mossad Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Geniusze z NC+ cały czas myślą ze mają władzę na płatną telewizję (i rozwiązania wszelakie). Rozwój oferty SVOD i smart TV może być ich gwoździem do trumny.Nie będę potrzebował żadnej oferty abonamentowej telewizji jeżeli będę miał SMART HD+ oraz przez aplikację w smart TV: Netflixa, HBO GO i Elevencenowo 15 zł Smart HD+, Netflix 43 zł, HBO GO 25 zł, Eleven 15 zł (bez abonamentu)No i tu będę wybierał co i kiedy chcę oglądać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djkl Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 (edytowane) Nie liczcie na "Promocje", ostatnio dzwoniłem na ich numer to namawiali do przejścia na abonament, Smart HD wmawiali mi że mega stara oferta, zgaśnie w 2018, między wierszami czuć że szukają nowych abonentów, jak powiedziałem, że dziękuję ale wolę Smart HD, to konsultant przerwał połączenie, cenię Smart HD choć gro kanałów mam z naziemnej, te kilka co brakuje zapłacę bez problemów, jak wygaszą ofertę to droższy CP prepaid ożywię, zimą się trochę poogląda, tak od wiosny to wolę poza domem czas spędzać, TV tylko na niepogodę. Na infolinii jest target na sprzedaż abonamentów. NC+ ze wzrostem liczby abonentów: https://satkurier.pl/news/165262/nc-ze-wzrostem-liczby-abonentow.html Nie dziwię się wcale, gdyż infolinia bardzo intensywnie nagabuje klientów na abonamenty. Jak sprawić żeby abonent pre-paid zadzwonił na infolinię? Obciąć uprawnienia do najniższego pakietu (bez opłat) i gotowe! Edytowane 25 Listopada 2017 przez djkl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Nie musi być brak uprawnień, mi nie zaksięgowali wpłaty, przelew bank/bank i 10 dni zwłoki, po telefonie na drugi dzień były już uprawnienia + zaksięgowany przelew, zlewka klienta prepaid na max, co do wzrostu liczby abonentów, część jest też z prepaid, część odchodzi i powraca, bom na NC+ już przeminął, młodzi preferują dostęp do mediów poprzez net, jak tak dalej pójdzie też zdemontuję anteny i poprzez net usługi TV wykupię, net mam szybki a jak ma się marnować to szkoda, 4K TV mam to przynajmniej materiał pociągnę lepszy bo z Sat mało tego jest, Smart HD i resztę ofert prepaid niech wyłączą to w 2020 roku premi świątecznych nie zobaczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red. Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Karte mam opłaconą na pakiet : Smart HD+ z Multi+ do 25.02.2018 , a uprawnienia na karcie wyłączyli mi w dniu : 26.11.2017 .Do BOK było trudno się dodzwonić , dopiero za którymś razem . Karta ruszyła ponownie . Edytowane 26 Listopada 2017 przez Red. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) Niektóre punkty NC+ mają możliwość przesłania uprawnień do TNK. Zadzwoń. e: wyślij na PW nr karty to Ci uprawnienia wyślę. Edytowane 26 Listopada 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Działają wam Discovery Historia, 13Ulica, Nat Geo People, AXN Spin, Romance TV, Tv Republika? Czyżby niektore promocyjne stacje wyłączyli czy to coś mi padło tylko?? Edytowane 27 Listopada 2017 przez Ramirez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Masz aktywny i opłacony pakiet Multi + ???? Ja mam tylko obecnie pakiet Smart HD+ bez opcji Multi+. Może się ktoś wypowie kto ma aktywną opcję Multi+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ramirez Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Nie mam Znaczy dobre się skończyło. Aktywowałem ofertę ponad 2,5 miesiąca temu i liczyłem po cichu że jeszcze trochę podziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Ja też aktywowałem nową kartę niecałe 3 miesiące temu i wyłączyli mi opcję Multi+ i te dodatkowe kanały w tej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel21 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Działają wam Discovery Historia, 13Ulica, Nat Geo People, AXN Spin, Romance TV, Tv Republika? Czyżby niektore promocyjne stacje wyłączyli czy to coś mi padło tylko?? Kanały działają. Opłacony pakiet Multi+ do 04.12.2017. Karta czarna. Edytowane 27 Listopada 2017 przez pawel21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Czyli wyjaśniła się kwestia oferty. Dalej jest promocja do odwołania dodatkowych kanałów w pakiecie Smart HD+ i Multi +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquafresca651 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Ciekawe czy na swięta cos dadza np jakis program na kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Dostaniesz figę z makiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Witam, Nie musi być brak uprawnień, mi nie zaksięgowali wpłaty, przelew bank/bank i 10 dni zwłoki, po telefonie na drugi dzień były już uprawnienia + zaksięgowany przelew, zlewka klienta prepaid na max Ja właśnie przed chwilką wysłałem 84 zł. Zobaczymy jutro. Karta wygasła 29 września! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C7_4K Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Metro TV nadal walczy z nc+ odnośnie dostępności w SMART HD+ o to nowa wiadomość od nich. Jestem ciekaw, co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 (edytowane) Metro napisało kiedyś mi "Właśnie prowadzimy rozmowy z nc+ w tej sprawie, zgłosiliśmy też Państwa sygnały na utrudnienia dot. dostępności. Mamy nadzieję, że problemy w ofercie na kartę zostaną wkrótce rozwiązane. Pozdrawiamy." Na razie cisza. Nowa TV - odpisała tydzień temu cytuję " Ciagle staramy się poszerzyć naszą dystrybucję." Zoom TV - nie odpisali na pytanie czy będą. Edytowane 28 Listopada 2017 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mossad Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 (edytowane) Witam, Ja właśnie przed chwilką wysłałem 84 zł. Zobaczymy jutro. Karta wygasła 29 września! Ja bezproblemowo aktywowałem kartę po ponad 1,5 roku Edytowane 29 Listopada 2017 przez mossad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Napisałem do Metro kolejną wiadomość I co tam słychać ??? Będzie czy nie będzie Metro w Smart HD+ Dostałem odpowiedz >>> Niestety, wciąż trwa wyjaśnianie tej kwestii z nc+. Według umowy nasza telewizja miała być obecna na wszystkich platformach, również w smart hd+. Wciąż wyjaśniamy z nc+, dlaczego tak nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C7_4K Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 UKE może o tym nie wie? Oni chyba mają jakąś moc aby coś zainterweniować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Metro wiedziało jakie umowy podpisuje. Umowy obowiązują dwie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel21 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Czy można przejść w Smart HD+ na pakiet Komfort+ w tej nowej ofercie na kartę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 NIe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel21 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Nie dodali Metro do Smart HD+, bo pewnie już traktują nas jako klientów do zmigrowania, bo oferta jest przeznaczona do wygaszenia i nic już do niej docelowo nie dojdzie. Przecież za Orange Sport też nic nie dali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paceq Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Czy Smart HD+ "pójdzie" na nieprzerobionym ITI 5800 (białym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.