OlafS Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 We czwartek nagrałem "Gorączkę Złota" dziś to oglądałem i po raz pierwszy wystąpiło to o czym piszecie- ze 3 razy zaniknął dźwięk tak na 1-2 sek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Można się przyzwyczaić. Wpierw pojawia się obraz,a po chwili wskakuje dźwięk Nie jest to aż tak irytujące jakby się mogło wydawać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Od kilku dni pojawił się u mnie problem z dźwiękiem. W czasie oglądania programu na żywo czy też w czasie odtwarzania nagrań zanika dźwięk na ok 1 sekundę. Czy u was też taki problem występuje? Co proponujecie, przywrócenie do ustawień początkowych? Potwierdzam - u mnie to samo. Od razu zaznaczam, że to nie problem z sygnałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Na których kanałach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosTigeros Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Dzisiaj zanim przyszła burza odłączyłem dekoder od prądu i odpiąłem od niego kable antenowe. Wszystko jak zazwyczaj. Po burzy podłączyłem wszystko jak należy, podłączam do prądu, czekam aż się włączy. BRAK KARTY W DEKODERZE SPRAWDŹ INSTALACJĘ KARTY W DEKODERZE Już sił do tego dekodera nie mam. Złącza na karcie przeczyściłem delikatnie szmatką od okularów, ale to nic nie dało. Tsaaa... Teraz wsadziłem kartę gdy dekoder włączony był i po około 4 minutach ją wykrył. Tyle że co jakiś czas na kilka sekund wywala ten sam problem. Edytowane 8 Kwietnia 2018 przez LosTigeros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Tak się kończy żonglerka kartami do MR. U mnie coraz częściej po przekładce karty do hd3000 i spowrotem do evobox mam duże problemy z dekodowaniem. W końcu padnie tak, że zostanie tylko APS a żona mi łeb urwie za nieobejrzane nagrania... Mam nadzieję, że MR po lan/wifi zbliża się wielkimi krokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 A mi właśnie padła karta po sobotniej aktywacji. Błąd 01 w dekoderze w mulitiroomie. Jadę dziś wymienić. Brakuje aktywacji po LAN. Oj brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poland Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Kiedy pojawi się mniej więcej w aktualizacji automatyczne aktualizowanie parametrów stacji na listach ulubionych? Te dodawanie ręczne jest marnym rozwiązaniem - dobrze że nie ma go na HD6000 Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Nie posiadam informacji o dokładnej dacie wprowadzenia aktualizacji. Dziękuję również za sugestię, przekaże ją do odpowiedniego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Ktoś wie jaką rozdzielczość streamu otrzymuje dekoder z HBO GO? Bo mi wydaje się, że jest to zwykłe SD. A może to 720p tylko takie mydlane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 18 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2018 (edytowane) Ktoś wie jaką rozdzielczość streamu otrzymuje dekoder z HBO GO? Bo mi wydaje się, że jest to zwykłe SD. A może to 720p tylko takie mydlane? Mam porównanie z PS3 na tym samym łączu po WiFi. W EvoBox to wygląda krótko mówiąc źle. Obstawiam mydlane SD. Podobno "specjaliści" z HBOGo się tym zajmują bo "podobno" problem jest po ich stronie, ale kto to wie. W każdym razie na PS3 czasem bufor nie wyrabia (choć to znów wina obciążonych serwerów HBO) ale jakość jest raczej HD. Słyszałem też taką teorię że materiały idące po satelicie są kopiami tych z ich serwerów a nie plikami źródłowymi i stąd ta różnica w jakości. Ale bądź tu mądry i wiersze pisz Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez TomPure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Na jakość HBO GO od samego początku narzekają tylko użytkownicy Evoboxów.Na dekoderach nc+ czy komputerach nie ma problemów z jakością. Wina zwalana jest na HBO a trochę dziwne by było żeby HBO akurat dla użytkowników Evobox "wystawiało pliki" z gorszą jakością niż dla pozostałych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Za kontent HBO GO odpowiada HBO i tam trzeba kierować reklamacje, najlepiej kontakt@hbogo.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Odpiszą jak zwykle."Dziękujemy za zgłoszenie, zajmujemy się tą sprawą. Prosimy o cierpliwość."I tak już od dawna się "współpracuje" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Za kontent HBO GO odpowiada HBO i tam trzeba kierować reklamacje, najlepiej kontakt@hbogo.pl Wszystko pięknie ale ja zawarłem umowę z Cyfrowym Polsatem i od niego oczekuje załatwienia jakości w HBO GO.To co proponuje @support458 to jest zwykła spychologia i próba ukrycia własnych błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś reklamacje tam gdzie uważasz. Od nicnierobienia nic się nie zmienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Support, ale dobrze wiesz, że ten problem występuje od dawna i pisanie reklamacji nic tu nie da. Zresztą, Pani Magda P. kierownik sekcji e-mail, też odpiszę iż problem jest po stronie HBO. Ma na to gotowy formularz odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Dobrze wiem, że bez Waszych zgłoszeń nie ma problemu, chyba się rozumiemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Problem występuje od dawna i pewnie wszyscy o nim wiedzą ale skoro nie ma zgłoszeń to nic z tym nie robimy Super podejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Panowie mam pytanie do was. Czy ktoś z was korzysta z dźwięku analogowego z dekodera? Kupiłem nowy zestaw głośnikowy i jest delikatne gwizdanie. Na starym zestawie głośnikowym gwizd był mało słyszalny , zestaw był słabszy i miał gorsze głośniki. Zaś podłączenie pod kartę dźwiękową pod line in nasilało ten gwizd. Na początku myślałem że to TV powoduje gwizd ,bo korzystałem z gniazda słuchawkowego TV. Przeniosłem się pod gniazdo Evoboxa a gwizd dalej jest. Z innych urządzeń gwizdu nie ma. Ogólnie na nowym zestawie korzystam z gniazda optycznego gdzie dźwięk jest idealny. Ale pytam tylko z ciekawości czy tylko u mnie jest ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 A tak z ciekawości- po co ci w dzisiejszych czasach korzystanie z analogowego dźwięku? szczególnie że twierdzisz że zakupiłeś nowy zestaw głośnikowy więc myślę że on nieco więcej potrafi obsłużyć niż tylko funkcję "stereo" Co do pytania to ja ci nie pomogę bo nigdy w takie wygibasy się nie bawiłem, u mnie dekoder -> TV -> optykiem do kina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 U mnie też Evobox podpięty pod optical do amplitunera kina domowego na stałe. Ale z ciekawości podłączyłem zestaw głośników od pc i subwoofer kablem mini jack i wszystko działa jak powinno działać tj.bez żadnych pisków i tym podobnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Mam podpięty zestaw stereo starszego typu przez chinch-mały jack do wejścia audio out w EvoBox i dźwięk jest bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 (edytowane) Właśnie dostałem odpowiedź odnośnie HBO GO. Jest zgodna z tym co pisane było tutaj wcześniej. Szanowny PanieBardzo dziękujemy za wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania naszej platformy. Wszystkie Pana spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i zostaną przekazane osobom mającym bezpośredni wpływ na funkcjonowanie Cyfrowego Polsatu, jak również na obsługę techniczną. Czy zgłoszenie dotarło do odpowiedniej osoby, support? Czy teraz się zajmujecie problemem? Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez Mr. Orbita Nie podajemy danych osobowych - regulamin forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kinley85 Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Witam Nie wiem czy post powinien być tutaj ale chodzi o evoboxa. Wziąłem cp i nie wiem która jakość obrazu jest lepsza, polecana. 1080i czy 1080p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.