Jump to content

CureMar

Users
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About CureMar

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

310 profile views
  1. W lutym normalnie korzystałem z tej usługi na Cyprze bez problemu.
  2. A to już zależy, co kto ma w umowie wpisane. U mnie po wygaśnięciu zobowiązania umowa bezterminowa pozostała na takich samych warunkach finansowych. Natomiast jeśli chodzi o okres wypowiedzenia, to zawsze obowiązuje jeden pełny cykl rozliczeniowy, więc w tym przypadku, aby rozwiązać umowę z końcem marca należało złożyć wypowiedzenie do końca lutego. Jeśli w tym przypadku chodzi o wynegocjowanie lepszych warunków, to tu akurat okres wypowiedzenia będzie grał na korzyść Klienta, bo da więcej czasu na ewentualne negocjacje
  3. Tu nie ma żadnego granicznego terminu. Po 30.03 umowa stanie się bezterminowa i ciągle będzie możliwość złożenia jej wypowiedzenia.
  4. U mnie w miarę w porządku: down - 86 Mb, up - 10 Mb przy łączu 100Mb.
  5. Tak? A który to telewizor pozwala na nagrywanie 3 programów równocześnie? Ponadto za PVR można wynegocjować cenę 10 PLN.
  6. Na pewno? Apka jest chyba tylko na "zwykłego" androida a nie na Android TV. Przynajmniej u mnie w sklepie na TV jej nie można wyszukać. Trzeba pobierać z sieci apk i instalować "z boku".
  7. Dokładnie, mam moduł i u mnie jest 1080p.
×
×
  • Create New...