Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba znalazłem przyczynę:

„Od 25 maja 2018 roku wchodzi w życie RODO (GDPR), czyli nowe unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych. Może się wydawać, że to dużo czasu – a jednak zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy w krajach członkowskich (w tym w Polsce), mogą okazać się na tyle poważne, że ich wdrażaniem trzeba zająć się już teraz.
W praktyce oznacza to, że czynność polegająca na dzwonieniu do potencjalnego klienta w celu przedstawienia mu oferty handlowej staje się niezgodna z prawem."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że w tym przypadku to klient musi dzwonić bo mu zablokowali sygnał. Ja też nie mam sposobu jak z tym walczyć. Wiadomo można pisać reklamację że przez 24h nie ma już sygnału i nie można się było dodzwonić bo ciągle muzyczka, ale nawet jeśli ją rozpatrzą pozytywnie to zwrócą 1/31 opłaty miesięcznej więc na znaczek nie starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze tak było, że jeżeli jeden kanał wchodzi w miejsce drugiego to użytkownicy mają ten drugi na podobnych warunkach.

Przykład Polsat Music, które zastąpiło Muzo.

 

Ps. Na forum SatKurier jest wykaz kanałów Smart HD+ i wynika z niego, że MTV Music znajduje się w pakiecie "Bez Opłat".

 

https://forum.satkurier.pl/topic/10327-smart-hd-wykaz-kana%C5%82%C3%B3w-oraz-tabela-op%C5%82at/

Edytowane przez donald-0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ tomkep

Nigdzie nie było napisane, że Viva jest niegwarantowana.

 

To zestawienie ze strony nc+ nie jest / i nigdy nie było aktualne (może na początku jak startowała oferta ;). Przykład właśnie MTV Music, którego nigdzie nie ma w wykazie. Dają coś, a w oficjalnej ofercie tego nie ma. Bałagan do potęgi.

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj o 8 rano dzwoniłem na infolinię, że zakodowali mi większość kanałów(karta opłacona do 5.01.2019). Oczywiście trzeba odsłuchać reklamy, czyli namawianie na przejście na inną ofertę, a później standard; parametry sygnału, wyłączyć dekoder z prądu, przeczyścić styki karty i w końcu ponowienie sygnału. O 16 nadal zakodowane(dekoder na TVP1HD), następny telefon i od nowa to samo, na moje tłumaczenie że już to podawałem i robiłem"pan" konsultant stwierdził, że sygnał powróci do 24 godz. Dzisiaj rano kanały dalej zakodowane, teraz o 21 dodzwoniłem się na infolinię po 20 min i oczywiście pierwsze pytanie o parametry, następnie stwierdził że mam uszkodzoną kartę, gdy spytałem dlaczego karta jest uszkodzona tylko na kanały za doładowaniem to przerwał połączenie. Koledzy proszę o poradę co mam teraz robić, gdzie można napisać skargę/reklamację?

Edytowane przez BODEK510
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak już dzwoniłeś tyle razy i ponawiali uprawnienia to może faktycznie jakiś inny problem? Najlepiej jakbyś miał możliwość przełożyć kartę do jakiegoś innego dekodera gdzie można odczytać dane i uprawnienia na karcie, bo jeśli masz tylko ich dekoder to możesz tylko czekać i się modlić o cud :D Ew. może masz drugi dekoder z czytnikiem Conaxa albo moduł CAM to możesz tam przełożyć kartę może w innym złapie uprawnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...