serwus Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 juz mamy wtorek - trzeci dzień po zmianie czasu a nagrania dalej się nagrywają z przesunięciem, w poprzednim polsatowskim sagemie to się nie zdarzało przy zmianach czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 @serwus A próbowałeś ustawić nagranie jeszcze raz? Według mnie to jest problem po stronie czasu a nie EPG. Czyli przed zmianą było rozstawione nagrywanie i niejako pamięta starą godzinę. Ja jeszcze raz ustawiłem nagrania sezonu i pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 U mnie po zmianie czasu bez opisywanych problemów. Mam ustawione nagrania sezonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 U mnie od zmiany czasu jest ciągły problem z EPG Tzn EPG z poziomu menu jest, ale podczas zmiany kanałów jest tylko numer kanału i logo i EPG nie wyświetla. Jak to naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 W artykule https://satkurier.pl/news/157751/wielkanocna-promocja-w-cyfrowym-polsacie.html pojawił się zapis dosłownie brzmiący: "Oprogramowanie Graphyne2 firmy ADB wykorzystywane w dekoderach EVOBOX PVR otrzymało prestiżową nagrodę w kategorii „Najlepsza Interaktywna Aplikacja lub Technologia” na CSI Awards oraz zostało uznane za innowacyjny produkt na IBC Best of Show Awards." Sory za pytanie, ale myślałem, że w Evo jest Graphyne "1", czy ta zmiana faktycznie już weszła ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Evo chyba od początku ma Graphyne2 które jest cały czas udoskonalane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Co do nagrań i zmiany czasu- nagrania sezonów zostały wykonane prawidłowo bo dekoder śledzi EPG szukając nazwy programu natomiast nagrania "sztywne" oczywiście przesunięte o godzinę, bo EPG wraz ze zmianą czasu "przesunęło się" a dekoder z automatu nie śledzi tego. Na kanałach Polsat Doku i BBC Earth od dłuższego czasu mam EPG tylko gdzieś na półtora dnia do przodu, jest tak w Evoboxie oraz w 2x multiroom. Wymuszanie pobrania EPG nic nie daje. Ma ktoś taką sytuację?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturro2518 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 U mnie po zmianie czasu bez opisywanych problemów. Mam ustawione nagrania sezonów. Ja mam tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Panowie i u mnie się zaczynają kłopoty. Od dwóch dni co jakiś czas wyskakuje mi komunikat o braku sygnału antenowego i sprawdzeniu wejścia sat1 mimo że kanał odbiera poprawnie bez zacięć itp. Wciśnięcie i przytrzymanie przycisku "i" wyświetla wszystko na zero. Nie ma wcale sygnału mimo ,że kanał odbiera poprawnie. Instalacja Unicable. Edytowane 31 Marca 2017 przez Barti Usunięto zdublowaną treść postu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 (edytowane) Sprawdź połączenia/dokręcenie wtyczek F oraz dokręcenie i mocowanie samej anteny. To jest problem w instalacji antenowej. Ostatnio dość mocno wieje, więc w wyniku przestawienia się anteny odbiór może być na granicy tolerancji sygnału przez dekoder. Edytowane 30 Marca 2017 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 30 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2017 Polecam sprawdzenie anteny, bo sam ostatnio byłem mocno zdziwiony jak po wejściu na dach okazało się, że przez wiatr antena nieco odeszła od komina... Plusem całej akcji było jednak na tyle poprawne ustawienie anteny w nowym miejscu, że na 124 kanale SNR wynosi czasami nawet 17 dB wcześniej te wartości były niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Panowie i u mnie się zaczynają kłopoty. Od dwóch dni co jakiś czas wyskakuje mi komunikat o braku sygnału antenowego i sprawdzeniu wejścia sat1 mimo że kanał odbiera poprawnie bez zacięć itp. Wciśnięcie i przytrzymanie przycisku "i" wyświetla wszystko na zero. Nie ma wcale sygnału mimo ,że kanał odbiera poprawnie. Instalacja Unicable. Ja mam to samo, także od 2 dni - wczoraj i przedwczoraj mniej więcej o tej samej porze, ok godz. 19 nagle wyskoczył komunikat o braku sygnału i sprawdzeniu wejścia sat1. Problem dotyczył kanałów np. Polsat HD, TV4 HD, Nick Jr, TVP Sport HD i wielu innych, ale nie miałem czasu sprawdzać wszystkich po kolei. Na HD3000 w tym czasie wszystkie kanały były. Mam standardowy konwerter, czyli Twin. Odłączyłem dekoder od prądu, wyszukałem kanały raz jeszcze, wyciągnąłem kartę z dekodera, aż w końcu przez ICOK dałem wznowienie sygnału i po kilku minutach było już ok. Wątpię by była to wina mocnego wiatru, gdyż nie wiało mocno w oba wieczory. W dodatku stało się to o podobnej porze. Moim zdaniem to może być wina dekodera, a nie ustawień anteny, skoro niektóre kanały działały bez problemu. Zobaczymy czy dzisiaj sytuacja się powtórzy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) U mnie tak samo Dwa dni pod rząd o podobnej porze ale wieczorem. Tylko, że u mnie to samo przechodziło. Nie musiałem nic zmieniać. Poczekałem chwile i było dobrze już. Po paru minutach już więcej razy się komunikat nie pojawił. Ja mimo wszystko zwaliłem winę na pogodę,może niebo zbyt mocno zachmurzone było. Dziwne jest to, że wszystkie informocje o sygnale sat były na 0% a obraz był. Zimą jak śnieg mi zasypał antenę to miałem podobny komunikat ale wtedy obraz znikał albo szatkował a parametry sygnału zmieniały się ,a tu kompletne zero. Dopiero jak komunikat zniknie wtedy parametry się pojawiają. Edytowane 31 Marca 2017 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 support458 co może być przyczyną tego że EPG normalnie działa tylko podczas zmiany kanałów mam tylko numer kanału,logo i leci czas do zakończenia programu w prawym dolnym rogu? Restart z prądu oraz aktualizacja EPG nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Przywróć ustawienia, coś go gryzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Dziwne jest to, że wszystkie informocje o sygnale sat były na 0% a obraz był. Zimą jak śnieg mi zasypał antenę to miałem podobny komunikat ale wtedy obraz znikał albo szatkował a parametry sygnału zmieniały się ,a tu kompletne zero. U mnie był komunikat o braku sygnału, ale obrazu na tych kanałach nie było (Polsat HD, TV4 HD, Nick Jr), dziwny problem hmmm..... Ciekawe czy przyczyna taka sama jak u Ciebie.... Edytowane 31 Marca 2017 przez dzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Przywróć ustawienia, coś go gryzie. Nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Panowie, a u mnie jednak lipa. Kolega support458 miał niestety racje. Sprawdziłem teraz poziomy sygnału sat i jest lipa. Moc sygnału 80% , jakość 55%. Wczoraj było pochmurno i przed wczoraj też. Czeka mnie wizyta na dachu niestety. Edit. Zauważyłem kolejną nieprawidłowość. Gdy przytrzymam przycisk "i" to nawet gdy nie ma komunikatu o braku sygnału to i tak wszystkie informacje o satelicie są na 0%. Krótkie naciśnięcie "i" powoduje wyświetlenie kanału ale informacja o programie się nie zgadza. Nie ważne która jest godzina a i tak wyświetla program który leciał między 17.00-18.00 mimo że w tym czasie leci co innego. Na EPG się wszystko zgadza. Już nie jestem taki pewien że to instalacja antenowa gdyż wchodząc w opcje i wybranie diagnostyka i informacje o instalacji satelitarnej ogólnie wyświetla mi poprawnie i w większości mam parametry Siła 89% ,a jakość 68%,ale miałem także wszystko na 0%. Coś się sypie tylko nie wiem co. Jutro podłączę dekoder pod drugą instalacje sat i po testuje tylko, że na niej mam zwykły konwerter. Coś mi się przypomniało. Dwa dni temu wyciągałem kartę z Evoboxa aby aktywować multiroom. Ale czy to może mieć coś wspólnego?. Edytowane 31 Marca 2017 przez Davvvi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert2329 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Witam. Dziś na kanale 31 (Cinemax 2) zawiesił się dekoder i sam się zrestartował. Po uruchomieniu wyświetlił się komunikat w prawym górnym rogu, że wykryto WDC i jakiś numer, ale nie zdążyłem zapamiętać, bo trwało to może z 2 sekundy. Wiecie może, o co chodzi? U mnie na dekoderze jakiś czas temu też wyskoczyło, że brak sygnału na SAT 1, mimo iż na 2-óch multiroomach sygnał znakomity. Po wyjęciu wtyczki zasilania wszystko wróciło do porządku. Instalacja na zwykłym konwerterze. Edytowane 31 Marca 2017 przez Barti Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davvvi Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 WDC to może być skrót od Western Digital Caviar, czyli dysk twardy dekodera. Ja u siebie teraz wyciągnąłem wtyczkę zasilania od dekodera i ogólnie problem z wyświetlaniem zer na informacje o sygnale znikł, a także błąd z informacją o aktualnym programie się naprawił. Czyli ten dekoder to jak komputer czy smarfon. Od czasu do czasu trzeba pozbawić go papu z gniazdka. Jedyne co niestety nie znikło to niska, mimo wszystko, jakość sygnału. Wizyta na dachu mnie nie ominie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman12 Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Zadam pytanie ogólne. Panowie bo mam dylemat: Czy warto wydawać te 5 zł miesięcznie na EVO, czy nie? Mam tylko taką opcję, więc pytam, bo na dniach chcę wziąć nową umowę z CP. Jestem uprzedzony do modelu HD 3000, który mi wcisnęli kiedyś. On działał jak kierunkowskaz w samochodzie: Czyli działa -nie działa. Na szczęście jakiś czas temu zdałem dziada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 Oczywiście, że warto! Dekoder Evobox PVR jest obecnie najlepszym i najbardziej zaawansowanym technologicznie dekoderem dedykowanym Cyfrowego Polsatu. Dekoderki serii HDxx00 w w najmniejszym nawet stopniu się do niego "nie umywają". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
september Opublikowano 31 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2017 (edytowane) Zadam pytanie ogólne. Panowie bo mam dylemat: Czy warto wydawać te 5 zł miesięcznie na EVO, czy nie? Mam tylko taką opcję, więc pytam, bo na dniach chcę wziąć nową umowę z CP. Jestem uprzedzony do modelu HD 3000, który mi wcisnęli kiedyś. On działał jak kierunkowskaz w samochodzie: Czyli działa -nie działa. Na szczęście jakiś czas temu zdałem dziada. Powiem Ci więcej. Ja z powodu evoboxa , którego osobiście i naocznie mogłem porównać z wifipremium , po wielu latach rozstałem się z nc+. Wrócę tam dopiero wtedy jak wprowadzą dekodery z funkcjami chociaż takimi jak posiada evo . A na razie się na to nie zanosi. Nawet się nie zastanawiaj tylko bierz. Edytowane 31 Marca 2017 przez september Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rexroth Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) A ja mam taki dziwny problem. Otóż wczoraj zakupiłem zestaw konwerter unicable plus antena do Evobox'a (taka eliptyczna 70cm na wysokość) i ustawiam. Oczywiście ustawienia konwertera w dekoderze zmieniłem na Inverto przywróciłem ustawienia domyślne (bez usuwania nagrań). Udało mi się ustawić na częstotliwości 12284 na ekranie instalacji 100% siła i 71% jakość ale żadnych kanałów mi nie znalazło. Poza tym na pozostałych transponderach siła i jakość 0 tylko na tym jednym pokazuje. Co robię nie tak. Pomocy. Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez Rexroth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2017 Wszystko wskazuje na to, że trafiłeś w nie tą pozycję satelitarną co trzeba - jakiś transponder ma najwyraźniej te same parametry na innej pozycji - kręć dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.