Jump to content

LWIK

Users
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Neutralna

About LWIK

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

116 profile views
  1. Stwierdzam, że u mnie też zauważalnie szybciej Evo chodzi
  2. Spróbuj jeszcze wyłączyć z prądu dekoder na pół godziny. Mi to pomogło.
  3. Dodam do pisanej wcześniej odpowiedzi, może się komuś przyda. Po pierwszym resecie "wtyczkowym" nic nie pomogło, ale zrobiłem drugi pozostawiając dłużej dekoder wyłączony z prądu. Po włączeniu wszystko działa dobrze, powrócił dostęp do nagrań itp.
  4. U mnie nie pomógł reset wtyczkowy. Nie mogę nagrywać ani nie mam dostępu do nagranych przez siebie treści
  5. W ubiegłym miesiącu przedłużyłem umowę na pakiet Premium Max z zamianą Elevenów na PSP oczywiście wypowiedzenie było złożone. Dzwonili do mnie z innego działu niż DUK i była kicha, wręcz dno. Dopiero z DUK bez żadnego problemu został skrócony dotychczasowy okres umowy oraz otrzymałem 24/6 + vod na 6 miesięcy, czyli normalnie jak tutaj jest to opisywane. Mogłem też wybrać krótszą umowę chyba 15/3.
  6. Może spektakularnego nic w tym nie ma i nie powinno być, bo to powinna być norma, tym bardziej, że abonenci tego chcą. Tutaj chyba dobrego znaczenia nabiera właśnie powiedzenie "Klient nasz Pan" a nie jego zlewanie i traktowanie z góry. Powiedzenie to należy traktować nie, że klient to bezwzględny król i wie wszystko lepiej, ale taki, który ma być traktowany PODMIOTOWO a nie przedmiotowo.
  7. Tak mnie zastanawia dlaczego z uporem maniaka nie wprowadzą tego przewijania x8, pomimo tego, że wielokrotnie użytkownicy sygnalizowali, że chcą mieć taką funkcję i to od samego początku wprowadzenia Evo, ale widocznie powiedzenie: "klient nasz Pan" dawno straciło na znaczeniu.
  8. Asansiasz przy rozmowie z konsultantem tylko i wyłącznie z DUK oczywiście po złożeniu wypowiedzenia, gdy pada pytanie dlaczego rezygnuję, odpowiadam a co Pani/Pan mogą mi zaoferować ? Rozmowy z innymi konsulami z poza wymienionego działu nigdy nie miało sensu, wręcz powodowało frustrację.
  9. Posiadam pakiet Premium Max, wypowiedzenie złożone. Dzisiaj miałem rozmowę z konsultantem. Jak już wcześniej pisałem chciałem zrezygnować z Elevenów. Konsultanci wcześniej podawali, że mogę przejść na Premium na 4 miesiące przed końcem umowy, inny podał, że po 3 a dzisiaj dowiedziałem się, że dopiero na 1 miesiąc. Jak im się te oferty zmieniają Coś więcej wiecie o tym, bo czuję się, że mnie rolują a strasznie tego nie lubię ? Działa to na mnie jak płachta na byka. Już tak w nc+ było, tak się zawziąłem, że zrezygnowałem, czy historia z pc się powtórzy, zobaczymy, ale optymistycznie mnie dzisiaj nie nastawili👿
  10. Faktycznie, może i masz rację. Sugerowałem się gatką konsultanta z duk, który najpierw mówił, że oczywiście można zmniejszyć pakiet a potem, że jednak system go nie puszcza. Dalej twierdził, że zobaczy, czy od przyszłego okresu rozliczeniowego będzie już można i zadzwoni do mnie. W taki sposób mógł mnie zwodzić przez kolejne miesiące. Teraz już wiem, że zmniejszenie pakietu może nastąpić 4 miesiące przed końcem umowy. Najgorsze jest to, że jeden doradca powiedział, że w takim przypadku w umowie na 24 miesiące przy zejściu z PremuimMax do Premium będę miał 6 miesięcy gratis a drugi, że 3. Czyli dalej nie wiadomo, który mówi prawdę
  11. Złożyłem wypowiedzenie, które zostało zarejestrowane jeszcze w ubiegłym miesiącu. 7.06.2019 r. to mój okres rozliczeniowy, zostało mi właśnie 6 miesięcy do końca umowy. Tego samego dnia miałem telefon z DUK, gdzie konsultant proponował przedłużenie umowy na pakiet, który mam, czyli PremiumMax za 100 zł / 24 miesiące z 6 darmowymi miesiącami. Chciałem zejść na Premium, czyli bez Elevenów i tu mnie gość zaskoczył, ponieważ podał, że nie ma takiej możliwości, że będzie to dopiero na 3 miesiące przed końcem umowy. Po tej rozmowie tym razem zadzwoniłem sam i inny doradca podał, że będzie taka możliwość na 4 miesiące przed końcem umowy. Panie i Panowie jakoś tak dziwnie się czuję, jakby zlewali mnie. Czy coś więcej wiecie w tym zakresie ? Bo podobno była możliwość zejścia z PremiumMax na Premium na 6 miesięcy przed końcem umowy z darmowymi 6 miesiącami w umowie na 24 miesiące płacąc potem 90 zł .
  12. Panie i Panowie rozumiem, że Premium Max przy przedłużeniu umowy, to kwota 100 zł z 6 darmowymi miesiącami w umowie 2 letniej, a pakiet Premium, czyli ten bez Elevenów za ile teraz można "wyrwać" w umowie 24 miesiące i ile wynosi okres gratisowy ?
  13. Czy wypowiedzenie umowy w ICOK (elektronicznie), może zawierać się tylko w wiadomości dotyczącej: "okres podstawowy/wypowiedzenia umowy" przez napisanie standardowego zdania np: W związku ze zbliżającym się końcem okresu, na który została zawarta umowa świadczenia usług Cyfrowego Polsatu informuję, że nie będę jej dalej kontynuował i tym samym składam wypowiedzenie na koniec okresu jej obowiązywania. Czy jednak muszę napisać pismo i dołączyć je jako załącznik do wiadomości ? Pytam, bo piszecie, że to najszybsza droga a nie chcę mi się prowadzić zbędnej korespondencji.
  14. Oświećcie mnie. W czerwcu będę miał 6 miesięcy do końca 24 miesięcznej umowy na pakiet Premium Max. Wczoraj byłem w punkcie obsługi klienta i chciałem złożyć wypowiedzenie - wniosek o to, że nie będę przedłużał umowy po okresie, na który została zawarta. Akurat była tam Pani, która dopiero uczy się wiec mi nie pomogła. Dzisiaj w innym punkcie była osoba, która stwierdziła, że wypowiedzenie można złożyć tylko i wyłącznie na miesiąc przed końcem umowy. O co chodzi ? Nigdy mi z tym problemu nie robili. @arturaro składałeś wypowiedzenie w punkcie, wysyłałeś, czy w inny sposób ? Drodzy przez konto ICOK wypowiedzenie da się zrobić i jak najlepiej ?
×
×
  • Create New...