Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodzę się z tym, pomimo stopniowego wycofywania oferty nc+ nie ogranicza ani nie utrudnia dostępu. Występują przejściowe problemy z systemem uprawnień. Problemy występują nawet na najnowszym 4K ultabox+ w ofercie abonamentowej

Edytowane przez GTI MD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kolejne ponowienie uprawnień na karcie. Skoro nc+ wie o problemach z systemem uprawnień to coś u nich występuje "nie tak"  i problemy ma klient. Powinni temu przeciwdziałać. Kiedyś nie było problemów mając ten sam dekoder z kartą.

Edytowane przez Marko 345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wigru Ty nie masz problemów ale inni mają >> nie mieli kiedyś (np pół roku temu) i trzeba dzwonić i ponawiać uprawnienia. Nie ma strony internetowej aby sobie samemu ponowić uprawnienia tylko siedzenie na infolinii i regułka konsula. A potem czy nie zainteresowany pan ofertą na abonament. Mam jeszcze kartę opłaconą dla taty ale zastanawiam się czy nie pójść do konkurencji i olać nc+ z ofertą Smart HD+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało jest osób co jest na tym forum zalogowanych i piszą o problemach. Inni mają gdzieś raz czy dwa zadzwonią na infolinię. Niektórzy przejdą na abonament lub do konkurencji i cyrków tam nie ma. NC+ nie dba widzę o oferty na kartę. Dla nich liczy się klient za 100zł co najmniej żeby im dał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem do SmartHD+ i pytam czy dalej jest możliwość po doładowaniu jak dawniej oglądania kanałów. Jak wchodzę na stronie TNK na wykaz kanałów to mi się pokazuje opcja zamówienia prepaida nc+ ale z ich dekoderem, dlatego pytam, czy ta karta może się jeszcze przydać do czegoś, zwłaszcza że jakieś 1,5-2 lata nie była używana w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Drugi miesiąc z rzędu karta opłacona na pół roku i nie łapie uprawnień na nowy miesiąc. Standardowo telefon i długie oczekiwanie na rozmowę w celu przesłania uprawnień. Sądzę że nie jest to przypadkowe działanie bo nigdy wcześniej nie miałem takich problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie karta w drugim dekoderze nie złapała uprawnień. Inna karta działa normalnie, konsul z infolinii powiedział żeby wysłać kartę z dekoderem do Wrocławia do sprawdzenia,bo karta jest parowana. Na moją odpowiedź że to Smart HD i karta jest nie parowana, stwierdził że on nie wie.

Edytowane przez BODEK510
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu napisałem jak sprawdzić, czy operator celowo wyłącza uprawnienia, czy nie, ale jak widać nikt się nie pofatygował, by kupić czytnik do kompa za kilkanaście złotych, ściągnąć logi z netu i sprawdzić czy poleciała dezaktywacja w czasie, gdy karta była opłacona.

 

Problem dotyczy po prostu kilku osób, które albo mają wadliwy dekoder, albo wyłączają go z prądu kiedy nie oglądają TV i karta nie ma kiedy złapać uprawnień. Problem zawsze pojawia się w okolicy 15 dnia miesiąca, bo CONAX działa tak, że przez pierwszy tydzień czy dwa działają uprawnienia stare i nowe, co daje bufor na złapanie nowych uprawnień.

 

Jeśli faktycznie lecą dezaktywacje, to jak pisałem jest sposób, by to udowodnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...