kaspian0007 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Nic nie robią celowo utrudniają aby wyzbyc.sie.klientow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C7_4K Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 nc+ zmienia system kodowania. ktoś to czyta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Raczej CP jak już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Nie zgodzę się z tym, pomimo stopniowego wycofywania oferty nc+ nie ogranicza ani nie utrudnia dostępu. Występują przejściowe problemy z systemem uprawnień. Problemy występują nawet na najnowszym 4K ultabox+ w ofercie abonamentowej Edytowane 18 Stycznia 2018 przez GTI MD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Dziś kolejne ponowienie uprawnień na karcie. Skoro nc+ wie o problemach z systemem uprawnień to coś u nich występuje "nie tak" i problemy ma klient. Powinni temu przeciwdziałać. Kiedyś nie było problemów mając ten sam dekoder z kartą. Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Mam 2 karty SMART HD+ od paru lat, doładowywane w rożnych konfiguracjach i nigdy nie było problemu z łapaniem uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 @wigru Ty nie masz problemów ale inni mają >> nie mieli kiedyś (np pół roku temu) i trzeba dzwonić i ponawiać uprawnienia. Nie ma strony internetowej aby sobie samemu ponowić uprawnienia tylko siedzenie na infolinii i regułka konsula. A potem czy nie zainteresowany pan ofertą na abonament. Mam jeszcze kartę opłaconą dla taty ale zastanawiam się czy nie pójść do konkurencji i olać nc+ z ofertą Smart HD+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Tylko ile jest tych osób co mają problem? Bo wydaje mi się, że to jest kilka osób co robi zamieszanie za tysiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Mało jest osób co jest na tym forum zalogowanych i piszą o problemach. Inni mają gdzieś raz czy dwa zadzwonią na infolinię. Niektórzy przejdą na abonament lub do konkurencji i cyrków tam nie ma. NC+ nie dba widzę o oferty na kartę. Dla nich liczy się klient za 100zł co najmniej żeby im dał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolekcjoner93 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam, czy karta TNK SD na chwilę obecną może się jeszcze przydać do oglądania kodowanych kanałów czy Smart HD+ już wycofali i karta już się do niczego nie przyda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Jak nie przeszedłeś na Smart HD+ to karta może być zdezaktywowana ale dla pewności zadzwoń na infolinię podając nr karty i zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolekcjoner93 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Przeszedłem do SmartHD+ i pytam czy dalej jest możliwość po doładowaniu jak dawniej oglądania kanałów. Jak wchodzę na stronie TNK na wykaz kanałów to mi się pokazuje opcja zamówienia prepaida nc+ ale z ich dekoderem, dlatego pytam, czy ta karta może się jeszcze przydać do czegoś, zwłaszcza że jakieś 1,5-2 lata nie była używana w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Jak kiedyś zmigrowałeś do SMART HD+ i teraz ją doładujesz to będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibic229 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Pół roku temu też miałem taką sytuaję. Zadzwoniłem na infolinię i konsultant przypisał moją starą katrę z TNK sd na oferte smart HD+. Doładowałem konto i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marky79 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Witam Drugi miesiąc z rzędu karta opłacona na pół roku i nie łapie uprawnień na nowy miesiąc. Standardowo telefon i długie oczekiwanie na rozmowę w celu przesłania uprawnień. Sądzę że nie jest to przypadkowe działanie bo nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Ja przedłużyłem niedawno kartę o kolejne pół roku na dniach kończył się okres przed doładowaniem. Wpłata zaksięgowana już z dwa tygodnie zobaczymy jak będzie z uprawnieniami na kolejny okres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Niestety u mnie karta w drugim dekoderze nie złapała uprawnień. Inna karta działa normalnie, konsul z infolinii powiedział żeby wysłać kartę z dekoderem do Wrocławia do sprawdzenia,bo karta jest parowana. Na moją odpowiedź że to Smart HD i karta jest nie parowana, stwierdził że on nie wie. Edytowane 23 Stycznia 2018 przez BODEK510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 (edytowane) Czyli dla kart smart HD nie ma parowania? Edytowane 23 Stycznia 2018 przez Mr. Orbita Proszę nie wklejać tego samego pytania w wiele wątków jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Mam 2 karty SMART HD+ od paru lat, doładowywane w rożnych konfiguracjach i nigdy nie było problemu z łapaniem uprawnień. Ja też na dwóch opłacanych kartach nie miałem problemu przez bardzo długi czas, a teraz trafiło i na mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Jak zadzwonisz na infolinię podasz numer karty to od razu w systemie wklepią z jakiego numeru dzwonisz i potem dzwonią z propozycjami. Tak ja miałem i kilku znajomych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 To wystarczy z zastrzeżonego zadzwonić i już nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Mam numer w T- Mobile i przy zastrzeżeniu go nie dodzwonię się na infolinię. Miałem w innych sieciach to z zastrzeżeniem dało się zadzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Daj #31# przed numerem i dzwoń na normalny numer 0-22 a nie na infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Wracam z pracy, koleżanka automatycznie włącza tv, przełącza na Discovery HD i cud ......kanały z płatnego pakietu działają. Ciekawe jak długo będziemy się cieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Jakiś czas temu napisałem jak sprawdzić, czy operator celowo wyłącza uprawnienia, czy nie, ale jak widać nikt się nie pofatygował, by kupić czytnik do kompa za kilkanaście złotych, ściągnąć logi z netu i sprawdzić czy poleciała dezaktywacja w czasie, gdy karta była opłacona. Problem dotyczy po prostu kilku osób, które albo mają wadliwy dekoder, albo wyłączają go z prądu kiedy nie oglądają TV i karta nie ma kiedy złapać uprawnień. Problem zawsze pojawia się w okolicy 15 dnia miesiąca, bo CONAX działa tak, że przez pierwszy tydzień czy dwa działają uprawnienia stare i nowe, co daje bufor na złapanie nowych uprawnień. Jeśli faktycznie lecą dezaktywacje, to jak pisałem jest sposób, by to udowodnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.