lizbona Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Ok, lecz nagrywanie 2 kanałów i oglądanie 3 to byłaby u mnie rzadkość. Jeżeli chodzi o nagrywanie 1 kanału i oglądanie drugiego (niezależnie od pasma) nie będzie stanowiło problemu? Edytowane 11 Maja 2017 przez lizbona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Nie. Ograniczenia się pojawią dopiero przy uruchomieniu dwóch nagrań z dwóch kanałów z różnych "ćwiartek" pasma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Dlaczego w ipla (VOD) jest taki słaby głos? Ten dźwięk to masakra jakaś... Edytowane 11 Maja 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Zgłoś na infolinię CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Mam 2 pytania:1 pytanie: Dlaczego od wczoraj mój EVOBOX PVR pobiera program TV na 5 dni, a nie jak zawsze na 7 dni i dodam to tego, że na wszystkich kanałach jest na 5 dni programu?2 pytanie: Jak nacisnę i przetrzymię guzik na pilocie do podgłaszania to dekoder przesuwa do przodu, a jak nacisnę i przetrzymię guzik na pilocie do przyciszania to dekoder cofnie do tyłu i dodam do tego, że zauważyłem, że ten problem zaczął się jak dekoder pobrał aktualizacja oprogramowania wersji 2.0.2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
montoya Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 stefan85 2 pytanie. Mam to samo po obejrzeniu nagrania. W moim przypadku pomaga oglądanie jakiegokolwiek kanału "na żywo" przez kilka(naście) sekund, jeśli już mogę to cofam do początku bufora i naciskam PLAY na pilocie. Spróbuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Potwierdzam brak EPG powyżej 5 dni. Na kanale Tele 5 EPG jest na 6 dni. Edytowane 13 Maja 2017 przez Paweł 68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Również mam program tylko na 5 dni. A rzekomo po podłączeniu do internetu powinno być na 9 dni. Żadne odświeżanie EPG nie pomaga. Co tu się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 U mnie tak samo EPG tylko na 5 dni jest. A jeszcze parę dni temu było przynajmniej na 7dni. Evobox podpięty do neta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Ja też mam swojego EVOBOX podłączony do neta przez Wi-Fi. Może @support458 wie co się dzieje z EVOBOX że nie ma więcej niż 5 dni programu tv. A od dziś mój EVOBOX pobiera program tv tylko na 4 dni a wczoraj było jeszcze na 5 dni. Edytowane 14 Maja 2017 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Mam pytanie. Dlaczego po wybraniu opcji "czuwanie" po wyłączeniu dekodera dalej wyświetla się godzina? Edytowane 15 Maja 2017 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Wyłącz zdalne nagrywanie w ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BadBoy475 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś na infolinię CP. Zgłaszałem wielokrotnie głównie przez ICOK. Za każdym razem mnie olewali twierdząc że na pewno wszystko jest OK albo proponując wymianę dekodera co oczywiście nic nie zmienia. Problem występuje u mnie na wszystkich dekoderach jakie mam HD3000, HD6000 i PVR7000. Dźwięk na HBOGO jak i VOD jest taki jak z radia AM, po prostu masakra. Problem występuje od okołu 2 i pół roku, wcześniej było wszystko OK. Na SmartTV czy smartfonie takich problemów nie ma więc wina ewidentnie leży po stronie softu dekoderów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murcus Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Witam wszystkich. Mam pytanie. Dlaczego dekoder Evobox (mam go od 4 dni) nie zaktualizował się do wersji 2.0.2? Mam wersję 1.9.3 i nawet wymuszając ręczną aktualizację pokazuje, że nie mam nowszej wersji. Podłączony jest dwoma kablami do anteny. Internet podłączony po kablu. Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Chodzi o to, że zdalne nagrywanie mam wyłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłaszałem wielokrotnie głównie przez ICOK. Za każdym razem mnie olewali twierdząc że na pewno wszystko jest OK albo proponując wymianę dekodera co oczywiście nic nie zmienia. Problem występuje u mnie na wszystkich dekoderach jakie mam HD3000, HD6000 i PVR7000. Dźwięk na HBOGO jak i VOD jest taki jak z radia AM, po prostu masakra. Problem występuje od okołu 2 i pół roku, wcześniej było wszystko OK. Na SmartTV czy smartfonie takich problemów nie ma więc wina ewidentnie leży po stronie softu dekoderów. W HBO GO dźwięk jest OK. Nie było jak dotąd żadnych problemów z dźwiękiem. Sprawdzam tylko na oryginalnej ścieżce dźwiękowej. Może wrażliwość zbyt wyczulona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macmathys Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Absolutnie nie chodzi o wrażliwość, ten temat był już wielokrotnie poruszany przez kilka osób - dźwięk w HBO GO jest o wiele słabszej jakości niż na innych urządzeniach. Na zwykłych głośniczkach w TV może tego nie słychać, ale na jakimkolwiek lepszym sprzęcie audio już tak. Ja mam takie doświadczenia tylko z Evoboxem i rozwiązanie było dla mnie proste - HBO Go oglądam z odtwarzacza BD Samsunga, tam dźwięk (i na każdym innym urządzeniu) jest o niebo lepszy. Edytowane 15 Maja 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietrek1 Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) Nie tylko dźwiek jest gorszy, to samo z obrazem, mało tego jak uprę się i podłącze telefon do TV to i obraz i dźwiek mam lepszy niz z EVO na HBO GO, internet podłaczony kablem (prędkość 80 mbit), wygląda na dosył gorszej jakości (mniejszy bitrate) w osobnym streamie dla aplikacji Polsatu, ale to nie powinno tak być, bo różnica jest znaczna w jakości, tylko ślepy i głuchy jej nie odróżni... Pewnie ze na 32 " i jeszcze wbudowanych głośnikach to różnicy nie będzie, ale jak mamy 55 czy 60 cali i amplituner to wszystko wychodzi, obraz z apliacji HBO GO w telewizorze i dźwięk jest dwa razy lepszy jak z aplikacji w EVO BOX, w dzisiejszych czasach nie powinno tak być. Co może zrobić infolinia? - tylko na drzewo spuści Klienta i tyle, każdy kto jest w temacie to wie o co chodzi. Jak nadejdą takie czasy ze Klienci zaczną odpływać to szybko zajmą się tego typu problemami z automatu, doskonale wiedzą o co chodzi.. Edytowane 14 Maja 2017 przez pietrek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Z tym EPG to jest jeszcze gorzej niż myślałem. Nie ładuje się po prostu od piątku. Czyli jakby nie patrzeć jest coraz mniej dni. To co od piątku kaboom i nie będzie żadnego programu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koalaxp Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Czy może ktoś próbował lub wie, jak przegrać cokolwiek z dysku Evoboxa np. na kompa lub inny nośnik? Czy jest taka możliwość? Edytowane 15 Maja 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek9972 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amq0 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Możnaby zgrać przez rejestrator sygnału HDMI, ale nie opłaca się bo takie rejestratory są drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) @wojtekmedia2U mnie też w EVOBOX program TV jest tylko do czwartku. Edytowane 15 Maja 2017 przez Barti Usunięto mało czytelny fragment postu. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 EPG wróciło do normy. Mam nadzieję, że to był incydent, a nie nowy standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Incydent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.