Jump to content

Recommended Posts

Mam pytanie odnosnie dekodera ADB 5830CDX Wiem, ze to już stary sprzęt, ale wciąż go mam, lubię i nie narzekam - mam tylko 1 problem. Mam na dysku nagrane 2 odcinki serialu - każdy z nich w osobnym folderze - chciałbym oba odcinki mieć w tym samym folderze, jednak jak kliknę ‚ok’ nie mam opcji ‚przenies’ jak ma to miejsce przy pojedynczych nagraniach w głównym katalogu. Ma ktoś pomysł jak to obejść?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Link to post
Share on other sites
W dniu 8.09.2020 o 20:46, kozaa napisał:

To jest 1:1 vectra. Play nie routuje po swojemu tylko sprzedaje to samo taniej.

 

Clipboard.jpg

 

Potwierdzam wjazd do ustawień routera, wszystko jest odkryte łącznie z trybem pracy urządzenia router/bridge

Tylko IP na WAN dostaje za NAT'em - może specyfika tej lokalizacji (gdzieś tak czytałem w internecie), tak czy siak osoba która używa nie ma wielkich wymagań więc brak ciśnienia co do zmiany na zewnętrzne.

 

Zastanawiam się nad zakupem tego neta stacjonarnego z Playa na łączach Vectry.

Czy możesz napisać mi jak przebiegała obsługa i instalacja usługi. I najważniejsze dla mnie czy długo czekałeś na montaż i czy net od razu śmiga po wizycie instalatora? 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, boski napisał:

Witam!

Ile wynosi teraz opłata za sam internet 150 MBs?

po wypowiedzeniu. 

Bo mi nagle z 40 zł. zrobili 45 zyla, bez jakiś informacji.

Wypowiadać, czy czekać?

 

W Wawie dla nowych 39,99 zł.

A od wspomnianego wyżej Playa masz za 35 zł (https://www.play.pl/oferta/play-internet/internet-domowy/) to samo co w Vectrze.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Podałem nr telefonu na stronie

Po 10sekundach zadzwoniła dziewczyna od sprzedaży, podanie danych, wysłanie zdjęcia dowodu mailem -> https://www.play.pl/pomoc/oi-zgody/jak-przygotowac-bezpieczna-kserokopie-dowodu-osobistego.html

Po 3 dniach kurier

Po czterech telefon na montaż za 2dni najbliższy termin.

 

I to w sumie tyle. Monter przyjeżdża z routerem i net od razu śmiga.

Nie wiem czy sprzedają ta usługe w POS'ach, jak tak to podpisując stacjonarnie skrócisz termin do max 2-3 dni.

Link to post
Share on other sites
W dniu 27.07.2020 o 08:09, sprocket napisał:

Witam,

 

powoli dobiega końca moja umowa z Vectrą na internet 300 Mb/s. Aktualnie płacę za internet 44 zł.

 

Czy przy przedłużaniu umowy na sam internet 300 Mb/s możliwe jest uzyskanie ceny 40 zł/miesiąc bądź niższej. Ewentualnie, jakie ceny oferowane są przy przedłużeniu umowy na internet 600 Mb/s.
 

 

 

 

 

Może się komuś przyda. Dzisiaj przedłużyłem z Vectrą umowę na internet 600Mb/s w cenie 44 zł.

Promocja nazywa się WB Upgrade Internet 600 Mb. Promocja oferowana jest od dnia 15.09.2020 r. do 31.12.2020 roku i dotyczy zmiany usługi z Pakietu Internetu do 300Mb na Pakiet Internetu do 600Mb.

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 15.09.2020 o 17:37, sprocket napisał:

Może się komuś przyda. Dzisiaj przedłużyłem z Vectrą umowę na internet 600Mb/s w cenie 44 zł.

Promocja nazywa się WB Upgrade Internet 600 Mb. Promocja oferowana jest od dnia 15.09.2020 r. do 31.12.2020 roku i dotyczy zmiany usługi z Pakietu Internetu do 300Mb na Pakiet Internetu do 600Mb.


Czy przy takiej opcji zachowany jest stary termin trwania umowy, czy moze dodatkowe 24 m-ce na internet?

Dzwonilem dzis do Vectry i nic o takiej ofercie konsultant nie slyszal...

Link to post
Share on other sites

Umowa z Vectrą kończyła mi się z dniem 30.09.2020r. Okres zobowiązania nietypowy, bo 22 miesiące. Tę ofertę zaproponowano mi dopiero po którymś telefonie z ich strony. Pytali, co mogą mi zaproponować, abym został. Ja pytałem, co mogą mi zaoferować. W skrócie, oferta miała być korzystniejsza, niż internet stacjonarny w Play. 15 dni przed zakończeniem świadczenia usługi pojawiła się dla mnie oferta, jak wyżej. Telefon, z którego dzwonili: 587426700.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Link to post
Share on other sites

Hej, czy na kanałach BBC, Fox i National Geographic są polskie napisy?

Edited by Barti
Wymieniając w poście kanały, należy podawać ich pełną nazwę, a nie jakieś skróty. Nie każdy Użytkownik forum ma czas i ochotę domyślać się, o jaki konkretnie kanał chodzi. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Z kanałów BBC napisy są tylko przy BBC First. Zarówno polskie, jak i angielskie. Przy kanale Fox są wyłącznie polskie, ale nie przy wszystkich pozycjach. Fox Comedy, tak jak i kanały National Geographic, napisów nie mają...

Link to post
Share on other sites

Witam, czy mogę już złożyć wypowiedzenie, jeśli umowa obowiązuje do 30.11.2020? Bo dzisiaj pani w biurze nie chciała mi go przyjąć, tłumacząc to tym, że wtedy umowa zostanie rozwiązana z końcem października, a nie tak, jak w wypowiedzeniu zaznaczyłem, z końcem okresu obowiązywania umowy, czyli 30.11.2020.

Link to post
Share on other sites

@Tobah

Pani w biurze jest ewidentnie niedoszkolona albo "struga wariata". ;):roll:

Możesz śmiało złożyć wypowiedzenie umowy, jeśli w jego treści wyraźnie napisałeś, że umowa ma się zakończyć wraz z końcem jej okresu podstawowego. Wówczas żadnej kary nie będzie.

Ja miałem kiedyś podobnie w APS-ie Cyfrowego Polsatu. Analogiczna sytuacja.

Link to post
Share on other sites

O, upstream im siadł, wszystkie kanały mają sygnał, ale nadają czerń. Na analogu czerń lub freeze frame, VOD nie działa, TV Online tylko działa (!), EPG i internet działa, full profeska. ;)

TVO nline chyba inaczej wpięty w sygnał, że tylko to działa. ;)

Edit: i zapeszyłem, TV Online też już zdechło. 🤣

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, Tobah napisał:
Witam, czy mogę już złożyć wypowiedzenie, jeśli umowa obowiązuje do 30.11.2020? Bo dzisiaj pani w biurze nie chciała mi go przyjąć, tłumacząc to tym, że wtedy umowa zostanie rozwiązana z końcem października, a nie tak, jak w wypowiedzeniu zaznaczyłem, z końcem okresu obowiązywania umowy, czyli 30.11.2020.

Bzdura. Skoro zastrzegłeś w wypowiedzeniu termin to jego mają się trzymać. Pani po prostu Cię zbyła.
Ja mam skutek wypowiedzenia na koniec grudnia, a już złożyłem przez e-mail i nie było żadnych problemów.
Przejdź się jeszcze raz do BOK i poinstruuj Panią, a jeśli będzie się upierać, poproś o maila do jej kierownika regionalnego.

@ACloserLook
U mnie działa i klasyczna TV i TV Online. Czasami w nocy są prowadzone prace planowe więc się nie dziw. To się nazywa "full profeska", żeby Ci nie wyłączali w dzień...

Edited by Barti
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, ACloserLook napisał:

O, upstream im siadł, wszystkie kanały mają sygnał, ale nadają czerń. Na analogu czerń lub freeze frame, VOD nie działa, TV Online tylko działa (!), EPG i internet działa, full profeska. ;)

TVO nline chyba inaczej wpięty w sygnał, że tylko to działa. ;)

Edit: i zapeszyłem, TV Online też już zdechło. 🤣

Dziwne, zasnąłem przy oglądaniu dokumentu o drzewach na Discovery, obudziłem się i nadal świeciło.

Edited by Barti
Każde zdanie rozpoczynamy wielką literą i kończymy odpowiednim znakiem przestankowym. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Przeczytaj warunki, jakie postawił Polsat kablówkom, które chcą PSP.

Polsat Sport w Vectrze jest w najniższym pakiecie, czyli muszą zabulić Polsatowi frycowe od każdego abonenta, który ma TV 10 euro/sezon.

Dopiero jak zapłacą 1 mln abonentów Pay TV x 10 euro (pewnie netto) = 10 mln euro to dostaną od Polsatu ofertę na PSP. I teraz łatwo sobie obliczyć, ilu abonentów musi wykupić PSP za 20, czy 30 zł/m-c, aby zwróciło się te 10 mln euro rocznie.

 

Tak, tak w UPC jest. Ale to operator o trochę większym zasięgu, niż Vectra. Na jednym rynku coś stracą, a na innym odbiją stratę.

WTvK nie liczę. Dostali w gratisie, pewnie aby zmobilizować większych. 😄

Edited by Barti
Przeniesiono post do odpowiedniego wątku.
Link to post
Share on other sites

Bez przesady, po wykupieniu Multimedii to Vectra ma najwięcej abonentów, których po prostu ma w nosie(żeby nie użyć brzydszego słowa). PSP to powinien być obowiązek- zapewnienie dostępu do LM, ale o czym my mówimy jak Vectra nie ma nawet PSN, które jest we wszystkich kablówkach.

Link to post
Share on other sites

@Arkon Zgadzam się. Vectra powinna zapewnić dostęp abonentom do LM, ale pamiętajmy też, że $olorz postawił zaporowe warunki do nabycia tych kanałów.

Edited by Beks
Link to post
Share on other sites
  • Barti locked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...