Jump to content

vizir

Users
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About vizir

  • Rank
    Amator
  • Birthday April 11

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Skarżysko Kamienna

Equipment

  • Receiver
    ADB-5830CDX
  • Pay TV Operator
    Vectra
  • Package
    DTV Złoty + Internet 50 MBit + Tel. stacjonarny bez limitu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To był swietny dekoder! Tym bardziej jak na tamte czasy! Sam dostęp do internetu, który wtedy oferował był czyms niespotykanym w takich sprzętach. Szkoda, ze jego czasy już minęły... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Niestety nie mam go już Dlaczego pytasz?
  3. U mnie są co kilka minut plus zanika dźwięk w podobnych odstępach czasu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Mam dekoder 5830cdx - ale zaczyna w nim szwankować złącze hdmi. Wie ktoś, na jaki mi wymienia jeśli to zgłoszę w Vectrze? Na taki sam, czy jakiś inny model (jaki?) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Do niedawna miałem stalowy + dekoder z nagrywarka + internet 50 mb za 49,99 zł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Każdy, który jest przewidziany na PL i działa w Orange (TPSA), sam mam, korzystam, działa Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. To chyba nie nowy soft tylko z okazji dnia dziecka cos takiego dali (reklamują tam bajki dla dzieci w vod w dobrej cenie). Pewnie jutro wyłącza Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. @djadijos dzięki! czyli połączenie analogowe jest realizowane jedynie między telefonem a modemem Vectry (bramką) - natomiast dalej (między modemem a resztą świata) głos już jest przesyłany jako dane, dobrze rozumiem? Gdybym chciał czegoś więcej się dowiedzieć na ten temat, czego dokładnie szukać w internecie? Jak szukam „VoIP”, znalezione informacje są dość ogólnikowe [emoji2371] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Witam, czy wie ktoś na jakiej zasadzie działa telefon stacjonarny w Vectrze? Jest gdzieś jakaś specyfikacja, opisany system z jakiego korzystają? Czy jest to VoIP? z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam, Marcin
  10. @sikor18 zgłaszałeś to do Vectry? Może ten modem jest wadliwy i Ci wymienią?
  11. @musiolek gdybyś zdecydował się rozwiązać umowę, tu masz informacje o prawach, jakie Ci przysługują: spróbuj poprosić o zmianę dekodera, jeśli się nie uda - a umowę zawierałeś na odległość, masz 14 dni na odstąpienie od niej. Pewnie po części zależy to też od dostępności dekoderów w BOK ale skoro obiecali Ci Arrisa przez telefon to powinieneś go dostać. Wszystkie te nowe dekodery to niestety chińszczyzna klepana na przysłowiowym kolanie, jak się okazuje - wielu osobom nie pasują, więc coś w tym jest. Ostatnie warte zachodu to te stare, produkowane przez ADB. Można w nich było układać własne listy kanałów zaczynające się od 1 a nie 100, mają przelotkę antenową z tyłu, bezgłośnie działające twarde dyski i ce[beep]ą się wysoką niezawodnością. Ja swojego ADB 5830 CDX mam już 2 lata i śmiga aż miło bez najmniejszych problemów. Jak widzisz @jose arcadio morales nie jestem odosobniony w odczuciach co do dekoderów Vectry, nie mnie jednemu zależy na normalnej własnej liście kanałów a nie narzuconej przez operatora... Jeśli masz inne zdanie na ten temat, szanuję je, jednak uszanuj i Ty fakt, że ktoś może mieć inne poglądy niż Ty.
  12. @cyfromaniak niestety nie ma takiej opcji - nowe dekodery posiadają soft Graphyne a tam nikt nie pomyślał o własnych listach kanałów od nr 1... to powód dla którego przy przedłużaniu umowy zostawiłem sobie stary dekoder 5830cdx Te nowe to jakaś porażka, ani przelotek nie maja, ani własnych list układać nie można, na dodatek jakieś takie małe i plastykowe jak z chińskiego targu...
  13. Witam, po ostatnich problemach z logotypami w Vectrze pojawiły się one i u mnie - co prawda są na wszystkich kanałach ale w wielu przypadkach są poszarpane, z pixelozą - czy u Was tez tak?
  14. Witam, dziś uruchomili mi telefon stacjonarny w Vectrze - dziwny przypadek, bo mogę dzwonić ale nie można dodzwonić się do mnie - w słuchawce słychać głos "wybrany numer nie jest aktywny lub jest nieprawidłowy". To normalne pierwszego dnia? Czy coś jest nie tak i powinienem to zgłaszać w Vectrze? Dodam, że generalnie to numer tymczasowy, w ciągu miesiąca mają mi przenieść mój dawny numer stacjonarny na tę linię.
×
×
  • Create New...