Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie puki co działa cały czas dobrze karta opłacona do lutego 2018 jednak coraz częściej wydzwaniają zaczynając od słów korzysta pan z naszej najstarszej oferty i chcieliśmy zaproponować (...)

 

Do mnie, póki co, nikt jeszcze z BOK nc+ nie zadzwonił z propozycją przejścia z oferty Smart HD+. I mam też nadzieję, że nie zadzwoni, bo ja nie mam najmniejszego zamiaru korzystać z tej ich "propozycji nie do odrzucenia". :P

Moja karta Smart HD+ aktualnie jest opłacona do połowy stycznia przyszłego roku i póki co, wszystko u mnie działa poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie także działa ale przed świętami byłem "nękany" telefonami z NC+ typu, ma Pan telewizję bez zobowiązań na kartę i może chciałby Pan promocyjną ofertę abonamentową :)

Podziękowałem a za kilka dni dzwoni inny konsul z tą samą ofertą i tak kilka razy, aż dodałem numer do blokowanych....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rynek płatnej TV jest już nasycony i szukają nowych klientów gdzie się da. Internet wchodzi coraz szerzej i wypiera tradycyjną tv naszpikowaną reklamami i durnymi programami typu "ukryta prawda", czy "szkoła".  Wie to NC+ , CP i inni operatorzy ,którzy już powoli przechodzą do neta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tweed77 to jest polityka firmy. Prepaid ma jedną wadę dla operatora, a mianowicie dziś płacisz ,a jutro możesz zrezygnować ,co dla zwykłego użytkownika ceniącego wolność jest plusem. Taki NC+ (inni operatorzy również) wie o tym. Dla firmy lepiej jak ktoś jest związany z umową np. na rok, dwa lata, bo ma pewniejsze źródło dochodu, co dla korporacji ma znaczenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korporacje znam na wylot (pracuje w korporacji -nie branża TV). Tam się liczą cyferki i nic z tym nie zrobisz. Cyferki sie zgadzają to jest ok ,a jak nie to lipa i "góra" się piekli ot cała tajemnica. Wątek nie jest o korporacjach, ale proszę admina o zostawienie tego postu. Wracając do oferty -zabieg celowy nałapać jak najwięcej jeleni i skasować usługę.  ejanek71

masz racje brak konkurencji na tym polu ,a więc NC+ może robić co chce. Wcale bym się nie zdziwił jak się NC+ dogadała z CP i podzielili tort (to tylko moja teoria)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to wchodzę na stronę http://ncplus.pl/telewizja-na-karte na samym dole w zakładkę TELEWIZJA SMART HD+ I widzę Polsat HD, Polsat News2, Stopklatka, Disney Channel, Kino Polska, WP(chyba pomyłka) i Polsat Music HD jest wzmianka Kanał promocyjny nie stanowiący oferty. W okresach testowych i promocyjnych, Abonentowi mogą zostać udostępnione, bez opłat, dodatkowe nieobjęte Ofertą „SMART HD+” usługi/Pakiety. Udostępnienie jak i wycofanie takich usług/Pakietów nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta. Przewodnik po ofercie ust. 8 pkt.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korporacje znam na wylot (pracuje w korporacji -nie branża TV). Tam się liczą cyferki i nic z tym nie zrobisz. Cyferki sie zgadzają to jest ok ,a jak nie to lipa i "góra" się piekli ot cała tajemnica. Wątek nie jest o korporacjach, ale proszę admina o zostawienie tego postu. Wracając do oferty -zabieg celowy nałapać jak najwięcej jeleni i skasować usługę. ejanek71

masz racje brak konkurencji na tym polu ,a więc NC+ może robić co chce. Wcale bym się nie zdziwił jak się NC+ dogadała z CP i podzielili tort (to tylko moja teoria)

Dogadają się i uokik [beep]yknie karę jak w branży meblarskiej

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, jestem tu "świeżynką", ale też mam problem z uprawnieniami na Smart HD+. Najczęściej znikają kanały dodatkowe, typu TVN24, Kino Polska, TVP Seriale itd, (mimo opłaconej na pół roku z góry karty). Oczywiście raz w miesiącu muszę wykonać telefon do BOK, czekając oczywiście długo na połączenie z konsultantem, i po paru minutach brakujące kanały "świecą". Problem pojawił się okołu dwóch miesięcy wstecz, wcześniej nie było z tym problemu. Na moje pytanie dlaczego tak się dzieje, z zaznaczeniem, iż wcześniej takie sytuacje nie miały miejsca, konsultanci nie potrafią, albo raczej nie chcą odpowiedzieć. Denerwujące najbardziej jest to, że człowiek musi tracić swój czas, ale przede wszystkim pieniądze i czekać cierpliwie, aż łaskawie odbiorą w BOK-u telefon. To zakrawa na skandal ze strony operatora, niech zrobią bezpłatną infolinię, to wówczas nikt nie będzie się przynajmniej o swoje pieniądze martwił.

A może by warto założyć na FB coś, na kształt dawnej ANTY nc+, tylko tym razem ANTY SmartHD+?

Pozdrawiam czytających :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem, jak długo jeszcze ta strona będzie istnieć? Bo, jakby nie było, jest to jeszcze podstrona dawnej oferty "Telewizja na Kartę". Na podstronie tej nie ma kompletnie żadnej wzmianki o ofercie Smart HD+. Podstrona ta obecnie wygląda, jak jakaś wyrwana z kontekstu... :roll: Z chwilą, gdy zostanie zamknięta, nie będzie już możliwości sprawdzania ważności doładowania karty Smart HD+ za pomocą Internetu. Wówczas już tylko telefon na infolinię, co jest kompletnie niewygodne... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...