Skocz do zawartości

Smart HD+ – ogólne dyskusje o ofercie


Rekomendowane odpowiedzi

Ja swoją kartę doładowałem prawie trzy tygodnie przed końcem ważności doładowania. Mimo tego że kwota była zaksięgowana na moim koncie , to i tak zakodowali mi programy oprócz tych z pakietu podstawowego. Przez kilka lat robiłem w podobny sposób doładowania i nigdy nie miałem problemów, aż do ostatniego doładowania w grudniu ubiegłego roku. Moim zdaniem te [beep]i pracujące na infolinii dogadali się z "technikami" odpowiedzialnymi za wprowadzanie danych o doładowaniach aby sobie dorobić nie narażając się ani na koszty, ani na wysłuchiwanie od klientów że nie życzą sobie w przyszłości tego typu telefonów o ofercie nc+. Zakodują pakiet na doładowanie, to klient sam zadzwoni, a oni przy okazji przedstawia ofertę abonamentową. Zapewne od złapanego klienta maja jakieś gratyfikacje - bo inaczej na pewno nie narażali się na wiązki epitetów ze strony osób przez nich poszkodowanych. Tak , tak,  poszkodowanych, bo tym postępowaniem narażają nas na koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Krakus Twoja decyzja kiedy doładujesz możesz teraz lub później na pewno nie w ostatnie dni obecnego doładowania (abyś nie miał kanałów zakodowanych - czarnego obrazu) żeby Ci zaksięgowało wpłatę na koncie i uprawnienia nadało na kolejny miesiąc.

Tak wiem że to moja decyzja. Chodziło mi raczej oto, żeby nie było tak że ja doładuję i będę miał kartę opłaconą na 16mcy a oni zlikwidują ofertę dajmy na to 31 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem problemów z łapaniem uprawnień, no i trafiło na mnie.

Choć wyszło już doładowanie, karta jest w okresie "pakietu darmowego".  Ale nie mam żadnego kanału. Najpierw wyłączyli na kilka godzin, potem programy wróciły, a po kilku dniach wyłączyli znowu, tym razem trwa to już dobę. Trzymanie odbiornika na TVP 1 HD nic nie daje.

Nie zachwyca mnie ta zabawa ze strony nc+. Nie zamierzam dzwonić do BOK, bo nie mam na to ani czasu ani pieniędzy.

Sprawdzam właśnie ofertę CP, bo NC+ stał się zupełnie niepoważną firmą. Nie dotrzymuje warunków oferty. Bezczelnie wyłącza karty w okresie darmowym (i nie tylko z czego tu widzę). 

Nie zobaczą więc więcej moich pieniędzy!! Arrivederci Roma !!

 

 

Ps. Podobnie zaczęła działać spólka Aero2. Darmowy internet jest przerywany nie co godzinę (captcha), ale przerywają dosłownie co chwilę na moment i włączają. Pewnie za długo nie doładowywałem, jadąc tylko na darmowym i teraz czekają na moje pieniądze ))

Edytowane przez donald-0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest na razie ok. Tylko infolinia  wydzwania. Przez ostatni miesiąc z 5 razy. Jak mam na rok do przodu zapłacone to jaki maja sens dzwonić? Myślą że w takim przypadku namówią mnie na abonament jak już zapłaciłem tyle do przodu?? :-|  No chyba że jest jakaś opcja aby wpłacone pieniądze zaliczyć na konto abonamentu :mrgreen:

Edytowane przez Ramirez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze zauważyłem to jak ktoś pisał że ma problem z uprawnieniami to ma tuner Fergusona.

 

 

A tak przy okazji spytam. Nie macie problemów z ładowaniem EPG w Smart HD??? Na niektórych stacjach opornie sie ładuje. Często są dziury bez programu w EPG. I tak jest na dwóch rożnych tunerach. Tak jakby to była wina nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Mi te [beep] zablokowali kartę raz, a mojej kuzynce 2 razy.

Słyszałem także o starszych osobach, mających długoterminowe doładowania, że także musieli wydzwaniać w celu ponowienia uprawnień.

 

Dekodery:

- Opticum Sloth Combo Plus H265 HEVC (wcześniej Ferguson Ariva 120 Combo)

- Opticum Sloth Classic

 

Od początku istnienia tej oferty zawsze doładowywałem poprzez firmę z Aledrogo, księgowanie i uprawnienia wpadały max do 15 min.

 

Najśmieszniejsze jest jednak to, że doładowałem kartę, nowe uprawnienia wpadły na kartę (sprawdzone na dekoderze oraz stronie https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php ), a po około tygodniu uprawnienia zostały cofnięte do wszystkich programów z oferty (działały tylko niekodowane).

Oczywiście trzymanie godzinami na kanale TVP1HD kompletnie nic nie dawało, tylko telefon na infolinie, wysłuchanie [beep] o ofercie abonamentowej, i do 5 min. TV działała.

 

Doładowania wykonuję co 2 miesiąc (pierwszy miesiąc pakiet pełny, drugi miesiąc pakiet darmowy).

Proszę mi nie pisać o terminach doładowań, wiem jak działa system conax :)

 

Zaznaczę, że podczas aktywacji oferty zastrzegłem wszelkie zgody marketingowo-informacyjne, więc sami nie mogą do mnie dzwonić, ale poprzez blokadę mojej karty, zmuszają mnie, abym sam do nich zadzwonił !!!

 

Moim zdaniem jest to UMYŚLNE DZIAŁANIE OPERATORA, aby przedstawić ofertę przejścia na abonament oraz dodatkowo zarobić na infolinii !!!

Proszę nie wypisywać głupot, że problemy wynikają ze względu na zmiany wprowadzane w systemie przez operatora.

Wystarczy prześledzić tematy związane z problemami z uprawnieniami przez ostanie pół roku na forach Satkuriera oraz nc+.

Podkreślam, jest to działanie na niekorzyść użytkownika !!!

 

Wcześniej przynajmniej można było ponowić uprawnienia bez wydzwaniania do nich, poprzez doradcę z forum nc+, teraz nie ma już takiej możliwości.

 

Ponowienie uprawnień poprzez SMS mają karty TNK HD i te nowsze wersje ofert na kartę z nc+, ale ze SmartHD już się tak nie da, tylko telefon na sekslinie :)

 

 

Przepraszam, że się tak uniosłem, ale bardzo mnie wkurzyli tymi działaniami.

Człowiek płaci i jeszcze się musi denerwować i szarpać ze wszystkim :)

 

 

PS. Tego [beep], który wymyśli ten patent z dzwonieniem do nich, aby wysłuchać "propozycji abonamentowej", powiesiłbym za ja.a !!!

 

PPS. Mam nadzieję, że ktoś odpowiedzialny od operatora to czyta, i wyciągnie z tego odpowiednie wnioski. Czytając komentarze widać do którego operatora wkurzeni "antyabonenci" ofert na kartę przejdą :)

 

Pozdr.

_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się w 100% pod tym co napisałeś. Wcześniej już też pisałem o tym problemie i moje wnioski byłe identyczne. To jest celowe działanie tych [beep] z nc+. Przydałoby się aby ktoś z klientów Smart HD+, kto dysponuje dość sporą ilością wolnego czasu zorganizował jakąś akcje i zgłosił do odpowiednich urzędów ten problem o [beep]kich praktykach nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekopując różne strony i fora (w tym nc+) znalazłem i dzwoniłem na taki numer: 22 430 77 77 (koszt połączenia wg stawek operatora).

Nie jest problemem jednostkowy koszt połączenia, ale już kosztownym problemem jest sumaryczny czas połączenia, czyli bardzo długi czas oczekiwania słuchając muzyczki + czas rozmowy.

Przeważnie czas oczekiwania to kilkanaście minut (sprawdzone o różnych porach dnia, chociaż czasami może się zdarzyć, że komuś uda się dodzwonić bez oczekiwania) i to ten okres jest najbardziej kosztowny.
Dosyć często zdarza się, że osoba dzwoniąca straci cierpliwość i się rozłączy, próbując ponownie po jakimś czasie.

 

I oto tym sposobem operator świadomie zarabia na połączeniach, a my tracimy niejednokrotnie kasę, która starczyłaby na 3 miesięczne doładowanie !!!

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawki są różne u operatorów możesz nawet 29gr za minutę zapłacić jak nie masz pakietu jesteś na karcie (nie abonamencie) nie mówiąc jeśli mieszkasz za granicą i twój operator ma stawkę wysoką. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwa (muzyczka) i rozmowa z konsulem. Minuty uciekają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 2 lata nie używałem karty, teraz pytanie: czy po tym okresie i doładowaniu jej będzie nadal aktywna? Oraz drugie pytanie: czy Ale kino+, Domo+, Planete+ itp. są nadal w promocji? Oraz gdzie można przejrzeć wszystkie dostępne kanały ze Smart HD+?

Edytowane przez Barti
Post napisany bardzo niechlujnie, bełkotliwie! Wyjątkowo poprawiono post. Następnym razem będzie od razu Kosz!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kartę Smart HD+ to  numer konta ten sam. Wykaz kanałów  https://forum.satkurier.pl/topic/10327-smart-hd-wykaz-kana%C5%82%C3%B3w-oraz-tabela-op%C5%82at/   Dalej jest promocja w pakiecie Smart HD+ na kanały z pakietu Multi+.

 

Strona do sprawdzenia Smart HD+   https://ssl.telewizjanakarte.pl/sprawdz_waznosc_doladowania.php

Edytowane przez Marko 345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat wyłączania uprawnień w ofercie SMART HD+ dostałem taką mniej więcej informację:

"Z uwagi na błąd systemu, kanały z pakietu bez opłat zostały wyłączone. Aktualnie uprawnienia do niniejszego pakietu nadawane są prawidłowo. Przepraszam pana za wynikłe niedogodności".

 

"Błąd systemu", hehehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...