera nie będzie się wiązała z przyznaniem nowemu użytkownikowi dodatkowych benefitów (gratisów).W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.Z poważaniem Niby fajnie, niby spoko. Będąc w środę w galerii handlowej wchodzę do POS w celu dokonania wyrejestrowania. Pan się silił dobre 10 minut, a ja obserwowałem jego niezaradność w tej materii i już wiedziałem, że będzie problem. Po chwili zaczyna się konsultować z koleżanką aż ostatecznie dzwoni do "Wydziału wsparcia technicznego", który oznajmia, że normalną drogą proceduralną nie da się tego zrobić. Mam napisać reklamacją albo prośbę - tak stwierdził Pan z POS - chociaż do końca nie wiedział co to w zasadzie ma wyrażać i czym być. Wróciłem do domu. Znowu popełniłem wiadomość w seriwsie ICOK. Otrzymałem coś takiego: Cytat Szanowny PanieDziękujemy za przesłaną wiadomość.Uprzejmie informujemy, że wniosek może Pan zlożyć w dowolny sposób, między innymi przez ICOK.W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.Z poważaniem, Nie czekając na nic wysłałem prośbę o wyrejestrowanie owego sprzętu z ich bazy abonenckiej. Poprosiłem o przyśpieszenie sprawy @Specjalista Cyfrowy Polsat, który napisał, że posłał stosowną wiadomość do odpowiedniego działu. Prośbę o wyrejestrowanie wysłałem w czwartek. Wczoraj przez ICOK cisza. Napisałem na forum do ww. "kolegi" i również nic. Zero informacji. @Specjalista Cyfrowy Polsat, czy mam się zgłosić do UOKiK'u żebyście pochylili się w końcu nad moją sprawą? I to w dodatku tak banalną? Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że mam już kupca i martwię się, że chłopina się rozmyśli przez ten czas nieudolności Cyfrowego Polsatu. Edytowane 7 Marca 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Jaka jest jakość obrazu tej telewizji internetowej z dekodera Evobox Stream w porównaniu ze zwykłym Evoboxem przez satelitę? Dla celów porównawczych załóżmy, że net jest w danym miejscu wyśmienity (np. światłowód 300mbps). Czy ewidentnie widać różnicę na korzyść telewizji satelitarnej czy ciężko odróżnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Zbliżona do Ipli, więc "se" włącz i porównaj. Po południu lecą bez opłat różne materiały na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 @Anita Kaźmierska, moja sprawa opisana wyżej nie posuwa się ani kroku do przodu. Pomożecie jako redakcja? Szlag mnie trafia jak człowiek musi się użerać z taką bandą nieudaczników w pojedynkę. Każdego dnia tylko przepraszają za czas oczekiwania. Mam zawiadomić UODO że nie chcą usunąć moich danych? Może jakiś artykuł na portal? Każda skuteczna pomoc mile widziana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Tak to już temat nawet do "Uwagi", nie ma się co patyczkować. A tak serio - nawet 7 dni roboczych nie minęło ;). Edytowane 10 Marca 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Gdyby mi nie zależało na czasie to mogliby się z tym "bujać" nawet i miesiąc. Edytowane 10 Marca 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Raczej obrońco logicznego myślenia. W CP rzeczy typu poprawa uprawnień zajmowała tygodnie (i 5 resetów fabrycznych dekodera), a Ty napisałeś maila w czwartek, we wtorek po południu robisz aferę i chcesz pomocy Satkuriera... Edit: o widzę, że już post zmieniony. Poprzednio byłem "obrońcą CP" :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Dlatego proszę o pomoc kogoś z przełożeniem, bo nie mam zamiaru czekać łaskawie tak jak w podanym przez Ciebie przykładzie, czyli bite 5 tygodni na taką prostą rzecz. Edytowane 10 Marca 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 10 minut temu, shevchenko1987 napisał: Dlatego proszę o pomoc kogoś z przełożeniem, bo nie mam zamiaru czekać łaskawie tak jak w podanym przez Ciebie przykładzie, czyli bite 5 tygodni na taką prostą rzecz. Tak jak wspomniałem w wiadomości prywatnej, Twój dekoder został wyrejestrowany i możesz potwierdzić tę informację, w najbliższym punkcie sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.