Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Uprawnienia idą tak jak szły. Nie róbcie afery i nie zapychajcie infolinii ludziom, którzy dzwonią z rzeczywistymi problemami.

 

Część dekoderów może nie do końca spełniać specyfikację CONAXa i mieć problem z przesyłaniem uprawnień. Jednak na to też jest metoda. W internecie są dostępne logi z uprawnieniami. Wystarczy tani czytnik kart podłączany do komputera i możecie przesłać nowe uprawnienia ręcznie. Jednak ta metoda była użyteczna głównie w czasach TNK SD, gdzie popularne były dekodery nie do końca kompatybilne z CONAXem.

Ludzie płacą za daną usługę więc i wymagają aby działała jak należy . Tak jak napisałem powyżej na Arivach wcześniej nie było problemu z przechodzeniem uprawnień dla kart . Różne karty działały poprawnie i przechodziły na nie uprawnienia ( Cameleon - Seca , TNK SD - Conax , Smart HD+ - Conax ) . Problem pojawił się z końcem listopada na kartach Smart HD .

W dniu 24.11.2017 wpis na karcie 020XXXXXXXX-1 był taki:

01000014 (Smart HD+ włączony)               , 01010000 (Multi+ włączone)

W dniu 26.11.2017 wpis już był taki , pomimo opłaconej karty na kolejne trzy miesiące , wpłata dotarła na konto w dniu 23.11.2017 .

01000010 (Pakiet bez opłat włączony)       , 01000000 (Multi+ wyłaczone)

Pewnie za miesiąc byłoby tak :

01000000 (Pakiet bez opłat wyłączony)     , 01000000 (Multi+ wyłączone)

 

Więc nie uważam że , dzwonienie do BOK w takiej sprawie to zapychanie infolinii . Problem powtórzył się w dniu 12.12.2017 , świecił tylko pakiet bez opłat , uprawnienia nie przechodziły na Arivach (  mimo ustawienia wcześniej TVP1 HD i pozostawienie na tym kanale na dłużej ) . Mam trzy różne Arivy i trzy różne karty Smart HD . Po telefonie do BOK na karcie świecił ponownie pakiet Smart HD+ z Multi+ .

 

Płacę za telewizję, oglądam legalnie więc i wymagam , a słuchanie melodii w telefonie i robienie łaski aż konsultant któryś odbierze i ponowi uprawnienia jest stratą czasu i dodatkowych pieniędzy .

Przechodzę do konkurencji , może tam nie będą robić takiej łaski .

Edytowane przez Red.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest problem z przechodzeniem uprawnień po twojej stronie. Karta została WYRAŹNIE tych uprawnień POZBAWIONA, bo z cytowanych zapisów wyraźnie widać, że prawa dostępu na karcie się zmieniły.Może należałoby zacząć pisać reklamacje i domagać się zadośćuczynienia za poniesione koszty (dzwonienie na party line), to może się opamiętają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tnk sd dekoder ferguson. Potem na tej karcie smart hd dekoder 102 ariva- teraz mam arive 103 nigdy problemów z uprawnieniami nie było. U mnie wczoraj zgasła część kanałów te na doładowanie choc opłacone do 20 lutego. Podstawowe kanały mialem.  1 2 pulsy itp. Nie bylo nsport tvp sport tvn 24. 

Zadzwoniłem i mówię co jest grane. A miły pan mówi że wie o co chodzi ale zanim ponowi uprawnienia namawial mnie na przejście na abonament z ich dekoderem i nową kartą. Start+ i coś tam jeszcze za 30 zl ale dla smartowców 15,90 na 24 miesiące. 

 

Moja teoria jest taka że celowo wyłączają uprawnienia na starych kartach tych nieparowanych żeby do nich dzwonić aby przejść na nowe karty parowane z dekoderem. 

Edytowane przez kauj1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyście jeszcze pisali jakich dekoderów używacie. Bo ja mam Opticum XS65 i żadnych problemów jak dotąd.

Też piszę, że żadnych problemów nigdy nie miałem na ARIVA 250. Pierwszy raz mi się pojawił taki problem teraz, a posiadam go już kilka ładnych lat i SMART HD z pakietem MULTI cały czas opłacana regularnie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja karta Smart HD+, póki co, odpukać!, działa prawidłowo, bez problemów odbiera też uprawnienia odbioru na kolejny miesiąc.

Na grudzień "złapała" uprawnienia normalnie. I mam nadzieję, że tak pozostanie nadal. ;) Korzystam z tunera Ferguson Ariva 202E.

Moją kartę mam aktualnie opłaconą do połowy stycznia przyszłego roku. Oczywiście zamierzam doładować ją na kolejny, wybrany przeze mnie, okres. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tnk sd dekoder ferguson. Potem na tej karcie smart hd dekoder 102 ariva- teraz mam arive 103 nigdy problemów z uprawnieniami nie było. U mnie wczoraj zgasła część kanałów te na doładowanie choc opłacone do 20 lutego. Podstawowe kanały mialem.  1 2 pulsy itp. Nie bylo nsport tvp sport tvn 24. 

Zadzwoniłem i mówię co jest grane. A miły pan mówi że wie o co chodzi ale zanim ponowi uprawnienia namawial mnie na przejście na abonament z ich dekoderem i nową kartą. Start+ i coś tam jeszcze za 30 zl ale dla smartowców 15,90 na 24 miesiące. 

 

Moja teoria jest taka że celowo wyłączają uprawnienia na starych kartach tych nieparowanych żeby do nich dzwonić aby przejść na nowe karty parowane z dekoderem. 

Też skłaniam się do podobnych wniosków jak Ty. Ja właśnie też przed chwilą straciłem uprawnienia dla kanałów z pakietu Smart HD+ , pakiet podstawowy działa. Kartę doładowałem jakieś dwa tygodnie przed końcem ważności doładowania. Na stronie doładowań ze Smart HD+ widnieje ważność doładowania do połowy przyszłego roku , mimo to kanały zgasły. Coś mi się zdaje że oni celowo mimo doładowania konta, nie wprowadzają do sytemu tego faktu, aby wymusić na kliencie dzwonienie na infolinię, i w ten sposób przy okazji wciskać klientowi propozycję przejścia na inna ofertę - oczywiście z abonamentem. Zadzwoniłem, wysłuchałem to co gość miał do zaoferowania - niestety dla niego, do niczego mnie nie namówił, podobno ponowił uprawnienia dla mojej karty (w ciągu 24 godz. maja być znów odblokowane wszystkie kanały z oferty - dekoder ma być ustawiony na TVP1 HD przez te 24 godz.). Mój dekoder to poczciwa Ariva 200HD i od początku oferty TNK -  najpierw SD , póżniej Smart HD - to już ładnych kilka lat , nie miałem kłopotów z przejściem uprawnień. Dlatego też skłaniam się ku teorii celowego działania właściciela tej oferty. Jak dla mnie to zwykłe [beep]two. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszajcie awarie i żądajcie rekompensaty za brak sygnału to będą inaczej gadać, a nie prosicie o ponowienie uprawnień...

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie tak jest to warto zainteresować tą sprawą Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), gdyż, w mojej ocenie, jest to działanie na szkodę klientów, którzy zapłacili za usługę, a celowo ze strony operatora jej nie otrzymują. Nie wiem, czy takie działanie operatora nie podlega pod przestępstwo oszustwa... :roll:

 

Sprawdziłem teraz u siebie i póki co, moja karta Smart HD+ działa prawidłowo. Jest opłacona do połowy stycznia 2018 roku. Wszystkie kanały dostępne z tej karty "świecą" u mnie normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas tej rozmowy z konsultantem wyraziłem swoją opinię o takich praktykach, jednak po nim to spłynęło - jak wiecie co. A na moją uwagę o rekompensacie za brak kanałów z oferty, kazał mi pisać reklamację do nc+. Czy warto? Moim zdaniem szkoda zdrowia i nerwów, bo i tak zrobią, co chcą. To takie typowe w naszym kraju między molochem, a klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z konsultantami na infolinii nie ma co na ten temat rozmawiać. Jak w większości takich przypadków, konsultanci tyle wiedzą, "co zjedzą". ;) Czyli wiedzą tylko to, co im się wyświetla na ekranie monitora. :?

Tutaj trzeba by było "uderzyć" gdzieś wyżej. Jak już wspomniałem, najlepiej chyba byłoby do UOKiK'u. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się kiedyś zdarzyło dłuższe nieoglądanie i zdezaktualizowanie się uprawnień z tego powodu. Nie było mnie w domu przez około dwa tygodnie (na początku miesiąca) i karta była w tym czasie nieużywana. Po moim powrocie i włączeniu dekodera, na wszystkich płatnych kanałach powitał mnie napis "zakodowane", bo karta nie złapała uprawnień na nowy miesiąc, a na uprawnieniach z poprzedniego miesiąca kanały już nie działały. Nie było jednak żadnego problemu z reaktywacją karty. Nie musiałam nigdzie dzwonić i prosić o ponowienie uprawnień, wystarczyło tylko poczekać parę minut na TVP 1 HD i wszystko samo wróciło do normy, karta złapała uprawnienia na bieżący miesiąc i wszystkie kanały znowu działały. :)

Karty używam w leciwej już Arivie 200, bezpośrednio w czytniku dekodera, bez modułu CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dekoder codziennie używany przez kilka godzin. Karta do lutego opłacona. I brak czesci kanałów. Jak byłem na wakacjach to karta straciła uprawnienia na wszystkie kodowane, nawet tvp 1 . A teraz tylko z pakietu dodatkowego. Po telefonie uprawnienia wróciły po 4 minutach. 

Edytowane przez kauj1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś zorganizowana akcja, nigdy nie było problemów z uprawnieniami a dziś karta zgasła na module Technisat. Oczywiście na infolinii nachalne namawianie na promocje i obietnica, że na niej uprawnienia będą same przechodzić co miesiąc. To powinno się gdzieś zgłosić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można bardzo łatwo zweryfikować, czy operator wam celowo karty wyłącza mimo opłaconych uprawnień. W necie jest archiwum logów, pobrać z dnia, kiedy wam zniknęły uprawnienia, znaleźć EMMy dla waszej karty i puścić na kartę. Będziecie mieć czarno na białym, czy to celowe działanie operatora i faktycznie deaktywacja poleciała tego dnia.

 

Jeśli faktycznie to ma miejsce, to zgadać się w większej grupie, pokazać dowód wpłaty na ofertę i można składać skargę do UOKiK. Akurat w tej kwestii można łatwo zweryfikować, czy to są problemy techniczne czy celowe działanie operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...