damian3k1993 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Witam wszystkich. Mam pytanie. Dlaczego dekoder Evobox (mam go od 4 dni) nie zaktualizował się do wersji 2.0.2? Mam wersję 1.9.3 i nawet wymuszając ręczną aktualizację pokazuje, że nie mam nowszej wersji. Podłączony jest dwoma kablami do anteny. Internet podłączony po kablu. Proszę o poradę. Hej, jak się okazało ja w ostatni weekend również musiałem wymienić swojego Evo. Od ok. miesiąca zawieszał się min. raz na tydzień. Po wymianie okazało się, że wersja oprogramowania to 1.9.3 i nie wyszukuje nowszych aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Dzwońcie do Obsługi klienta. Ja też tak miałem i dzięki telefonom i oczywiście dzięki supportowi wysłano do mnie aktualną wersję softu. Jest wina APS-ów, ponieważ gdy nowy soft jest wysyłany do satelity to odbiorniki nie są aktualizowane. A potem, gdy już softu nie ma na satelicie to kaplica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Informacja dla tych z telewizorami Samsung serii H, pojawiła się nowa wersja oprogramowania 2870 i w końcu dodano profil EvoboxPVR dla pilota uniwersalnego. Działą poprawnie wstecz i wyjdź Długo im trułem o to d[beep]ę. Profil ESI88 nadal ma zamieniony wstecz i wyjdz. Edytowane 15 Maja 2017 przez jordan87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murcus Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Hej, jak się okazało ja w ostatni weekend również musiałem wymienić swojego Evo. Od ok. miesiąca zawieszał się min. raz na tydzień. Po wymianie okazało się, że wersja oprogramowania to 1.9.3 i nie wyszukuje nowszych aktualizacji. Dzwoniłem do obsługi, powiedzieli aby przywrócić ustawienia początkowe i to ma pomóc a jak nie to wymiana. Nie pomogło i chyba czeka mnie wymiana. A miało być tak pięknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Poczekaj spokojnie do jutra. Wymiana nie rozwiąże problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murcus Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Czyli coś do jutra może się polepszyć? Dlaczego wymiana nie rozwiąże problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Bo zapewne wiele jak nie wszystkie Evoboxy mają w twoim APS-ie stare oprogramowanie. Ja też wymieniałem i było to samo. Po prostu sprzedawcy z APS-u nie zajeli się tym na czas jak była potrzeba aktualizacji i teraz takie cyrki wychodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 15 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) Sprzedawcy nic nie muszą robić. Dekodery same się zaktualizują we po zainstalowaniu. Edytowane 15 Maja 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Dlaczego na EVOBOX nie ma logotypu kanału TVP HD? Czy na kanałach Tenis Premium 1 i 2 będzie w EVOBOX logotyp tych kanałów? Edytowane 16 Maja 2017 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 Zamieniły się parametry kanału TVP HD, ale logo już się wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nix124 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) To skoro już jest rozmowa o logach i taka szybka reakcja. Może uda się też zmienić logo stopklatki? Już miesiąc po zmianie, a wisi ciągle stare EDIT: Dobra robota Edytowane 17 Maja 2017 przez nix124 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3k1993 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Poczekaj spokojnie do jutra. Wymiana nie rozwiąże problemu. U mnie zaktualizował soft do 2.0.2 Tylko żeby uaktywnić jego funkcje, musiałem przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Edytowane 17 Maja 2017 przez damian3k1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Też macie problem z Evoboksem? Bo mojego już chyba szlag trafił. Zawiesił się tak, że nawet na wyświetlaczu LED nic się nie dzieje i tylko świeci się czerwona dioda. Wiecie, co może być tego przyczyną? Dodam, że z prądu już go wyłączałem i nic nie dało. Jak nie to będę musiał jechać do serwisu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Dekoder do wymiany w APS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) Dzięki za info. Już wsiadam w auto i jadę. Dobrze, że odpowiedź pojawiła się przed 18.00. Edytowane 17 Maja 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Credens Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Zauważyłem, że podczas odtwarzania audycji, która się jeszcze nagrywa bardzo mam problem z przeskoczeniem do konkretnej audycji nagrania. Np. mam nagraną już godzinę filmu, chcę przewinąć do 12 minut, a za każdym razem wskakuje mi np. 5 minuta i 17 sekund. Również ta sama minuta wyskakuje, gdy podam inna wartość, np skok do 16 minuty. (Często używam takiej opcji, zaczynając oglądać z offsetem filmy czy audycje, które mają reklamy w środku). Przewijając normalnie, nie ma problemu. Ktoś miał coś podobnego u siebie? U mnie jest to samo, tylko ze nie ma reguly, bo sa czasami sytuacje, ze wszystko jest OK. Problem ten zupelnie nie wystepuje w juz zakonczonych nagraniach, przy zoltym pasku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Tak, w zakończonych nagraniach problemu nie ma. Można założyć zatem, że jest to bug w sofcie, a nie pojedynczy problem. Btw. Pisanie z komórki to zbyt duże wyzwanie dla mnie - mój poprzedni post był fatalny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Zaplanowałem w EVOBOX PVR aby nagrał mi dwa programy i nagrał cały tyle ile leciał program ale teraz te programy chciałem obejrzeć a tam czarne tło bez obrazu i nic nie ma nagrane i mam pytanie w tej sprawie dlaczego dekoder nagrał same czarne tło bez obrazu i dźwięku i dodam do tego że pierwszy raz mi tak dekoder nagrał czarne tło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel0010 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 U mnie taka sytuacja wystąpiła gdy operator wyłączył mi dostęp do kanałów dodatkowych, więc sprawdź czy obecnie możesz te kanały oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Mogę oglądać te kanały na których nagrwałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 To może być ten sam przypadek, co z czarnym ekranem przy przełączaniu kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daytek1 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Witam. Wymieniłem dekoder na EVOBOXA podczas zmiany warunków umowy z dedykowanym zestawem antenowym do EVO. Wymieniłem konwerter na UNICABLE , reszta standardowa antena 70cm Cyfrowy Polsat. Podczas pierwszej instalacji pokazał mi jakość sygnału 97 % i siła 100 %. Teraz mam pytanie czy kręcić anteną , bo konwerter skręcony , ale jak sprawdzam sygnał np. na TVN to pokazuje mi siła 100 , jakość się pływa 39-45 % SNR 9,6 - 10,2 . TVN 7 , TV4 , tvn24 , CI podobnie z niewielkimi różnicami jakości. Nic się nie tnie , pogoda czy bezchmurnie , czy pochmurnie i lekka mżawka nie ma różnicy. Pozostałe kanały np. Polsat jakość 85 i siła 100 oraz na pozostałych podobnie. Wymieniony został tylko konwerter. Wcześniej miałem PVR 7000HD i nie było problemu nawet w śnieżyce. Teraz też jest ok , ale martwi minie ta marna jakość na tych w/w kanałach. Na razie nie mam problemów z odbiorem , ale co będzie w śnieżyce ... Czy jest sens kręcić anteną. Pewnie rozjedzie się cała reszta. Antenę montował fachman 1,5 roku temu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 I słusznie, że się martwisz. Tu masz podane wartości jakie powinna mieć instalacja z anteną 70cm i konwerterem Unicable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzienmil Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Hallo! Od niedawna jestem uzytkownikiem Evoboxa. Mam maly problem. Mianowicie chcialbym sie dowiedziec jak mozna go wylaczyc bez odcinania zasilania. Wylaczanie go przez odciecie pradu jakos mi nie pasuje. Nie miesci mi sie w glowie, ze konstruktorzy nie przewidzieli takiej sytuacji. wedlug mnie musi byc jakis sposob, ktorego jeszcze nie znam a koniecznie chcialbym poznac.Za szybkie typy z gory dziekuje.Z powazaniem dzienmil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred12 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 I słusznie, że się martwisz. Tu masz podane wartości jakie powinna mieć instalacja z anteną 70cm i konwerterem Unicable. Miesiąc temu ustawiałem swoją antenę (zestaw CP: antena 70 i Unicable). Ponieważ ustawiałem patrząc na parametry w telewizorze, nie musiałem korzystać z miernika. Maximum jakie osiągnąłem: 25 CI polsat - Siła 100, jakość(+,-) 62 SNR 12 (+,-) 0,5, raczej minus 101 BBC Brith, odpowiednio: 100, 60, 11,5 (+,-) raczej minus 115 TVN HD, 98, 45 w porywach 55, 10,5 (+,-) raczej minus 149 P CH HD, 100, 60, 11,5 (+,-) raczej minus. Długość kabla nie całe 5 m,nowy TRISET 113, wtyki ( F) zaciśnięte. Nic więcej nie da się z tego wycisnąć. Ustawiałem przy idealnej pogodzie, brak przeszkód naturalnych (drzewa, wzniesienia). Wszystkim instalującym zdecydowanie polecam talerz 80. Swoją drogą, że nikt nie wymyślił " ślimaków na korbkę" do regulacji góra dół i na boki, bez problemów ustawiałoby się co do milimetra . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.