Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni pojawił się u mnie problem z dźwiękiem. W czasie oglądania programu na żywo czy też w czasie odtwarzania nagrań zanika dźwięk na ok 1 sekundę. Czy u was też taki problem występuje? Co proponujecie, przywrócenie do ustawień początkowych?

Potwierdzam - u mnie to samo. Od razu zaznaczam, że to nie problem z sygnałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zanim przyszła burza odłączyłem dekoder od prądu i odpiąłem od niego kable antenowe. Wszystko jak zazwyczaj.

 

Po burzy podłączyłem wszystko jak należy, podłączam do prądu, czekam aż się włączy.

 

BRAK KARTY W DEKODERZE

SPRAWDŹ INSTALACJĘ KARTY W DEKODERZE

 

Już sił do tego dekodera nie mam.

Złącza na karcie przeczyściłem delikatnie szmatką od okularów, ale to nic nie dało.

 

Tsaaa... Teraz wsadziłem kartę gdy dekoder włączony był i po około 4 minutach ją wykrył. Tyle że co jakiś czas na kilka sekund wywala ten sam problem.

Edytowane przez LosTigeros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się kończy żonglerka kartami do MR. U mnie coraz częściej po przekładce karty do hd3000 i spowrotem do evobox mam duże problemy z dekodowaniem. W końcu padnie tak, że zostanie tylko APS a żona mi łeb urwie za nieobejrzane nagrania...

Mam nadzieję, że MR po lan/wifi zbliża się wielkimi krokami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jaką rozdzielczość streamu otrzymuje dekoder z HBO GO? Bo mi wydaje się, że jest to zwykłe SD. A może to 720p tylko takie mydlane?

Mam porównanie z PS3 na tym samym łączu po WiFi. W EvoBox to wygląda krótko mówiąc źle. Obstawiam mydlane SD. Podobno "specjaliści" z HBOGo się tym zajmują bo "podobno" problem jest po ich stronie, ale kto to wie. W każdym razie na PS3 czasem bufor nie wyrabia (choć to znów wina obciążonych serwerów HBO) ale jakość jest raczej HD. Słyszałem też taką teorię że materiały idące po satelicie są kopiami tych z ich serwerów a nie plikami źródłowymi i stąd ta różnica w jakości. Ale bądź tu mądry i wiersze pisz ;)

Edytowane przez TomPure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakość HBO GO od samego początku narzekają tylko użytkownicy Evoboxów.Na dekoderach nc+ czy komputerach nie ma problemów z jakością. Wina zwalana jest na HBO a trochę dziwne by było żeby HBO akurat dla użytkowników Evobox  "wystawiało pliki" z gorszą jakością niż dla pozostałych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za kontent HBO GO odpowiada HBO i tam trzeba kierować reklamacje, najlepiej kontakt@hbogo.pl

Wszystko pięknie ale ja zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem i od niego oczekuje załatwienia jakości w HBO GO.To co proponuje @support458 to jest zwykła spychologia i próba ukrycia własnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie do was. Czy ktoś z was korzysta z dźwięku analogowego z dekodera?  Kupiłem nowy zestaw głośnikowy i jest delikatne gwizdanie. Na starym zestawie głośnikowym gwizd był mało słyszalny , zestaw był słabszy i miał gorsze głośniki. Zaś podłączenie pod kartę dźwiękową pod line in nasilało ten gwizd. Na początku myślałem że to TV powoduje gwizd ,bo korzystałem z gniazda słuchawkowego TV. Przeniosłem się pod gniazdo Evoboxa a gwizd dalej jest. Z innych urządzeń gwizdu nie ma. Ogólnie na nowym zestawie korzystam z gniazda optycznego gdzie dźwięk jest idealny. Ale pytam tylko z ciekawości czy tylko u mnie jest ten problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawości- po co ci w dzisiejszych czasach korzystanie z analogowego dźwięku?

szczególnie że twierdzisz że zakupiłeś nowy zestaw głośnikowy więc myślę że on nieco więcej potrafi obsłużyć niż tylko funkcję "stereo"

Co do pytania to ja ci nie pomogę bo nigdy w takie wygibasy się nie bawiłem, u mnie dekoder -> TV -> optykiem do kina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dostałem odpowiedź odnośnie HBO GO. Jest zgodna z tym co pisane było tutaj wcześniej.
 

Szanowny Panie

Bardzo dziękujemy za wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy. Wszystkie Pana spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i zostaną przekazane osobom mającym bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Cyfrowego Polsatu, jak również na obsługę techniczną.

Czy zgłoszenie dotarło do odpowiedniej osoby, support? Czy teraz się zajmujecie problemem?

Edytowane przez Mr. Orbita
Nie podajemy danych osobowych - regulamin forum.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...