mossad Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Chyba znalazłem przyczynę:„Od 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO (GDPR), czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych. Może się wydawać, że to dużo czasu – a jednak zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy w krajach członkowskich (w tym w Polsce), mogą okazać się na tyle poważne, że ich wdrażaniem trzeba zająć się już teraz.W praktyce oznacza to, że czynność polegająca na dzwonieniu do potencjalnego klienta w celu przedstawienia mu oferty handlowej staje się niezgodna z prawem." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Tylko że w tym przypadku to klient musi dzwonić bo mu zablokowali sygnał. Ja też nie mam sposobu jak z tym walczyć. Wiadomo można pisać reklamację że przez 24h nie ma już sygnału i nie można się było dodzwonić bo ciągle muzyczka, ale nawet jeśli ją rozpatrzą pozytywnie to zwrócą 1/31 opłaty miesięcznej więc na znaczek nie starczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mossad Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Oni nie dzwonią, tylko ty - więc mogą przedstawić ci ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 OK, teraz zrozumiałem ten haczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquafresca651 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Wczoraj okolo 14:00 doladowalem Smart HD+ na pol roku w sklepie stacjonarnym, gdzie sprzedaja nc+ i niestety do tej pory nie mam mozliwosci ogladania programow. Sa zakodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 Ustaw dekoder na kanale TVP1 HD i poczekaj, aż pojawi się obraz. Może to potrwać nawet kilkadziesiąt minut, choć zazwyczaj kilka, kilkanaście. Sprawdź też za pomocą menu tunera, jak wygląda sytuacja z aktualnymi uprawnieniami odbioru zapisanymi na twojej karcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 @aquafresca651 sprawdź sobie tutaj https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php czy Ci zaksięgowało wpłatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Czasem pomaga wyłączenie tunera, wyjęcie karty i włożenie jej ponownie - u mnie zazwyczaj to działało, jak była potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquafresca651 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zadzwonilem do nich na infolinie i po 5 minutach programy zostaly odkodowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Mam pytanie. Skończyło mi się doładowanie, więc powinny pozostać wszystkie kanały w pakiecie "Bez Opłat". Nie nam niestety MTV Music. O ile wiem, ten program wszedł za Vivę, więc powinien być dostępny. Dobrze myślę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Źle myślisz. Wypadł z pakietu bezpłatnego. Z płatnego w TNK HD i NNK zresztą też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 To, że VIVA była wcześniej w takim pakiecie bez opłat nie znaczy, że i MTV Music też w nim musi być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Zawsze tak było, że jeżeli jeden kanał wchodzi w miejsce drugiego to użytkownicy mają ten drugi na podobnych warunkach. Przykład Polsat Music, które zastąpiło Muzo. Ps. Na forum SatKurier jest wykaz kanałów Smart HD+ i wynika z niego, że MTV Music znajduje się w pakiecie "Bez Opłat". https://forum.satkurier.pl/topic/10327-smart-hd-wykaz-kana%C5%82%C3%B3w-oraz-tabela-op%C5%82at/ Edytowane 15 Stycznia 2018 przez donald-0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Viva była niegwarantowana. I nic za nią nie weszło. A zestawienie jest widocznie nieaktualne. Sprawdź na stronie NC+: http://ncplus.pl/telewizja-na-karte, MTV Music w SmartHD+ nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robsat Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Teraz w Smart HD kanał MTV Music jest w pakiecie na doładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donald-0 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 @ tomkep Nigdzie nie było napisane, że Viva jest niegwarantowana. To zestawienie ze strony nc+ nie jest / i nigdy nie było aktualne (może na początku jak startowała oferta . Przykład właśnie MTV Music, którego nigdzie nie ma w wykazie. Dają coś, a w oficjalnej ofercie tego nie ma. Bałagan do potęgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Wczoraj o 8 rano dzwoniłem na infolinię, że zakodowali mi większość kanałów(karta opłacona do 5.01.2019). Oczywiście trzeba odsłuchać reklamy, czyli namawianie na przejście na inną ofertę, a później standard; parametry sygnału, wyłączyć dekoder z prądu, przeczyścić styki karty i w końcu ponowienie sygnału. O 16 nadal zakodowane(dekoder na TVP1HD), następny telefon i od nowa to samo, na moje tłumaczenie że już to podawałem i robiłem"pan" konsultant stwierdził, że sygnał powróci do 24 godz. Dzisiaj rano kanały dalej zakodowane, teraz o 21 dodzwoniłem się na infolinię po 20 min i oczywiście pierwsze pytanie o parametry, następnie stwierdził że mam uszkodzoną kartę, gdy spytałem dlaczego karta jest uszkodzona tylko na kanały za doładowaniem to przerwał połączenie. Koledzy proszę o poradę co mam teraz robić, gdzie można napisać skargę/reklamację? Edytowane 15 Stycznia 2018 przez BODEK510 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrak Opublikowano 15 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Tylko jak już dzwoniłeś tyle razy i ponawiali uprawnienia to może faktycznie jakiś inny problem? Najlepiej jakbyś miał możliwość przełożyć kartę do jakiegoś innego dekodera gdzie można odczytać dane i uprawnienia na karcie, bo jeśli masz tylko ich dekoder to możesz tylko czekać i się modlić o cud Ew. może masz drugi dekoder z czytnikiem Conaxa albo moduł CAM to możesz tam przełożyć kartę może w innym złapie uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C7_4K Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 koniec smart hd ?? https://satkurier.pl/news/167034/nc-unifikacja-zabezpieczen-do-konca-2019.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mossad Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 To chyba dotyczy kanałów parowanych. A SMART HD opiera się na kanałach nieparowyanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 BODEK510 wyjmij i włóż kartę - to czasem pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Nie mam tutaj dostępu do drugiego dekodera, karta była wyciągana, styki przeczyszczające, wykasowane wszystkie kanały i zainstalowane od nowa i dalej część kanałów jest zakodowana, uprawnienia są od 1 styczeń do 31 styczeń 2018, na ITI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Pasowało by sprawdzić na drugim dekoderze czy odbierze (odkoduje) brakujące kanały. Edytowane 16 Stycznia 2018 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 Spróbuję w niedzielę, w Schagen znajomy ma Smart HD, podjadę do niego i się zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkl Opublikowano 17 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) Tak, kolejny raz trzeba ponawiać uprawnienia na SMART HD. Moze cos jest robione z systemami kodowania. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez djkl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.