Jump to content

LWIK

Users
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutralna

About LWIK

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. Wczoraj złożyłem wypowiedzenie z uwagi na wycofanie gwarantowanego CBS Action. Miałem potocznie nazywając pakiet Premium MAX HD + Polsat Sport Premium za 100 zł w umowie 24/6. Dzisiaj telefon z DUK dostałem ofertę pakiet Premium. Wszystko za 90 zł i kolejne 6 miesięcy w gratisie w umowie na 24 miesiące. Dodatkowo "chwilówka" w postaci PSP, Eleven, VOD, RozrywkaHD. Pozdrawiam jednego kolegę z forum, który w tak spokojny i rzeczowy sposób pomógł to załatwić 😀
  2. Czyli jakie oferty można otrzymać ? Mam obecnie Premuim Max w okresie na 24 miesiące w tym 6 w gratisie. Jestem jeszcze w tym darmowym okresie.
  3. Chyba poważny błąd z tym CP Go i HBO Go, bo próbowałem się dodzwonić na infolinię i okres oczekiwania tak duży, że zrezygnowałem z oczekiwania
  4. Dzisiaj wgrało mi wersję 3.3.1 szkoda, że dalej nie ma prędkości przewijania x8. Dużo użytkowników o tym pisała, ale widocznie uznali, że taka prędkość jest niepotrzebna. To trochę tak jakby rzucać grochem o ścianę. Nic w tym zakresie się nie zmienia.
  5. Stwierdzam, że u mnie też zauważalnie szybciej Evo chodzi
  6. Spróbuj jeszcze wyłączyć z prądu dekoder na pół godziny. Mi to pomogło.
  7. Dodam do pisanej wcześniej odpowiedzi, może się komuś przyda. Po pierwszym resecie "wtyczkowym" nic nie pomogło, ale zrobiłem drugi pozostawiając dłużej dekoder wyłączony z prądu. Po włączeniu wszystko działa dobrze, powrócił dostęp do nagrań itp.
  8. U mnie nie pomógł reset wtyczkowy. Nie mogę nagrywać ani nie mam dostępu do nagranych przez siebie treści
  9. W ubiegłym miesiącu przedłużyłem umowę na pakiet Premium Max z zamianą Elevenów na PSP oczywiście wypowiedzenie było złożone. Dzwonili do mnie z innego działu niż DUK i była kicha, wręcz dno. Dopiero z DUK bez żadnego problemu został skrócony dotychczasowy okres umowy oraz otrzymałem 24/6 + vod na 6 miesięcy, czyli normalnie jak tutaj jest to opisywane. Mogłem też wybrać krótszą umowę chyba 15/3.
  10. Może spektakularnego nic w tym nie ma i nie powinno być, bo to powinna być norma, tym bardziej, że abonenci tego chcą. Tutaj chyba dobrego znaczenia nabiera właśnie powiedzenie "Klient nasz Pan" a nie jego zlewanie i traktowanie z góry. Powiedzenie to należy traktować nie, że klient to bezwzględny król i wie wszystko lepiej, ale taki, który ma być traktowany PODMIOTOWO a nie przedmiotowo.
  11. Tak mnie zastanawia dlaczego z uporem maniaka nie wprowadzą tego przewijania x8, pomimo tego, że wielokrotnie użytkownicy sygnalizowali, że chcą mieć taką funkcję i to od samego początku wprowadzenia Evo, ale widocznie powiedzenie: "klient nasz Pan" dawno straciło na znaczeniu.
  12. Asansiasz przy rozmowie z konsultantem tylko i wyłącznie z DUK oczywiście po złożeniu wypowiedzenia, gdy pada pytanie dlaczego rezygnuję, odpowiadam a co Pani/Pan mogą mi zaoferować ? Rozmowy z innymi konsulami z poza wymienionego działu nigdy nie miało sensu, wręcz powodowało frustrację.
  13. Posiadam pakiet Premium Max, wypowiedzenie złożone. Dzisiaj miałem rozmowę z konsultantem. Jak już wcześniej pisałem chciałem zrezygnować z Elevenów. Konsultanci wcześniej podawali, że mogę przejść na Premium na 4 miesiące przed końcem umowy, inny podał, że po 3 a dzisiaj dowiedziałem się, że dopiero na 1 miesiąc. Jak im się te oferty zmieniają Coś więcej wiecie o tym, bo czuję się, że mnie rolują a strasznie tego nie lubię ? Działa to na mnie jak płachta na byka. Już tak w nc+ było, tak się zawziąłem, że zrezygnowałem, czy historia z pc się powtórzy, zobaczymy, ale optymistycznie mnie dzisiaj nie nastawili👿
  14. Faktycznie, może i masz rację. Sugerowałem się gatką konsultanta z duk, który najpierw mówił, że oczywiście można zmniejszyć pakiet a potem, że jednak system go nie puszcza. Dalej twierdził, że zobaczy, czy od przyszłego okresu rozliczeniowego będzie już można i zadzwoni do mnie. W taki sposób mógł mnie zwodzić przez kolejne miesiące. Teraz już wiem, że zmniejszenie pakietu może nastąpić 4 miesiące przed końcem umowy. Najgorsze jest to, że jeden doradca powiedział, że w takim przypadku w umowie na 24 miesiące przy zejściu z PremuimMax do Premium będę miał 6 miesięcy gratis a drugi, że 3. Czyli dalej nie wiadomo, który mówi prawdę
  15. Złożyłem wypowiedzenie, które zostało zarejestrowane jeszcze w ubiegłym miesiącu. 7.06.2019 r. to mój okres rozliczeniowy, zostało mi właśnie 6 miesięcy do końca umowy. Tego samego dnia miałem telefon z DUK, gdzie konsultant proponował przedłużenie umowy na pakiet, który mam, czyli PremiumMax za 100 zł / 24 miesiące z 6 darmowymi miesiącami. Chciałem zejść na Premium, czyli bez Elevenów i tu mnie gość zaskoczył, ponieważ podał, że nie ma takiej możliwości, że będzie to dopiero na 3 miesiące przed końcem umowy. Po tej rozmowie tym razem zadzwoniłem sam i inny doradca podał, że będzie taka możliwość na 4 miesiące przed końcem umowy. Panie i Panowie jakoś tak dziwnie się czuję, jakby zlewali mnie. Czy coś więcej wiecie w tym zakresie ? Bo podobno była możliwość zejścia z PremiumMax na Premium na 6 miesięcy przed końcem umowy z darmowymi 6 miesiącami w umowie na 24 miesiące płacąc potem 90 zł .
×
×
  • Create New...