Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

C+ 4K jest jako ostatni za 4 kanałami eventowymi. Widoczność tego kanału jest zależna od urządzenia na jakim ogląda się C+ online.

Kanały i treści w 4K są dostępne na telewizorach Sony (Android TV 2017 – 2023), Samsung (Tizen 2018 i nowsze), LG (2019 i nowsze), dekoderze CANAL+ BOX 4K, Amazon Fire TV Cube, Amazon Fire TV 4K Stick i NvidiaShield.

https://pl.canalplus.com/pomoc/wymagania-techniczne

U mnie na Chromecast 4K też jest ten kanał, a nie ma go na liście wsparcia.

Edytowane przez Wodnik Szuwarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Internauta napisał(a):

Macie problemy jak mrówka w ciąży. 4K taka czy taka. 

Sam jesteś mrówka 😎Ja nic nie musiałem robić bo mam modem ,a Ty się baw z wyjmowaniem tego i tamtego z dekodera ,a jak Ci się nie podoba to nie czytaj i nie komentuj jak ludzie chc6sie czegoś dowiedzieć,no chyba że pracujesz w Vectrze 🤔

4 godziny temu, Madekp napisał(a):

Jak ten kanał wygląda jakościowo w aplikacji? I w którym miejscu w aplikacji on powinien być? Muszę w takim razie reklamować tę usługę bo u mnie nie widzę tego kanału w aplikacji.

Wygląda ok ,jest z hdrem i jak masz dobry internet to spoko chodzi ,ale oglądanie tym bardziej sportu lepiej to robić przez tv lineralną niż przez internet ,zupełnie inna płynność i obraz tym bardziej z satelity

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaja 

Vectra w swojej zakładce ZMIANY W OFERCIE KANAŁOWEJ właśnie poinformowała o zmianie nazwy kanału Polsat Sport News na Polsat Sport 3. Może ktoś wie od kiedy mamy PSN w ofercie ?

https://tvo-28-6.e.blueonline.tv/s/vectra-www/uploads/20240429084604662f422cd90b2/plansze-www-zmiany-w-ofercie-kanalowej.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam neta 450 mb + tv tą podstawową pakiet chyba stalowy, jestem na umowie na czas nieokreślony już ponad rok z racji tego że miałem się przeprowadzać ale jednak nie wypaliło i płace za to 70 zł.

Czy po wysłaniu wypowiedzenia jest szansa ugrać umowę na rok za to samo co mam w cenie 60 zł lub niżej?

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że zejdziesz z ceną niżej szczerze wątpię. Takie rzeczy to bardziej jak rozwiążesz umowę i weźmiesz na innego członka rodziny nową o ile istnieje jakaś interesujące Cię konfiguracja w niższej cenie. Na pewno możesz zwiększyć posiadane opcje pozostając w tej samej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Grobel Ja mam taki zestaw za 65,- (TV Stalowy + smart Box 4K + net 600/60) Jako nowy klient na Black Friday. 50zł to dobra cena za ten zestaw.

Napisz jak możesz czy umowa na 12 czy 24 i czy jest jakaś płatna aktywacja.

Edytowane przez Woocash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym wymienić dekoder na Moduł CI+. Mam w związku z tym pytania:

1. Czy można ustawiać własną listę?

2. Jak szybko reaguje moduł podczas przełączania kanałów?

3. Czy jakość obrazu jest taka jak na dekoderze ADB 4730 CDX który mam obecnie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Witam. Chciałbym wymienić dekoder na Moduł CI+. Mam w związku z tym pytania:
1. Czy można ustawiać własną listę?
2. Jak szybko reaguje moduł podczas przełączania kanałów?
3. Czy jakość obrazu jest taka jak na dekoderze ADB 4730 CDX który mam obecnie?
 


Ad1 zazwyczaj można, uzależnione jest to od menu telewizora
Ad2 dość szybko
Ad3 na pewno lepsza niż na pvr
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, vectriusz napisał(a):

Witam. Chciałbym wymienić dekoder na Moduł CI+. Mam w związku z tym pytania:

1. Czy można ustawiać własną listę?

2. Jak szybko reaguje moduł podczas przełączania kanałów?

3. Czy jakość obrazu jest taka jak na dekoderze ADB 4730 CDX który mam obecnie?

 

Ja mam moduł i jest to dla mnie zdecydowanie wygodniejsze rozwiązanie niż dekoder.
1. Zależy od tv, bo moduł nie ma z tym nic wspólnego.
2. Zależy od tv ale raczej tak samo jak przy odbieraniu sygnału cyfrowego z anteny pokojowej.

3. Nie zwróciłem uwagi na jakieś większe różnice.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam w Vectrze Pakiet DTV Złoty z PVR + Internet 50 Mb + telefon stacjonarny no limit - to wszystko za 94,90/mies. Umowa jest na czas nieokreślony. Skończyła się w 2019 więc nie mam żadnych klauzul antyinflacyjnych. Czy mogą mi podnieść cenę? Zastanawiam się nad dobraniem modułu CI żeby mieć w TV dostęp do np TVN24 bez użycia dekodera PVR (oni chyba dają teraz moduł CI do Multiroomu) - ktoś orientuje się czy zmienią mi przez to umowę i mogą dodać zapisy antyinflacyjne przez które będę mieć jakieś podwyżki na przestrzeni jej trwania? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vectra wycofała umowy waloryzacyjne  na nowych okresowych umowach.  Postaraj się porozmawiać z działem utrzymania klienta aby to dołączyli moduł CI do tego co posiadasz bez podwyżki. Na pewno będziesz musiał przedłużyć umowę na czas określony. To wszystko po złożeniu rezygnacji z usług Vectry. 

Edytowane przez Madekp
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...