Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Rzeczywiście, telefonicznie kartę udało się aktywować bez problemu :-) .

 

P. S. który pakiet aktywuje się po aktywacji telefonicznej, tzn. już po okresie "startowym", ten za 20 czy 35 złotych miesięcznie, czy to potem ja decyduje, który mam, w zależności od tego jaką kwotę wpłacę (tak mi się wydaje, ale chcę się upewnić)???

Edytowane przez Frazes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W okresie startowym są oba pakiety, potem - to co wybierzesz. Konsultant powinien się zapytać, co chesz. Jeśli tego nie zrobił to na 99% będzie sam pakiet podstawowy (co biorąc pod uwagę ciagle aktywną promocję na kanały z "plusem" jest całkiem niezłym rozwiązaniem).

 

W każdej chwili możesz zadzwonić i zmienić decyzję, ale o ile pamiętam wyłączenie kanałów w pakiecie dodatkowym następuje 31 dni po złożeniu dyspozycji. Włączenie - od ręki.

Edytowane przez tomkep
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej chwili możesz zadzwonić i zmienić decyzję, ale o ile pamiętam wyłączenie kanałów w pakiecie dodatkowym następuje 31 dni po złożeniu dyspozycji. Włączenie - od ręki.

 

W przypadku posiadania odpowiedniej ilości środków na koncie włączenie odbywa się natychmiast.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale nie mam teraz EPG na Ferguson ariva 252 Combo. Na jakim kanale teraz pobierac EPG?

 

EPG jako takie nie ma żadnego związku z ofertą Smart HD+. EPG działa niezależnie. Jest przypisane do poszczególnych kanałów, których to nadawcy są odpowiedzialni za EPG.

Mowa tutaj oczywiście o sytuacji, w której dane kanały odbieramy na swoim własnym, niezależnym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sezon letni (w chłodny dzień) na działce letniskowej czas rozpocząć. Na popołudniowe mecze mundialu jak i późne wieczory trzeba uzbroić się w jakiś sygnał TV. Poczytałem wcześniejsze Wasze sugestie i zdecydowałem się ostatecznie na dekoder Fergusona Ariva 200. Do tego miałem kiedyś użytkowany moduł Technisat i nie używaną kartę Smart HD+. Doładowałem przelewem 20 zł testowo na 1 miesiąc i wszystkie uprawnienia zaciągło poprawnie, obeszło się bez dzwonienia na infolinię. Podsumowując: uważam, że oferta na kartę powinna jednak pozostać w ofercie, mając wcześniej trochę inne zdanie na ten temat i co ważne, warto wyrażać je na podstawie sytuacji praktycznych, a nie tylko teoretycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie, borykam się z problemem nagłego zakodowywania kanałów. Wcześniej używałem jakiegoś Opticuma, ale zmieniłem go na Cryptoboxa 750HD. W poprzednim tygodniu zablokowało mi kilkanaście kanałów. Po telefonie na infolinie z prośbą o restart uprawnień jeden dzień było OK i dzisiaj znowu 3 kanały zakodowane. Wadliwy dekoder?

Edytowane przez Barti
Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie skoro twierdzisz że to ich wina i porównując to do tego co napisał magnum2271, to który pakiet zawiera tylko 3 kanały kodowane w Smart HD+? Jeżeli by to była ich winna to nie działałby cały pakiet np. podstawowy, a nie tylko 3 kanały. Według mnie najpierw należy sprawdzić ustawienia po swojej stronie np. poziom sygnału na kanałach które nie działają. Niestety nie wiadomo które 3 kanały nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie skoro twierdzisz że to ich wina i porównując to do tego co napisał magnum2271, to który pakiet zawiera tylko 3 kanały kodowane w smart hd+? Jeżeli by to była ich winna to nie działałby cały pakiet np. podstawowy, a nie tylko 3 kanały. Według mnie najpierw należy sprawdzić ustawienia po swojej stronie np. poziom sygnału na kanałach które nie działają. Niestety nie wiadomo które 3 kanały nie działają.

Mi wczoraj też zakodowało TVP1 i TVP2 i jeszcze któryś kanał. Wcześniej na karcie miałem uprawnienia 01000014, a jak te kanały przestały działać to wskoczyło 01000004. Po telefonie o ponowne przesłanie uprawnień wróciło na karcie ponownie 01000014 i ww. kanały ponownie zaświeciły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie

Tylko jak masz kartę - zestaw z oferty TNK HD - N na Kartę - NC+ Mix - Świat HD - NC+ Telewizja na kartę możesz migrować na abonament albo opcję prepaid Komfort+

Oferty gdzie karta jest parowana z modułem albo dekoderem dedykowanym.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Mam pytanie odnośnie karty Smart HD+. Otóż od dłuższego czasu nie robiłem na niej doładowania (kilka miesięcy). Ostatnio wsadziłem ją do dekodera i się trochę zdziwiłem, ponieważ dekoder w menu nie widzi karty, ani jej numeru seryjnego.Jest puste pole. Czyżby nc+ dezaktywowali kartę? Tak z ciekawości wsadziłem do dekodera kartę z dekodera Polsatu, aby się upewnić, czy oby czytnik w dekoderze nie padł, lecz karta CP w menu widnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...