Jump to content

dzanas69

Users
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About dzanas69

  • Rank
    Amator
  1. U mnie nic się nie uruchamia : wszystkie aplikacje umarły, masakra.
  2. Dzisiaj na tym dekoderze nastąpiła aktualizacja oprogramowania, przynajmniej zaczął CP GO poprawnie funkcjonować [emoji3]
  3. Po przywróceniu do ustawień fabrycznych nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu nie działa
  4. U mnie występuje podobny przypadek, evo lite jako mr do evo pvr, aplikacja się uruchamia, natomiast nie wyświetla treści, nie wyświetla się żaden numer błędu, Hbo go działa prawidłowo.
  5. U mnie już jest wszystko OK.
  6. A faktycznie, działają. Dzięki.
  7. Czy działają u Was kanały on line w aplikacji CP GO na smartfonie? U mnie dzisiaj wystąpił ten problem, żaden kanał nie działa, wszystkie są wyszarzone , natomiast materiały VOD działają.
  8. U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje?
  9. Ale w tych ustawieniach jest napisane, że usługa jest nieaktywna, a dekodery hulają.
  10. Potwierdzam, mój egzemplarz ma 2 lata i hula bez uwag ( abym nie zapeszył)
  11. Mnie też atakowali taką ofertą, żenada.
×
×
  • Create New...