1982misiek Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) Co to za bzdura?? Mi dekoder restartuje się np. na Tv Trwam,Sky News a ich przecież na Hotbirdzie nie ma.Widzę,że nie tylko ja mam problem z Astrą więc chyba to jednak coś z softem. Edytowane 28 Listopada 2016 przez 1982misiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Jaki mieliście maksymalny poziom SNR? U mnie do tej pory nie przekraczał 15 dB, a od kilku dni na TVP Sport mam 15,2 dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas2go Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) u mnie często na tp. 11,508 np. na kanale TVN HD SNR czasami dochodzi nawet do 15,3 dB. Jednak na tym tp mam czasami nagłe spadki jakości np. z 89 na 50 % co objawia się artefaktami (zamrożenie obrazu). Tylko na nim mam taki problem. Czytałem na forum, że to prawdopodobnie po cześci może być wina softu. Użytkownicy telewizji z konkurencji także mają podobny problem z tym transponderem. Edytowane 28 Listopada 2016 przez lucas2go Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Raczej jednak bym stawiał na jakiś problem z instalacją antenową. Od zakłóceń interferencyjnych po uszkodzony elektrycznie lub mechanicznie np. konwerter lub inny element instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Dzisiaj wszedłem sobie na listę swoich nagranych programów i zobaczyłem, że jest folder z "nieudanymi" nagraniami. Było takich 6, przy których był komunikat brzmiący mniej więcej tak: program nagrany w 0 %, z uwagi na brak prądu. Najlepsze jest to, że komunikat dotyczył również dwóch filmów z 26.11.2016r. godz. 22.15 Wstrząs na HBO i 27.11.2016r. godz. 21.10 Praktykant też na HBO. Wynika z tego, że dekoder przewiduje przyszłość i wskazał programy, które nie zostaną nagrane ponieważ nie będzie prądu To jakaś paranoja, o co chodzi. Już kiedyś kasowałem z folderu "nieudane" kilkanaście filmów z tym właśnie komunikatem, zdziwiło mnie to ale jakoś nie zwróciłem na to większej uwagi. U mnie jeśli nawet "mignie" prąd to od razu na wyświetlaczu kuchenki gazowej zeruje się zegarek, ale niczego takiego nie było a więc to ewidentnie jakiś błąd w dekoderze EDIT: wykasowałem wszystkie programy, które nie zostały nagrane. Zaplanowałem jeszcze raz z HBO Wstrząs na 26.11.2016r. godz. 22.15 i Praktykanta na 27.11.2016r. godz. 21.10 i od nowa te dwa filmy znalazły się ponownie w folderze "nieudane" z komunikatem cytuję dokładnie: "nagrany w 0% z powodu braku prądu". Support, czy możesz mi napisać co się dzieje, bo jest to strasznie irytujące. Mam unicable. Jako, że nie uzyskałem odpowiedzi od Support-a napiszę tylko, że przywróciłem do ustawień fabrycznych z kasowaniem nagrań. Obecnie jest OK. Mam nadzieję, że problem się nie powtórzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Wczoraj wystąpił na moim dekoderze podobny problem - na niektórych kanałach z Astry np. TV Trwam, CNN, Sky News - po sekundzie następuje restart a przywrócenie ustawień fabrycznych nie pomaga. Zastosowałem wszystkie tu opisane metod. Dodam że np. kanały niemieckie z Astry np. ZDF RTL działają bez zarzutu. Widzę, że nie tylko ja mam taki problem - dlatego też proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Dziękuję. Pomimo dalszych prób rozwiązania problemu związanego z restartowaniem dekodera na niektórych kanałach z Astry (TV Trwam, BVN TV Europa, CNN, TVE Internacional Europa, Sky News) on nadal występuje. Proszę osoby zajmujące się opracowaniem oprogramowania do tego dekodera o próbę zastanowienia się nad tym problemem. Dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Pisałem juz wiele razy, że po aktualizacji do wersji 1.9.3 ze względu na znaczące zmiany w oprogramowaniu, w przypadku niestabilności oprogramowania, może być konieczne przywróceni ustawień domyślnych z usunięciem nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Evoboxa mam od 3 tyg, do wczoraj było w porządku. Około 13 tuner sam się wyłączył i po paru minutach włączył, ale zaczął się problem, mimo włączonej opcji HDMI CEC, przy włączaniu dekodera nie włącza się TV, wcześniej działało to bez problemu. Przywracałem ustawienia fabryczne z wykasowaniem wszystkich nagrań, wyciągałem kartę, odłączałem antenę i wielkie nic. Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 A przypadkiem TV nie pobrał Ci jakiegoś nowego softu? Jeśli tak to może problem jest po stronie telewizora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Evoboxa mam od 3 tyg, do wczoraj było w porządku. Około 13 tuner sam się wyłączył i po paru minutach włączył, ale zaczął się problem, mimo włączonej opcji HDMI CEC, przy włączaniu dekodera nie włącza się TV, wcześniej działało to bez problemu. Przywracałem ustawienia fabryczne z wykasowaniem wszystkich nagrań, wyciągałem kartę, odłączałem antenę i wielkie nic. Telewizory Samsung UHD z najnowszym softem 1471 mają bug w CEC. Telewizor nie zawsze wyłącza się po wyłączeniu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Telewizor to ja mam trochę stary, LG LD4 , a HD6000 z multiroomu podpięty na chwilę za Evo reaguje normalnie. Evobox podpięty do drugiego LG też nie współpracuje tak jak powinien . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umcus Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Dziwne. Philips dziwnym trafem od aktualizacji Evoboxa też ma problem z CEC. A konkretnie z regulacją głośności. Przed aktualizacją działało. Tak, wiem, pewnie wina TV. Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Jakie widzieliście minimalne parametry sygnału na Evoboksie, które pozwalały na działanie? U mnie to przed chwilą na CI Polsat bez cięcia: 81 / 5 / 6,5 BER: ~5,25E-03 Oczywiście nie bez powodu sprawdzam parametry właśnie na CI Polsat Podpowiem, że pada śnieg. BBC Brit: 72 / 73 / 12,6TVN HD 75 / 81 / 13,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, to nie może być wina TV z tym CEC, jak pisałem wcześniej także mam problem z CEC ze swoim Sharpem. Na HD5500s i HD6000 CEC działa dobrze. Wina musi tkwić w oprogramowaniu Evoboxa. Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam. Pytanie do użytkowników . Czy ten konwerter unicable będzie poprawnie współpracował z Evoboxem? http://www.dmtrade.pl/p6670,lnb-unicable-scr-gt-sat-s2scr4-do-6-sat.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 @support458, po ostatniej aktualizacji robiłem całkowity reset z usunięciem nagrań i też u mnie występują zwiechy i restarty dekodera na poniektórych programach z Astry. Także może faktycznie trzeba by było pochylić się nad problemem i sprawdzić dlaczego tak się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Potwierdzam,dokonałem całkowitego resetu, a problem z Astrą jak był, tak jest. Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Potwierdzam, także dokonałem całkowitego resetu, a problem restartu na niektórych kanałach z Astry nadal występuje. Proszę o sprawdzenie tego problemu. Dziękuję. Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) U mnie to samo niestety! Wychodzi na to, że wadliwe jest oprogramowanie! Edytowane 29 Listopada 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 @support458, po ostatniej aktualizacji robiłem całkowity reset z usunięciem nagrań i też u mnie występują zwiechy i restarty dekodera na poniektórych programach z Astry. Także może faktycznie trzeba by było pochylić się nad problemem i sprawdzić dlaczego tak się dzieje. Konkretnie: Które kanały z Astry? Jakie masz parametry sygnału na kanale na którym występują problemy? Jaka instalacja antenowa, dwa wejścia czy jedno są podłączone? Czy problem występuje jak oglądasz kanał z listy Ulubione czy z listy Wszystkie? Jak często objawia sie problem? Jaki jest objaw na ekranie jak występuje problem? Witam. Pytanie do użytkowników . Czy ten konwerter unicable będzie poprawnie współpracował z Evoboxem? http://www.dmtrade.pl/p6670,lnb-unicable-scr-gt-sat-s2scr4-do-6-sat.html Według specyfikacji sprzedawcy powinien poprawnie współpracować z Evobox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredman Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam. Pozwolę sobie wtrącić swoje "trzy grosze", ponieważ taka dyskusja to zwykłe kręcenie w kolo tych samych pytań i tych samych odpowiedzi. Zdecydowana większość abonentów Cyfrowego Polsatu i tak nie odbiera programów z Astry, mając jedynie konwerter ukierunkowany na Hot Birda. Ci użytkownicy nie powiększą więc grona dyskutantów odnoszących się do problemów z odbiorem niektórych programów z tej drugiej satelity. Uważam, że tak szacowne Forum jak tutejsze, ma wyjątkowe predyspozycje aby uzyskać konkretne wyjaśnienia bezpośrednio od właściwych służb technicznych Cyfrowego Polsatu. Uważam - z pewnością nie bez racji - że taki tok obecnej dyskusji staje się po prostu niezamierzoną antyreklamą dekodera EVOBOX PVR. Z tego też powodu wspomnianym służbom będzie zależeć na udzieleniu wyjaśnień. W ostatnim poście autor zdaje się kierować kilka pytań sformułowanych tak, jakby problem dotyczył jakiegoś konkretnego dekodera. Ja zaś jestem przekonany, że występuje u wszystkich jego posiadaczy, którzy odbierają zarówno z Hot Birda jak i z Astry. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Bez konkretów trudno jest analizować problem, trzeba mieć komplet uporządkowanych informacji, aby dalej analizować dyskutowany problem. Sytuacja zaczyna być problematyczna kiedy po zadaniu kilku szczegółowych pytań, temat się kończy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Konkretnie: Które kanały z Astry? Jakie masz parametry sygnału na kanale na którym występują problemy? Jaka instalacja antenowa, dwa wejścia czy jedno są podłączone? Czy problem występuje jak oglądasz kanał z listy Ulubione czy z listy Wszystkie? Jak często objawia sie problem? Jaki jest objaw na ekranie jak występuje problem? Zgadzam sie z kolegą fredmanem 1. Problem zauważyłem m.in. na kanałach: TV Trwam, BVN TV Europa, CNN, TVE Internacional Europa, Sky News. 2. Parametrów niestety nie można sprawdzić na danych kanałach ponieważ dekoder natychmiast się restartuje. 3. Instalacja antenowa czasza 90 cm, konwerter uniwersalny, podłączony jednym wejściem. 4. Zarówno na liście ulubionych oraz na wszystkich. 5 Za każdym razem od kilkunastu dni 6. Restart dekodera Dodam tylko, że inne kanały z Astry odbierają bardzo dobrze np. RTL, ZDF itp. Dziękuje za zajęcie się tym problemem. Powyżej wyjaśniłem problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Dokładnie mam takie same objawy i taką samą instalację.Z tego co czytałem to ten problem pojawił się u wszystkich zgłaszających w tym samym czasie.Dodam tylko że po restarcie trzeba natychmiast przełączyć na inny program.Inaczej dekoder będzie się resetował non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Ok, dziękuje za komplet informacji. Na ten moment skończmy dyskusje na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.