Jump to content

dzanas69

Users
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About dzanas69

  • Rank
    Amator
  1. U mnie już jest wszystko OK.
  2. A faktycznie, działają. Dzięki.
  3. Czy działają u Was kanały on line w aplikacji CP GO na smartfonie? U mnie dzisiaj wystąpił ten problem, żaden kanał nie działa, wszystkie są wyszarzone , natomiast materiały VOD działają.
  4. U mnie po trzech tygodniach użytkowania, dalej widnieje że multiroom nieaktywny, oba dekodery podpięte po wi-fi do jednego routera, Krótki czas to ile, tak mniej więcej? Na razie nie palę galotów, skoro wszystko działa, ciekawe co zrobić jak multiroom się zablokuje?
  5. Ale w tych ustawieniach jest napisane, że usługa jest nieaktywna, a dekodery hulają.
  6. Potwierdzam, mój egzemplarz ma 2 lata i hula bez uwag ( abym nie zapeszył)
  7. Mnie też atakowali taką ofertą, żenada.
  8. No, a ja na przykład mam do przyszłej niedzieli do 6:00 rano.
  9. Nie pojawia się już błąd dotyczący ustawień sieciowych przy korzystaniu z radia internetowego
×
×
  • Create New...