wojtekmedia2 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Potwierdzam, u mnie jest to samo. Czyli błąd techniczny po stronie operatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Widzę, że dodano Radio Pogoda do Muzo. Pro. A jednak aktualizują ten program. Ciekawe czemu tak „po łebkach”. Czemu nie dodadzą reszty polskich stacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nugens Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Mam pytanko, czy działa u Was na Evoboxie kanał 999 czyli informacja o płatnościach, bo u mnie ciągle wyświetlany jest panel informacyjny. U siostry, co prawda na innym dekoderze wyświetlane są wszystkie informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Nie, mam to co Ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Może wywalili im aplikację HBO bo wszędzie aktualizują do nowych wersji a dotychczasowe zaczynają być nie wspierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gebius Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Jak też mam błąd aplikacji HBO go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 U mnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Może wywalili im aplikację HBO bo wszędzie aktualizują do nowych wersji a dotychczasowe zaczynają być nie wspierane. Dokładnie o tym samym pomyślałem w pierwszym momencie, to bardzo możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek1984 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 No to widzę że nie jestem sam . Ktoś pisał do CP ?? jakaś odpowiedź ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Pracują nad rozwiązaniem problemu w HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 Ciekawe ile im zejdzie czasu żeby nową aplikację do dekodera wymyślić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Ciekawe ile im zejdzie czasu żeby nową aplikację do dekodera wymyślić ... Dzwoniłem w sobotę. Usłyszałem że w ciągu jednego dnia naprawią HBO GO. Nie wiem jak u Was ale u mnie wciąż nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzanas69 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Nie działa, a do tego ponownie nie są wyświetlane rekomendacje w sekcji: polecane, vod i programy tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Witam Evo mam podpięty do uniwersalnego konwertera dwoma przewodami któryś już raz się zacina podczas przełączania kanałów nagle wyskakuje komunikat brak połączenia - sat ant 2 pomaga jedynie przywrócenie ustawień domyślnych moze ktos mial podobna sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Wejścia są wykorzystywane dynamicznie. Sprawdź sygnał dla rożnych kanałów w menu Ustawienia / Diagnostyka / Sprawdzenie sygnału z anteny. W tym miejscu możesz wybrać kanał i również zmienić wejście antenowe dla którego sprawdzasz parametry sygnału, Najlepiej jak sprawdzisz sygnał na kanale na którym obserwujesz pojawianie się komunikatu. Podaj jakie parametry sygnału masz na wejściu SAT1 i SAT 2 dla kanału TVN HD ( 8 ) i BBC Brit HD (101) Edytowane 6 Marca 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Witam Evo mam podpięty do uniwersalnego konwertera dwoma przewodami któryś już raz się zacina podczas przełączania kanałów nagle wyskakuje komunikat brak połączenia - sat ant 2 pomaga jedynie przywrócenie ustawień domyślnych moze ktos mial podobna sytuacje. U mnie to samo się dzieje i dodatkowo jak wyszukuję np. wszystkie kanały to pojawia się komunikat: brak sygnału z anteny, ale kanały się wyszukują. Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Sprawdź parametry sygnału. Dziś mają problemy z sygnałem te osoby, które mają ustawione niedokładnie anteny. W związku z tym, z powodu opadów deszczu i mokrego śniegu jakość sygnału spada poniżej wartości przy której odbiór jest jeszcze możliwy przez dekoder. Ponieważ kanały są nadawane z rożnych częstotliwości, a faktycznie z rożnych satelitów Hot Bird 13E, dlatego jedne kanały mogą jeszcze działać a inne nie. "Polskie" częstotliwości na pozycji 13E:Hot Bird 13E (12.98°E)- 10834 V- 11179 H- 11662 VHot Bird 13B (13.02°E)- 12015 H- 12188 V- 12264 V- 12284 H- 12475 HHot Bird 13C (13.05°E)- 10719 V- 10758 V- 10796 V- 10892 H- 10911 V- 11158 V- 11278 V- 11393 V- 11411 H- 11449 H- 11488 H- 11508 V Edytowane 6 Marca 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Średnio sygnał na tych parametrach jest w granicy 67%siła,95% jakość, 14,7SNR. A na 10834 73%sila, 100% jakość, 15,2 SNR, na 11508 60% ,100% i 15dB Edytowane 6 Marca 2018 przez Jacor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) To znaczy, że trzeba sprawdzić kabelki i wtyki "F" na wejściu SAT oraz przy konwerterze Jeśli wszystko będzie ok, zmień miejscami kable i zobacz czy komunikat przeniesie się na drugie wejście sat. Edytowane 6 Marca 2018 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) Jak wchodzę w ustawienia/antena/ wyszukiwanie automatyczne kanałów na górze pojawia się od razu komunikat: BRAK SYGNAŁU X, pomimo że na dwóch kablach sygnał pokazuje wartość 91% na 68% i 88%na 60% Edytowane 6 Marca 2018 przez Jacor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 (edytowane) U mnie na Evobox z konwerterem unicable z anteną 90 no name sygnał przy drobnym deszczyku mniej więcej tak w menu wygląda :https://postimg.org/image/bofyr3jgr/726afb86/ Edytowane 6 Marca 2018 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papryk Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 HBO GO w evo jak nie dziala tak nie dziala ... LOL !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Od kilku dni mam problem z EPG. Po wejściu mam od razu "Aktualizacja programu TV, Proszę czekać" i tak bez konca. Ustawienia fabryczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Szanowni Forumowicze mam pytanko, czy ktoś ma problem z nagrywaniem na TVP1 Czasami jak uruchamiam nagrywanie, obraz się zatrzymuje, zanika nie daje się oglądać, kiedy zaprzestanę nagrywać, objawy znikają. Dzieje się to tylko na TVP1. Mam konwerter uniwersalny, czasza dosyć duża, ogólnie odbiór bardzo dobry nawet przy złych warunkach pogodowych. Dziękuję za wszelkie rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AnalitykDVB Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Na innych kanałach z tego transpondera jak ID HD, DTX, AMC, Discovery HD czy Romance TV się to nie dzieje? Pisałeś, że tylko na TVP1, ale jednak wolę o to dopytać, żeby wykluczyć problem z sygnałem. Edytowane 7 Marca 2018 przez AnalitykDVB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.