Kolekcjoner93 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Jakie kanały na chwilę obecną można odkodować opłaconą kartą? Jakieś kanały dodatkowe nieoficjalnie można oglądać poza tym co jest tam podane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Tam podane, czyli gdzie? Na stronie nc+? Tutaj znajduje się pełny wykaz kanałów dostępnych w ofercie: https://forum.satkurier.pl/topic/10327-smart-hd-wykaz-kanałów-oraz-tabela-opłat PS. Myślicie, że oferta padnie do końca 2019 roku? Pamięta ktoś, ile miesięcy przed informowali o końcu TNK SD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Ważność TNK SD była znana w dniu jej premiery - w październiku 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Maniek357, bardzo Ci dziękuję za informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eric Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 No i stało się. W weekend zgasły kanały dodatkowe, został tylko pakiet podstawowy. Na infolinię dodzwoniłem się bardzo szybko. Uprawnienia wróciły po kilku minutach. Oczywiście na koniec rozmowy pan chciał przekonać mnie do abonamentu, w którym takie problemy nie występują. Powiedziałem, że nie będę wiązał się umową z firmą, która celowo wyłącza uprawnienia klientom jest to niski poziom etyki biznesu i nie podpiszę z wami żadnej umowy. Pan oczywiście stwierdził, że oni celowo absolutnie tego nie robią, po prostu mają od pewnego czasu "problemy techniczne". Odpowiedziałem, że to kolejny powód by nie wiązać się z nimi żadną umową bo temat nie jest nowy, a skoro przez tyle czasu nie dali rady naprawić to kiepsko świadczy o ich technikach, a utrzymująca się "awaria" przez tyle miesięcy jest tylko balsamem na serce Pana Solorza - po tym stwierdzeniu konsultant podziękował za rozmowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 Wydaje mi się, że już pora zawiadomić UOKiK o takich praktykach operatora platformy nc+. To nie jest wcale zabawne. Za dużo już jest takich przypadków. Nie wygląda mi to na żadną awarię, a właśnie celowe działanie operatora. Tym bardziej, że do tej pory nie ma nigdzie żadnego komunikatu ze strony operatora o tej niby awarii, ani żadnych przeprosin z jego strony za zaistniałą sytuację. Zero jakichkolwiek wyjaśnień. Moja karta Smart HD+, póki co, działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miś1 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Przecież wiadomo, że specjalnie wyłączają sygnał by ludzie sami do nich dzwonili i mogli przedstawić im ofertę nc+. Edytowane 14 Lutego 2018 przez miś1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 No to tym bardziej nadaje się to do UOKiK'u. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 U mnie działa na razie karta Smart HD+ OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 U mnie też. Chętnie bym sprawdził taką kartę co nie dostaje uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk92 Opublikowano 14 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2018 (edytowane) Ja posiadam ofertę pre-paid Smart HD+ od wielu lat, kupiłem ją kilka miesięcy po starcie jeszcze jako TnK SD z TVN Lingua, który to zakończył nadawanie kilka dobrych lat temu. Od samego początku nie było żadnych problemów z uprawnieniami, jednak w zeszły weekend uprawienia u mnie również zgasły (oczywiście tylko kanały z pakietu na doładowanie). Po dodzwonieniu się na infolinię Pani od razu "przywitała" mnie propozycją oferty abonamentowej . Edytowane 14 Lutego 2018 przez patryk92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marky79 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Witam Też otrzymujecie mnóstwo telefonów z BOK z propozycją przejścia na abonament i umową na 15 miesiecy z pakietem Comfort za 29,99zł? Po kontakcie z BOK w celu ponownego przesłania uprawnień praktycznie codziennie dzwonią z ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerkre Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) Witam Też otrzymujecie mnóstwo telefonów (praktycznie codziennie) z BOK abym nie rozwiązywał umowy. Ustawiłem w telefonie jako spam. Edytowane 23 Lutego 2018 przez jerkre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recyko Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 (edytowane) Można spróbować odebrać raz i poprosić o zaznaczenie w bazie danych, że nie zgadzasz się na używanie swojego numeru do przedstawiania ofert i innych spraw marketingowych. Nadal obowiązuje ustawa o ochronie danych, i powinno to poskutkować. W ofercie SmartHD+ nie ma obowiązku wyrażenia zgody na marketing. Numer telefonu (przynajmniej oficjalnie) ma służyć do spraw technicznych związanych z usługą SmartHD+. Mogę się mylić, ale jeśli dobrze pamiętam to kilka lat temu pytałem o to konsultanta przy okazji aktywacji usługi SmartHD+, czy nawet byłem pytany czy wyrażam zgodę na oferty marketingowe. Nie było problemów z zapewnieniem, że podany telefon nie będzie służył do dzwonienia z ofertami jeśli się na to nie zgadzam. Edytowane 23 Lutego 2018 przez recyko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelo Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Do mnie raz dzwonili o przejście na abonament, powiedziałem, że się nie zgadzam, mogę sobie dokupić dodatkowe pakiety (jak MULTI+), jeżeli będą satysfakcjonujące, jeżeli takie wprowadzą w SMART HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Witam Też otrzymujecie mnóstwo telefonów z BOK z propozycją przejścia na abonament i umową na 15 miesiecy z pakietem Comfort za 29,99zł? Po kontakcie z BOK w celu ponownego przesłania uprawnień praktycznie codziennie dzwonią z ofertą. Do mnie, odpukać!, póki co, ani razu nie zadzwonili z propozycją przejścia na abonament. Moja karta Smart HD+ cały czas działa poprawnie. Ja do BOK dla oferty Smart HD+ dzwoniłem kiedyś tylko po to, aby włączyć sobie dodatek Multi+ i później też raz, aby go wyłączyć. No i jeszcze też raz na samym początku, aby moją kartę aktywować po jej zakupie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopelo Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Witam, dzisiaj drugi raz miałem telefon od miłego pana z NC+, i na wstępie pytanie czy mam dekoder z kartą dedykowany czy swój, więc ja mu, że swój i nie będę dalej wysłuchiwał jego orędzia, bo już to raz przerabiałem i zdania nie zmieniłem, tylko powiedziałem, "ŻADNEGO ABONAMENTU, MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA DODATKOWE PAKIETY W SMART HD, JEŻELI TAKIE POWSTANĄ". I tyle było z rozmowy. Chyba żywcem chcą zlikwidować oferty na kartę, tylko nie tracąc ich posiadaczy, co raczej w moim przypadku niemożliwe jest, bo wolał bym chyba przejść do CP. Edytowane 3 Marca 2018 przez sopelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaspian0007 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Do klientów mixa też dzwonią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Kuzyn ma moduł TNK HD i też dzwonią z ofertą na abonament. Widocznie baza klientów abonamentowych się kurczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Ciekawe, bo ja mam TNK HD i do mnie nie dzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckd Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Pewnie nie kontaktowałeś się z bokiem, ja w grudniu miałem problem z uprawnieniami i musiałem do nich zadzwonić, teraz co jakiś czas wydzwaniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo82 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Ciekawe, bo ja mam TNK HD i do mnie nie dzwonią. Posiadam u siebie 2 moduły TNK HD i używam ich od przeszło 6ciu lat i jeszcze nigdy do mnie nikt z BOK nie dzwonił, a zdarzało mi się przez ten czas kilka razy do nich zadzwonić, by ponowić uprawnienia. Dobrze, że teraz (bynajmniej w TNK HD i n na kartę) sprawę uprawnień można załatwić przez wysyłkę smsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Myślicie, że jak Smart HD+ padnie, to razem z nimi TNK HD i NNK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Nastąpi wtedy efekt domina i wszystkie tego typu usługi zostaną zakończone, przy czym w przełożeniu na czas będzie to plan długoterminowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linz Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Który rok Pan obstawia? Myśli Pan, że do końca 2019 Conax padnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.